Gå til innhold

Jakten på Kjærligheten 2017


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Jeg tror virkelig ikke de hadde sex! Og hvis de hadde, så er det uansett ikke vår sak. 

Anonymkode: 208fc...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.12.2017 den 20.48, AnonymBruker skrev:

Ingvar og Trine syns jeg virker så superanstrengte og kleine. De føler det åpenbart ikke sånn på innsida selv siden de sier at de slapper av så godt sammen, men pratemåten dems gir en så klein vibb! Hadde trodd at de så på hvert sekund sammen som awkward ut fra kommunikasjonsmåten dems om de ikke hadde sagt det motsatte. 

Anonymkode: 208fc...9e7

Jeg syns Trine går etter at alt skal være perfekt, forsåvidt greit nok med Ingvar som virker litt sånn også, men for en slitsom tilværelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noen gang vært en så vellykket sesong med Jakten på kjærligheten? 

Jeg føler de går så sykt raskt fram. Samboere etter bare en uke sammen, og allerede snakk om barn og bryllup.

Anonymkode: 38e20...1e6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2017 den 17.34, AnonymBruker skrev:

Damer får ekstra følelser av sex. Kristin så fornøyd ut. Mens han så ut som han angret. Ikke sikkert det klaffet seksuelt fra hans side. Å det mest klassiske blant menn er å lire ut av seg er at de ikke er forelsket!! Rolf er en liten drittsekk..

Anonymkode: b57ff...075

Enig. Det er noe skikkelig shady med han og noen av oss klarer å gjennomskue det. 

Anonymkode: 6b375...195

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de går veldig fort fram, men det er typisk når man er i den bobla. Spent om alle holder sammen enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vi ikke noen Update på hvordan det går med bøndene som ikke fikk date på TV?

Anonymkode: ad2e4...d99

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, duplexx skrev:

Fikk ikke Rolf følelser eller er han bare veeeldig redd for å få dem..?

Begge deler tror jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett siste programmet ikveld, noen som kunne tenke seg i gi et lite referat så hadde jeg blitt glad :) 

Anonymkode: 74ed2...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erik og Maria vil ikke bli gamle sammen. Jeg liker å kose og bli tatt på selv, men jeg hadde kappet hendene hvis mannen min hadde vært så klissete som Erik. Jeg rett og slett skjems over å se hvor ekkel han er. Han minne meg rett ut sagt på en bøg som ennå ikke har kommet ut av skapet.

Anonymkode: 1d7ae...9d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erik og Maria vil ikke bli gamle sammen. Jeg liker å kose og bli tatt på selv, men jeg hadde kappet hendene hvis mannen min hadde vært så klissete som Erik. Jeg rett og slett skjems over å se hvor ekkel han er. Han minne meg rett ut sagt på en bøg som ennå ikke har kommet ut av skapet.

Anonymkode: 1d7ae...9d9

Greit nok at det er kleint med den klenginga, men det der var unødvendig slemt.

Anonymkode: 38e20...1e6

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Erik og Maria vil ikke bli gamle sammen. Jeg liker å kose og bli tatt på selv, men jeg hadde kappet hendene hvis mannen min hadde vært så klissete som Erik. Jeg rett og slett skjems over å se hvor ekkel han er. Han minne meg rett ut sagt på en bøg som ennå ikke har kommet ut av skapet.

Anonymkode: 1d7ae...9d9

Unødvendig kommentar. Enig i at det er i overkant mye stryking og kosing, men virker jo som hun faktisk liker det. Du trenger ikke å kalle han for en bøg. Skjerpings 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre veldig forelskede par... Blir de påvirket av hverandre? Vi er mer forelsket enn dere?  

Jeg tror ikke Maria flytter til Erik da dette kom på bane begynte hun å vri seg... 

Ingvar og damen er klare som egg. 

Beatrice og frieren varer ikke til jul dessverre der er det TV presset som råder. 

Jeg visste ikke at Kristin var kunstner og da er det så mye analyse og snakk om følelser at det kveler fort en tøff bonde. Det virket som Rolf hadde dårlig samvittighet men han bør være glad at han tok dette valget. Voksent og ærlig gjort.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, makkapakka skrev:

Tre veldig forelskede par... Blir de påvirket av hverandre? Vi er mer forelsket enn dere?  

Jeg tror ikke Maria flytter til Erik da dette kom på bane begynte hun å vri seg... 

Ingvar og damen er klare som egg. 

Beatrice og frieren varer ikke til jul dessverre der er det TV presset som råder. 

Jeg visste ikke at Kristin var kunstner og da er det så mye analyse og snakk om følelser at det kveler fort en tøff bonde. Det virket som Rolf hadde dårlig samvittighet men han bør være glad at han tok dette valget. Voksent og ærlig gjort.

Ja, Maria virker usikker da det ble nevnt og svarte "vi får se" Hun synes nok det går litt fort i svingene. Virker som Erik har hastverk. Ikke bra

Håper Rolf finner en dame. At det ikke klaffet med Kristin og han ikke fikk nok følelser er en ærlig sak. Han er ikke dritsekk av den grunn som noen her mente.

Anonymkode: 1fa22...f52

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmhmm..mmmm...mmhmm..mmm... ;) mye nyforelska par... Herlige følelse..men litt kleint:) 

Tror to av parene blir suksess..

Anonymkode: 4ff51...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bombesikker på at Maria og Erik ikke kommer til å holde. Hun er ikke like interessert og forelsket som han. Han er for ivrig, og det kommer til å straffe seg.

Anonymkode: f5d6b...24e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får vi ikke noen Update på hvordan det går med bøndene som ikke fikk date på TV?

Anonymkode: ad2e4...d99

Reagerte på det jeg også! 


Jeg måtte se epiosden på Sumo og det hakket sånn uansett hvor mye jeg refreshet vinduet under et spørsmål til Ingvar og Trine. Når de ble spurt om brylupp og barn svarte Trine at de hadde snakket om at bryllupp kom først, så begynte hakkingen og Ingvar sa noe som "det blir ikke noe barn før bryllup, HVIS DU SKJØNNER KA Æ MEIN, så lo han og Katarina. Mente han at Trine er jomfru og ikke vil ha sex før brylluppet? 

Anonymkode: 208fc...9e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...