Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

1 time siden, Cornelia94 skrev:

Jeg var faktisk å opererte under narkose i går! Opererte i kneet da, men selve narkosen er vel den samme. Hadde gruet meg litt til narkosen, men det viste seg å virkelig ikke være noe problem! Hoppet opp i senga på operasjonsrommet, og ble spurt om diverse spørsmål. "Er du frisk? Vil du gjenta fødsels-og personnummer?" Osv. Kun for å dobbeltsjekke at alt på skjemaet er helt riktig. De stikker så ei kanyle i blodåra på den ene hånden. Hadde gruet meg til stikket, for tenkte at det var en vond og ekkel plass å bli stukket på, men det var virkelig ikke så vondt. Dessuten er de flinke folk, som avleder med prat samtidig:laugh: Fikk så ei pustemaske med ren oksygen over nese og munn, og deretter fikk jeg beskjed om at nå kom sovemedisinen inn gjennom kanylen i hånden. De forsikret seg en siste gang om at jeg hadde det bra, og lå godt før medisinen kom. Kjente såvidt sovemedisinen komme inn og gjennom arma, og ble litt svimmel, før jeg sovnet brått. Var som å skru av og på en bryter! Ble vekket av ene sykepleieren som sa "nå er operasjonen ferdig", og husker at jeg litt døsig sa "skal vi begynne å operere nå?". Alt gikk veldig fort, og kjente ut som at jeg ikke hadde vært borte i det hele tatt. Var litt søvnig i kanskje 2 minutter etter at jeg våknet fra narkosen, og deretter var jeg helt klar i hodet og kvikk i kroppen. Kjente gradvis at jeg ble sulten og tørst etter fasten.

Har hørt at noen blir kvalme etter narkose, men nå gir de ut kvalmenedsettende piller før narkosen, og dessuten er nok det tekniske blitt mye bedre på kort tid. 

Alt i alt gikk alt over forventning, og jeg gruer meg ikke i det hele tatt til narkosen når jeg skal ta silikon :D Kunne ikke vært "chillere", hehe! :) 

Og en mnd går veldig fort! Gled deg, og lykke til!!

Åh takk for svar! Deilig å høre at det gikk så fint med deg :) Og ja, en måned går sykt fort! Så du har ikke tatt silikon selv ennå? Når skal du ta det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, Hattis skrev:

Åh takk for svar! Deilig å høre at det gikk så fint med deg :) Og ja, en måned går sykt fort! Så du har ikke tatt silikon selv ennå? Når skal du ta det?

Nei, skulle egentlig ta 9.mai, men fant ut at det passet så dårlig da jeg er student, og det er midt i eksamensperioden. Vet aldri hvor dårlig man blir, så da bestemte jeg meg for å utsette operasjonsdatoen. Hadde egentlig lyst til å få nye pupper til sommeren, men jeg har sommerjobb på et sykehjem, så da venter jeg til høsten. Skal uansett bare jobbe i sommer, og ikke på noe spesiell ferie. Har nå fått time i slutten av september. Passer egentlig fint, for da kan jeg bruke så lang tid jeg vil på å komme meg igjen. Også med tanke på at vi må gå med sporsbh ei god stund etterpå. Synes det er lenge å vente 4 mnd, men vil heller ta det senere, og være på den trygge siden! Vil jo ha så godt resultat som mulig! :) ...og tiden går fort, så plutselig er det min tur også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cornelia94 skrev:

Nei, skulle egentlig ta 9.mai, men fant ut at det passet så dårlig da jeg er student, og det er midt i eksamensperioden. Vet aldri hvor dårlig man blir, så da bestemte jeg meg for å utsette operasjonsdatoen. Hadde egentlig lyst til å få nye pupper til sommeren, men jeg har sommerjobb på et sykehjem, så da venter jeg til høsten. Skal uansett bare jobbe i sommer, og ikke på noe spesiell ferie. Har nå fått time i slutten av september. Passer egentlig fint, for da kan jeg bruke så lang tid jeg vil på å komme meg igjen. Også med tanke på at vi må gå med sporsbh ei god stund etterpå. Synes det er lenge å vente 4 mnd, men vil heller ta det senere, og være på den trygge siden! Vil jo ha så godt resultat som mulig! :) ...og tiden går fort, så plutselig er det min tur også! 

Det skjønner jeg veldig godt at du velger å gjøre :)  Var det på Fornebu du skulle operere eller? Og vet du hvor mye osv du skal ta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har operert og har slutta med støttebh'en, eller som skal slutte med den snart... Hvor kjøper dere BH uten spiler, eller hvor er det dere titter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under 4 dager igjen , tiden flyyyr ! Og jeg som skal rekke å gjøre så mye før samboeren må ta over hele skuta 😱🙈

Sitter med en million spørsmål , og har skrevet en Liste som vokser for hver eneste dag som kirurgen skal bli bombadert med 😂 

 

Hvordan er formen h96 ? Og er du fornøyd så langt ? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 timer igjen til min operasjon nå! Må si jeg begynner å bli veldig nervøs🙈 Noen som akkurat har operert å kan fortelle litt om selve operasjonsdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Lillemyen skrev:

24 timer igjen til min operasjon nå! Må si jeg begynner å bli veldig nervøs🙈 Noen som akkurat har operert å kan fortelle litt om selve operasjonsdagen?

Oi, det er ikke lenge! Skjønner du gruer deg, men sikker på at du kommer til å få et fint resultat :) Hvor skal du ta, og hvor mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hattis skrev:

Ååå, så spennende! Hvordan er nervene? Du må fortelle alt etter operasjonen :) 

Nervene er i høyspenn 🙈😂 

Er en typisk "førevar" person, så her går det i å ordne og fikse absolutt alt jeg kan på forhånd , og vurderer å lage ett testamente dersom noe skulle skje 🙈😅

Skal skrive en liten avhandling så fort formen er grei etterpå 😊👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Destruit skrev:

Under 4 dager igjen , tiden flyyyr ! Og jeg som skal rekke å gjøre så mye før samboeren må ta over hele skuta 😱🙈

Sitter med en million spørsmål , og har skrevet en Liste som vokser for hver eneste dag som kirurgen skal bli bombadert med 😂 

 

Hvordan er formen h96 ? Og er du fornøyd så langt ? ☺️

Fantastisk faktisk! Forventet mye verre :) Men har de største blåmerkene noensinne på venstre side, ser ut som jeg har blitt banket opp. Men gjør ikke vondt! Venstre bryst er også mye høyere enn det andre, og må bruke nedpressbåndet i 4 uker som er litt kjipt, men verdt det! Veldig fornøyd med størrelsen og alt, gleder meg bare til hovenheten er borte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, h96 skrev:

Ser helt jævlig ut, men gjør heldigvis ikke vondt :) 

Silikon blåmerker.jpg

Oi, jeg fikk ikke blåmerker i det heletatt :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, h96 skrev:

Ser helt jævlig ut, men gjør heldigvis ikke vondt :) 

Silikon blåmerker.jpg

Oi! Det var litt av noen blåmerker.. Er det veldig vanlig å få det, og går det fort over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Hattis skrev:

Dere som har operert og har slutta med støttebh'en, eller som skal slutte med den snart... Hvor kjøper dere BH uten spiler, eller hvor er det dere titter? :)

Lindex har godt utvalg! Om du ikke skal høyere enn 80C ish. De har flere fine modeller, med varierende cupdekke. Jeg kjøpte et par fine sportsbher der også, som jeg bruker enda. (5 mnd) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest denne i denne tråden veldig lenge, og vurdert silikon i flere år. Nå har jeg bestilt meg operasjon i August på Fornebuklinikken hos Jørgen 

Vi ble da enige om anatomiske 520cc over muskel for å fylle ut brystet mest mulig, og for å få fin form på de. Jeg er 175 cm høy og veier 73 kg. 

Noen som har lignende erfaringer de vil dele?

Jeg var på en konsultasjon hos Morten Haug, og fikk ikke like godt inntrykk der. Han ønsker anatomiske 495cc under muskel, men Jørgen utvoll var veldig klar på at jeg skulle ha over muskel for best resultat. Morten haug sa han ville under for det var det han gjorde mest av (ikke greit nok svar :P ). 

 

Endret av IntoDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg er ny her og vurderer brystforstørrelse etter sommeren. Har lest endel rundt og ser at det er veldig forskjellige råd som gis etter operasjonen. Skal man virkelig ikke løfte armene over hodet på tre uker? Og når begynte dere å jobbe igjen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Nerine_ skrev:

Hei :) Jeg er ny her og vurderer brystforstørrelse etter sommeren. Har lest endel rundt og ser at det er veldig forskjellige råd som gis etter operasjonen. Skal man virkelig ikke løfte armene over hodet på tre uker? Og når begynte dere å jobbe igjen?

 

Hei! Er også ny her, men opererte 25. februar. Langt ifra så vondt som jeg fryktet. Jeg var veldig nøye på å ikke strekke armene over hodet de første ukene. Man kjenner fort at det er ubehagelig, så begrenser seg selv. Ville også unngå å strekke sårene før de var grodd.

Jeg var i mammapermisjon, så slapp å tenke på jobb. Ville operere i god tid før jobbstart som var i slutten av april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og har noen av dere opplevd å få hard kapsel? Ifølge kirurgen jeg snakket med var det under 2% som fikk det, men utifra hva jeg leser på internett høres det ut som om det er noe veldig mange opplever å få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bettys

I have BOOBIES! Ble operert i dag. 310 gram moderat profil over muskel. Er altså ca 167 cm og 59 kg. Ville ha et naturlig resultat, og var redd for at 310 kunne bli for stort. Er nok litt hoven, men de ser likevel ikke svære ut, så dette lover bra! Formen er overraskende bra, har lite vondt. Lykke til alle dere andre som skal opereres snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...