Gå til innhold

Hun vil ikke ha analsex :(


GuttGutt

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvorfor ikke? Det KAN jo hende at det du fant ut første gangen var fordi du gjorde det feil? Men HAN bør selvsagt på samme måte prøve ut ting som DU vil. Man har dette ene livet sammen - hvorfor ikke prøve og utforske? Dersom det viser seg etter etpar forsøk at det virkelig ikke går - så er jeg selvsagt enig i at det ikke er noe poeng i å prøve mer. Dette handler jo om tillit begge veier..

Anonymkode: 70a52...f0f

Fordi jeg har brukt tid på å finne MINE grenser.. derfor.

Jeg er sykt glad jeg har en kjæreste som respekterer grensene mine, uten spørsmål. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, SlemUlv skrev:

Fordi jeg har brukt tid på å finne MINE grenser.. derfor.

Jeg er sykt glad jeg har en kjæreste som respekterer grensene mine, uten spørsmål. 

Og det er jeg 100% enig i at han skal gjøre. Det jeg peker på er det generelle i å kunne prøve, utforske og enten få suksess eller feile SAMMEN. Dette betyr ikke at man ikke respekterer hverandres grenser, men det kan jo bety at man kan utfordre sine egne grenser på ny - for å se om ting kanskje blir mer vellykket enn sist gang? For ei jente kan det f.eks bli en ekstremt vond/negativ opplevelse å prøve analt dersom fyren er en dust som presser på, mens en annen kan være så forsiktig som det kreves for at det skal bli bra. Har man gjensidig tillit og respekt, så kan det å prøve ut sammen umulig være negativt?

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og det er jeg 100% enig i at han skal gjøre. Det jeg peker på er det generelle i å kunne prøve, utforske og enten få suksess eller feile SAMMEN. Dette betyr ikke at man ikke respekterer hverandres grenser, men det kan jo bety at man kan utfordre sine egne grenser på ny - for å se om ting kanskje blir mer vellykket enn sist gang? For ei jente kan det f.eks bli en ekstremt vond/negativ opplevelse å prøve analt dersom fyren er en dust som presser på, mens en annen kan være så forsiktig som det kreves for at det skal bli bra. Har man gjensidig tillit og respekt, så kan det å prøve ut sammen umulig være negativt?

Anonymkode: 70a52...f0f

utforske grenser på ny.. vet du hva grenser betyr? wow.. NEI.. en grense er en grense.. NEI betyr nei. Alltid! 
Det er respekt! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du vet selvsagt best - beklager at jeg har andre meninger enn deg om det å utforske sexualiteten sammen i et forhold.

Selvsagt kan kan få skader om man gjør noe feil analt - f.eks forsøker å trykke en fot i størrelse 44 opp i toeren. Du har helt rett der også, men en penis kommer ikke på tale at vil gi noen skade - for isåfall ville det ikke være mulig for noen jenter å bæsje uten noen gang å ha hatt analsex.

Anonymkode: 70a52...f0f

Selvfølgelig kan skader oppstå ved analsex og penis. Hvordan tror du analprolaps og analinkontinens oppstår ?? Det oppstår ikke bare av å stappe en fot oppi endetarmen, 

Du kan ikke sammenligne å ha avføring med analsex. Avføring er naturlig, mykere og tarmperistaltikken jobber for å få avføringa ut. Det er ikke naturlig å pumpe en knallhard penis inn og ut av endetarmen gjentatte ganger. 

Anonymkode: dc350...9e0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan skader oppstå ved analsex og penis. Hvordan tror du analprolaps og analinkontinens oppstår ?? Det oppstår ikke bare av å stappe en fot oppi endetarmen, 

Du kan ikke sammenligne å ha avføring med analsex. Avføring er naturlig, mykere og tarmperistaltikken jobber for å få avføringa ut. Det er ikke naturlig å pumpe en knallhard penis inn og ut av endetarmen gjentatte ganger. 

Anonymkode: dc350...9e0

Og jeg antar at du her ikke kommer med rykter du har hørt/lest, men med din vitenskapelige utredning basert på FAKTA? 

Her kan du lese hva FAGFOLK - altså leger skriver om nettopp dette: https://www.lommelegen.no/gynekologi/legesvar/analsex/69062158

Men DU vet selvsagt mye bedre enn legene? Sett nå heller igang og google om analsex gir skader - og les hva FAGFOLK skriver... At det er mange historier av det skremmende slaget ute og går, er helt sikkert - men merkelig nok er legene ikke enige :-)

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Og jeg antar at du her ikke kommer med rykter du har hørt/lest, men med din vitenskapelige utredning basert på FAKTA? 

Her kan du lese hva FAGFOLK - altså leger skriver om nettopp dette: https://www.lommelegen.no/gynekologi/legesvar/analsex/69062158

Men DU vet selvsagt mye bedre enn legene? Sett nå heller igang og google om analsex gir skader - og les hva FAGFOLK skriver... At det er mange historier av det skremmende slaget ute og går, er helt sikkert - men merkelig nok er legene ikke enige :-)

Anonymkode: 70a52...f0f

Nå har du postet denne linken tre (tre) ganger i tråden. Mener (håper) du at vi som ikke vil ha noe opp i rumpa skal forandre mening av å lese den?

Anonymkode: 13e48...95c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå har du postet denne linken tre (tre) ganger i tråden. Mener (håper) du at vi som ikke vil ha noe opp i rumpa skal forandre mening av å lese den?

Anonymkode: 13e48...95c

Nei - hensikten er at folk kan forholde seg til realitetere - og ikke til oppdikta kjerringsladder :-)

Men... er det farlig å forholde seg til FAKTA - er det problematisk på noen måte? Google selv da vel :-)

Anonymkode: 70a52...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mht skader, så skal du jammen gjøre noe helt ekstremt for å få til det. Det er mange rykter som ikke har hold i noe som helst som er ute og går om dette temaet, men les heller hva fagfolkene (legene) skriver om dette: https://www.lommelegen.no/gynekologi/legesvar/analsex/69062158

Anonymkode: 70a52...f0f

Man trenger ikke gjøre noe mer ekstremt enn å overtale noen som ikke har lyst til å gjennomføre analsex. Dersom begge har lyst og forbereder seg med god oppvarming og bruk av glidemiddel, går det som oftest helt fint. Men hvis man ikke har lyst til å ha analsex er man gjerne mer anspent og lite opphisset, noe som øker sjansen kraftig for å få rifter, hemorroider og i verste fall mer varige skader av lukkemuskel og tarm.
Analsex mellom to samtykkende parter der den mottagende part har lyst er ikke skadelig i særlig stor grad, men å overtale/presse noen til å få en penis i endetarmen når de ikke har lyst kan faktisk være skadelig, både fysisk og psykisk.

https://www.webmd.com/sex/anal-sex-health-concerns#1

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man blir jo fort grinete og oppkjeftig når slike som deg sender meldinger med din type innhold - det kalles "svar på tiltale". Men, skitt au - enhver kan bli litt "trekt" i en diskusjon på at så ømtålig tema. Peace and love :edie:

Anonymkode: 70a52...f0f

Min type innhold? At det er bedre å gå og ha sex selv enn å sitte og rakke ned på dem som ikke vil ha analsex? Ser ikke helt hvorfor det er noe å bli grinete av. Det er mer forståelig om folk reagerer på at du omtaler folk som megger, feite tapere o.l. bare fordi de er uenig med deg, ikke liker analsex eller mener man bør respektere at noen sier nei til analsex.
Analsex er egentlig ikke et ømtålig emne, så lenge man respekterer hverandres valg, både innad i forhold og åpent på et diskusjonsforum ;)

Anonymkode: 5af9c...c00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke gjøre noe mer ekstremt enn å overtale noen som ikke har lyst til å gjennomføre analsex. Dersom begge har lyst og forbereder seg med god oppvarming og bruk av glidemiddel, går det som oftest helt fint. Men hvis man ikke har lyst til å ha analsex er man gjerne mer anspent og lite opphisset, noe som øker sjansen kraftig for å få rifter, hemorroider og i verste fall mer varige skader av lukkemuskel og tarm.
Analsex mellom to samtykkende parter der den mottagende part har lyst er ikke skadelig i særlig stor grad, men å overtale/presse noen til å få en penis i endetarmen når de ikke har lyst kan faktisk være skadelig, både fysisk og psykisk.

https://www.webmd.com/sex/anal-sex-health-concerns#1

 

Min type innhold? At det er bedre å gå og ha sex selv enn å sitte og rakke ned på dem som ikke vil ha analsex? Ser ikke helt hvorfor det er noe å bli grinete av. Det er mer forståelig om folk reagerer på at du omtaler folk som megger, feite tapere o.l. bare fordi de er uenig med deg, ikke liker analsex eller mener man bør respektere at noen sier nei til analsex.
Analsex er egentlig ikke et ømtålig emne, så lenge man respekterer hverandres valg, både innad i forhold og åpent på et diskusjonsforum ;)

Anonymkode: 5af9c...c00

Isåfall var det jammen fort unnagjort :fnise:

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Isåfall var det jammen fort unnagjort :fnise:

Anonymkode: 70a52...f0f

Å finne en seriøs kilde som nyanserer bildet litt når det gjelder analsex? Ja det var veldig fort gjort. Å skrive et saklig svar til deg var litt mindre fort gjort men jeg tenkte at jeg kunne gi deg en sjanse til. Bare synd at du flåser det hele bort, men det var vel ikke stort annet å vente. Og likevel var det altså jeg som var et nettroll :rolleyes:

Anonymkode: 5af9c...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å finne en seriøs kilde som nyanserer bildet litt når det gjelder analsex? Ja det var veldig fort gjort. Å skrive et saklig svar til deg var litt mindre fort gjort men jeg tenkte at jeg kunne gi deg en sjanse til. Bare synd at du flåser det hele bort, men det var vel ikke stort annet å vente. Og likevel var det altså jeg som var et nettroll :rolleyes:

Anonymkode: 5af9c...c00

Ja, nett-troll. Fordi du svarer på en måte som får det til å virke som om jeg har skrevet noe jeg aldri har skrevet. Det er en heller elendig form for hersketeknikk som ikke fører til noe som helst. Eksempel: "men å overtale/presse noen til å få en penis i endetarmen når de ikke har lyst kan faktisk være skadelig, både fysisk og psykisk." Jeg har aldri noen gang verken ment eller skrevet at ei jente skal gjøre noe hun ikke har lyst til - men det har du vridd det til å se ut som om jeg har - uvisst av hva målet ditt med det skal være. Det jeg hele tiden har skrevet om å utfordre egne grenser, innebærer SELVSAGT for de fleste at man selv VIL uffordre grensene sine. 

Hvordan skal du så vri dette til noe totalt ugjenkjennelig?

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PeleWasShite
På 2/14/2018 den 20.54, GuttGutt skrev:

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan overtale henne? Har tatt det opp litt forsiktig flere ganger, men hun vil ikke. begynte å krangle for ikke så lenge siden om dette. Det er ikke snakk om at hun vil , en gang. Prøver å argumentere med at vi skal jo starte forsiktig og bruke vaselin, men nei. :( Jeg vil i rumpa hennes.

Hadde du valgt rett fremgangsmåte fra starten av, kunne du sikkert fått henne med på det. Men nå som du har gjort det til en masegreie, finnes det ingen vei tilbake. Hun er offisielt avtent på ideen. Så om det er en viktig del av sexlivet for deg, blir du nok nødt til å dumpe denne gangen.

Neste gang, og med neste person, gjør det til en mer spontan greie istedet for en creepy greie. Ikke snakk om det, og ikke la henne få vite at du vil ha det. Gi henne i stedet en real omgang på "normalt" vis, og kanskje etter den andre eller tredje orgasmen, når du går ned på henne og slikker henne litt mer, kan du våge deg på litt rumpelek med tunga eller en finger bare på utsiden (et eller annet som ikke gjør vondt). 

I og med at hun da allerede er rasende kåt, er sannsynligheten stor for at hun responderer positivt. Og da er du på gli. Så kan du få.eks. ta henne i doggy, og av og til bare trekke deg ut og masere rumpehullet hennes litt med kukskaftet. Da skjønner hun tegninga uten at noe nødvendigvis må kommuniseres verbalt. Og så kan du kanskje bare la det bli med det noen ganger, og før du vet ordet av det er det hun som foreslår å kjøpe inn noe lube.

Greia er at med mindre hun er en uttalt analsex-entusiast, må du skape en positiv assosiasjon. Orgasmer, sprengkåthet og bra sex er slike positive assosiasjoner. Akkurat som deg, så tenker ikke hun helt likt når hun er kåt som når hun ikke er det. Så dette er ikke en ting som du kan sette deg ned og snakke med henne om og "argumentere" deg frem til (lol) i en utenomsexlig setting. Du må ganske enkelt fortjene det igjennom dine andre seksuelle prestasjoner.

Når det er sagt finnes det et fåtall analsex-entusiaster du ikke trenger å jobbe med i det hele tatt. Og på samme måte finnes det et fåtall det uansett vil være helt utelukket for. Men de fleste kvinner vil jeg påstå er fleksible på området dersom du går frem på riktig måte 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, PeleWasShite skrev:

Hadde du valgt rett fremgangsmåte fra starten av, kunne du sikkert fått henne med på det. Men nå som du har gjort det til en masegreie, finnes det ingen vei tilbake. Hun er offisielt avtent på ideen. Så om det er en viktig del av sexlivet for deg, blir du nok nødt til å dumpe denne gangen.

Neste gang, og med neste person, gjør det til en mer spontan greie istedet for en creepy greie. Ikke snakk om det, og ikke la henne få vite at du vil ha det. Gi henne i stedet en real omgang på "normalt" vis, og kanskje etter den andre eller tredje orgasmen, når du går ned på henne og slikker henne litt mer, kan du våge deg på litt rumpelek med tunga eller en finger bare på utsiden (et eller annet som ikke gjør vondt). 

I og med at hun da allerede er rasende kåt, er sannsynligheten stor for at hun responderer positivt. Og da er du på gli. Så kan du få.eks. ta henne i doggy, og av og til bare trekke deg ut og masere rumpehullet hennes litt med kukskaftet. Da skjønner hun tegninga uten at noe nødvendigvis må kommuniseres verbalt. Og så kan du kanskje bare la det bli med det noen ganger, og før du vet ordet av det er det hun som foreslår å kjøpe inn noe lube.

Greia er at med mindre hun er en uttalt analsex-entusiast, må du skape en positiv assosiasjon. Orgasmer, sprengkåthet og bra sex er slike positive assosiasjoner. Akkurat som deg, så tenker ikke hun helt likt når hun er kåt som når hun ikke er det. Så dette er ikke en ting som du kan sette deg ned og snakke med henne om og "argumentere" deg frem til (lol) i en utenomsexlig setting. Du må ganske enkelt fortjene det igjennom dine andre seksuelle prestasjoner.

Når det er sagt finnes det et fåtall analsex-entusiaster du ikke trenger å jobbe med i det hele tatt. Og på samme måte finnes det et fåtall det uansett vil være helt utelukket for. Men de fleste kvinner vil jeg påstå er fleksible på området dersom du går frem på riktig måte 

Helt enig!

Har man gjort den tabben å snakke totalt ihjel enhver vilje hos ei jente til å prøve analt (eller noe annet), så er det løpet normalt kjørt for godt. Man kan da velge enten å:

  • Dumpe dama og finne ei ny, men da å ikke gjøre samme tabbe om igjen (dersom anal er så viktig for deg) - eller:
  • Glemme anal - eller
  • Fortsatt være sammen med dama - og ha anal med ei elskerinne eller en prostituert

Men det å prate ei jente til å prøve analt - det kan man normalt sett bare glemme - og bør definitivt heller ikke forsøkes av respekt for henne og av respekt for at du selv bør vite at du må oppføre deg som et menneske.

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2018 den 10.48, Fuckman1983 skrev:

Mente ikke det, hehe. Tenker mer på at jenta får seg "ei godbit" når han spruter, slik at hun kan glede seg til det. Slik at det er verdt ubehaget :)

Herregud. Er du blant de desillusjonerte mennene som tror at sæden er hellig melk for kvinner? Det er riktignok en naturlig avslutning og også opphissende at partner når klimaks, men sæden i seg selv er ganske pyton for mange. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, PeleWasShite skrev:

Hadde du valgt rett fremgangsmåte fra starten av, kunne du sikkert fått henne med på det. Men nå som du har gjort det til en masegreie, finnes det ingen vei tilbake. Hun er offisielt avtent på ideen. Så om det er en viktig del av sexlivet for deg, blir du nok nødt til å dumpe denne gangen.

Neste gang, og med neste person, gjør det til en mer spontan greie istedet for en creepy greie. Ikke snakk om det, og ikke la henne få vite at du vil ha det. Gi henne i stedet en real omgang på "normalt" vis, og kanskje etter den andre eller tredje orgasmen, når du går ned på henne og slikker henne litt mer, kan du våge deg på litt rumpelek med tunga eller en finger bare på utsiden (et eller annet som ikke gjør vondt). 

I og med at hun da allerede er rasende kåt, er sannsynligheten stor for at hun responderer positivt. Og da er du på gli. Så kan du få.eks. ta henne i doggy, og av og til bare trekke deg ut og masere rumpehullet hennes litt med kukskaftet. Da skjønner hun tegninga uten at noe nødvendigvis må kommuniseres verbalt. Og så kan du kanskje bare la det bli med det noen ganger, og før du vet ordet av det er det hun som foreslår å kjøpe inn noe lube.

Greia er at med mindre hun er en uttalt analsex-entusiast, må du skape en positiv assosiasjon. Orgasmer, sprengkåthet og bra sex er slike positive assosiasjoner. Akkurat som deg, så tenker ikke hun helt likt når hun er kåt som når hun ikke er det. Så dette er ikke en ting som du kan sette deg ned og snakke med henne om og "argumentere" deg frem til (lol) i en utenomsexlig setting. Du må ganske enkelt fortjene det igjennom dine andre seksuelle prestasjoner.

Når det er sagt finnes det et fåtall analsex-entusiaster du ikke trenger å jobbe med i det hele tatt. Og på samme måte finnes det et fåtall det uansett vil være helt utelukket for. Men de fleste kvinner vil jeg påstå er fleksible på området dersom du går frem på riktig måte 

Så forslaget ditt, er rettogslett å prøve å voldta kjæresten?
Ved å gjøre noe, man ikke vet at denne vil like, uten å ha snakket sammen først ? 

Kjempe genialt, forteste måten å bli dumpet på! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PeleWasShite
18 minutter siden, SlemUlv skrev:

Så forslaget ditt, er rettogslett å prøve å voldta kjæresten?
Ved å gjøre noe, man ikke vet at denne vil like, uten å ha snakket sammen først ? 

Kjempe genialt, forteste måten å bli dumpet på! 

Voldta...

Seriøst, ta medisinene dine, og så forsøk å lese innlegget igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, PeleWasShite skrev:

Voldta...

Seriøst, ta medisinene dine, og så forsøk å lese innlegget igjen.

tro du meg, jeg leste det.. "det er jo bare å prøve seg, uten å snakke sammen" er gisten. Som altså, er beste måten å bli dumpet på. Spessielt siden det gjelder noe som kan gjøre så vondt, som analsex. 
men for all del. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PeleWasShite
2 minutter siden, SlemUlv skrev:

tro du meg, jeg leste det.. "det er jo bare å prøve seg, uten å snakke sammen" er gisten. Som altså, er beste måten å bli dumpet på. Spessielt siden det gjelder noe som kan gjøre så vondt, som analsex. 
men for all del. 

Dersom du leste det som at jeg sier det bare er å kjøre den inn, må jeg si du sliter med leseforståelsen. Men enda verre, og enda mindre sjarmerende, er det at du ser ut til å være typen som kommer trekkende med falske voldtektsanklager. For det gjør deg ikke bare stokk dum, men også farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PeleWasShite skrev:

Dersom du leste det som at jeg sier det bare er å kjøre den inn, må jeg si du sliter med leseforståelsen. Men enda verre, og enda mindre sjarmerende, er det at du ser ut til å være typen som kommer trekkende med falske voldtektsanklager. For det gjør deg ikke bare stokk dum, men også farlig.

Sa jeg kjøre den inn? I så fall, kanskje DU bør jobbe med leseforståelsen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...