Gå til innhold

Joggebukse i butikken? Nei, vettu hva!


Gjest N-Nøff

Anbefalte innlegg

Gjest Balian de Ibelin

Selvsagt kan jeg det. 

 

Nå er går jeg hovedsakelig bare med joggebukser når jeg er inne. Men det hender en gang i blant at jeg bare går til butikken i joggebukse. Og om noen reagerer på det så er det noe jeg er totalt likegyldig til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja... Jeg er kronisk syk og har mer enn nok plager om jeg ikke skal skaffe meg en masse ekstra klesvask, styre med klesskift og ha det enda mer ubehagelig enn i utgangspunktet bare for å HANDLE..? Verden er sinnsyk.

Anonymkode: 901d2...3ad

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Neinøff skrev:

Kunne du gått i joggebukse i butikken? Det kunne jeg. Tydeligvis sjokkerende.

Joggebukser er et omfattende begrep. Det finnes og ulike typer merker, kvalitet og slitasje på de joggebuksene folk bruker. 

Kan du ikke gå på butikken i de joggebuksene du bruker hjemme så er joggebuksa moden for søpla. 

Folk går jo på butikken i sine 2XU, hva er forskjellen, liksom? 

Anonymkode: 21034...7d2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness

Ja, har gått ut i joggebukse og hoodie med wedge sneakers. Synes det ser kult ut. Men er gjerne litt stylet og sminket så ser gjennomført ut. 

Fikk faktisk slengt etter meg fra noen gutter som smilte og sjekket meg ut at de synes jeg hadde rå stil  :fnise: Må innrømme at det er litt morsomt å bli flørtet med av 20 åringer :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joggebukser er et omfattende begrep. Det finnes og ulike typer merker, kvalitet og slitasje på de joggebuksene folk bruker. 

Kan du ikke gå på butikken i de joggebuksene du bruker hjemme så er joggebuksa moden for søpla. 

Folk går jo på butikken i sine 2XU, hva er forskjellen, liksom? 

Anonymkode: 21034...7d2

Ja.. Jeg hadde, i tankene, sånne vide bukser. Fra f.eks champion. Eller adidasbukser fra 90-tallet med striper OG knapper langs sidene (bare for ordens skyld så eier jeg ikke en sånn bukse). 

Jeg kjenner flere som ikke går i annet enn "jobbtøy" i butikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest N-Nøff
1 minutt siden, GoldenLioness skrev:

Ja, har gått ut i joggebukse og hoodie med wedge sneakers. Synes det ser kult ut. Men er gjerne litt stylet og sminket så ser gjennomført ut. 

Fikk faktisk slengt etter meg fra noen gutter som smilte og sjekket meg ut at de synes jeg hadde rå stil  :fnise: Må innrømme at det er litt morsomt å bli flørtet med av 20 åringer :laugh:

Er du mye eldre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja... Jeg er kronisk syk og har mer enn nok plager om jeg ikke skal skaffe meg en masse ekstra klesvask, styre med klesskift og ha det enda mer ubehagelig enn i utgangspunktet bare for å HANDLE..? Verden er sinnsyk.

Anonymkode: 901d2...3ad

Skal ikke være uenig med deg i det :) men det mest komfortable i hele verden (med mindre det er -30 ute, da er det eneste som duger en kjeledress!) må være tights!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne sikkert gått i en penere stram joggebukse med noen sporty sko til, men ville nok ikke rørt meg utendørs i den tykke baggy joggebuksa med sjokoladeflekker på :P 

Anonymkode: ee83e...64a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ofte på butikken med joggebukse. Har aldri tenkt over at det er noe jeg egentlig ikke bør gjøre😆 Har vell heller aldri tenkt over at andre går i joggebukse heller. 

Anonymkode: 3a53d...d21

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns synd på de som er så opphengt i utseende, hva de har på seg og hva andre eventuelt tenker om dem, at de ikke tør å gå på butikken i joggebukse. 

Slapp av og vær trygge på dere selv:) 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest N-Nøff
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne sikkert gått i en penere stram joggebukse med noen sporty sko til, men ville nok ikke rørt meg utendørs i den tykke baggy joggebuksa med sjokoladeflekker på :P 

Anonymkode: ee83e...64a

Du må jo vaske den, da:fnise: men skjønner hva du mener.

Endret av N-Nøff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg ha gjort. Har også gjort det når vi kommer ned fra hyttetur og må svinge innom butikken. Tror ikke det er mange som bryr seg hva man går i så lenge det ikke er skittent eller de går halvnaken inne på butikken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
2 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

Syns synd på de som er så opphengt i utseende, hva de har på seg og hva andre eventuelt tenker om dem, at de ikke tør å gå på butikken i joggebukse. 

Slapp av og vær trygge på dere selv:) 

Forsåvidt enig i det. Men jeg har aldri fått så god behandling av ansatte i en butikk som da jeg hadde stivpyntet meg til et bryllup. Da tenkte jeg på om jeg ikke skulle gå sånn hver dag, jeg har faktisk sett ganske mange som går sånn. Hver dag:Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest justcurious

Jeg gjør det av og til. Takler ikke å gå med jeans konstant. Skifter alltid til joggebukse når jeg kommer hjem. Jeg opplever at folk stirrer litt når jeg går i joggebukse og det synes jeg faktisk er litt provoserende. Er det kriminelt å gå med joggebukse? 😹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Neinøff skrev:

Du må jo vaske den, da:fnise: men skjønner hva du mener.

Blir vasket, men også veldig ofte brukt :rolleyes:

Anonymkode: ee83e...64a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir vasket, men også veldig ofte brukt :rolleyes:

Anonymkode: ee83e...64a

Det er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja... Jeg er kronisk syk og har mer enn nok plager om jeg ikke skal skaffe meg en masse ekstra klesvask, styre med klesskift og ha det enda mer ubehagelig enn i utgangspunktet bare for å HANDLE..? Verden er sinnsyk.

Anonymkode: 901d2...3ad

For ordens skyld: Snakker ikke champions eller adidas-joggebukser med striper, siden det ble nevnt. Jeg har sånne "plysj"-sett i søte farger, eller andre lyse joggedresser i freshe farger. Alternativt lys bukse med en litt kul oversized genser.

Anonymkode: 901d2...3ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...