Gå til innhold

Heimebane


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bodd mange år i Trondheim. Hun høres ikke ut som hun kommer fra Trondheim.

Anonymkode: 68b29...a03

Men herregud da. Har jeg i det hele tatt nevnt at det høres ut som hun kommer i fra Trondheim? Det jeg sa var at jeg synes det var uvant å høre henne snakke trøndersk i første episode, da jeg er vant til at hun snakker østlandsk....

18 timer siden, Fotballmamma skrev:

Så finnes det mange forskjellige trønderdialekter da. Er det sagt noe om at Helene Mikkelsen kommer fra Trondheim? Hun bodde der, men kunne jo kommet flyttende fra en annen del av Trøndelag? I min kommune snakkes det veldig forskjellig, noen snakker bred lokal dialekt, mens andre har mer blandet - og har adoptert Trondheimsdialekt inn i sin egen dialekt.

Enig med deg! 

 

Anonymkode: be87c...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knallbra serie, så utrolig god story og utrolig gode viktige poeng å belyse!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det må jo bare bli en sesong to av denne håper jeg!!!

Anonymkode: 8eb02...759

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Knallbra serie, så utrolig god story og utrolig gode viktige poeng å belyse!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det må jo bare bli en sesong to av denne håper jeg!!!

Anonymkode: 8eb02...759

Innspeling av sesong er allereie godt i gong, kjem våren 2019 👏

Anonymkode: fda62...94d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men herregud da. Har jeg i det hele tatt nevnt at det høres ut som hun kommer i fra Trondheim? Det jeg sa var at jeg synes det var uvant å høre henne snakke trøndersk i første episode, da jeg er vant til at hun snakker østlandsk....

Enig med deg! 

 

Anonymkode: be87c...686

Mitt innlegg var ikke ment som et svar til deg. Det var kun mitt eget synspunkt på dialekten. 

Anonymkode: 68b29...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mitt innlegg var ikke ment som et svar til deg. Det var kun mitt eget synspunkt på dialekten. 

Anonymkode: 68b29...a03

Du siterte jo meg, og da blir det jo automatisk et svar til meg?

Anonymkode: be87c...686

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

Hvordan kan noen synes at denne urealistiske feminist serien er bra?

Anonymkode: 86635...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vondt av ham som var så nervøs og ble tvunget til å synge. Mobbing i Varg, ikke bra 😐 og hvorfor vil ikke Camilla snakke med moren sin? 

Anonymkode: 2a741...78a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk vondt av ham som var så nervøs og ble tvunget til å synge. Mobbing i Varg, ikke bra 😐 og hvorfor vil ikke Camilla snakke med moren sin? 

Anonymkode: 2a741...78a

Hvordan var det mobbing? Følte det var mer at de prøvde å få han til å bli en del av gjengen jeg

Anonymkode: a93c2...a31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns første episode var bra. Jeg liker serien for det den er, selv om det er noen ting jeg kan henge meg opp i om jeg orker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter og ser på Lindmo nå, og der sier de to unge hovedpersonene at de får manus som de leser gjennom nå...? Men er ikke sesongen allerede innspilt? Spiller de den inn nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sol70 skrev:

Sitter og ser på Lindmo nå, og der sier de to unge hovedpersonene at de får manus som de leser gjennom nå...? Men er ikke sesongen allerede innspilt? Spiller de den inn nå?

Hvis jeg ikke husker feil ble Heimebane satt på vent da NRK hadde streik, og da leste jeg at sesong 2 ikke var helt ferdig innspilt, så mulig de holder på å spille inn de siste episodene nå? Eller har de begynt på sesong 3? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 23.2.2019 den 17.03, AnonymBruker skrev:

Har Sissel Renate knullet Ellengsen eller ikke?

Anonymkode: 38ef7...05e

 

Ja, de hadde sex i forrige sesong. 

Anonymkode: 862b4...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja, de hadde sex i forrige sesong. 

Anonymkode: 862b4...adc

Jeg får mer inntrykk av det er bare noe hun prøver å skryte på seg,men at det ikke har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så episode 1 av sesong 2. Var sesong 1 så dårlig? Alt føltes oppsatt på en kunstig måte, og det var... dårlig. Bussyngingen føltes fremtvunget for å skape en klein situasjon for den gutten. Den sjefete dama var sur og kranglete... hvorfor? Hvorfor være så frekk selv om hun ikke var fornøyd med resultatene? Det virket som om de forsøkte skape en bad guy for å drive plottet i serien. 

Jeg litke sesong 1 og syntes den var fengende. Denne episoden var så dårlig og kunstig at jeg kommer ikke til å se mer

Anonymkode: e695d...694

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Så episode 1 av sesong 2. Var sesong 1 så dårlig? Alt føltes oppsatt på en kunstig måte, og det var... dårlig. Bussyngingen føltes fremtvunget for å skape en klein situasjon for den gutten. Den sjefete dama var sur og kranglete... hvorfor? Hvorfor være så frekk selv om hun ikke var fornøyd med resultatene? Det virket som om de forsøkte skape en bad guy for å drive plottet i serien. 

Jeg litke sesong 1 og syntes den var fengende. Denne episoden var så dårlig og kunstig at jeg kommer ikke til å se mer

Anonymkode: e695d...694

Se episode to, den var annerledes.

Anonymkode: 674d4...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...