Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Det finnes flere fine sportsbher også da, viktigste er støtten. Jeg brukte en litt "finere" sportsbh under kjolen, med litt mindre støtte - men dog støtte. Et par timer på uke 3. Jeg måtte gå med bh 24t i 4 uker. BHen er ikke stress, jeg slet mer med brystbåndet i 4 uker .... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har brukt x antall timer, og lest opp og ned i dette forumet. Fått veldig mange svar på ting jeg har lurt på, og er utrolig glad for det. Supert forum, og mange fine jenter som deler sine erfaringer. Takk for det!

Har vært på konsultasjon hos Dr Isern på Volvat Stokkan i Trondheim, og skal operere i høst. Fikk først time for operasjon i begynnelsen av mai, men flyttet den da er litt ugunstig å operere midt i eksamenstiden og måtte gå med sportsbh osv i sommer. 

Jeg er 167 cm og veier ca 57 kg. Trener en god del, og har en ganske tynn overkropp, og er litt større over rumpa og lårene. Synes puppene mine er ganske flate, og står ikke i stil til resten av kroppen. Bruker bh størrelse 70/75 B. Noen som har forslag til hvilken størrelse jeg burde ha på protesene? Fikk beskjed av kirurg at det absolutt ble finest å operere under muskel, da jeg hadde lite brystvev (men endel muskler i brystene). Tror dere rundt 300 hadde passet bra? Livredd for å få for store pupper, men vil ikke at de skal være for små når jeg først bruker så mye penger på det.:vetikke: Vanskelig dette:fnise:

Er det noen som har erfaring med Anne Elisabeth Isern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5. mai 2016 at 15.36, Hattis skrev:

Ja, det er selvfølgelig viktig! Har du hatt konsultasjonstime sånn at du vet hvor mye du kan legge inn osv? :)

To klinikker her hvor jeg bor har anbefalt ca 220-250. Mens fornebu sa jeg fint kunne ha rundt 300g. Men det var bare en tlf konsultasjon. Så nå sliter jeg med tanken om jeg skal følge rådet til de to klinikkene, eller om jeg faktisk skal reise til oslo og få inn mer... Jeg er ikke ute etter noe stort resultat, men er bare så redd jeg angrer på at det er for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Milliem skrev:

To klinikker her hvor jeg bor har anbefalt ca 220-250. Mens fornebu sa jeg fint kunne ha rundt 300g. Men det var bare en tlf konsultasjon. Så nå sliter jeg med tanken om jeg skal følge rådet til de to klinikkene, eller om jeg faktisk skal reise til oslo og få inn mer... Jeg er ikke ute etter noe stort resultat, men er bare så redd jeg angrer på at det er for lite.

Det skjønner jeg! Men du kan jo tenke sånn at det er verre om det blir for stort. Jeg ville kanskje tatt et sted mellom det første og 300 gram? Fornebu har jeg bare hørt positivt om, så jeg tror du kan stole på dem altså. Ta et sted mellom 250 og 300 kanskje? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål til dere som har tatt brystløft. Jeg ble operert 26/2, ca 2,5 måned siden. Frem til nå har brystene vært ganske faste og struttende, men nå har de begynt å bli mykere og hviler litt på ribbene. Er str 70b, så de er ikke tunge heller. Er det normalt? Hadde håpet de skulle holde seg like faste en god stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys
Den 15. mai 2016 at 14.04, Cornelia94 skrev:

Hei!

Har brukt x antall timer, og lest opp og ned i dette forumet. Fått veldig mange svar på ting jeg har lurt på, og er utrolig glad for det. Supert forum, og mange fine jenter som deler sine erfaringer. Takk for det!

Har vært på konsultasjon hos Dr Isern på Volvat Stokkan i Trondheim, og skal operere i høst. Fikk først time for operasjon i begynnelsen av mai, men flyttet den da er litt ugunstig å operere midt i eksamenstiden og måtte gå med sportsbh osv i sommer. 

Jeg er 167 cm og veier ca 57 kg. Trener en god del, og har en ganske tynn overkropp, og er litt større over rumpa og lårene. Synes puppene mine er ganske flate, og står ikke i stil til resten av kroppen. Bruker bh størrelse 70/75 B. Noen som har forslag til hvilken størrelse jeg burde ha på protesene? Fikk beskjed av kirurg at det absolutt ble finest å operere under muskel, da jeg hadde lite brystvev (men endel muskler i brystene). Tror dere rundt 300 hadde passet bra? Livredd for å få for store pupper, men vil ikke at de skal være for små når jeg først bruker så mye penger på det.:vetikke: Vanskelig dette:fnise:

Er det noen som har erfaring med Anne Elisabeth Isern?

Hei! Du har ca samme høyde og vekt som meg, men jeg har mindre pupper, A-cup. Jeg skal ha 310 over muskel, og jeg var veldig klar på st jeg i hvertfall ikke ville havelfig store, men naturlige. 300 er nok sikkert en bra størrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Bettys skrev:

Hei! Du har ca samme høyde og vekt som meg, men jeg har mindre pupper, A-cup. Jeg skal ha 310 over muskel, og jeg var veldig klar på st jeg i hvertfall ikke ville havelfig store, men naturlige. 300 er nok sikkert en bra størrelse. 

Takk for svar! Er en veldig liten B-cup, så er egentlig i grenseland mellom A og B. Tror jeg går for ca 300 gram. Hørt at litt forsvinner når man tar under muskel? Kirurgen har sagt at hun vil prøve seg litt fram under operasjonen, og se an hva som blir best resultat.

Et annet spørsmål: bor veldig nærme klinikken, tar ca 7-8 minutter å gå. Kan jeg da gå hjem (sammen med følge) etter operasjonen? Eller må jeg ta taxi? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Cornelia94 skrev:

Takk for svar! Er en veldig liten B-cup, så er egentlig i grenseland mellom A og B. Tror jeg går for ca 300 gram. Hørt at litt forsvinner når man tar under muskel? Kirurgen har sagt at hun vil prøve seg litt fram under operasjonen, og se an hva som blir best resultat.

Et annet spørsmål: bor veldig nærme klinikken, tar ca 7-8 minutter å gå. Kan jeg da gå hjem (sammen med følge) etter operasjonen? Eller må jeg ta taxi? Noen som vet?

Det tror jeg kommer veldig an på formen din etter operasjonen.. Noen klarer nesten ikke å gå mens andre føler seg helt normal, så det er vanskelig å si. Tror du burde se det an litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og pang! Der gikk det nettopp litt mer opp for meg at på denne tiden (eventuelt noen timer senere) i neste uke , så har jeg pupper ! 😃🎉

Nå er det akkurat en uke igjen til jeg skal under kniven , og sommerfuglene bobler over snart 🙈😄 

Det har gått så utrolig fort , og snart er dagen her ! Venter på å få tidspunkt for operasjonen i posten , mest sannsynlig i dag . 

 

Flere som skal opereres neste uke ? 😊

Og dersom det er noen som har blitt operert av Marius Barstad, så må dere gjerne slenge med erfaringene deres, nervene er litt høyløpske til tider 🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.5.2016 at 14.04, Cornelia94 skrev:

Hei!

Har brukt x antall timer, og lest opp og ned i dette forumet. Fått veldig mange svar på ting jeg har lurt på, og er utrolig glad for det. Supert forum, og mange fine jenter som deler sine erfaringer. Takk for det!

Har vært på konsultasjon hos Dr Isern på Volvat Stokkan i Trondheim, og skal operere i høst. Fikk først time for operasjon i begynnelsen av mai, men flyttet den da er litt ugunstig å operere midt i eksamenstiden og måtte gå med sportsbh osv i sommer. 

Jeg er 167 cm og veier ca 57 kg. Trener en god del, og har en ganske tynn overkropp, og er litt større over rumpa og lårene. Synes puppene mine er ganske flate, og står ikke i stil til resten av kroppen. Bruker bh størrelse 70/75 B. Noen som har forslag til hvilken størrelse jeg burde ha på protesene? Fikk beskjed av kirurg at det absolutt ble finest å operere under muskel, da jeg hadde lite brystvev (men endel muskler i brystene). Tror dere rundt 300 hadde passet bra? Livredd for å få for store pupper, men vil ikke at de skal være for små når jeg først bruker så mye penger på det.:vetikke: Vanskelig dette:fnise:

Er det noen som har erfaring med Anne Elisabeth Isern?

Jeg opererte hos henne for ett år siden nå, fornøyd med hvordan selve operasjonen gikk og hun er en grei dame som kan det hun driver med, men jeg synes hun gir veldig korte konsultasjoner og kontroller. Virker som hun "forter seg" litt, da jeg var på konsultasjon før operasjonen var jeg der i 5 minutter og fikk ikke mye informasjon. Samme med de to etterkontrollene jeg har vært på. Skal tilbake til henne snart nå fordi jeg synes mine er blitt altfor små, jeg hadde ca samme utgangspunkt som deg og lå inn 300, nå vil jeg legge inn 400 isteden. Synes det er så dumt at jeg ikke fikk prøvd på meg protesene i de ulike størrelsene slik at jeg fikk en feeling på hvordan det kom til å se ut, en konsultasjon burde helt klart vare lengre enn min gjorde.. Har hørt at flere er fornøyde med Aleris i Trondheim for silikon enn Stokkan. Jeg angrer litt fordi jeg ikke dro på konsultasjon der også før jeg bestemte meg, nå må jeg jo operere på nytt. Men som sagt så er jeg fornøyd med henne, hun er hyggelig og føler at hun bryr seg om pasientene sine, og det er ingen tvil om at hun kan faget sitt. Hun burde bare gi litt lengre konsultasjoner og kontroller, for dette gjorde at jeg endte opp med en størrelse som ikke var helt som ønsket. Hele prosessen føltes liksom litt "rushed" hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, k0609 skrev:

Jeg opererte hos henne for ett år siden nå, fornøyd med hvordan selve operasjonen gikk og hun er en grei dame som kan det hun driver med, men jeg synes hun gir veldig korte konsultasjoner og kontroller. Virker som hun "forter seg" litt, da jeg var på konsultasjon før operasjonen var jeg der i 5 minutter og fikk ikke mye informasjon. Samme med de to etterkontrollene jeg har vært på. Skal tilbake til henne snart nå fordi jeg synes mine er blitt altfor små, jeg hadde ca samme utgangspunkt som deg og lå inn 300, nå vil jeg legge inn 400 isteden. Synes det er så dumt at jeg ikke fikk prøvd på meg protesene i de ulike størrelsene slik at jeg fikk en feeling på hvordan det kom til å se ut, en konsultasjon burde helt klart vare lengre enn min gjorde.. Har hørt at flere er fornøyde med Aleris i Trondheim for silikon enn Stokkan. Jeg angrer litt fordi jeg ikke dro på konsultasjon der også før jeg bestemte meg, nå må jeg jo operere på nytt. Men som sagt så er jeg fornøyd med henne, hun er hyggelig og føler at hun bryr seg om pasientene sine, og det er ingen tvil om at hun kan faget sitt. Hun burde bare gi litt lengre konsultasjoner og kontroller, for dette gjorde at jeg endte opp med en størrelse som ikke var helt som ønsket. Hele prosessen føltes liksom litt "rushed" hvis du skjønner.

Hvor mye må du betale for operasjon nr 2? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, amadine skrev:

Hvor mye må du betale for operasjon nr 2? 

Aner ikke, var der sist i mars, da avtalte vi at jeg skulle komme igjen nå om 2 uker for å finne ut av hva vi skal gjøre da. Siden det nå er over ett år siden operasjonen. Jeg har jo begynnende kapsel i tillegg (og de har flyttet på seg slik at de ikke har noe mellomrom nesten), så tror jeg er innenfor å få deler av summen dekt pga dette, men så tror jeg jeg må betale hvis jeg skal legge inn mer. Får vite det den 31, når jeg skal på kontroll igjen. Utrolig kjipt hvis jeg må ut med mer penger.. 

Endret av k0609
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Destruit skrev:

Og pang! Der gikk det nettopp litt mer opp for meg at på denne tiden (eventuelt noen timer senere) i neste uke , så har jeg pupper ! 😃🎉

Nå er det akkurat en uke igjen til jeg skal under kniven , og sommerfuglene bobler over snart 🙈😄 

Det har gått så utrolig fort , og snart er dagen her ! Venter på å få tidspunkt for operasjonen i posten , mest sannsynlig i dag . 

 

Flere som skal opereres neste uke ? 😊

Og dersom det er noen som har blitt operert av Marius Barstad, så må dere gjerne slenge med erfaringene deres, nervene er litt høyløpske til tider 🙈😂

Spent på dine vegne! Fortell gjerne seinere siden jeg har samme kirurg om en måned :) men får man ikke mer informasjon og tidspunkt to uker før operasjonen? Det var det jeg fikk beskjed om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 16. mai 2016 at 19.00, Hattis skrev:

Det skjønner jeg! Men du kan jo tenke sånn at det er verre om det blir for stort. Jeg ville kanskje tatt et sted mellom det første og 300 gram? Fornebu har jeg bare hørt positivt om, så jeg tror du kan stole på dem altså. Ta et sted mellom 250 og 300 kanskje? :) 

Ja :)) Er det noen kirurger på Fornebu som er bedre enn andre? Jeg har ikke peiling på de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, k0609 skrev:

Jeg opererte hos henne for ett år siden nå, fornøyd med hvordan selve operasjonen gikk og hun er en grei dame som kan det hun driver med, men jeg synes hun gir veldig korte konsultasjoner og kontroller. Virker som hun "forter seg" litt, da jeg var på konsultasjon før operasjonen var jeg der i 5 minutter og fikk ikke mye informasjon. Samme med de to etterkontrollene jeg har vært på. Skal tilbake til henne snart nå fordi jeg synes mine er blitt altfor små, jeg hadde ca samme utgangspunkt som deg og lå inn 300, nå vil jeg legge inn 400 isteden. Synes det er så dumt at jeg ikke fikk prøvd på meg protesene i de ulike størrelsene slik at jeg fikk en feeling på hvordan det kom til å se ut, en konsultasjon burde helt klart vare lengre enn min gjorde.. Har hørt at flere er fornøyde med Aleris i Trondheim for silikon enn Stokkan. Jeg angrer litt fordi jeg ikke dro på konsultasjon der også før jeg bestemte meg, nå må jeg jo operere på nytt. Men som sagt så er jeg fornøyd med henne, hun er hyggelig og føler at hun bryr seg om pasientene sine, og det er ingen tvil om at hun kan faget sitt. Hun burde bare gi litt lengre konsultasjoner og kontroller, for dette gjorde at jeg endte opp med en størrelse som ikke var helt som ønsket. Hele prosessen føltes liksom litt "rushed" hvis du skjønner.

Jeg føler akkurat det samme! Gikk veldig fort den konsultasjonstimen. Men igjen så fortalte jeg henne at jeg hadde lest meg opp mye, og gjort en grundig research, så jeg visste vel de fleste aspekter ved brystforstørrelse. Jeg savnet også å få prøve protesene osv. Uansett har jeg hørt at hun er flink, og så lenge resultatet blir bra, så er jeg egentlig veldig fornøyd. Har sett 2 personer som har lagt ut før-etter bilde etter at de opererte hos henne, og de ser i alle fall veldig bra ut! Har lest at noen andre har anbefalt henne også.

Har også tenkt på Aleris, men har forstått det sånn at kirurgen der (Ivan Pavlovic) har et litt forvridd bilde på hva som er en pen størrelse, og at han opererer litt for store pupper i forhold til hva mange har lyst på i utgangspunktet. Jeg er veldig redd for å få for store pupper, og viker litt unna Aleris av den grunn. Forskjellig hva folk liker altså, men jeg ønsker en sånn någe lunde naturlig look (vil ha større og litt rundere form på puppene enn jeg har nå, men redd for å få to store ballonger, hehe)

Men som sagt kjenner jeg meg veldig godt igjen i det du sier, og skal kreve å få lang tid med henne på operasjonsdagen (før operasjonen), slik at jeg får ca den størrelsen jeg faktisk har lyst på (tar med bilder av hva jeg synes er fint).

Utrolig dumt å ikke være helt fornøyd etter en slik operasjon som koster så mye og medfølger smerter osv, så håper virkelig det ordner seg for deg! Du får forklare henne at du ikke er fornøyd med størrelsen, og mener at du endte opp med mindre pupper enn du ga uttrykk for at du ønsket ved konsultasjonen. Masse lykke til, håper det går bra! Gjerne oppdater oss her etter at du har vært der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Milliem skrev:

Ja :)) Er det noen kirurger på Fornebu som er bedre enn andre? Jeg har ikke peiling på de

Jeg har jo ikke operert ennå så vet jo ikke helt ennå. Men det jeg kan si er at jeg har hørt veldig veldig mye positivt om kirurgen jeg skal ha, Marius Barstad. Han virker som en kjempegrei og trygg fyr, og han fikk meg faktisk bare til å glede meg til operasjonen :) konsultasjonen gikk kjempefint og jeg fikk ordentlig informasjon! 

Men jeg har bare hørt positive ting om alle kirurgene på Fornebu, så jeg tror ikke det har så mye å si :)  Er det der du skal ta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om en time skal jeg ENDELIG operere! Har ventet i mange år, og endelig gått ned nok i vekt. Har gått ned 55 kg, så puppene ser ikke like pene ut. Skal få ca 400 cc på Fornebuklinikken. Var først hos Frode Amland på Aleris, men var ikke fornøyd med han. Veldig interessant å se hvor forskjellige meninger kirurgene har! Aleris mente jeg kunne ha maks 250 cc runde implantater for å unngå heng og slippe brystløft, mens Fornebu mente dråpeformede, og resultatet ble bedre av å få litt størrelse (300/400+). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, h96 skrev:

Om en time skal jeg ENDELIG operere! Har ventet i mange år, og endelig gått ned nok i vekt. Har gått ned 55 kg, så puppene ser ikke like pene ut. Skal få ca 400 cc på Fornebuklinikken. Var først hos Frode Amland på Aleris, men var ikke fornøyd med han. Veldig interessant å se hvor forskjellige meninger kirurgene har! Aleris mente jeg kunne ha maks 250 cc runde implantater for å unngå heng og slippe brystløft, mens Fornebu mente dråpeformede, og resultatet ble bedre av å få litt størrelse (300/400+). 

 

Så utrolig spennende! Masse lykke til , og fortell gjerne hvordan det gikk 😃👍🏼 

Og WOW! Det er jo helt rått av deg å klare å gå ned 55kg , det skal du virkelig være stolt av 👏🏼👏🏼👏🏼

Hvilken kirurg skal du ha forresten ? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Hattis skrev:

Jeg har jo ikke operert ennå så vet jo ikke helt ennå. Men det jeg kan si er at jeg har hørt veldig veldig mye positivt om kirurgen jeg skal ha, Marius Barstad. Han virker som en kjempegrei og trygg fyr, og han fikk meg faktisk bare til å glede meg til operasjonen :) konsultasjonen gikk kjempefint og jeg fikk ordentlig informasjon! 

Men jeg har bare hørt positive ting om alle kirurgene på Fornebu, så jeg tror ikke det har så mye å si :)  Er det der du skal ta?

Ja det var han jeg snakka med i tlf, virka som en veldig koselig og betryggende fyr! Jeg tenker å ta der, men blir ikke før i høst :)

Endret av Milliem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om man tar under muskelen så ser de mindre ut enn om de var over? Eller er det bare rykter? Kirurgen jeg var hos for en god stund siden mente det ble akkurat samme resultat, men jeg har hørt flere ganger at de ser mindre ut.. Andrea Badendyck skrev f.eks på bloggen sin at hun har 250, men for å få samme resultat som henne under muskel måtte man opp i ca 300.. Noen som har erfaring med det?  Og pleier 3D bildene å stemme med det virkelige resultatet? :D

Endret av Milliem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...