Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

2 timer siden, ccccathrine skrev:

Jeg har litt større pupper enn det hun hadde, men jeg vet om andre som er større enn henne som måtte ha under muskel

Åja, nei da vet jeg ikke.. Eneste jeg vet er at man må ha nok brystvev, og det er jo ikke sikkert det er likt på alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, h96 skrev:

Det gikk kjempefint! Litt ubehagelig men deilig å bli kvitt det :) Gleder meg til alle blåmerkene blir borte! Ser fremdeles helt mørbanket ut haha...

 

Det var godt å høre ☺️ 

Det var jo noen heftige blåmerker du hadde fått 😁🙈 

Sa han om det var noen sjanse for at du kunne få det igjen i og med at du fikk det første gangen eller ? 

Skal ta av sportstoppen og se mine frøkner iløpet av kvelden , det kommer til å bli litt av ett sjokk tror jeg 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys

Det med over eller under muskel, så vidt jeg har forstått er det mange faktorer som spiller inn for hva som passer best for den enkelte. Jeg hadde ikke særlig bryster fra før, men kunne fint ha over likevel med naturlig resultat. Tror det har med huden og vevets elastisitet å gjøre også, og kirurgene har vel sine preferanser for hva de synes blir penest. Men store innlegg er nok ikke anbefalt over muskel uansett.

 

Jeg er nå på dag 5. Så og si ingen smerter lengre, men blir hver dag overrasket hvor raskt jeg blir sliten av ting jeg normalt ikke blir sliten av. Tar det litt mer med ro, men blir likevel fort sliten og sovner på sofaen. Andre som har det slik? Puppene begynner å mykne bittelitt, men er fremdeles høye og trekantede. Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Bettys skrev:

Det med over eller under muskel, så vidt jeg har forstått er det mange faktorer som spiller inn for hva som passer best for den enkelte. Jeg hadde ikke særlig bryster fra før, men kunne fint ha over likevel med naturlig resultat. Tror det har med huden og vevets elastisitet å gjøre også, og kirurgene har vel sine preferanser for hva de synes blir penest. Men store innlegg er nok ikke anbefalt over muskel uansett.

 

Jeg er nå på dag 5. Så og si ingen smerter lengre, men blir hver dag overrasket hvor raskt jeg blir sliten av ting jeg normalt ikke blir sliten av. Tar det litt mer med ro, men blir likevel fort sliten og sovner på sofaen. Andre som har det slik? Puppene begynner å mykne bittelitt, men er fremdeles høye og trekantede. Hvordan går det med dere andre?

Da e du heldig, jeg er selv på dag 6 men har fortsatt ganske vonde smerter. Men jeg har da tatt under muskel, så det har vell en del å si. Smertene mine består egentlig av en skjærende smerte på et visst punkt på venstre side. Jeg vet ikke om det er normalt, men utenom det er det ikke så verst. Jeg ringte legen i går da bare for sikkerhetens skyld, han da det enten kunne vær mindre blødninger eller at en muskel/sene var i klem. Det var ikke noe  jeg skulle bekymre meg for vertfall. 

Håper på jeg snart er i like god form som deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
1 time siden, TN skrev:

Da e du heldig, jeg er selv på dag 6 men har fortsatt ganske vonde smerter. Men jeg har da tatt under muskel, så det har vell en del å si. Smertene mine består egentlig av en skjærende smerte på et visst punkt på venstre side. Jeg vet ikke om det er normalt, men utenom det er det ikke så verst. Jeg ringte legen i går da bare for sikkerhetens skyld, han da det enten kunne vær mindre blødninger eller at en muskel/sene var i klem. Det var ikke noe  jeg skulle bekymre meg for vertfall. 

Håper på jeg snart er i like god form som deg! 

Har hørt det er vondere under muskel ja. Håper smertene snart går over for deg. Tar du smertestillende? Klarer du å være litt i aktivitet? Fornøyd med resultatet? Fortsatt god bedring😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar 500g paracet morgen og før jeg legger meg, så ikke så mye smertestillende.Det er ikke før i dag jeg har klart å laget min egen frukost for å si det slik, så er litt aktiv i dag, men er vell første dagen jeg klarar litt på egenhand. Ja er veldig fornøyd med resultatet, men har enda ikke prøvd ut noen "vanlige" bh'er, så er litt på hvordan de ser ut da 🙈 Tusen takk, håper da fortsetter å gå oppover for deg også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg på post op dag nr. 2 , og hovenhet er ett faktum for å si det mildt 🙈😂 

Men må bare spørre dere som sitter i samme båt som meg akkurat nå da jeg ikke finner noe vettuge svar på Dr. Google. Er det flere enn meg som er hoven over ribbeina under brystene og ned mot magen ? 😁 

Kjennes ut som jeg snart skal sprenge ut av støttebh'en jeg har på 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
59 minutter siden, Destruit skrev:

Da er jeg på post op dag nr. 2 , og hovenhet er ett faktum for å si det mildt 🙈😂 

Men må bare spørre dere som sitter i samme båt som meg akkurat nå da jeg ikke finner noe vettuge svar på Dr. Google. Er det flere enn meg som er hoven over ribbeina under brystene og ned mot magen ? 😁 

Kjennes ut som jeg snart skal sprenge ut av støttebh'en jeg har på 🙈 

Ja, jeg er også både hoven og oppblåst. Hoven mellom puppene og under og magen er oppblåst. Lurer litt på om antibiotikaen gir væskeretensjon eller om man bare blir hoven generelt etter operasjon. Selve puppene er ikke så hovne, så de ser faktisk nesten litt små ut. Gleder meg til kroppen blir mer normal. Det som plager meg mest nå er at jeg er så himla trøtt. Skylder det også på keflexen og håper på at det blir bedre nå når siste tablett er tatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med antibiotika? Må alle gå på det, og er det før eller etter operasjonen? Og hvorfor må man gå på det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
1 time siden, Hattis skrev:

Hvordan er det med antibiotika? Må alle gå på det, og er det før eller etter operasjonen? Og hvorfor må man gå på det egentlig?

Mulig det er forskjellig fra klinikk, men jeg fikk i hvertfall Keflex 500 MG. Skulle ta to tbl 1 time før operasjon og deretter 1 tbl tre ganger daglig i 5 dager. Bare forebyggende mot infeksjon. Man kan jo få infeksjon i operasjonssåret, og hulrommet implantatet legges inn i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27. mai 2016 at 19.10, h96 skrev:

Det gikk kjempefint! Litt ubehagelig men deilig å bli kvitt det :) Gleder meg til alle blåmerkene blir borte! Ser fremdeles helt mørbanket ut haha...

Hei h96, 

Sa kirurgen noe angående alle de blåmerkene dine eller? Vet du om det var noe spesielt som gjorde det? Bare litt forundret over det hele, vet jo det kan komme litt blåmerker men det der så skikkelig vondt ut. Er det mange små blødninger eller for hard medfart inder operasjonen, vanskelig å få på plass protesene eller vet du noe om det? Har selv operert to ganger, fikk ett lite blåmerke den ene gangen, men ikke i nærheten av det du har fått. Håper det går fint med deg :-) uheldig med den blødningen!! Krysser fingrene for deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man er så uheldig at noe går galt etter operasjonen og man må operere igjen, får man sykemelding da? For jeg har bare ferie i 3 uker, men tenk om jeg plutselig må operere eller blir syk etter det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.5.2016 at 20.57, kalina2 skrev:

Hei h96, 

Sa kirurgen noe angående alle de blåmerkene dine eller? Vet du om det var noe spesielt som gjorde det? Bare litt forundret over det hele, vet jo det kan komme litt blåmerker men det der så skikkelig vondt ut. Er det mange små blødninger eller for hard medfart inder operasjonen, vanskelig å få på plass protesene eller vet du noe om det? Har selv operert to ganger, fikk ett lite blåmerke den ene gangen, men ikke i nærheten av det du har fått. Håper det går fint med deg :-) uheldig med den blødningen!! Krysser fingrene for deg! 

Hei, takk, går kjempefint! <3 Ja, blåmerkene var blod fra en sprukket blodåre, var fordi jeg var for aktiv tenker jeg! De spurte ikke noe om årsaken, sa bare at jeg måtte ha en ny operasjon og det er ingen fare. Men jeg var heldig, fordi blødning kan skje på to måter; enten kommer det sakte utover et par dager som ved meg, eller så kan det komme kjempefort iløpet av noen timer og gjøre veldig vondt. Så denne gangen har jeg tatt det ekstra rolig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 27.5.2016 at 22.11, Destruit skrev:

 

Det var godt å høre ☺️ 

Det var jo noen heftige blåmerker du hadde fått 😁🙈 

Sa han om det var noen sjanse for at du kunne få det igjen i og med at du fikk det første gangen eller ? 

Skal ta av sportstoppen og se mine frøkner iløpet av kvelden , det kommer til å bli litt av ett sjokk tror jeg 😅

 

Ja, så ikke helt bra ut hahaha! Nei han nevnte ingenting om det, tror jeg fikk det fordi jeg var overaktiv så skjer ikke igjen hvis jeg bare tar det med ro :D Jeg klarer ikke slutte å se på mine! Er helt obsessed, gleder meg masse til støttebh + nedpressbånd skal av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28. mai 2016 at 16.09, Bettys skrev:

Ja, jeg er også både hoven og oppblåst. Hoven mellom puppene og under og magen er oppblåst. Lurer litt på om antibiotikaen gir væskeretensjon eller om man bare blir hoven generelt etter operasjon. Selve puppene er ikke så hovne, så de ser faktisk nesten litt små ut. Gleder meg til kroppen blir mer normal. Det som plager meg mest nå er at jeg er så himla trøtt. Skylder det også på keflexen og håper på at det blir bedre nå når siste tablett er tatt. 

Så godt at det ikke bare er meg 😁

Har sovet 4 timer vært våken 4 timer , sovet 4 timer osv. 🙈😂

Gleder meg til alt blir normalt igjen , spesielt å kunne gjøre alt selv igjen. Uvant å overlate alt av stell av dyr osv til samboer, selv om han gjør en strålende jobb. 

 

Jeg synes også mine virker ganske små , og nå er det til og med hovent , men håper det blir bra til slutt . 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, h96 skrev:

Ja, så ikke helt bra ut hahaha! Nei han nevnte ingenting om det, tror jeg fikk det fordi jeg var overaktiv så skjer ikke igjen hvis jeg bare tar det med ro :D Jeg klarer ikke slutte å se på mine! Er helt obsessed, gleder meg masse til støttebh + nedpressbånd skal av :)

Så bra ! 

Jeg klarer heller ikke å slutte å se på mine 😂 

Jeg syns de ser små ut, mens samboer syns de er ganske heftige 😜 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Destruit skrev:

Så bra ! 

Jeg klarer heller ikke å slutte å se på mine 😂 

Jeg syns de ser små ut, mens samboer syns de er ganske heftige 😜 

 

Du må huske å få sendt bilder til meg! Er kjempespent på resultatet ditt ☺️ På tirsdag er det kun 3 uker igjen for meg! Det er helt sjukt, tida går så fort nå og det er fortsatt helt uvirkelig for meg. Jeg kommer ikke til å skjønne hva jeg faktisk skal før jeg er der.. Haha 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hattis skrev:

Du må huske å få sendt bilder til meg! Er kjempespent på resultatet ditt ☺️ På tirsdag er det kun 3 uker igjen for meg! Det er helt sjukt, tida går så fort nå og det er fortsatt helt uvirkelig for meg. Jeg kommer ikke til å skjønne hva jeg faktisk skal før jeg er der.. Haha 😅

Hadde allerede glemt det 🙈 Har sendt bilder på pm nå 😉

3 uker går kjeeempefort! Pass på å sole deg så mye du kan på forhånd , så slipper du de megaskillene som jeg garantert får nå fremover 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har operert seg hos dr. Bugge på Fana medisinske i Bergen og har lyst til å fortelle litt om sine erfaringer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært kjempehoven og oppblåst jeg også. Veide meg gjennom hele greia, gikk opp 5 kg, nå er jeg tilbake på originalvekten + 1 kg som er protesene (520 * 2) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...