Gå til innhold

Trimklubben


Ilja**

Anbefalte innlegg

Pupsilure: Klart det! Jeg har lagt deg til i listen, velkommen skal du være! Skrev deg opp som støttemedlem først, skal endre det nå, supert at du kommer igang :tommel:

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uke 38:

Mål: 19

Plan:

Mandag: 45 min vanngym + 1 time gange = 5

Tirsdag: 55 min vanngym + 1 time gange = 6

Onsdag:

Tordag:55 min vanngym + 1 time gange = 6

Fredag:

Lørdag: 1 time gange = 2

Søndag:

Totalt: 5/19

Siden jeg ikke teller når jeg går i det daglige (til og fra skolen f eks) så tillater jeg meg selv å runde opppover de gangene det mangler 5 min.

Endret av flickan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette faktisk roing ut på vannet, eller slik romaskin? Vi har en sånn, eller pappa da, men jeg veit ikke hvordan den skal brukes.. Er det kondis eller styrke i romaskin?

romaskin på treningsenter.. hehe syns jeg ser meg selv i en robåt.. det går IKKE bra.. hehe...jeg er ekstremt ukoordinert..

romaskin trener både kondis og styrke... blir dønn sliten i armene (har nok litt med at jeg har litt senebetennelse i armene) og får nesten krampe i rompa.... tror nok det er fordi jeg tar i litt ekstra med beina, for mannen kjenner det ikke i rompa... men han er nok sterkere i armene enn meg...

jeg har som mål å være under 5 minutter pr 1000 meter... også prøve å slå meg selv hver gang.. i dag var nest dårligst resultat.. så ikke helt fornøyd med det. Har den på tyngst mulig vekt. (nr 10)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke alle har vært i dag :hoppe: råbra jenter!!

Det ble to poeng på meg: en time med meget rask gange. Og når jeg sier meget rask, så mener jeg meget rask :ler: tenkte ikke så taktisk da jeg valgte løypa, så turen som var helt nyydelig da jeg gikk i skumringa med fullmånen som speilte seg i sjøen var simpelthen dødsskumnmel på vei hjem igjen da det var så mørkt. Uff, må huske på å enten gå langs gatelys hele tiden eller ta turen tidligere på dagen i framtida!

Og kanskje jeg skal prøve meg på litt roing.. Får spørre pappa hvordan det gjøres, men er ikke sikker på hvor mye han har brukt den heller XD er det noe man må passe seg for så man ikke bruker feil muskler, thumbalina?

Og jada, jeg så for meg deg i skikkelig Olaf Tufte (trur jeg han heter) style, påvirket av for mye skolearbeid, anyone? :ler:

Endret av Yoghurt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: kan jeg også bli med?

Mitt mål denne uken er 15 poeng.

12 av de for step/aerobic/spinning, og 3 av de for gåing/sykling ute.

Tar ikke med sykling til skole osv.

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at vi har blitt så mange medlemmer!! Hurra for det, det blir jo kjempegøy å følge hverandre og motivere hverandre utover høsten :hoppe:

Da er jeg tilbake fra min økt jeg også, innkasserte 4 poeng. Hadde en skikkelig god treningsdag idag, bena føltes lette og det var skikkelig deilig å ta i! Herlig :tommel:

Det blir en tur på trening imorgen også, men på onsdag blir det treningsfri, da skal Ilja være kulturell og gå i teateret :arwen:

andungen: Vi har akkurat samme type pulsklokke! Er det ikke gøy å bli møtt med en pokal mandags morgen? :nigo:

Ellers: godt jobbet idag, jenter!! *klapp på skuldra*

Skikkelig gøy at vi er en solid gjeng her ja!

Ilja**: Er ingenting som slår en pokal mandag morgen! Og mitt "minstemål" treningsmessig er at jeg skal beholde pokalen fra uke til uke. Hihi! Til nå ligger jeg SOLID over da, så har litt å gå på heldigvis :) Blir en uke uten pulsklokke i løpet av høsten da, siden jeg vil sende den inn til full service hos www.pulsklokke.no . Får gratis batteriskift dersom jeg betaler for ny kassefront og rem. Og vips er klokka så god som ny! :)

I dag er jeg klar for spinning! Ble jo en ganske redusert trening i går, men planen for uka ser omtrent slik ut:

Mandag: 30 min kondisjonstrening + 30 min styrketrening

Tirsdag: 60 min spinning

Onsdag: 30+30 (som mandag) evt 60 min spinning (ikke bestemt meg...)

Torsdag: Treningsfri

Fredag: 30+30

Lørdag: Treningsfri, men mulig gåtur med venninne

Søndag: 30+30

Så langt:

Mandag: 20 min kondisjonstrening + 15 min styrke (hjem med hodepine)

Men veldig klar for fortsettelsen! :trene:

Stå på folkens! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LekeHusmor: Klart det! Jeg har lagt deg til i lista, velkommen! :tommel:

Youghurt: Jeg har lett for å få vondt i ryggen hvis jeg ikke konser nok å ikke dra til meg med ryggen, men med armene når jeg ror. Pass på å hold ryggen rett, spenn godt tak med beina og trekk til deg med armene så får du en kjempefin trening! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LekeHusmor: Klart det! Jeg har lagt deg til i lista, velkommen! :tommel:

Youghurt: Jeg har lett for å få vondt i ryggen hvis jeg ikke konser nok å ikke dra til meg med ryggen, men med armene når jeg ror. Pass på å hold ryggen rett, spenn godt tak med beina og trekk til deg med armene så får du en kjempefin trening! :trene:

Det er der jeg er litt for dårlig.. drar ikke nok med armene, så da tar jeg ekstra i med beina.. og blir skikkelig sliten i rompa! Er stiv i dag!!! men det er litt godt også da.. kjenner at jeg har gjort noe da.. =) Mulig jeg slenger meg på en pilates time i kveld... den er ferdig klokka ni, så da rekker jeg akkurat hjem til Greys anatomy! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er der jeg er litt for dårlig.. drar ikke nok med armene, så da tar jeg ekstra i med beina.. og blir skikkelig sliten i rompa! Er stiv i dag!!! men det er litt godt også da.. kjenner at jeg har gjort noe da.. =) Mulig jeg slenger meg på en pilates time i kveld... den er ferdig klokka ni, så da rekker jeg akkurat hjem til Greys anatomy! :biggrin:

Jeg skal også rekke Grey's Aatomy i kveld, men tenker på å prøve å få inn en halvtime med romaskin før dette nå som jeg har fått gode tips for hva jeg skal passe meg for når jeg trener med den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens økt unnagjort :trene:

Ble 80 minutter på spinningsykkelen, siden jeg var 20 minutter for tidlig ute til timen. Bonustrening kaller vi det! Masse energi i dag i forhold til i går, var deilig!

Noterer 5 trimpoeng i dag, 7 totalt denne uka. 11 igjen...

Vet ikke hva jeg skal trene i morra, får ikke bestemt meg for om det blir apparater/styrke/kondisjon i helsestudioet, eller om det blir ny time spinning. Time will show!

Nå står det nok litt rengjøring på planen her... Må gjøres det også!

Keep up the good work!

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min uke:

Mandag: gikk tur ca en halvtime= 1 poeng

Tirsdag: syklet ca en halvtime= 1 poeng

Onsdag: spinning 60 min = 4 poeng

Torsdag: aerobic 60 min = 4 poeng

Fredag: aerobic 60 min = 4 poeng

Lørdag: sykle 1 time = 2 poeng

Søndag: kanskje gå tur = 1 poeng

Så da er målet faktisk 17 poeng.

Til nå: 2/17.

Håper jeg klarer å holde målene mine! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbake fra dagens økt jeg også, en time styrke :trene:

Det ble 4 poeng, og da har jeg 8 så langt denne uka. Neste trening blir på torsdag, satser på å raske til meg 4 poeng da også.

..og imorgen er det veiedag :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag ja, ikke alltid like morsomt :ler: jeg gruer meg veldig (min er torsdag), da jeg ikke har veid meg på en liten måned - og siden da har jeg ikke gjort særlig til tiltak.. Hva om jeg har gått opp :sjenert: nåvel, jeg har nå kommet i gang, trening på romaskin blir om en time (skal bare være skoleflink i en time først , pfft)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom og oppdaterer lista :)

:trene: Uke 38:

Mål: 19 trimpoeng

Plan:

Mandag: 45 min vanngym + 1 time gange = 5

Tirsdag: 55 min vanngym + 1 time gange = 6

Onsdag:

Tordag:55 min vanngym + 1 time gange = 6

Fredag:

Lørdag: 1 time gange = 2

Søndag:

Totalt: 11/19

Siden jeg ikke teller når jeg går i det daglige (til og fra skolen f eks) så tillater jeg meg selv å runde opppover de gangene det mangler 5 min.

Endret av flickan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flinke dere er, jenter!!

Jeg må bare innom og rapportere veieresultater. Var spent da jeg skulle på vekta imorges da forrige uke viste nøyaktig den samme vekta som uka før. Men jeg fikk det igjen idag, for jeg hadde gått ned hele 1,6kg :skya: Jippiiii!

Edit: Måtte redigere vektnedgangen litt, mer om det i dagboka.

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få være med i trimklubben?? :)

Anbefaler alle til å måle seg med målebelte, da ser man resultater fort.

Mine poeng for denne uken:

Mandag:

-45 min step + 15 min på crosstrainer = 4 poeng

-Tur på 30 min = 1 poeng

Tirsdag:

- 45 min på spinning + 15 min med styrke = 4 poeng

- Tur på 30 min = 1 poeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...