Gå til innhold

LunsJ


Alvina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå forstår jeg ulvefrykten

Jeg sitter foran skjermen, og er redd det ligger en mann i senga, men jeg har satt meg ned nå, og vet at det ikke er noen der...

Og jeg ønsker å leve i en film liksom.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
På ‎10‎.‎05‎.‎2010 den 17.24, Alvina skrev:

Jeg blir oppringt, og nå er jeg spent.

Hvem har ringt meg flere ganger uten at jeg har svart på tlf? (jeg jobbet i helga)

 

Det er jo som å åpne julegaver...nesten da.

 

Men han skulle på et møte nå, og skulle ringe meg etterpå. Jeg medga at jeg ikke husket han, men han mente at vi hadde så mye å snakke om da vi møttes, jeg medga jo at jeg ikke husket...

Så fortsettelsen vet jeg ikke, han er sikkert helt desp. men han har venta to uker med å ringe, det er jo et pluss... eller, jeg mista matlysta nå, for jeg blir nervøs, men han skulle på møte og egentlig kan han jo komme innom etter møtet, men han får ikke bli her. Vi har felles venner, men jeg tør ikke spørre de hvem han er, dette er pinlig...

 

Men han hadde så pen stemme i tlfen.

Hun sier det noen ganger oppleves på samme måte i dag, årene går, men det gjør en ikke klok, det er det nåtiden som gjør.

Denne låten har vi som felles låt i julehøytiden, når gjestene kommer og gløggen venter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varsom plakaten.

Jeg har bedt de gjøre det, plutselig forsvant alt som bruker her inne. Det er lenge siden, jeg glemte jo passordet mitt. Sa Alvina. Hun vet hvorfor hun ble slettet. Det ble konsete.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...