Gå til innhold

Hun vil ikke ha analsex :(


GuttGutt

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DENNE tar kaka!! :nordvesta:Dersom den patetiske mannen overtaler jenta, så er det altså et overgrep :nordvesta:

Da er det altså fastslått engang for alle at kvinnen er det totalt svake kjønn uten egne meninger og integritet til å vite hva hun vil og ikke vil. Jeg trodde faktisk bedre om kvinner enn som så, men alt som skjer er selvsagt den patetiske mannens skyld :nordvesta:

Anonymkode: 70a52...f0f

" Overtaler"  blir jo selvsagt her i anførselstegn, men den tok jo ikke du, så der kan du se! Sånn, gå å legg deg under steinen din igjen nå.

Og ikke kom å si hva du trodde om kvinner med alt det du har lirt av deg,(med dårlig kamuflerte ganske så hårreisende synspunkt). Pass deg ellers så skal jeg be moderator komme å ta deg! Nei huff, var visst din setning det, pardon me .. 

 ":nordvesta:"

Anonymkode: e160d...6e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.2.2018 den 20.54, GuttGutt skrev:

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan overtale henne? Har tatt det opp litt forsiktig flere ganger, men hun vil ikke. begynte å krangle for ikke så lenge siden om dette. Det er ikke snakk om at hun vil , en gang. Prøver å argumentere med at vi skal jo starte forsiktig og bruke vaselin, men nei. :( Jeg vil i rumpa hennes.

Cry me a river. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
  • Menn og kvinner som praktiserer analsex har betydelig økt risiko for å få analkreft, sannsynligvis gjennom HPV-infeksjon.

http://oncolex.no/Analkanal?lg=print

 

Gonore i anus

Gonore kan smitte kroppen gjennom alle delene av kroppen som er involvert i seksuell kontakt, som er anal-, oral- og vaginalsex. Vi nevnte ovenfor at menn som har sex med menn som regel blir smittet etter de har vært mottakene part under en akt med analsex, men hos kvinner smitter sykdommen ofte anus som et resultat av spredning fra vagina etter allerede etablert smitte i vagina. Hvis tegn på gonore viser seg, skjer det som oftest innen 3 dager – 2 uker etter smitte. Disse symptomene og plagene vil manifestere seg som smerter, kløe og ubehag i anus, blodig utflod og et behov for hyppige toalettbesøk. Ved hjelp av et rektoskop (kamera ledet inn i anus/endetarm) kan legen ofte se sårdannelser, men som regel vil det ikke være noen umiddelbart synlige tegn på smitte.

https://hjemmediagnostikk.com/gonore-anus/

Risiko

Det er alltid forbundet med en viss risiko å putte noe inn i endetarmen. Alt fra sår og rifter i slimhinnene til ødelagt lukkemuskel kan oppstå

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

" Overtaler"  blir jo selvsagt her i anførselstegn, men den tok jo ikke du, så der kan du se! Sånn, gå å legg deg under steinen din igjen nåsom .

Og ikke kom å si hva du trodde om kvinner med alt det du har lirt av deg,(med dårlig kamuflerte ganske så hårreisende synspunkt). Pass deg ellers så skal jeg be moderator komme å ta deg! Nei huff, var visst din setning det, pardon me .. "

Anonymkode: e160d...6e1

Ja, det er "rart" å se hvordan alt "plutselig" endrer seg til å ha stått i usynlige anførselstegn så snart du får et svar der dine meninger umiddelbart fremstår komiske:) De fleste vil jo skrive "" dersom de mener "", men det er vel enklere for deg å mene at alle andre skal analysere deg og dine meninger, for så å legge til litt "" her og der? Spesielt enkelt er det jo å dele ut slike usynlige anførselstegn etter å ha påstått at mannen er patetisk dersom kvinnen ikke klarer å vite hva hun vil :fnise:

ALT jeg har skrevet noen gang er i anførselstegn, men det forsto du vel? :nordvesta:

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona er østifra, og vi hadde analsex første kvelden vi møttes, uten at det var noe problem av noe slag. Forstår ikke hvorfor det skal være så mye "greier" med norske jenter med å ha analsex? Hvorfor ikke istedet bruke energien på å nyte dette som er så deilig?

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kona er østifra, og vi hadde analsex første kvelden vi møttes, uten at det var noe problem av noe slag. Forstår ikke hvorfor det skal være så mye "greier" med norske jenter med å ha analsex? Hvorfor ikke istedet bruke energien på å nyte dette som er så deilig?

Anonymkode: 70a52...f0f

Rettelse:

Kona er østifra, og vi hadde analsex første kvelden vi møttes, uten at det var noe problem av noe slag. Forstår ikke hvorfor det skal være så mye "greier" med et utvalg norske jenter med å ha analsex? Hvorfor ikke istedet bruke energien på å nyte dette som er så deilig?

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rettelse:

Kona er østifra, og vi hadde analsex første kvelden vi møttes, uten at det var noe problem av noe slag. Forstår ikke hvorfor det skal være så mye "greier" med et utvalg norske jenter med å ha analsex? Hvorfor ikke istedet bruke energien på å nyte dette som er så deilig?

Anonymkode: 70a52...f0f

Synes du selv det er deilig å ha en penis pumpende i rektum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Synes du selv det er deilig å ha en penis pumpende (ikke i rektum?

Har prøvd en stor buttplugg og en prostata vibrator (ikke samtidig)  mens kona sugde meg - og DET var deilig :) Fikk en utrolig orgasme...

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arabella skrev:

Synes du selv det er deilig å ha en penis pumpende i rektum?

Er vel uansett ikke interessant hva JEG liker å ha i toern? Poenget er jo at kona liker det - veldig :)

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2018 den 20.54, GuttGutt skrev:

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan overtale henne? Har tatt det opp litt forsiktig flere ganger, men hun vil ikke. begynte å krangle for ikke så lenge siden om dette. Det er ikke snakk om at hun vil , en gang. Prøver å argumentere med at vi skal jo starte forsiktig og bruke vaselin, men nei. :( Jeg vil i rumpa hennes.

Dump the bitch. Kan ikke tulle bort tiden din med ei som ikke vil ha anal. Bytt henne ut til et ordentlig kvinnfolk 🙂

Anonymkode: 6f513...d1c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at denne tråden er direkte ekkel. Mange klager på Metoo kampanjen, at den gikk av skaftet, "for de fleste menn er jo ikke slik" og "jenter overreagerer på alt", og så viser tråder som denne at ikke engang i et forhold, med en mann man burde kunne stole på, så respekteres et nei.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kona er østifra, og vi hadde analsex første kvelden vi møttes, uten at det var noe problem av noe slag. Forstår ikke hvorfor det skal være så mye "greier" med norske jenter med å ha analsex? Hvorfor ikke istedet bruke energien på å nyte dette som er så deilig?

Anonymkode: 70a52...f0f

Tar du en dildo i rompa? Siden du vet at det er så deilig?

Anonymkode: 61424...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tar du en dildo i rompa? Siden du vet at det er så deilig?

Anonymkode: 61424...ffb

Jepp :P

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe tvil om at en bruker som kaller seg "GuttGutt" er en liten glad gutt på vei ut av skapet. Når han kommer seg vel ut av skapet får han all analsexen han ønsker. Han burde slutte å plage dama.

Analsex er så homsete.

Anonymkode: 66257...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe tvil om at en bruker som kaller seg "GuttGutt" er en liten glad gutt på vei ut av skapet. Når han kommer seg vel ut av skapet får han all analsexen han ønsker. Han burde slutte å plage dama.

Analsex er så homsete.

Anonymkode: 66257...6da

En hendig oversikt over de vanligste seksuelle legningene, og hvordan de funker: 

 

Anonymkode: 46800...47b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...