Gå til innhold

FrkHøne skal visst bli mamma... IGJEN ;)


FrkHøne

Anbefalte innlegg

Da erklærer jeg herved Symptom-jakten for åpnet! :opplyser:

Masse masse murringer i magen! Ikke noe i nærheten av det jeg har hatt før. Så har jeg hatt noe SINNSYKT med utflod de siste dagene, første dagen det kom trodde jeg jeg hadde fått mensen! :hakeslepp:

Kjenner ingenting i pupper eller noe slikt, men jeg får ALDRI vonde pupper.. :sjenert:

Så var det også en liiiiiten strek på en EL test jeg tok i går.

Men testen på Mandag hos legen var jo negativ? :klø:

IKM er på Søndag om det er 28 dagers syklus. Og etter EL-testene å bedømme så vil den vel komme på Søndag-Mandag om jeg har 14 dagers lutealfase..

Jeg som trodde jeg kunne slappe litt mer av nå.. Men Neida :kjefte:

Så ringte jeg til legekontoret i dag for å høre om det var kommet svar på testene og alt der låg innenfor normalen.. Hva nå enn det betyr :vetikke: Legen var ikke inne så hun kunne ikke forklare i detalj hva svarene betydde.. :sukk:

Så da blir vi vel henvist til gynekolog like over jul.. Spent på hvor lang tid det tar før vi får time.. :filer:

Er så spent på om det noen gang skal bli vår tur? :vetikke::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei FrkHøne......ser at du ikke ligger lenger i mine innlegg....så har mistet masse....

er jo litt spennende hos deg da her og.....har du IKM mandag som meg da eller???

Blir testing på meg i morra....ikke full forventing, men ingen tegn til tanta ikvertfall...

PP9 er jo ikke sååå lenge....det blir din tur snart også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange av oss som har IKM mandag....spennende :popcorn:

skal du teste snart?

Som jeg skrev i boken din så vet jeg ikke helt.. :sjenert:

Jeg har veeeldig lyst, men så er det jo denne skuffelsen når den er negativ :sukk:

Tror kanskje jeg tar en EL test :lur:

Da kan den bli negativ uten at det er sååå ille, men er den litt positiv gir den jo et lite håp. Tror ikke jeg skal teste før tanta muligens ikke dukker opp..

red: positiv og negativ er visst det samme her i gården :fnise:

Endret av frkhøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skrev i boken din så vet jeg ikke helt.. :sjenert:

Jeg har veeeldig lyst, men så er det jo denne skuffelsen når den er negativ :sukk:

Tror kanskje jeg tar en EL test :lur:

Da kan den bli negativ uten at det er sååå ille, men er den litt positiv gir den jo et lite håp. Tror ikke jeg skal teste før tanta muligens ikke dukker opp..

red: positiv og negativ er visst det samme her i gården :fnise:

Skjønner....ja som du leste så er det enten for tidlig å teste, eller så har vi ikke truffet som eg trodde.....men men, kommer TR så blir det ny PP ny muligheter.....men gudameg hadde vært artig å gi foreldra en koselig julegave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært verdens BESTE julegave :sjenert:

Har ikke skrevet på lappene til svigermor og mamma enda, i håp om at jeg kan få skrive: Mamma, svigermor, bestemor på dem begge :sukk:

Meeen... Om ikke det skjer nå så har vi da flere muligheter.

Får jo storkost meg i jula om det ikke skjer noe nå :skaal:

Så har vi jo et heeelt nytt år med mange nye muligheter fremfor oss :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det hjelper å fokusere på det som er bra med ikke å bli gravid, for da blir kanskje skuffelsen bittelitt mindre, fordi man har noe å se frem til :jepp:

Men jeg håper det klaffer for dere denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok fort bli litt tyngre psykisk med disse prøveforumene hvor man bygger forventningene til hverandre veldig opp og alle er veldig optimistiske, også blir det jo ikke sånn gang på gang.. Stemmer for det som Superlilje sier og følger det selv så jeg ikke blir så skuffet, fokuserer heller på at jeg ikke er det, men det er jo ikke så lett når man har sååå lyst til å få og gi verdens beste julegave!

Uansett sender jeg over en helge :klemmer: og krysser fingrene for at det klaffer denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det hjelper å fokusere på det som er bra med ikke å bli gravid, for da blir kanskje skuffelsen bittelitt mindre, fordi man har noe å se frem til :jepp:

Men jeg håper det klaffer for dere denne gangen!

Ja det var akkurat det, hadde jeg klart det så hadde jeg sikkert gjort akkurat det samme.. :sjenert:

Det kan nok fort bli litt tyngre psykisk med disse prøveforumene hvor man bygger forventningene til hverandre veldig opp og alle er veldig optimistiske, også blir det jo ikke sånn gang på gang.. Stemmer for det som Superlilje sier og følger det selv så jeg ikke blir så skuffet, fokuserer heller på at jeg ikke er det, men det er jo ikke så lett når man har sååå lyst til å få og gi verdens beste julegave!

Uansett sender jeg over en helge :klemmer: og krysser fingrene for at det klaffer denne gangen.

Ja man får opp litt mer forhåpninger når man er inne på disse forumene, men så får man jo også endel forståelse som man ikke får fra andre hold. :Nikke:

Lørdags-:klem: fra meg.

Jeg og har IKM på mandag. Har ingen forhåpninger egentlig, men det hadde jo vært hyggelig... :sjenert:

Åh :rødme: Det hadde vært veldig hyggelig om tanta fant ut at den kunne holde seg vekke nå :sukk:

Jeg fant ut at jeg nesten måtte ta en test i dag tidlig siden jeg har tenkt å ta meg et glass(eller to...tre...fire..) :vin: i dag :fnise:

Og den testen var da veldig negativ ja. Så tanta dukker forhåpentligvis opp i morgen eller på Mandag, har ikke så veldig lyst å få enda lengre syklus enn jeg har hatt...

Endret av frkhøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd at testen ble negativ :klem:

Jeg rakk ikke en gang å ta en test før tanta kom jeg :sur:

Men neste syklus - DA skal vi få spire begge to :jepp:

:klemmer:

Ja jeg hadde jo i teorien ikke trengt å tatt den testen da tanta kom før jeg tok meg et glass :vin::sur:

Ja vi får bare håpe at det er vår tur neste gang! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kenghuru

Neste gang frkhøne...neste gang så sittern :) Det er jo nå også masse fridager, romjul og rolige dager midt oppi EL tiden så da er det jo også tid til å kose seg ordentlig. Har trua på oss alle det gjelder denne gang altså :klemmer:

Og føler på meg at 2010 er året det skjer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir jo masse avslappings-dager i jula og rundt EL, men så er det jo godt mulig at det blir litt :skaal: i jula også... Er jo ikke helt bra det heller. Men nå har jeg jo ikke drukket på lenge, sluttet å røyke+++ Nå burde det snart være verdt å ha holdt seg unna alt altså!! :kjefte:

Krysser alt for at 2010 blir et supert år for oss alle :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...