Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Hattis skrev:

Spent på dine vegne! Fortell gjerne seinere siden jeg har samme kirurg om en måned :) men får man ikke mer informasjon og tidspunkt to uker før operasjonen? Det var det jeg fikk beskjed om..

Skal absolutt holde deg oppdatert 😃👍🏼 6 dager igjen 😱

Jo når jeg så nærmere på papirene , så stod det jo oppmøte tidspunkt , 14.30 . Men det blir ganske heftig å ikke kunne spise eller drikke fra kl. 24.00 dagen før når timen er såpass seint 😁🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, Cornelia94 skrev:

Jeg føler akkurat det samme! Gikk veldig fort den konsultasjonstimen. Men igjen så fortalte jeg henne at jeg hadde lest meg opp mye, og gjort en grundig research, så jeg visste vel de fleste aspekter ved brystforstørrelse. Jeg savnet også å få prøve protesene osv. Uansett har jeg hørt at hun er flink, og så lenge resultatet blir bra, så er jeg egentlig veldig fornøyd. Har sett 2 personer som har lagt ut før-etter bilde etter at de opererte hos henne, og de ser i alle fall veldig bra ut! Har lest at noen andre har anbefalt henne også.

Har også tenkt på Aleris, men har forstått det sånn at kirurgen der (Ivan Pavlovic) har et litt forvridd bilde på hva som er en pen størrelse, og at han opererer litt for store pupper i forhold til hva mange har lyst på i utgangspunktet. Jeg er veldig redd for å få for store pupper, og viker litt unna Aleris av den grunn. Forskjellig hva folk liker altså, men jeg ønsker en sånn någe lunde naturlig look (vil ha større og litt rundere form på puppene enn jeg har nå, men redd for å få to store ballonger, hehe)

Men som sagt kjenner jeg meg veldig godt igjen i det du sier, og skal kreve å få lang tid med henne på operasjonsdagen (før operasjonen), slik at jeg får ca den størrelsen jeg faktisk har lyst på (tar med bilder av hva jeg synes er fint).

Utrolig dumt å ikke være helt fornøyd etter en slik operasjon som koster så mye og medfølger smerter osv, så håper virkelig det ordner seg for deg! Du får forklare henne at du ikke er fornøyd med størrelsen, og mener at du endte opp med mindre pupper enn du ga uttrykk for at du ønsket ved konsultasjonen. Masse lykke til, håper det går bra! Gjerne oppdater oss her etter at du har vært der :) 

Jeg fortalte det samme, kunne stort sett alt fra før jeg også, men synes alikevel at den timen burde vart litt lengre enn den gjorde. Ja hun er jo flink! Jeg var fornøyd med resultatet rett etter operasjon, men nå er det jo ett år etter og størrelsen er blitt mye mindre nå som de har "droppet" helt og satt seg ordentlig på plass.

Har også hørt det samme om Aleris, men skulle likevel ønske at jeg hadde sjekket ut begge plassene før jeg tok en avgjørelse.. var vel litt for gira på å bare få det unnagjort siden jeg hadde gledet meg så lenge, så det var en liten feil jeg gjorde. Anbefaler alle som skal ta silikon å virkelig bruke good tid med forberedelsene, sjekk ut flere klinikker og kirurger ihvertfall til du finner en plass og en person du føler deg 100% sikker på.

Men jeg tror du kommer til å bli fornøyd med Anne Elisabeth altså, hun er flink! Følte meg veldig trygg på operasjonsdagen. Bare sørg for, som du sier, at du tar med bilder og virkelig prøver å beskrive så nøye som mulig hva du ønsker deg. Gjorde jo dette selv, men hun så såvidt på bildene.. Dette tenkte jeg ikke stort over når jeg stod der, fordi jeg trodde hun hadde forstått hva jeg ville ha. Men nå i ettertid skulle jeg ønske at jeg fikk henne til å se nærmere på de og at jeg kanskje skulle pushet på å få prøvd på meg litt ulike proteser for å få se.. Jeg tror hun trodde at jeg ville ha de så naturlig som mulig bare fordi jeg sa at jeg ikke ønsket glamourmodell pupper, men nå er det jo blitt sånn at de rett og slett ser små ut hvis jeg ikke har på bh.. Føler at jeg må bruke push up bh for å ha den størrelsen som jeg ønsker meg, og det er ikke det jeg ville ha når jeg betalte så mye for en operasjon. 

Ja det er ganske kjipt.. Skal forklare henne akkurat hvordan jeg føler det, fikk time 31, så er spent på å høre hva hun har å si. I og med at jeg har komplikasjoner i tillegg, satser jeg på at jeg slipper å betale for ny operasjon, eventuelt at jeg får rabatt. Skal oppdatere her etter jeg har vært på timen! Takk for det, det håper jeg også virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, h96 skrev:

Om en time skal jeg ENDELIG operere! Har ventet i mange år, og endelig gått ned nok i vekt. Har gått ned 55 kg, så puppene ser ikke like pene ut. Skal få ca 400 cc på Fornebuklinikken. Var først hos Frode Amland på Aleris, men var ikke fornøyd med han. Veldig interessant å se hvor forskjellige meninger kirurgene har! Aleris mente jeg kunne ha maks 250 cc runde implantater for å unngå heng og slippe brystløft, mens Fornebu mente dråpeformede, og resultatet ble bedre av å få litt størrelse (300/400+). 

Masse lykke til! glad på dine vegne :) Akkurat nå kunne jeg ønske det var meg.. Fortell alt når du er ferdig! Hvilken kirurg hadde du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Destruit skrev:

35 minutter siden, h96 skrev:

 

Så utrolig spennende! Masse lykke til , og fortell gjerne hvordan det gikk 😃👍🏼 

Og WOW! Det er jo helt rått av deg å klare å gå ned 55kg , det skal du virkelig være stolt av 👏🏼👏🏼👏🏼

Hvilken kirurg skal du ha forresten ? 😊

Tusen takk! Jørgen Utvoll opererte meg, anbefaler han på det sterkeste! Ekstremt dyktig og følte meg 100% trygg! Kom nettopp hjem, alt gikk perfekt :) Fikk faktisk 520 cc, hadde snakket om 420-450! :overrasket: Men ser ekstremt bra ut, stoler på Utvoll! Har null smerter, men merker det litt hvis jeg åpner en dør for eksempel. Åh er så fornøyd! <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, h96 skrev:

Tusen takk! Jørgen Utvoll opererte meg, anbefaler han på det sterkeste! Ekstremt dyktig og følte meg 100% trygg! Kom nettopp hjem, alt gikk perfekt :) Fikk faktisk 520 cc, hadde snakket om 420-450! :overrasket: Men ser ekstremt bra ut, stoler på Utvoll! Har null smerter, men merker det litt hvis jeg åpner en dør for eksempel. Åh er så fornøyd! <3 

Fortell litt om operasjonen da! Er spent på dine vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Hattis skrev:

Fortell litt om operasjonen da! Er spent på dine vegne :)

Kom klokken 11 og ble satt i et venterom. Så kom Jørgen, vi gikk inn på kontoret og han tegnet på meg stående og liggende og avtalte hvor mye han skulle legge inn. Jeg fikk en boks å legge tingene inn i og skiftet til truse, skjorte, morgenkåpe og tøfler og ble satt tilbake på venterommet. Alle var kjempehyggelige og følte jeg ble passet supergodt på gjennom hele prosessen :)  Senere kom anestesilegen og førte meg inn på operasjonsrommet hvor han satte narkosen i overarmen min. Var litt nervøs da mange hadde sagt det var jævlig å få nål i hånden, men slapp heldigvis det! Trodde også man fikk sånn maske og rør i halsen og alt, men var bare et lite stikk også var jeg borte! Jeg våknet opp i en varm seng, følte meg helt full og spurte tydeligvis etter morfin et par ganger :fnise: Føltes som jeg hadde drømt at jeg ble fraktet med rullestol, har bare fjerne minner av det. Så lå jeg der en liten stund, fikk brødskive, juice og te som smakte uvanlig godt og slappet av, kjempehyggelig :) Hadde ikke vondt i det hele tatt, men jeg hørte at jenta som lå ved meg hadde mange smerter... De hadde ringt moren min som skulle hente meg, og en time senere kledde jeg på meg og dro hjem :) Tror ikke det kunne blitt bedre, var en veldig interessant opplevelse!

Endret av h96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så grusom første natten var! Våknet av at jeg måtte ta smertestillende, og hadde så sinnsykt vondt i venstre bryst + arm. I tillegg var jeg ekstremt rastløs pga narkosen, så måtte bevege meg konstant. Da jeg skulle på toalettet ble jeg svimmel, hørte piping i ørene og klarte ikke stå oppreist, skjedde to ganger... Veldig uvant å sove på ryggen også, da jeg bare sover på magen. Får håpe dette bare varer noen dager :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Håper det blir bedre snart! Men veldig spennende å høre hvordan opplevelsen er.Jeg lurte på en ting da, er det anatomisk eller runde du har tatt og om det er det under muskelen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, h96 skrev:

Kom klokken 11 og ble satt i et venterom. Så kom Jørgen, vi gikk inn på kontoret og han tegnet på meg stående og liggende og avtalte hvor mye han skulle legge inn. Jeg fikk en boks å legge tingene inn i og skiftet til truse, skjorte, morgenkåpe og tøfler og ble satt tilbake på venterommet. Alle var kjempehyggelige og følte jeg ble passet supergodt på gjennom hele prosessen :)  Senere kom anestesilegen og førte meg inn på operasjonsrommet hvor han satte narkosen i overarmen min. Var litt nervøs da mange hadde sagt det var jævlig å få nål i hånden, men slapp heldigvis det! Trodde også man fikk sånn maske og rør i halsen og alt, men var bare et lite stikk også var jeg borte! Jeg våknet opp i en varm seng, følte meg helt full og spurte tydeligvis etter morfin et par ganger :fnise: Føltes som jeg hadde drømt at jeg ble fraktet med rullestol, har bare fjerne minner av det. Så lå jeg der en liten stund, fikk brødskive, juice og te som smakte uvanlig godt og slappet av, kjempehyggelig :) Hadde ikke vondt i det hele tatt, men jeg hørte at jenta som lå ved meg hadde mange smerter... De hadde ringt moren min som skulle hente meg, og en time senere kledde jeg på meg og dro hjem :) Tror ikke det kunne blitt bedre, var en veldig interessant opplevelse!

Så bra du hadde en så fin opplevelse! Er ikke alle som er så heldige som deg.. Håper de neste nettene blir bedre for deg :) Kanskje du vil sende meg før og etter bilder, hvis jeg får lov å spørre om det? Siden vi opererer på samme klinikk. En måned igjen til jeg ligger under kniven idag! :) sååå spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Hattis skrev:

Så bra du hadde en så fin opplevelse! Er ikke alle som er så heldige som deg.. Håper de neste nettene blir bedre for deg :) Kanskje du vil sende meg før og etter bilder, hvis jeg får lov å spørre om det? Siden vi opererer på samme klinikk. En måned igjen til jeg ligger under kniven idag! :) sååå spent!

Takk! Ja såklart, det skal jeg gjøre :) Blir nok kjempebra, gled deg masse!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som har fått sykemelding for å ta brystoperasjon? Det vil si, jeg har tre ukers ferie etter operasjonen, men i tilfelle jeg ikke er frisk nok til å dra på jobb etter det, er det noen sjanse for at jeg kan få sykemelding da? Har hørt at man egentlig ikke får det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hattis skrev:

Er det noen her som har fått sykemelding for å ta brystoperasjon? Det vil si, jeg har tre ukers ferie etter operasjonen, men i tilfelle jeg ikke er frisk nok til å dra på jobb etter det, er det noen sjanse for at jeg kan få sykemelding da? Har hørt at man egentlig ikke får det..

Man får dessverre ikke sykemelding av kosmetiske operasjoner :/ Jeg har hørt med legen min. Du får bruke egenmelding ei uke til dersom du fortsatt ikke er frisk nok til jobb. Men tror de fleste skal være i grei form etter ca 2 uker, selv om dette varierer veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, k0609 skrev:

Jeg fortalte det samme, kunne stort sett alt fra før jeg også, men synes alikevel at den timen burde vart litt lengre enn den gjorde. Ja hun er jo flink! Jeg var fornøyd med resultatet rett etter operasjon, men nå er det jo ett år etter og størrelsen er blitt mye mindre nå som de har "droppet" helt og satt seg ordentlig på plass.

Har også hørt det samme om Aleris, men skulle likevel ønske at jeg hadde sjekket ut begge plassene før jeg tok en avgjørelse.. var vel litt for gira på å bare få det unnagjort siden jeg hadde gledet meg så lenge, så det var en liten feil jeg gjorde. Anbefaler alle som skal ta silikon å virkelig bruke good tid med forberedelsene, sjekk ut flere klinikker og kirurger ihvertfall til du finner en plass og en person du føler deg 100% sikker på.

Men jeg tror du kommer til å bli fornøyd med Anne Elisabeth altså, hun er flink! Følte meg veldig trygg på operasjonsdagen. Bare sørg for, som du sier, at du tar med bilder og virkelig prøver å beskrive så nøye som mulig hva du ønsker deg. Gjorde jo dette selv, men hun så såvidt på bildene.. Dette tenkte jeg ikke stort over når jeg stod der, fordi jeg trodde hun hadde forstått hva jeg ville ha. Men nå i ettertid skulle jeg ønske at jeg fikk henne til å se nærmere på de og at jeg kanskje skulle pushet på å få prøvd på meg litt ulike proteser for å få se.. Jeg tror hun trodde at jeg ville ha de så naturlig som mulig bare fordi jeg sa at jeg ikke ønsket glamourmodell pupper, men nå er det jo blitt sånn at de rett og slett ser små ut hvis jeg ikke har på bh.. Føler at jeg må bruke push up bh for å ha den størrelsen som jeg ønsker meg, og det er ikke det jeg ville ha når jeg betalte så mye for en operasjon. 

Ja det er ganske kjipt.. Skal forklare henne akkurat hvordan jeg føler det, fikk time 31, så er spent på å høre hva hun har å si. I og med at jeg har komplikasjoner i tillegg, satser jeg på at jeg slipper å betale for ny operasjon, eventuelt at jeg får rabatt. Skal oppdatere her etter jeg har vært på timen! Takk for det, det håper jeg også virkelig!

Kan jeg få lov til å spørre om du kan sende meg et bilde av puppene dine til meg på innboksen min? (gjerne både før og etterbilder hvis du har) Skjønner at det er veldig personlig, så det er kun et spørsmål altså. Hadde vært greit å se resultatet i forhold til størrelse og at vi har samme kirurg! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Cornelia94 skrev:

Man får dessverre ikke sykemelding av kosmetiske operasjoner :/ Jeg har hørt med legen min. Du får bruke egenmelding ei uke til dersom du fortsatt ikke er frisk nok til jobb. Men tror de fleste skal være i grei form etter ca 2 uker, selv om dette varierer veldig.

Ja, jeg regner jo med at jeg er frisk igjen etter de ukene. Men jeg jobber i skobutikk og da er det litt løfting av esker og sånn, så jeg tenker i verste fall at jeg ikke klarer å strekke meg til øverste hyllene osv. Men det går nok fint :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Hattis skrev:

Ja, jeg regner jo med at jeg er frisk igjen etter de ukene. Men jeg jobber i skobutikk og da er det litt løfting av esker og sånn, så jeg tenker i verste fall at jeg ikke klarer å strekke meg til øverste hyllene osv. Men det går nok fint :) 

Greit å ha tenkt over det i tilfelle formen skulle være dårlig i lang tid etter operasjonen, ja! Bedre å være føre-var eller hva man sier:tongue:

Jobber du mye alene, eller pleier dere å være flere på jobb da? Kan være greit å spørre om hjelp ved tunge eller høye løft, hvis dere er flere som jobber der. Eventuelt bruke gardintrapp eller lignende hvis dere har det, slik at du slipper å løfte armene så høyt. Men dette har du sikkert allerede tenkt på:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cornelia94 skrev:

Greit å ha tenkt over det i tilfelle formen skulle være dårlig i lang tid etter operasjonen, ja! Bedre å være føre-var eller hva man sier:tongue:

Jobber du mye alene, eller pleier dere å være flere på jobb da? Kan være greit å spørre om hjelp ved tunge eller høye løft, hvis dere er flere som jobber der. Eventuelt bruke gardintrapp eller lignende hvis dere har det, slik at du slipper å løfte armene så høyt. Men dette har du sikkert allerede tenkt på:) 

Det er det som er det lille problemet. Jeg jobber så å si alltid alene fordi jeg er deltidsansatt på kveldene. Men det fikser seg vel på en eller annen måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Okei, idag er det en måned til det er min tur, og det er helt sjukt å tenke på! Herreguud.. Vet ikke om jeg gruer eller gleder meg. Det eneste jeg gruer meg litt til nå er narkosen.

Hvordan er det med narkose egentlig? Jeg har aldri vært i narkose og vil liksom vite hva jeg byr meg ut på når jeg kommer. Vil noen fortelle detaljert i rekkefølge hva som skjer fra du kommer inn på operasjonsbordet til du sovner? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Cornelia94 skrev:

Kan jeg få lov til å spørre om du kan sende meg et bilde av puppene dine til meg på innboksen min? (gjerne både før og etterbilder hvis du har) Skjønner at det er veldig personlig, så det er kun et spørsmål altså. Hadde vært greit å se resultatet i forhold til størrelse og at vi har samme kirurg! :) 

Jepp kan fikse det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Hattis skrev:

Okei, idag er det en måned til det er min tur, og det er helt sjukt å tenke på! Herreguud.. Vet ikke om jeg gruer eller gleder meg. Det eneste jeg gruer meg litt til nå er narkosen.

Hvordan er det med narkose egentlig? Jeg har aldri vært i narkose og vil liksom vite hva jeg byr meg ut på når jeg kommer. Vil noen fortelle detaljert i rekkefølge hva som skjer fra du kommer inn på operasjonsbordet til du sovner? :)

Jeg var faktisk å opererte under narkose i går! Opererte i kneet da, men selve narkosen er vel den samme. Hadde gruet meg litt til narkosen, men det viste seg å virkelig ikke være noe problem! Hoppet opp i senga på operasjonsrommet, og ble spurt om diverse spørsmål. "Er du frisk? Vil du gjenta fødsels-og personnummer?" Osv. Kun for å dobbeltsjekke at alt på skjemaet er helt riktig. De stikker så ei kanyle i blodåra på den ene hånden. Hadde gruet meg til stikket, for tenkte at det var en vond og ekkel plass å bli stukket på, men det var virkelig ikke så vondt. Dessuten er de flinke folk, som avleder med prat samtidig:laugh: Fikk så ei pustemaske med ren oksygen over nese og munn, og deretter fikk jeg beskjed om at nå kom sovemedisinen inn gjennom kanylen i hånden. De forsikret seg en siste gang om at jeg hadde det bra, og lå godt før medisinen kom. Kjente såvidt sovemedisinen komme inn og gjennom arma, og ble litt svimmel, før jeg sovnet brått. Var som å skru av og på en bryter! Ble vekket av ene sykepleieren som sa "nå er operasjonen ferdig", og husker at jeg litt døsig sa "skal vi begynne å operere nå?". Alt gikk veldig fort, og kjente ut som at jeg ikke hadde vært borte i det hele tatt. Var litt søvnig i kanskje 2 minutter etter at jeg våknet fra narkosen, og deretter var jeg helt klar i hodet og kvikk i kroppen. Kjente gradvis at jeg ble sulten og tørst etter fasten.

Har hørt at noen blir kvalme etter narkose, men nå gir de ut kvalmenedsettende piller før narkosen, og dessuten er nok det tekniske blitt mye bedre på kort tid. 

Alt i alt gikk alt over forventning, og jeg gruer meg ikke i det hele tatt til narkosen når jeg skal ta silikon :D Kunne ikke vært "chillere", hehe! :) 

Og en mnd går veldig fort! Gled deg, og lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, k0609 skrev:

Jepp kan fikse det :-)

Tuusen takk, setter stor pris på det! Mye til hjelp:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...