Gå til innhold

Heimebane


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, Godklump1 said:

Var redd for det samme, men det ser absolutt ikke ut som offside syns jeg.

Er ganske tydelig indikert at det er korrupsjon inne i bildet. Tangrud har bestukket eller fått gjengjeldt en tjeneste når det gjelder den linjedommeren. Lignende hendelser skjer nok ganske ofte, også i Norge. Nordmenn er ikke alltid så uskyldige

Anonymkode: 436b5...c16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ganske tydelig indikert at det er korrupsjon inne i bildet. Tangrud har bestukket eller fått gjengjeldt en tjeneste når det gjelder den linjedommeren. Lignende hendelser skjer nok ganske ofte, også i Norge. Nordmenn er ikke alltid så uskyldige

Anonymkode: 436b5...c16

ja, det er ganske åpenbart. ikke si det til meg:P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Adrian og datteren til Helena gjør en god skuespillerjobb! Alltid gøy å se nye talenter. (Jeg ble veeeldig lei av Ane DT da hun slo igjennom og spilte i _alle_ filmene som var.)

Anonymkode: d7371...b71

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syns Adrian og datteren til Helena gjør en god skuespillerjobb! Alltid gøy å se nye talenter. (Jeg ble veeeldig lei av Ane DT da hun slo igjennom og spilte i _alle_ filmene som var.)

Anonymkode: d7371...b71

Han som spiller Adrian spiller vel også i nrk sin krimserie Øyevitne

Anonymkode: 5205a...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han som spiller Adrian spiller vel også i nrk sin krimserie Øyevitne

Anonymkode: 5205a...824

Jepp, samme person :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils er den desidert beste karakteren. Genial fyr. Håper på flere storylines rundt Nils. Kanskje bygge hele neste sesong rundt ham? Kan han bli Vargs nye talentspeider? Ansvarlig for Vargs hjemmesider på nettet? Kanskje er han Tangsruds ukjente sønn, og kommer inn i ledelsen av klubben, eller blir materialforvalter på treningsfeltet? Uansett: gi oss mer Nils!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva tror dere skjer i neste episode? 

Anonymkode: 16d30...652

Hun får fortsette av en eller annen grunn.

Anonymkode: 113ba...427

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror noen har overhørt «korrupsjonen» på en eller annen måte.... 

Anonymkode: 16d30...652

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere skjer i neste episode? 

Anonymkode: 16d30...652

Håper de rykker ned. 

Anonymkode: 5205a...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane D. T. snakker dessverre forstyrrende dårlig trønder-dialekt i denne serien. Litt samme sak skjer ofte når skuespillere fra østlandet skal spille på nordnorsk. Det er så vi nordlendinger vrir oss i sofaen. Det ødelegger, faktisk, og forstyrrer for tv-opplevelsen. Fatter ikke hvorfor hun på død og liv måtte være trønder. Hadde ikke blitt noen dårligere serie om hun spilte ei som kom fra Oslo, liksom (sikkert heller bedre.)

Jeg vrir meg ennå av Jon Øigardens "fæsk" :grine:

Anonymkode: 68b29...a03

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2018 den 0.42, AnonymBruker skrev:

Ane D. T. snakker dessverre forstyrrende dårlig trønder-dialekt i denne serien. Litt samme sak skjer ofte når skuespillere fra østlandet skal spille på nordnorsk. Det er så vi nordlendinger vrir oss i sofaen. Det ødelegger, faktisk, og forstyrrer for tv-opplevelsen. Fatter ikke hvorfor hun på død og liv måtte være trønder. Hadde ikke blitt noen dårligere serie om hun spilte ei som kom fra Oslo, liksom (sikkert heller bedre.)

Jeg vrir meg ennå av Jon Øigardens "fæsk" :grine:

Anonymkode: 68b29...a03

Jeg reagerte kun på dialekten hennes i første episode, så har det gått seg til. Synes hun snakker trøndersk helt greit, og det kommer fra en trønder. ;) 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trønder selv, og det var bare i første episoden jeg synes det var rart og uvant. Nå har jeg sett 10 episoder, og jeg reagerer ikke på det lenger:)

Anonymkode: be87c...686

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brattskjær :lillesky2: 

Gleder meg allerede til sesong to! 

Anonymkode: 2a741...78a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike

Det måtte være en mening med at Brattskjær forsvant :hjerte: Jeg håper Helena gjør alt for å få han tilbake neste sesong. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fantastisk serie! :hjerte:  Gleder meg til sesong 2. :) 

Anonymkode: 022f6...55a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er trønder selv, og det var bare i første episoden jeg synes det var rart og uvant. Nå har jeg sett 10 episoder, og jeg reagerer ikke på det lenger:)

Anonymkode: be87c...686

Jeg har bodd mange år i Trondheim. Hun høres ikke ut som hun kommer fra Trondheim.

Anonymkode: 68b29...a03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bodd mange år i Trondheim. Hun høres ikke ut som hun kommer fra Trondheim.

Anonymkode: 68b29...a03

Så finnes det mange forskjellige trønderdialekter da. Er det sagt noe om at Helene Mikkelsen kommer fra Trondheim? Hun bodde der, men kunne jo kommet flyttende fra en annen del av Trøndelag? I min kommune snakkes det veldig forskjellig, noen snakker bred lokal dialekt, mens andre har mer blandet - og har adoptert Trondheimsdialekt inn i sin egen dialekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Helt ok serie. Føler ikke det var høyepunkt som satte denne serien på tronen for min del. At alle var der for henne på slutten er jo ganske happy ending og fint, men det kiler ikke mitt behov for de mer underliggende motivasjoner og konsekvenser som kanskje til og med gir en slutt der man sitter igjen og forsøker tolke personene, situasjonene og hvorfor ting gikk som de gikk. Serien er bedre av mye av det mølet som er på netflix, da (har nettopp avsluttet min gratismåned hos netflix og ble overraskende skuffet over mange dårlige serier som eksisterer der ute)

3 av 5

Anonymkode: 436b5...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...