Gå til innhold

Trimklubben


Ilja**

Anbefalte innlegg

Så flink du er Ilja.. :)

Lykke til videre..

Tusen takk for det, sungirl! Du må gjerne slenge deg med i trimklubben du også, hvis du har lyst :jepp:

Edit: så det neste innlegget ditt nå, kult at du blir med, velkommen skal du være! :velkommen:

Endret av Ilja**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Får jeg være med og?

Håper på 7 poeng i uka, dvs en halvtime/times gange hver dag med bikkja. Har onsdag som veiedag.

Vekta vil jo stige etterhvert, men forhåpentligvis til et moderat nivå siden jeg har 10-15 kilo formye på kroppen allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering :

Tirsdag: 45 minutter styrketrening + 30 minutter kondisjon: 4,5 poeng :Nikke:

Onsdag: 1 time step + 30 minutter styrke: 6 poeng

Fredag: 30 minutter kondisjon + 30 minutter styrke: 4 poeng

Støl i dag! Å gå til jobb mens man er trøtt og støl samtidig er ingen god kombinasjon :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, her vil jeg også veldig gjerne være med! Veldig greit å ha noen å skryte litt til :fnise: Ro-konkurranse hørtes litt moro ut, nå ble jeg enda mer sikker på at jeg skal få med meg kjære på treningssenteret. Jeg har tidligere vært veldig flink, men ikke nå, og det skal det gjøres noe med! Sitter her og har ordentlig lyst til å dra på trening i dag, men er syk, så tror jeg gjør det best i å holde meg hjemme i dag, så kan jeg heller dra i morgen. Er så dumt hvis jeg skulle bli verre slik at jeg ikke får begynt treningen ordentlig! :duskedame::trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flinke dere er, jenter!!

Jeg må bare innom og rapportere veieresultater. Var spent da jeg skulle på vekta imorges da forrige uke viste nøyaktig den samme vekta som uka før. Men jeg fikk det igjen idag, for jeg hadde gått ned hele 1,6kg :skya: Jippiiii!

Edit: Måtte redigere vektnedgangen litt, mer om det i dagboka.

Wow, så utrolig bra jobba da!! Gratulerer med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansjoni: Kjempebra innsats! :tommel:

Karense: Velkommen i klubben!! Du får pleie formen idag, så du er fit for fight imorgen. Det er kjempegøy med trimklubben faktisk, her finner du både noen å skryte til og til å motivere deg når du trenger det :velkommen:

Youghurt: Hjertelig takk, jeg er kjempefornøyd og superglad for at det ble resultater på vekta idag! Føler jeg har jobbet hardt for det, så det var så kjedelig at den sto bom stille sist uke :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Youghurt: Hjertelig takk, jeg er kjempefornøyd og superglad for at det ble resultater på vekta idag! Føler jeg har jobbet hardt for det, så det var så kjedelig at den sto bom stille sist uke :jepp:

Forstår veldig godt at det var kjedlig å ha jobba så mye for å sitte igjen uten at vekta sa nowe. Bra det ble såpass mye denne gangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilja**: Gratulerer så mye med flott vektnedgang! Bøyer meg i støvet og er mektig imponert! :hoppe:

Vekta mi står skremmende stille for tida, men bare vent. Jeg kan være ganske sta når jeg vil, og jeg SKAL vinne over denne kroppen! Det finnes faktisk ikke noe alternativ... Så det så! :kjefte:

:ler:

Nå har jeg kommet hjem fra dagens treningsøkt, og skal forsøke å mobilisere litt rengjøringslyst. Men må jo først sjekke innom Kvinneguiden :jepp: En drøy times trening i helsestudioet i dag, og jeg noterer 4 trimpoeng. Pulsklokka rapporterer om drøyt 1100 kcal, og jeg må si meg fornøyd med det. Ikke like mye energi som i går, men det ante meg. Brukte vel opp endel i går tenker jeg!

Gjenstår altså 7 trimpoeng denne uka... Hmmm... Planen er ei økt på fredagen, og så må jeg nok forsøke å legge inn ei økt på søndagen. Da bør det gå!

Skal forsøke å få litt struktur på veiingen min, men foreløpig går det litt i hytt og pine. Men jeg oppdaget at midjemålet har krympet med to cm siden ferien, det var moro! Her skal man ta med alt det positive man kan finne :duskedame:

Tata! :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min uke:

Mandag: gikk tur ca en halvtime= 1 poeng

Tirsdag: syklet ca en halvtime= 1 poeng

Onsdag: spinning 60 min = 4 poeng

Torsdag: aerobic 60 min = 4 poeng

Fredag: aerobic 60 min = 4 poeng

Lørdag: sykle 1 time = 2 poeng

Søndag: kanskje gå tur = 1 poeng

Så da er målet faktisk 17 poeng.

Til nå: 6/17.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: 4 trimpoeng :) Hard bakkesykling 30 min og 30 min styrketrening

I dag har jeg klart 4 trimpoeng :)

Onsdag: 1 poeng

Da er det 9 tilsammen :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine poeng for denne uken:

Mandag:

-45 min step + 15 min på crosstrainer = 4 poeng

-Tur på 30 min = 1 poeng

Tirsdag:

- 45 min på spinning + 15 min med styrke = 4 poeng

- Tur på 30 min = 1 poeng

Onsdag:

- 40 min på crosstrainer + styrke = 3 poeng

Torsdag:

Tur på 30 min = 1 poeng

Sum: 14 poeng så langt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flinke folk her altså! 1100 kalorier hørtes jo veldig bra ut!!! :jepp:

Kom meg ut å gikk tur i går - selv om det var KALDT ute.... glemte håndleddsvektene da.. var med bonusen på svømmetrening rett etter jobb, så glemte de hjemme... men var deilig å gå tur... er ganske mye bratte oppoverbakker på den løypa, så det er litt småtungt av og til.. så 2 poeng til =)

da er jeg på 6 poeng til nå... satser på en trening til fredag også.... og jeg skal bære ved til lørdag.... så blir litt trim på meg denne uka... jeg er fornøyd bare jeg får beveget meg litt.. så 10 poeng ++ er vel egentlig et ok mål.. jeg skal jo ikke ned i vekt noe.. bare stramme opp litt rundt lårene stort sett..

og få opp litt form... har altfor lite energi..

hvordan funker disse pulsklokkene egentlig? stiller du inn vekt og sånn??? og må du vite hvilepulsen ? Jeg aner jo ikke hva den er... jeg føler aldri jeg får så mange kalorier opp på displayene på maskinene på studio... men de måler kanskje ikke så nøyaktig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare innom og oppdaterer lista :) Satser på vanngym i kveld.

:trene: Uke 38:

Mål: 15 trimpoeng

Plan:

Mandag: 45 min vanngym + 1 time gange = 5

Tirsdag: 55 min vanngym + 1 time gange = 6

Onsdag: Treningsfri

Tordag:55 min vanngym + 1 time gange = 6

Fredag:

Lørdag: 1 time gange = 2

Søndag:

Totalt: 17/19

Siden jeg ikke teller når jeg går i det daglige (til og fra skolen f eks) så tillater jeg meg selv å runde opppover de gangene det mangler 5 min.

Endret av flickan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt innom for å rapportere inn 3 trimpoeng idag. Får straks besøk, så det ble en kjapp men effektiv økt idag.

Så langt har jeg 11/18 trimpoeng.

Kjempebra innsats rundt omkring, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke alle er her da :klappe:

Jeg har hatt en hektisk uke som forventa og har bare fått gått litt tur, det er alt. Så jeg har 5 poeng så langt og har igjen 3 for å nå ukesmålet mitt på 8 poeng. Jeg håper å få mer tid til skikkelig trening neste uke, sånn at jeg kan komme opp i en høyere sum neste uke. Men det viktigste er jo at jeg beveger meg og alt er bedre enn ingenting :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flinke folk her altså! 1100 kalorier hørtes jo veldig bra ut!!! :jepp:

Kom meg ut å gikk tur i går - selv om det var KALDT ute.... glemte håndleddsvektene da.. var med bonusen på svømmetrening rett etter jobb, så glemte de hjemme... men var deilig å gå tur... er ganske mye bratte oppoverbakker på den løypa, så det er litt småtungt av og til.. så 2 poeng til =)

da er jeg på 6 poeng til nå... satser på en trening til fredag også.... og jeg skal bære ved til lørdag.... så blir litt trim på meg denne uka... jeg er fornøyd bare jeg får beveget meg litt.. så 10 poeng ++ er vel egentlig et ok mål.. jeg skal jo ikke ned i vekt noe.. bare stramme opp litt rundt lårene stort sett..

og få opp litt form... har altfor lite energi..

hvordan funker disse pulsklokkene egentlig? stiller du inn vekt og sånn??? og må du vite hvilepulsen ? Jeg aner jo ikke hva den er... jeg føler aldri jeg får så mange kalorier opp på displayene på maskinene på studio... men de måler kanskje ikke så nøyaktig??

Hei,

Tillater meg å svare litt på pulsklokkespørsmålene dine, siden jeg nå er en aktiv pulsklokkebruker, og har vært fornøyd eier av Polar F11 i halvannet år :hoppe:

På pulsklokken legger man inn vekt, høyde, alder (fødselsdato) og kjønn. F11 (og sikkert andre Polar modeller, og sikkert andre merker også) kan i tillegg kjøre en test, som man tar i hvilemodus. Ligger rolig, med pulsbeltet på, og starter testen. Den måler hvilepuls og variasjoner i denne, og bruker dette sammen med opplysningene du har lagt inn. Ut fra dette beregner den din "OwnZone". Dette kan gi en indikasjon på formen din, og progresjon (testen tas jevnlig om du ønsker). Du trenger ikke vite hvilepulsen. Men resultatene blir mer nøyaktige om du vet den eksakt (ellers kan du benytte den mer generelle formelen 220-alder). Tror klokka mi regnet ut hvilepulsen selv (basert på formelen?), men litt usikker siden det er halvannet år siden jeg tustet med endel av innstillingene..

For min del har pulsklokka vært en helt suveren investering! Det er en ekstra motivasjonsfaktor å se utviklingen på pulsklokka, og den får meg til å yte ekstra. I tillegg blir jeg mer bevisst på hvilke pulssoner jeg trener i, og ser tydelig forbedring i formen. På F11 kan du få hjelp av klokka til å sette opp et program som skal hjelpe deg mot målene dine (basert på om du vil vedlikeholde formen, bedre formen, maksimalisere formen etc, samt treningshyppighet). Klarer du ukens mål (eller er tett oppunder), får du en pokal på displayet natt til mandag, som vises der hele påfølgende uke. Målet blir fort å få pokal hver uke :duskedame:

Som du skjønner er jeg en stor tilhenger av pulsklokke, og veldig fornøyd med kjøpet mitt. Er sikkert endel som ikke har like stor motivasjon av det, men jeg anbefaler det absolutt! Men jeg anbefaler også, at dersom du bestemmer deg for å kjøpe pulsklokke, så kjøp en skikkelig en! Er ikke det samme med disse billigmodellene (eller gratisklokkene) du får gjennom ukeblader etc. Jeg har forsøkt...

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...