Gå til innhold

Hun vil ikke ha analsex :(


GuttGutt

Anbefalte innlegg

På 14.2.2018 den 22.52, Ichiko skrev:

Hvorfor æsj? Du vet du vil... :sjarmor:

Jeg fikk ekle bilder i hodet. :flau:

Anonymkode: d1031...6a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Kjæresten vil ikke ha konge kuken min opp i kloak kanalen. Buhu»

Anonymkode: d1031...6a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PeleWasShite
9 minutter siden, SlemUlv skrev:

Sa jeg kjøre den inn? I så fall, kanskje DU bør jobbe med leseforståelsen? 

Jeg er ferdig med denne interaksjonen. Sorry, men du kjeder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nett-troll bedriver vel aldri personangrep de? "Skjønner ingenting jeg, altså...".

Anonymkode: 70a52...f0f

Du må gjerne vise til hvilke personangrep jeg har kommet med, jeg venter i spenning. Du har kalt folk megger og skrev at jeg antakelig var en feit fyr som aldri hadde vært i et forhold, så sitatet over her får du 100% stå for selv.
Og i tilfelle du ikke visste det: i mange tilfeller blir innlegg moderert bort fordi de inneholder sitater av innlegg som bryter reglene på forumet. Alle innleggene mine som har blitt moderert bort har inneholdt sitater av dine innlegg. Tilfeldig? Neppe.
 

Anonymkode: 5af9c...c00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjerne vise til hvilke personangrep jeg har kommet med, jeg venter i spenning. Du har kalt folk megger og skrev at jeg antakelig var en feit fyr som aldri hadde vært i et forhold, så sitatet over her får du 100% stå for selv.
Og i tilfelle du ikke visste det: i mange tilfeller blir innlegg moderert bort fordi dinneholder sitater av innlegg som, men bryter reglene på forumet. Alle innleggene mine som har blitt moderert bort har inneholdt sitater av dine innlegg. Tilfeldig? Neppe.
 

Anonymkode: 5af9c...c00

Det er forståelig ut fra din fremviste væremåte at du har behov for å forsvare deg selv ved for n'te gang å gå til angrep på andre. er ikke akkurat uventet reaksjon fra et nett-troll. Du har muligens såpass selektiv hukommelse at du beleilig nok ikke "husker" at jeg helt fra ditt aller første innlegg/svar på mine innlegg, ba deg stoppe med å være et nett-troll som kom med personangrep - men at du åpenbart ikke fant noen grunn til å stoppe? Det at du også liksom ikke forstår noe som helst av at moderator har fjernet søppelet ditt - betyr dessverre at du ikke forstår hva du holder på med, og at det nok ikke er lenge til du setter igang med personangrep på neste person som ikke har de meninger du mener at alle andre skal ha - nemlig dine. 

Det er best at dette stopper her og nå, og du oppfordres til å tenke gjennom det faktum at vi lever i en fri verden der alle har lov å ha meninger som ikke samsvarer med dine - uten at du har noen rett til å gå til personangrep mot de av den grunn. Forstår du det, så vil andres, men nok også din egen dag bli hyggeligere.

La nå være å svare mer på dette her - du oppnår overhodet intet med det. Bruk heller energien til å tenke gjennom over hvordan du opptrer overfor folk du ikke er enig med - og gjør noe med det. DER har du mye du kan oppnå for deg selv og for andre. Lykke til :)

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
På 14.2.2018 den 20.54, GuttGutt skrev:

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan overtale henne? Har tatt det opp litt forsiktig flere ganger, men hun vil ikke. begynte å krangle for ikke så lenge siden om dette. Det er ikke snakk om at hun vil , en gang. Prøver å argumentere med at vi skal jo starte forsiktig og bruke vaselin, men nei. :( Jeg vil i rumpa hennes.

Vil du ha kuk oppi rumpen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Tilbake til tråden nå. 

Jo du kan prøve å forsiktig massere rundt rumpehullet uten å penetrere det. Er ofte det som kan gjøre vondt.mfør man er blitt varm i trøya. 

Prøv også å rimme henne, dvs slikk henne rundt/i rumpehullet.

men du.... hvis du har mast og hun har sagt nei... ikke press henne.

Analsex kan være kjempedeilig men du har gjort det til en masegreie så du bør repsektere henne og ta det litt piano en stund.

spør om hun kan bruke en buttplugg på DEG! Så kan du få oppleve noe deilig selv..

Endret av Pianomann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2018 den 20.43, SlemUlv skrev:

utforske grenser på ny.. vet du hva grenser betyr? wow.. NEI.. en grense er en grense.. NEI betyr nei. Alltid! 
Det er respekt! 

Noen klarer bare ikke å ta nei for et nei. Jeg er med på å prøve nye ting, men analsex er noe jeg IKKE vil prøve igjen, da det var ubehagelig og ga meg ingenting. Hadde partneren min mast og ikke respekt mine grenser, så hadd jeg dumpa han.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, GoldenLioness skrev:

Vil du ha kuk oppi rumpen din?

Hva faen er det du snakker om egentlig?? Nei, jeg er ikke homo hvis du lkurte på det. Hvor mange ganger må jeg gjenta det? Jeg skal ikke ha kuk eller dildo i rumpa. Hva er det du ikke forstår enkli? Gutter tar ikke i mot, de leverer. Dere jenter greier aldri å være saklige og må snu temaet ! Faen, dere må jo tåle at temaet kommer opp igjen til diskusjon. Og ja, at du har grenser nå betyr ikke at vi ikke kunne diskutert det senere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, GuttGutt skrev:

Hva faen er det du snakker om egentlig?? Nei, jeg er ikke homo hvis du lkurte på det. Hvor mange ganger må jeg gjenta det? Jeg skal ikke ha kuk eller dildo i rumpa. Hva er det du ikke forstår enkli? Gutter tar ikke i mot, de leverer. Dere jenter greier aldri å være saklige og må snu temaet ! Faen, dere må jo tåle at temaet kommer opp igjen til diskusjon. Og ja, at du har grenser nå betyr ikke at vi ikke kunne diskutert det senere !

Hei du!! Der er altså MANGE jenter her inne som hater menn som vil ha analt - og så kommer de med slikt skitsnakk! Den kommentaren de mest liker å bruke er at du må ha veldig liten pikk som må ha anal for å kjenne noe osv... Ikke la deg irritere over de kjerringene der - bedre bare å overse de totalt, for det er uansett ikke kvinnfolk som er noe man ønsker å ta i :-) 

Det er jo MANGE andre jenter som koser seg med anal - så overse du heller de tantene der :fnise:

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
42 minutter siden, GuttGutt skrev:

Hva faen er det du snakker om egentlig?? Nei, jeg er ikke homo hvis du lkurte på det. Hvor mange ganger må jeg gjenta det? Jeg skal ikke ha kuk eller dildo i rumpa. Hva er det du ikke forstår enkli? Gutter tar ikke i mot, de leverer. Dere jenter greier aldri å være saklige og må snu temaet ! Faen, dere må jo tåle at temaet kommer opp igjen til diskusjon. Og ja, at du har grenser nå betyr ikke at vi ikke kunne diskutert det senere !

Det er helt likt for en mann å få kuk i ræven som en dame. Homo eller ei. Om du er så besatt av å stikke kuken din i et rumpehull så så burde du kanskje få en stukket opp bak selv så du forstår hvorfor mange damer er like interessert i det som du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GoldenLioness skrev:

Det er helt likt for en mann å få kuk i ræven som en dame. Homo eller ei. Om du er så besatt av å stikke kuken din i et rumpehull så så burde du kanskje få en stukket opp bak selv så du forstår hvorfor mange damer er like interessert i det som du er.

GuttGutt har prostata, noe som i teorien, skal gi bedre opplevelse ved å bli pult i toern enn det damer synes. Jeg tror han egentlig vil ha en deilig og hard kuk i stumpen jeg.

Anonymkode: c22ad...86a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL - jentene har det moro :) Uansett så er det nå bedre for en mann som ønsker å ta ei jente analt, å bruke tida si på en av de MANGE jenter som liker analt - enn på dere "grinebitere" :alice: Ikke lett å forstå hva dere ønsker å oppnå med "kampen" deres mot de som liker anal, men det føles kanskje litt dumt at andre jenter synes analt er kult og kan gi gutta noe deres selv ikke kan (eller vil)?

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett så er nå dere jenter det mest fantastiske i verden - anal-elskere eller ikke! Hva skulle vel vi gutta gjort uten dere?

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
1 time siden, AnonymBruker skrev:

LOL - jentene har det moro :) Uansett så er det nå bedre for en mann som ønsker å ta ei jente analt, å bruke tida si på en av de MANGE jenter som liker analt - enn på dere "grinebitere" :alice: Ikke lett å forstå hva dere ønsker å oppnå med "kampen" deres mot de som liker anal, men det føles kanskje litt dumt at andre jenter synes analt er kult og kan gi gutta noe deres selv ikke kan (eller vil)?

Anonymkode: 70a52...f0f

Nå liker ikke Ts sin dame tanken så det hjelper jo han lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei du!! Der er altså MANGE jenter her inne som hater menn som vil ha analt - og så kommer de med slikt skitsnakk! Den kommentaren de mest liker å bruke er at du må ha veldig liten pikk som må ha anal for å kjenne noe osv... Ikke la deg irritere over de kjerringene der - bedre bare å overse de totalt, for det er uansett ikke kvinnfolk som er noe man ønsker å ta i :-) 

Det er jo MANGE andre jenter som koser seg med anal - så overse du heller de tantene der :fnise:

Anonymkode: 70a52...f0f

Endetarmen er like romslig som en vagina. Det er kun åpningen som er trangere, dersom man ikke gidder å varme opp dama nok (pga uvotenhet eller at man vil at dama skal ha vondt mens man holder på). 

Anonymkode: c7641...ae2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, GoldenLioness skrev:

Nå liker ikke Ts sin dame tanken så det hjelper jo han lite...

Vel - nå var det "guttgutt" jeg skrev det til, og jeg tror ikke han er TS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Scaniar580 skrev:

Glad jeg aldri har vært borti en gutt som vil ha analsex enda 

Og jeg er glad at ingen av jentene jeg har vært sammen med har hatt noe som helst imot analsex :)

Folk har forskjellige preferanser - heldigvis!

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kvinner aner ikke hvor deilig det er å trenge inn i det trange, forbudte. Er du glad i han? Så slipp han til! Det er godt for han.

Anonymkode: 2c000...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...