Gå til innhold

Hun vil ikke ha analsex :(


GuttGutt

Anbefalte innlegg

Det er utrolig å se alle disse damene som ikke eier forståelse for at det å gi mannen analsex, er noe som vil glede ham veldig. De tenker selvsagt kun på seg selv og aldri i verden på mannen som selvsagt alltid er siste prioritet for denslags damer. Det er befriende å vite at jeg selv har unngått å gifte meg med den utgaven av egoistiske kvinnefolk som tydeligvis får utslett på hele kroppen over bare tanken på å gjøre noe positivt for mannen.

Anonymkode: 70a52...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, Zaltomortale said:

Vel - nå var det "guttgutt" jeg skrev det til, og jeg tror ikke han er TS?

Kanskje du burde lese hovedinnlegget, kompis.

Anonymkode: ec9fd...a8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig å se alle disse damene som ikke eier forståelse for at det å gi mannen analsex, er noe som vil glede ham veldig. De tenker selvsagt kun på seg selv og aldri i verden på mannen som selvsagt alltid er siste prioritet for denslags damer. Det er befriende å vite at jeg selv har unngått å gifte meg med den utgaven av egoistiske kvinnefolk som tydeligvis får utslett på hele kroppen over bare tanken på å gjøre noe positivt for mannen.

Anonymkode: 70a52...f0f

Jeg får iallefall utslett på kroppen av slike holdninger som du viser. Selv om man sier nei takk til EN ting, så betyr det OVERHODET IKKE at man kun tenker på seg selv, at man prioriterer mannen sist, eller at man er egoistisk. Livet består ikke av kun analsex, eller analsex nekt! Analsex er en bitteliten detalj i det store og hele, og dersom en kvinne får store smerter av analsex, eller det byr henne forferdelig imot, så er det mannen, ikke kvinnen, som er en egoistisk, og som prioriterer seg selv milhøyt over henne, dersom han likevel insisterer på analsex, eller furter over at han ikke får det. Og da teller ikke alle de andre tingene hun gjør for ham? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er utrolig å se alle disse damene som ikke eier forståelse for at det å gi mannen analsex, er noe som vil glede ham veldig. De tenker selvsagt kun på seg selv og aldri i verden på mannen som selvsagt alltid er siste prioritet for denslags damer. Det er befriende å vite at jeg selv har unngått å gifte meg med den utgaven av egoistiske kvinnefolk som tydeligvis får utslett på hele kroppen over bare tanken på å gjøre noe positivt for mannen.

Anonymkode: 70a52...f0f

Det er mange damer som får stor glede av å kjøre mannen sin i rassen med en stor strapon. Er en mann egoistisk hvis han sier nei til det?

Anonymkode: ec9fd...a8c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trolltunge skrev:

Jeg får iallefall utslett på kroppen av slike holdninger som du viser. Selv om man sier nei takk til EN ting, så betyr det OVERHODET IKKE at man kun tenker på seg selv, at man prioriterer mannen sist, eller at man er egoistisk. Livet består ikke av kun analsex, eller analsex nekt! Analsex er en bitteliten detalj i det store og hele, og dersom en kvinne får store smerter av analsex, eller det byr henne forferdelig imot, så er det mannen, ikke kvinnen, som er en egoistisk, og som prioriterer seg selv milhøyt over henne, dersom han likevel insisterer på analsex, eller furter over at han ikke får det. Og da teller ikke alle de andre tingene hun gjør for ham? 

Hvis det er så fordømt viktig for mannen - hvorfor skal kvinnfolka på død og liv lage så mye vanskeligheter ut av noe som MANGE jenter ikke har noe som helst problem med? Kun for å lage problemer, og ingenting annet!

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er så fordømt viktig for mannen - hvorfor skal kvinnfolka på død og liv lage så mye vanskeligheter ut av noe som MANGE jenter ikke har noe som helst problem med? Kun for å lage problemer, og ingenting annet!

Anonymkode: 70a52...f0f

Det er ikke alle som har lyst på analprolaps når de blir 50-60 år gamle. Rimelig mange som får store problemer med dette hvis de har hyppig analsex. Men mannfolk driter kanskje i at de ødelegger dama si så lenge de får dyppe kuken i endetarmen hennes. 

Anonymkode: c7641...ae2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alle som har lyst på analprolaps når de blir 50-60 år gamle. Rimelig mange som får store problemer med dette hvis de har hyppig analsex. Men mannfolk driter kanskje i at de ødelegger dama si så lenge de får dyppe kuken i endetarmen hennes. 

Anonymkode: c7641...ae2

Det henger jo ikke en gang sammen? Tvert i mot så forebygger det analprolaps, nettopp fordi analmusklene blir brukt. Det er som å tro at vagina får prolaps av å bli pult mye.

Anonymkode: 99b78...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis det er så fordømt viktig for mannen - hvorfor skal kvinnfolka på død og liv lage så mye vanskeligheter ut av noe som MANGE jenter ikke har noe som helst problem med? Kun for å lage problemer, og ingenting annet!

Anonymkode: 70a52...f0f

Hvis det er så fordømt viktig for dama å ikke ha analsex - hvorfor skal mange menn lage vanskeligheter når det er så lett for dama å bare dumpe ham og finne en mann som repekterer grensene hennes?

Anonymkode: ec9fd...a8c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alle som har lyst på analprolaps når de blir 50-60 år gamle. Rimelig mange som får store problemer med dette hvis de har hyppig analsex. Men mannfolk driter kanskje i at de ødelegger dama si så lenge de får dyppe kuken i endetarmen hennes. 

Anonymkode: c7641...ae2

Det kunne vært interessant å vite hvor du har denne medisinskvitenskapelige kunnskapen din fra. Er det:

a) noe "alle" sier - og derfor er det sånn?
b) noe en i syklubben har sagt - og derfor er det sånn?
c) noe du har lest som uttalelse fra en fagperson/lege - og som du kan dele link til?

Grunnen til at jeg spør er at det er så mange jenter som misliker at andre jenter kan tilby analsex med gutta, og at de derfor dikter opp påstander som den du kom med om analprolaps. Jeg er helt sikker på at dersom det faktisk er slik at leger skriver at det er "rimelig mange" som får analprolaps av analsex - så er dette noe vi alle ønsker informasjon om - fra et kunnskapsrikt menneske som deg :-)

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det henger jo ikke en gang sammen? Tvert i mot så forebygger det analprolaps, nettopp fordi analmusklene blir brukt. Det er som å tro at vagina får prolaps av å bli pult mye.

Anonymkode: 99b78...28e

Både prolaps og fekal inkontinens er kjente senskader av hyppig analsex over mange år. Les deg opp.

Anonymkode: c7641...ae2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, GuttGutt skrev:

Hva faen er det du snakker om egentlig?? Nei, jeg er ikke homo hvis du lkurte på det. Hvor mange ganger må jeg gjenta det? Jeg skal ikke ha kuk eller dildo i rumpa. Hva er det du ikke forstår enkli? Gutter tar ikke i mot, de leverer. Dere jenter greier aldri å være saklige og må snu temaet ! Faen, dere må jo tåle at temaet kommer opp igjen til diskusjon. Og ja, at du har grenser nå betyr ikke at vi ikke kunne diskutert det senere !

Du vil ikke, hun vil ikke.. hva er forskjellen? 
Man trenger ikke være homofil for å nyte analsex som mann, da dere har prostata der, som gir sykt gode orgasmer. Det har ikke kvinner. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er så fordømt viktig for dama å ikke ha analsex - hvorfor skal mange menn lage vanskeligheter når det er så lett for dama å bare dumpe ham og finne en mann som repekterer grensene hennes?

Anonymkode: ec9fd...a8c

Eller motsatt... Vil tro at det er langt vanskeligere for ei jente som ser det som sin livsoppgave å ikke tilby analsex til gutten/mannan sin slik idag svært mange jenter faktisk gjør - å finne en kar, enn hva det blir for fyren å finne ei ny og positiv jente.

Anonymkode: 70a52...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Både prolaps og fekal inkontinens er kjente senskader av hyppig analsex over mange år. Les deg opp.

Anonymkode: c7641...ae2

I og med at du skriver "analprolaps" og ikke endetarmsfremfall så har ikke du lest det opp på dette. Nei, det verste som kan skje er det samme som kan skje ved vaginal sex med for lite smøring, at det blir rifter og sår. Derfor må det være smørt godt nok. Men dine påstander om endetarmsfremfall og alt mulig er bare helt hinsides og uten fundament i virkeligheten. Som sagt, ved analsex blir musklene trent så det motsatte er heller tilfelle. At sjansen er mindre enn for en som aldri har hatt analsex.

Anonymkode: 99b78...28e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både prolaps og fekal inkontinens er kjente senskader av hyppig analsex over mange år. Les deg opp.

Anonymkode: c7641...ae2

Samme innspill til deg:
Det kunne vært interessant å vite hvor du har denne medisinskvitenskapelige kunnskapen din fra. Er det:

a) noe "alle" sier - og derfor er det sånn?
b) noe en i syklubben har sagt - og derfor er det sånn?
c) noe du har lest som uttalelse fra en fagperson/lege - og som du kan dele link til?

Grunnen til at jeg spør er at det er så mange jenter som misliker at andre jenter kan tilby analsex med gutta, og at de derfor dikter opp påstander som den du kom med. Jeg er helt sikker på at dersom det faktisk er slik at leger skriver at "Bbolaps og fekal inkontinens er kjente senskader av hyppig analsex over mange år" - så er dette noe vi alle ønsker informasjon om - fra et kunnskapsrikt menneske som deg :-) Dersom du mener at folk skal "lese seg opp" - send en link til der det står da vel :-)

Anonymkode: 70a52...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Eller motsatt... Vil tro at det er langt vanskeligere for ei jente som ser det som sin livsoppgave å ikke tilby analsex til gutten/mannan sin slik idag svært mange jenter faktisk gjør - å finne en kar, enn hva det blir for fyren å finne ei ny og positiv jente.

Anonymkode: 70a52...f0f

Det er null problem å finne menn som enten ikke liker analsex eller er fullstendig likegyldig.

Anonymkode: ec9fd...a8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

LOL - jentene har det moro :) Uansett så er det nå bedre for en mann som ønsker å ta ei jente analt, å bruke tida si på en av de MANGE jenter som liker analt - enn på dere "grinebitere" :alice: Ikke lett å forstå hva dere ønsker å oppnå med "kampen" deres mot de som liker anal, men det føles kanskje litt dumt at andre jenter synes analt er kult og kan gi gutta noe deres selv ikke kan (eller vil)?

Anonymkode: 70a52...f0f

Ja fy de kvinner som setter grenser for seg selv.. fy skam dem.. -_-

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er så fordømt viktig for mannen - hvorfor skal kvinnfolka på død og liv lage så mye vanskeligheter ut av noe som MANGE jenter ikke har noe som helst problem med? Kun for å lage problemer, og ingenting annet!

Anonymkode: 70a52...f0f

Fordi det er hennes kropp, og hun som må føle på ubehaget og smerten, og det ikke hjelper henne det minste at ANDRE liker det. HUN må få velge for SIN kropp! 

Hvis det byr kvinnen slik imot, hvorfor skal mannfolk på død og liv lage så mange vansker ut av det MANGE lever et fullgodt liv uten, uten å ha noe som helst problemer med det? Kun for å lage problemer, og ingenting annet! 

Jeg kjenner til og med homofile par som ikke har analsex, fordi det byr dem imot, eller de synes at det er for mye styr eller ubehag. Selv de mener at de har et godt seksualliv, uten, og de har ingen vagina tilgjengelig engang. 

Hvorfor er det da heterofile menn som synes at de lider dersom de får nei til en eneste ting? At KVINNEN er egoistisk om hun sier nei? Det er forbanna egoistiske menn! De driter i om kvinnen ikke liker det, for de VIL. Når man er gammel nok til å ha sex, så bør man for pokker være gammel nok til å ikke furte som en 5 åring over at en eneste ting ikke er tilgjengelig. 

Takk og pris for herlige omtenksomme menn, som forstår at kvinners tanker, følelser og nytelse betyr mye det og! Det er MENN! (Og de har nok også langt oftere analsex enn dem som furter og maser også, for de har vett til å forsøke seg frem på riktig måte. Man åpner ikke en lukket dør med slegge, uten å forvolde skade.) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I og med at du skriver "analprolaps" og ikke endetarmsfremfall så har ikke du lest det opp på dette. Nei, det verste som kan skje er det samme som kan skje ved vaginal sex med for lite smøring, at det blir rifter og sår. Derfor må det være smørt godt nok. Men dine påstander om endetarmsfremfall og alt mulig er bare helt hinsides og uten fundament i virkeligheten. Som sagt, ved analsex blir musklene trent så det motsatte er heller tilfelle. At sjansen er mindre enn for en som aldri har hatt analsex.

Anonymkode: 99b78...28e

Du banner i kjerka - dette VIL de ikke skal være sant :)

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

I og med at du skriver "analprolaps" og ikke endetarmsfremfall så har ikke du lest det opp på dette. Nei, det verste som kan skje er det samme som kan skje ved vaginal sex med for lite smøring, at det blir rifter og sår. Derfor må det være smørt godt nok. Men dine påstander om endetarmsfremfall og alt mulig er bare helt hinsides og uten fundament i virkeligheten. Som sagt, ved analsex blir musklene trent så det motsatte er heller tilfelle. At sjansen er mindre enn for en som aldri har hatt analsex.

Anonymkode: 99b78...28e

Fint om du kan vise til troverdige kilder på at analsex trener musklene.

https://www.reuters.com/article/us-health-analsex-incontinence/anal-sex-linked-to-increased-risk-of-incontinence-idUSKCN0VD2RH

 

Anonymkode: ec9fd...a8c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Ja fy de kvinner som setter grenser for seg selv.. fy skam dem.. -_-

Når det handler om å sette grenser utelukkende for å sette grenser - så har du en utgave av kvinnfolk som ikke er av det positive slaget. Vi to har diskutert dette etpar ganger nå, og vi blir ikke enige. Det er ikke mulig å diskutere med en person som gjengir noe som om jeg skulle sagt/skrevet det - og så har jeg jo IKKE det. Jeg prøver for siste gang med deg: Det er fullt mulig for enhver person å utfordre sine egne grenser, og ikke være fastlåst grunnet noe som kanskje hendte sammen med en annen fyr. Det KAN faktisk hende at ting ikke blir så galt, og man dauer neppe av å prøve? Prøver hun, og det går bare ikke - javel, deal!

Anonymkode: 70a52...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...