Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 30. september 2016 den 13.42, Nasse Nøff ❤ skrev:

The Call. 

10 min inn og jeg er dratt inni filmen. 
Du kan se den på youtube. Men den blir ikke liggende for alltid. 

Edit:
Sliter dere med høytblodtrykk, Ikke se denne filmen. Jeg sitter her å roper til skjermen. Må ut å ta meg en røyk, fy fader hvor stressa jeg blir, forbannet og frustrert. 
Har sett filmen over alt, men aldri orket å sjekke den ut. Men så så jeg at Abigail Breslin var med i filmen, og da måtte jeg sjekke det ut. For hun er en bra skuespiller. 10 min inn og jeg var stuck. Noen filmer gir jeg opp etter et kvarter, fordi de så trege og dårlige. Men denne, nei.
Anbefales, men ikke om du har sinneproblemer, ser på laptop (du kan risikere å hive den i bakken) eller har høytblodtrykk. 

Gud nå må jeg ta meg en røykepause før jeg ødelegger pc'en :fnise:

Ja, jeg er en person som lever meg lett inni filmer og slikt. 

Så den nå! Takk for tipset! Klarte virkelig ikke å sitte i ro og digget slutten😡🙊👼🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "Den Sjette Sansen" for n'te gang i natt. Jeg tror ikke jeg lyver om jeg sier at jeg har sett den 20 ganger. Jeg elsker den filmen! (Og Bruce Willis)  Den sjette sansen er uten tvil på min topp 5-liste over beste filmer. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Salka skrev (På 8.10.2016 den 11.21):

Så "Den Sjette Sansen" for n'te gang i natt. Jeg tror ikke jeg lyver om jeg sier at jeg har sett den 20 ganger. Jeg elsker den filmen! (Og Bruce Willis)  Den sjette sansen er uten tvil på min topp 5-liste over beste filmer. :) 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...