Gå til innhold

Hun vil ikke ha analsex :(


GuttGutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke giddet å lese alle sidene, men du oppfører deg som en trassig unge. Hun vil ikke ha analsex og da må du klare å respektere det og ikke syte over det. Vil hun ikke så vil hun ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2018 den 14.21, padawan skrev:

Visste du ikke at spruten inneholder smertelindrende stoff som gjør at smerten er verdt det? :fnise:

Mente ikke det, hehe. Tenker mer på at jenta får seg "ei godbit" når han spruter, slik at hun kan glede seg til det. Slik at det er verdt ubehaget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14. februar 2018 den 21.08, GuttGutt skrev:

Åååå... dere forstår ingenting. Bare glem det dere.

Nesj, ingen her som forstår :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2018 den 20.54, GuttGutt skrev:

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan overtale henne? Har tatt det opp litt forsiktig flere ganger, men hun vil ikke. begynte å krangle for ikke så lenge siden om dette. Det er ikke snakk om at hun vil , en gang. Prøver å argumentere med at vi skal jo starte forsiktig og bruke vaselin, men nei. :( Jeg vil i rumpa hennes.

Som navnet ditt sier "Guttgutt" er det mange andre muligheter for de som liker rumpe 🤣

Anonymkode: 79235...daf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2018 den 14.21, padawan skrev:

Visste du ikke at spruten inneholder smertelindrende stoff som gjør at smerten er verdt det? :fnise:

Morfin da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.2.2018 den 10.48, Fuckman1983 skrev:

Mente ikke det, hehe. Tenker mer på at jenta får seg "ei godbit" når han spruter, slik at hun kan glede seg til det. Slik at det er verdt ubehaget :)

Brå analsex (som noen kaller "suprise anal", eller dersom noen er svært klønete) føles som om noen hamrer ut øynene og tennene dine med slegge. Selv gjort riktig kan det svi som om noen har satt rødglødende jern i rumpa. Så vi snakker ikke om ubehag her, men en verre smerte enn å borre uten bedøvelse hos tannlegen. Så nei, mannen må sprute både diamanter og safirer for at det skal være verdt det, når det er smerter. 

Det er en del ting som må klaffe for at det skal gjøres uten smerter. Man må ha hatt fast avføring den dagen, man må ikke ha luft i magen, man må bruke riktig glidemiddel, og mannen må være tålmodig. Og "belønning" med spruten er at man risikerer å prompe sæd, så jeg sparer meg for begeistring, selv om jeg vet hvordan det kan gjøres riktig. Jeg kan av og til gjøre det for mannens skyld, men det er kun for ham. Det er for mye styr ved det, og ikke noe bedre med sprut der enn andre steder. Heller det motsatte! 

Noen kvinner sier at de liker det, men det er nok ikke flertallet. Noen kvinner kan utholde det, og som meg synes det er ok å av og til gjøre det for mannen, men å forvente at kvinner skal sette rumpa til mener jeg at man ikke bør forvente. Dersom kvinnen får smerter av det burde menn tvert imot avskrive det som et ønske, dersom de har noen som helst gode følelsen for kvinnen, eller noen som helst omtanke for andre i seg, for er det smerter, så er de forferdelige! Ikke ubehag, som et lite knip, men som slegge og rødglødende jern! Ønsker man å påføre sin partner det, bare for å nyte egoistisk, så er det noe riv ruskende galt! 

Anonymkode: 10e54...497

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2018 den 20.54, GuttGutt skrev:

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan overtale henne? Har tatt det opp litt forsiktig flere ganger, men hun vil ikke. begynte å krangle for ikke så lenge siden om dette. Det er ikke snakk om at hun vil , en gang. Prøver å argumentere med at vi skal jo starte forsiktig og bruke vaselin, men nei. :( Jeg vil i rumpa hennes.

Håper hun har gjort det slutt med deg nå. Ikke bra for henne å være sammen med en sånn som deg. Og du bør finne deg en annen. Kanskje kompisene dine stiller opp. Hvis de får teste ut på deg først.

Anonymkode: e8be4...5c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2018 den 14.01, Fuckman1983 skrev:

Men er det ikke verdt det dersom han spruter i rompa?

Om det gjør fryktelig vondt forstår jeg det selvsagt, men man skulle trodd det var verdt "slitet" dersom man får sprut på slutten. Uansett må man respektere at noen ikke vil :) 

Verdt det? Ja, for alle damer liker en sprut. Det er omtrent det største man kan få. :fart2::fart2: Finner ikke ironiflagget...

Anonymkode: 1ec4b...ad2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dama ikke vil engang prøve anal, og du veldig gjerne vil: gjør det slutt med henne!

Fordi: i et forhold bør det ikke være en masse stengsler og hindre. Begge to bør (slik jeg ser det) gjøre ALT for å se den andre smile, da også innen sexlivet. Bruker dama mer energi på å lage problemer istedet for å være positiv og i det minste gjøre noen ærlige forsøk: dump henne, for hun blir neppe noe bedre med årene verken i senga eller på andre områder i forholdet. Poenget må være å være positivt til det hele, og da selv ikke ende opp med ei sutrete negstiv megge som alltid vil bruke mest av sin energi på å være negativ til det meste du kommer med.

Normal analsex er forresten IKKE skadelig, google det selv og se hva leger (ikke synsere uten kunnskap) svarer: https://www.lommelegen.no/gynekologi/legesvar/analsex/69062158

 

 

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om dama ikke vil engang prøve anal, og du veldig gjerne vil: gjør det slutt med henne!

Fordi: i et forhold bør det ikke være en masse stengsler og hindre. Begge to bør (slik jeg ser det) gjøre ALT for å se den andre smile, da også innen sexlivet. Bruker dama mer energi på å lage problemer istedet for å være positiv og i det minste gjøre noen ærlige forsøk: dump henne, for hun blir neppe noe bedre med årene verken i senga eller på andre områder i forholdet. Poenget må være å være positivt til det hele, og da selv ikke ende opp med ei sutrete negstiv megge som alltid vil bruke mest av sin energi på å være negativ til det meste du kommer med.

Normal analsex er forresten IKKE skadelig, google det selv og se hva leger (ikke synsere uten kunnskap) svarer: https://www.lommelegen.no/gynekologi/legesvar/analsex/69062158

 

 

Anonymkode: 70a52...f0f

Er man en megge om man ikke vil ha analsex?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Arabella skrev:

Er man en megge om man ikke vil ha analsex?

Nei, ingen har skrevet det. Men ei jente som ikke begriper at det å glede mannen (og motsatt) ikke er noe dritt, men noe begge kan glede seg over... DE er megger slik jeg ser det. Det kan umulig være slik at jenter av det slaget skal bruke mye mer energi på å være negativ, enn i det minste å gjøre et ærlig forsøk? Det samme vil jeg si gjelder også mannen, og usvhengig av hvaslags sexønske den andre har. Det er da bare å prøve noen ganger - ksn være man ender opp med en opplevelse langt bedre enn man trodde?

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen har skrevet det. Men ei jente som ikke begriper at det å glede mannen (og motsatt) ikke er noe dritt, men noe begge kan glede seg over... DE er megger slik jeg ser det. Det kan umulig være slik at jenter av det slaget skal bruke mye mer energi på å være negativ, enn i det minste å gjøre et ærlig forsøk? Det samme vil jeg si gjelder også mannen, og usvhengig av hvaslags sexønske den andre har. Det er da bare å prøve noen ganger - ksn være man ender opp med en opplevelse langt bedre enn man trodde?

Anonymkode: 70a52...f0f

Så du hadde latt deg bli pult i endetarmen av andre menn på 50 +, om kona di tente på det?:alice:

 

Såklart skal man respektere at partner ikke har lyst til å prøve ut alt. Er heller de som syntes det motsatte som ikke burde spares på?

Anonymkode: ee4c1...975

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2018 den 10.48, Fuckman1983 skrev:

Mente ikke det, hehe. Tenker mer på at jenta får seg "ei godbit" når han spruter, slik at hun kan glede seg til det. Slik at det er verdt ubehaget :)

Tja, ville du ha syntes et slag i tennene under sex var verdt ubehaget så lenge du kunne glede deg over at dama fikk sprutorgasme?

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen har skrevet det. Men ei jente som ikke begriper at det å glede mannen (og motsatt) ikke er noe dritt, men noe begge kan glede seg over... DE er megger slik jeg ser det. Det kan umulig være slik at jenter av det slaget skal bruke mye mer energi på å være negativ, enn i det minste å gjøre et ærlig forsøk? Det samme vil jeg si gjelder også mannen, og usvhengig av hvaslags sexønske den andre har. Det er da bare å prøve noen ganger - ksn være man ender opp med en opplevelse langt bedre enn man trodde?

Anonymkode: 70a52...f0f

Dette svaret oppklarte ingenting. Du bekrefter jo bare din mening om at damer som sier nei til analsex ikke er nok opptatt av mannens nytelse. Er man ikke interessert i å få ting opp i endetarmen er man et dårlig kjæresteemne. Med andre ord, sier man nei til analsex er man ei megge.

Anonymkode: 5af9c...c00

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ingen har skrevet det. Men ei jente som ikke begriper at det å glede mannen (og motsatt) ikke er noe dritt, men noe begge kan glede seg over... DE er megger slik jeg ser det. Det kan umulig være slik at jenter av det slaget skal bruke mye mer energi på å være negativ, enn i det minste å gjøre et ærlig forsøk? Det samme vil jeg si gjelder også mannen, og usvhengig av hvaslags sexønske den andre har. Det er da bare å prøve noen ganger - ksn være man ender opp med en opplevelse langt bedre enn man trodde?

Anonymkode: 70a52...f0f

SÅ man skal ignorere sine egne grenser, for å glede den andre? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, SlemUlv skrev:

SÅ man skal ignorere sine egne grenser, for å glede den andre? 

Ja.... hva med å utforske sammen - og finne felles grenser?

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.... hva med å utforske sammen - og finne felles grenser?

Anonymkode: 70a52...f0f

Så om jeg, alene, allerede hadde funnet ut at analsex var for vondt for meg... Så skulle jeg ignorere det, og prøve med ham også, fordi han vil jo! 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Så om jeg, alene, allerede hadde funnet ut at analsex var for vondt for meg... Så skulle jeg ignorere det, og prøve med ham også, fordi han vil jo! 

 

Ja, hvorfor ikke? Det KAN jo hende at det du fant ut første gangen var fordi du gjorde det feil? Men HAN bør selvsagt på samme måte prøve ut ting som DU vil. Man har dette ene livet sammen - hvorfor ikke prøve og utforske? Dersom det viser seg etter etpar forsøk at det virkelig ikke går - så er jeg selvsagt enig i at det ikke er noe poeng i å prøve mer. Dette handler jo om tillit begge veier..

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...