Gå til innhold

Hva er din "hemmelighet" ?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

At jeg er en alt for god menneskekjenner, som "ser" mennesker svært godt, ofte bedre enn de er i stand til selv.

Og at jeg rett som det er framstiller meg som "dummere" og mer uvitende enn jeg er,- mennesker liker ikke å bli utkonkurrert, og man kan få gå litt "stille i korridorene".

Selv vet jeg at jeg er lynende intelligent. Jeg har bl.a. vært på hemmelig opptak i Mensa, og leser haugevis av fagbøker på senga - og det er også meget tilfredsstillende å få lov til og betrakte verden i fred :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Har en nydelig kjæreste som ønsker seg barn "over alt på jord", så vi planlegger barn nå... Men sannheten er at jeg ikke kan fordra barn og krysser fingrene for at jeg plutselig får morsinstinkter når ungen kommer, hvis ikke blir han alenefar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
At jeg er en alt for god menneskekjenner, som "ser" mennesker svært godt, ofte bedre enn de er i stand til selv.

Og at jeg rett som det er framstiller meg som "dummere" og mer uvitende enn jeg er,- mennesker liker ikke å bli utkonkurrert, og man kan få gå litt "stille i korridorene".

Selv vet jeg at jeg er lynende intelligent. Jeg har bl.a. vært på hemmelig opptak i Mensa, og leser haugevis av fagbøker på senga - og det er også meget tilfredsstillende å få lov til og betrakte verden i fred :)

Så skrytinga hvordan går det med den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Så skrytinga hvordan går det med den ?

Det var da ikke noe skrytende i det innlegget der..?

Dette er jo en side for hemmeligheter. Reaksjonen din bl.a. er jo en av mange grunner til å holde slikt hemmelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Methuselah

Jeg skal si en hemmelighet.

Rundt 2 ganger i året drar jeg til Aberdeen i Skotland. Og er der i rundt 1 uke. Og jeg har aldri fortalt det til noen. Ingen i familien eller venner eller de jeg jobber med. Vet om det

Endret av Methuselah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg husker alle fødselsdatoer , har jeg fått vite når en person er født, sitter det som limt ! Men det er ingen som vet, syns det er litt flaut :sjenert: Ja jeg er rar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Methuselah
Hva gjør du der da?

Jeg gjør egentlig ikke noe inntersangt. Jeg er med noen skotske venner av meg. Og vi pleier og dra oppover i høylandet. Det blir mye turer egentlig,

Eller vandringer rundt i Aberdeen og litt festing, Og som regel om Aberdeen Spiller hjemme og det er sesong så drar vi på fotball kamp.

Og på museumer og andre kultur ting pleier vi og å gjøre

Så jeg gjør ikke noe særlig annet en hva jeg egentlig gjør hjemme i Norge. Borsett fra at i Norge pleier jeg ikke og dra noe særlig på turer opp i Noe jeg gjør i Aberdeen.

Også pleier vi og dra rundt på Kirkegårder.

Så vel det er ikke så inntersangt

Og hvorfor er det hemmelig? Ble veldig nysgjerrig nå jeg Methuselah :)

Vel grunnen er kanskje litt dårlig. Jeg liker at det er noe jeg kan ha for meg selv. Som ingen vet om så derfor holder jeg det hemmelig kanskje litt egositisk, Det er bare noe jeg kan ha helt for meg selv som jeg ikke trenger og dele med andre...

Endret av Methuselah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utlogget bruker

Logger ut for denne...

Min store hemmelighet, som egentlig er ganske trist.

Jeg tenker og drømmer enda om en gutt jeg hadde en 1 uke lang ferieromanse med. Han var min første, og jeg ble helt målløs av hvor nydelig, utadvendt og sjarmerende han var. Jeg kommer fra en liten plass og hadde aldri hatt spesiell interesse for noen gutter før. Før ham....

Nå, 3 år etter, har jeg kjæreste og vi har vært sammen lenge. Han vet selvfølgelig ingenting. Han er trygg og snill. Men hvis jeg møtte denne ferieromansen igjen hadde jeg gjort det slutt med kjæresten på dagen. Og jeg håper at jeg en vakker dag møter noen nye som vekker en så sterk lidenskap i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være vanskelig (men både bra og litt fint) å dele sin egen hemmelighet,og det er unødvendig å tråkke på noen -uansett grunn- som motet seg opp og skrev her.

Ellers har jeg lyst å dele ut klemmer til alle dere som har fortalt om mange vonde hemmeligheter :klem::klem:

Men orker ikke fortelle min egen,i alle fall ikke i natt...

Endret av Strix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Libuse
Jeg gjør egentlig ikke noe inntersangt. Jeg er med noen skotske venner av meg. Og vi pleier og dra oppover i høylandet. Det blir mye turer egentlig,

Eller vandringer rundt i Aberdeen og litt festing, Og som regel om Aberdeen Spiller hjemme og det er sesong så drar vi på fotball kamp.

Og på museumer og andre kultur ting pleier vi og å gjøre

Så jeg gjør ikke noe særlig annet en hva jeg egentlig gjør hjemme i Norge. Borsett fra at i Norge pleier jeg ikke og dra noe særlig på turer opp i Noe jeg gjør i Aberdeen.

Også pleier vi og dra rundt på Kirkegårder.

Så vel det er ikke så inntersangt

Vel grunnen er kanskje litt dårlig. Jeg liker at det er noe jeg kan ha for meg selv. Som ingen vet om så derfor holder jeg det hemmelig kanskje litt egositisk, Det er bare noe jeg kan ha helt for meg selv som jeg ikke trenger og dele med andre...

Synes det var en fin hemmelighet å ha. Det minner meg om hemmeligheter jeg hadde når jeg var liten. Noe som var ekstra fint og som ingen andre skulle vite om. Nå er de hemmelighetene jeg har negative ting som jeg prøver å skjule for andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille Eden

Jeg syntes jeg er penere enn alle andre, samtidig som jeg skulle ønske jeg var pen.

Jeg liker at folk sier at jeg er arrogant, selv om jeg hater alle som er det til vanlig. Det er en grusom egenskap.

Jeg syntes jeg er feit, selv om jeg er en strl 36.

Endret av Lille Eden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faker blid og fornøyd hele dagen, men når jeg er alene så gråter jeg ofte.

Jeg også :sukk:

Også er jeg veldig flink til å skjule at jeg faktisk ikke har noe særlig sosialt liv, selv om jeg gjerne ville.

Også har jeg angst for å kjøre bil selv :sjenert:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Meg_*

Jeg savner enda en kjæreste jeg hadde for nesten 10 år siden.

Jeg har kjæreste, skal snart gifte meg og har barn, men hadde jeg fått en kjans på min gamle flamme så hadde jeg tatt den. Jeg tror jeg kunne vert utro mot min nåværende kjæreste med den gamle flammen.

Jeg har ikke elsket noen etter det. Jeg er kjempe glad i kjæresten min og føler stor godhet og omsorg ovenfor han. Men å elske en annen mann, det tror jeg aldri jeg kommer til å oppleve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var en gang forelsket i broren til kjæresten min.

Egentlig ganske uskyldig når jeg tenker på det nå, men jeg er enda flau over det. Det er kun samboeren min som vet dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Min hemmelighet er at jeg er så utrolig utålmodig med mennesker :sjenert:

Du er veldig pen og morsom, men sliter i hemmelighet med selvtilliten? Du synes du er feit, selv om du er slank? Du har stooore komplekser fordi den ene puppen er litt mindre enn den andre? Du har lyst til å flytte fra den kjipe samboeren din, men tør ikke... og har ikke råd... og du er egentlig litt deprimert pga din mor... og litt syk også, kanskje? Eller enda verre, du har det så bra at du egentlig er litt flau over det, og utvikler omvendte komplekser som er veeeldig vanskelig å takle?

Tørk tårene, knytt nevene. Eventuelt: hold kjeft, for jeg gidder ikke høre på sånn syting.

Klokelig nok holder jeg kjeft om dette. Men jeg tenker det :rodme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen, men de fleste vil jeg ha for meg selv. Kan imidletid røpe en av litt nyere dato.

Jeg blir seksuelt trakkasert av en av mine overordnede på jobb. Han klemmer på meg og tar rundt meg, aldri upassende, bare nesten. Samt slibrige kommentarer når bare jeg kan høre. Jeg har ikke guts til å gjøre noe med det, siden jeg er fersk, og han er bestekompis med de over seg (som jeg i alle tilfeller måtte tatt det opp med). Så er jeg veldig pysete, og vil ikke skape konflikter. Det er vel dét som er det reelle problemet.

Det går på et vis. Jeg bare biter tennene sammen og lever med det. Men de siste dagene har han begynt å sende meg meldinger utenom jobb. Småflørtende og suggestive. Nå får jeg ikke være i fred på fritiden engang.

Jeg tør ikke si det til de som kan gjøre noe med det, og jeg gidder ikke klage til de som ikke kan, så det forblir en hemmelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Min hemmelighet er at jeg er så utrolig utålmodig med mennesker :sjenert:

Du er veldig pen og morsom, men sliter i hemmelighet med selvtilliten? Du synes du er feit, selv om du er slank? Du har stooore komplekser fordi den ene puppen er litt mindre enn den andre? Du har lyst til å flytte fra den kjipe samboeren din, men tør ikke... og har ikke råd... og du er egentlig litt deprimert pga din mor... og litt syk også, kanskje? Eller enda verre, du har det så bra at du egentlig er litt flau over det, og utvikler omvendte komplekser som er veeeldig vanskelig å takle?

Tørk tårene, knytt nevene. Eventuelt: hold kjeft, for jeg gidder ikke høre på sånn syting.

Klokelig nok holder jeg kjeft om dette. Men jeg tenker det :rodme:

DEN kan eg signere på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...