Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Wanda Maximoff
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den nye Skyr Kiwi var veldig god syns jeg, kjøpte den på Meny. Ellers er skyr kokos og god. SKjønner ikke at du ble skuffa over Skyr Sitron, den er jo så god! :P

Anonymkode: b03b2...10f

Jeg er veldig glad i sitronsmak, og syns den var pinglete i sitronsmaken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wanda Maximoff
Den 29.4.2016 at 1.16, applestories skrev:

Tipper at denne ikke får så lang levetid. De som har sett den i butikkhyllene skjønner nok hvorfor :)

Nå ble jeg veldig nysgjerrig. Har ikke sett den ennå 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sofie777 skrev:

Er det noen som har sett Tropo i butikken i dag? I følge Tropos Fb-side skal den være i alle Rema 1000 fra i dag.

 

Ja jeg så den på Rema igår :)

 

Smakte den rabarbra/jordbær kesamen idag. Tro tror jeg den var god. Smakte bare en skje. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den nye kicken idag. God, men syns fortsatt den gule og den blå er best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremost med ruccola og pesto fra Arla, og gresk yoghurt med sprudlende kiwi fra Synnøve Finden. Sistnevne kommer også med tropisk ananas.

Har såvidt smakt på kremosten. Vet ikke om det er en nyhet, men den er ny for meg og kommer også som naturell. De får ingen poeng for alufolien på innsiden, men du smaker tydelig hva det er du spiser. Frister til mersmak senere i kveld.

img_7698.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et lite beger med bønne og linsesalat i pesto fra Denja.Kan anbefales :)

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten avsporing, men har Delivio-chipsen fra Kims gått ut av sortimentet? Finner den ikke noen steder :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Nettavisen hadde en artikkel om dette tidligere i dag. Skal finne link når jeg er på pc. Var masse godt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lackerol yup med sour melon kan anbefales.

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. april 2016 at 12.50, Hadley skrev:

Jeg er helt sjokkert over at det er folk som liker den nye skyr typen med kaffesmak! :ohmy:

Syrlig skyr, med besk kaffe og syntetisk sødme. Jeg tenkte mens jeg spiste at dette kom til å bli en helt enorm flopp for dette er det verste jeg har smakt på lenge, kaffe og syrlig melkeprodukt passer overhodet ikke sammen, men nå leser jeg jo at det faktisk er folk som synes det er godt! :P

Skyr med kokos var helt okei, men altfor lite smak. Kjedelig!

Biola med kokos og Royal is med lakris var godt! :) 

Jeg har så lyst til å smake den med kaffesmak, men har ikke funnet den i noen butikker? Jeg liker stort sett alt med kaffesmak, så har virkelig tro på denne her ;)

Anonymkode: fab15...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Royal med lakris var god, men de kunne kanskje dempet sausen litt. Ble litt mye på slutten.

Läkerol med ingefær og sitron var altfor stram i smaken. Smakte veldig tydelig kunstig ingefær.

Fisherman's Friend med bringebær var god! Favoritten er fortsatt Spearmint, men denne kommer på en god andreplass. Minner veldig om noe annet med bringebærsmak som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lyst til å smake den med kaffesmak, men har ikke funnet den i noen butikker? Jeg liker stort sett alt med kaffesmak, så har virkelig tro på denne her ;)

Anonymkode: fab15...e38

Kun Meny her som har den. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Jeg vil ha kesam med jordbær og rabarbra merker jeg. Høres godt ut, men ikke å finne noe sted. Æææsj :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Steve Rogers skrev:

Jeg vil ha kesam med jordbær og rabarbra merker jeg. Høres godt ut, men ikke å finne noe sted. Æææsj :(

Leste at den kun selges på rema og kesam med blåbær kun på coop. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Wanda Maximoff
19 timer siden, pinar skrev:

Leste at den kun selges på rema og kesam med blåbær kun på coop. 

:sinnatagg:

Rema her selger bare dritt, og når det kommer til Kesam så har de aldri solgt mer enn vanlig Kesam :sinna:

Men takk for at du sier i fra :PDa skjønner jeg hvorfor den ikke er å finne her. 

Edit: Gikk inn på Rema i går og tittet litt. Løftet litt på den vanlige boksen og bak der så jeg en rød boks som sto gjemt bort. Hurra..... Nå blir det Kesam!! :duskedame:

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lyst til å smake den med kaffesmak, men har ikke funnet den i noen butikker? Jeg liker stort sett alt med kaffesmak, så har virkelig tro på denne her ;)

Anonymkode: fab15...e38

Fra Q-meieriene.no:

Produktet finnes i alle Coop Obs butikkene!

Spør dersom du ikke finner produktet i Coop Extra, Coop Mega, EuroSpar, Joker, Kiwi, Meny og Spar butikkene!

Edit: dersom det var denne du mente? Skyr med kaffe og vanilje.

Endret av applestories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye Rio iskaffen fra Tine smaker helt magisk! Kokos og sjokolade, mmmmmmm :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...