Gå til innhold

LunsJ


Alvina

Anbefalte innlegg

Er kanskje ikke deprimert, men oppfører meg som jeg er det når ingen ser.

Joda, jeg er flink til å lage mat fra bunnen osv, bare til meg selv i større mengder, men nevner ikke at jeg ofte ender opp med å spise det samme i flere dager...

Passer bare på å lage opp fiskegreier å fryse ned neste gang, eller spise makrell i tomat, "pølselomper" med laks, wok, ta tran (har tran, men uten smak av sitron).

..............

Nå venter jeg og er spent på om det kommer blått regn, sand fra Sahara, da vil vel påskeliljene bli grønne.

Glad man ikke trenger ha bil.

....

Er ikke så positiv for tiden, synes å leve er slitsomt, bare en plikt.

Tenk om man var alene i hele verden, våknet opp, ville man søke og gå resten av sitt liv, eller ville man gjort livet sitt kort?

Jeg tror jeg ville gått. Har sett en film, men han hadde jo en hund i alle fall.

Men kunne ikke gå pga et virus, og visste ikke hvem som levde eller ikke etter at sambandsutstyret og alt av infrastruktur hadde forsvunnet.

.........................

i DAG har jeg skulket alle timene i klassene, for første gang på lenge uten dårlig samvittighet. Har selvsagt tlf på lydløs og har hatt det i hele dag.

Men har vært i ... vet ikke, følsom, begynner å gråte plutselig. Så jeg gikk inn på profilen til en venninne som var som en søster for meg, som døde i fjor, uventet. Og skrev til henne, at også Afire er død, og at jeg synes livet er vanskelig.

samtidig leste jeg deler av våre mail, venninner sender jo ofte mail og prater om livets gleder og hindre.

Mens alle går rundt og later som de er så glad, det gjør jeg også. Hva ellers skal man gjøre, gjenta børskrakket fra 1929...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg noen gang finner en ny mann, vil jeg aldri skrive dagbok på kg i alle fall. Men noen mann skal jeg ikke ha.

Hva skal jeg med en mann... joda, vet. En livsledsager, en som er der i tykt og tynt. (jesus gikk på vannet osv)

Kommer sikkert også til å bable om afire og hva vi gjorde sammen, på den datoen, i påska, osv. Helt sikkert en drømmesituasjon for en mann.

Har så lyst å reise. Det er så mange minner, ser hans leilighet når jeg går til butikken eller til trikken.

Kan ikke noe for det, og driter i om noen ser meg, men gjemmer meg litt bak mørke solbriller, tårene faller, også skjerper jeg meg.

Det er en ensom reise.

Jeg elsker helst natten, sove, drømme, noen ganger mareritt, eller ekle drømmer, men bedre enn å ligge søvnløs.

På natten møter jeg også de som har dødd. Noen ganger forvirrende. Natt til i dag drømte jeg om min far, blant andre, men i den drømmen ga han meg et råd, å tenke, på når jeg dro til et sted og pakket flyttelasset mitt. Og hvordan det preget fremtiden.

Vil ikke skrive hva jeg drømte. Kjeftet på han i drømmen og også de andre som var tilstede. Drømte om andre også, men vil ikke skrive om det her. Har brukt kaffegrut, men har bare sagt det som skjer i nåtid, og ble skremt bort fra det, så for mye som jeg ikke kunne forhindre. Det gavnet ingen å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg bør tenke på at jeg har varme hender. Å spå, tja, ok som selskapslek, men hva kan det endre... ingen seriøs synsk person kan seriøst mene at å gi gode råd til andre er ok, jodda, men...

Hva skulle jeg si, så to hovedsteder i Europa og sa at det er en i xxxbyen, og han vil deg ikke noe godt.

Hun sa; hva? Hun kjente ingen der.

Jeg sa, det er en rar kopp, nå ser jeg Polen og ...

Hun sa; ? hæ?

Ja, sa jeg, det var du som ba meg lese i koppen din, og det er en som er i Polen nå, en mann, som har vært i Stockholm, det er det jeg ser, og han vil deg ikke noe godt.

Hun snudde seg i døra når hun gikk og sa, er du sikker på at det var det du så i koppen, Alvina?

Ja, sa jeg, du fortalte jo meg at jeg skulle si hva jeg så?

Hun kom tilbake etter en uke (vi brukte å drikke te eller kaffe hver torsdag), og sa at det stemte, hun hadde fått info, og eksmannen var i Polen. (tror jeg så ut som et spørsmålstegn)

Noen uker senere døde hun, og jeg så hva som skjedde uten å kunne virke gal hvis jeg sa det. Men jeg så bort og ville ikke se.

Derfor spår jeg ikke. Hva kan man bruke sånt tull og tøys til. Det er tøft å få inn dritt.

Bruker heller evnene på å sende god energi, få gafler til å bøyes og snøballer til å stå i mot varme.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Jeg har hørt rykter om at Alvina ikke fikk slettet seg selv og dagboka. Alle hennes mailadresser og passord ble sperret. Slett hvis det jeg skriver er upassende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ville slette fordi det ikke ble en morsom dagbok. Og etter at passord ble hysteria på alle media i vår kom hun ikke inn på sin egen profil mer. Heller ikke gjennom mail. Jeg har hørt at hun har tenkt å ta opp saken. Hun fikk en advarsel, det ar alt. Jeg kjenner henne. Det er derfor jeg våger å skrive her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Alvina sier at hun er veldig lei seg, for hun har ikke muligheten til å slette denne dagboka. Hun kommer ikke inn via mail, selv om hun har fått nyhetsbrev fra kg på en av sine mail.adr.

Hun sier at hun ikke vil bli sperret på den måten, ut fra Orkla. Men sier ikke mer. Hun sier at hun advarer andre med å utlevere seg på fora og huske på at mange av trådene som blir startet er rene spørreundersøkelser.

Hun ba å hilse, og huske på nettvett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun sitter ved spisebordet og hilser tilbake. Vi sitter og kjeder oss med en flaske øl hver og er utslitte etter gårsdagen. Noen ungdommer hadde fest til halv fire i natt. Vi kjeftet ikke, men atten år gamle jenter som hyler og blir mer og mer fulle er ikke morsomt å høre på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Alvina er syk. Hun ligger i senga nå og sier at ingen skal bry seg. Hun er en heks og sier at alt ordner seg.

Det virker ikke som hun frykter døden. Men hun er ikke dødsyk, hun er deprimert og lei av alt og jeg prøver å si noe fornuftig. Hun smiler og sier ok takk, takk skal du ha. Men ellers er hun sliten og har ikke tatt en dugg innover seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå sier hun at jeg ikke får skrive her inne mer. Hun sier at nok er nok, at fantasi er fantasi, at reality er det og at hun ikke løfter en finger mer på sosiale medier.

Og hun hilser og sier, at damer må ta vare på hverandre. Hvis alle kvinner i hele verden hadde tatt vare på en dame ville det blitt fred på jord.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå sier hun at jeg ikke får skrive her inne mer. Hun sier at nok er nok, at fantasi er fantasi, at reality er det og at hun ikke løfter en finger mer på sosiale medier.

Og hun hilser og sier, at damer må ta vare på hverandre. Hvis alle kvinner i hele verden hadde tatt vare på en dame ville det blitt fred på jord.

Hils henne fra meg! At jeg føler med henne :hug: Hilsen brukeren som før kalte seg for Gitte

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg har ikke noel

 

ikke noe

 

og nå kan de komme

 

jeg er meg

lurer meg litt på

 

skal jeg ligge med en kreftpasient, gi han mange gleder jeg liker han jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎10‎.‎08‎.‎2014 den 14.51, Jolene skrev:

Hils henne fra meg! At jeg føler med henne :hug: Hilsen brukeren som før kalte seg for Gitte

Hun hilser som vanlig tilbake ,hun lever men er taus. Det er venninna mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎27‎.‎06‎.‎2014 den 19.20, Aldrisur skrev:

Hils henne fra meg da, er du snill, og si at jeg tenker på henne. :klemmer:

Hun hilser tilbake. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sitter her, og sier at dere må hilse til Waco.

Hun har røyka hasj, eller det har hun glemt, men nå ser jeg at hun trekker pipa frem.

Gynekologen sier at dette må sjekkes ofte. Hver andre mnd.

Om jeg er redd=

Nei.

Døden. redd= nei.

Jeg har varme hender.

ikke idot fordi, og ikke ord .og aldri betalt.

Mø mø mø

se

se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Atea skrev:

Hun hilser som vanlig tilbake ,hun lever men er taus. Det er venninna mi.

Aha, tusen takk for overbragt hilsen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...