Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, hocane skrev:

Kanskje mannen og kona har et åpent forhold. Spør han, har de det kjør på.

Men jeg er ikke ute etter å bare ha en der for en periode. Desverre er jeg litt sånn at jeg blir fort glad i andre mennesker, å liker ikke å plutselig bare avbryte alt. Kunne gjerne tenkt meg et forhold. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg er ikke ute etter å bare ha en der for en periode. Desverre er jeg litt sånn at jeg blir fort glad i andre mennesker, å liker ikke å plutselig bare avbryte alt. Kunne gjerne tenkt meg et forhold. 

Anonymkode: da354...2ca

Jamen. Da er det jo ikke noe problem å finne en ny da. Det tar ikke lange tiden før du finner en du kan bli glad i. La denne mannen være i fred - evt til han faktisk har gått fra kona si. 

Hvis du vil ha et forhold så er det like greit å begynne med en som er ledig. 

Anonymkode: 929e4...271

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg er ikke ute etter å bare ha en der for en periode. Desverre er jeg litt sånn at jeg blir fort glad i andre mennesker, å liker ikke å plutselig bare avbryte alt. Kunne gjerne tenkt meg et forhold. 

Anonymkode: da354...2ca

Enten blir du den hemmelige "venninnen", eller han og konen har et åpent forhold og du blir den ikke fullt så hemmelige venninnen, men uten å få delta i hans hverdag. (Alt. 3 er at dere blir fersket, og du står plutselig med begge beina plantet i en stygg skilsmisse, som den fæle, umoralske damen som har lurt stakkaren vekk fra kona...) Så dersom du ikke er ute etter noe sånt, avslutter du pent og pyntelig all kontakt nå, for din egen skyld.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Rosalie skrev:

Enten blir du den hemmelige "venninnen", eller han og konen har et åpent forhold og du blir den ikke fullt så hemmelige venninnen, men uten å få delta i hans hverdag. (Alt. 3 er at dere blir fersket, og du står plutselig med begge beina plantet i en stygg skilsmisse, som den fæle, umoralske damen som har lurt stakkaren vekk fra kona...) Så dersom du ikke er ute etter noe sånt, avslutter du pent og pyntelig all kontakt nå, for din egen skyld.

Men siden ikke han var redd for å bli oppdaget da vi var ute..så tenker han det som skjer, det skjer..? Mistet man kona har man elskerinnen i backup. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men siden ikke han var redd for å bli oppdaget da vi var ute..så tenker han det som skjer, det skjer..? Mistet man kona har man elskerinnen i backup. 

Anonymkode: da354...2ca

Han var full da dere klinte.

Anonymkode: 632a3...e95

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var full da dere klinte.

Anonymkode: 632a3...e95

Han husker alt .. vil fortsatt holde kontakt.

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han husker alt .. vil fortsatt holde kontakt.

Anonymkode: da354...2ca

So..?

Anonymkode: 632a3...e95

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner.. Det er litt som du sier at det er en slags spenning, nysgjerrighet rundt han som jeg tror gjør at jeg fortsatt er der. Det er utrolig slemt gjort av meg, jeg vet det. Ikke riktig gjort av han heller. Det blir bare litt naivt av folk å tro at dette er nærmest uhørt. Det er desverre vanlig, men sier ikke at det vanlige er det vi skal leve opp til. 

Det jeg lurer på er om han holder på slik for å finne ut hva han vil videre. Han vil nok ha det greit med kjæresten, gjøre ting sammen (samtidig også få litt alene tid) som jeg har skjønt på han. De sitter i hver deres sofa hver kveld, virker usedvanlig dødt.. 

Jeg har ingenting jeg skulle sagt, å skal heller ikke blande meg. Må innrømme at det er litt rart når de ferierer sammen, å jeg vet at han er med henne, også skriver vi sammen. Merket igår at jeg ikke klarte det.. Skulle gjerne visst hva han tenker oppi dette. Vi er vel mer følelsesladet vi jenter. 

Anonymkode: da354...2ca

Min man satt en halvmeter i fra meg og chattet med elskerinne? Hva en person kan drive med og finne på når en er ute å kjøre er ikke mulig å forklare fornuftig. Han ble dratt med av spenning og oppmerksomhet med komplimanger med  umiddelbar respons på chat. Kan vel jfr.med rus. Etterfølgende bakrus er ikke lett å leve med. Skammen etterpå at kunnet gjøre dette meningsløse tidsfordriv mot familien er ikke lett å bære. Hans selvbilde har fått skikkelig skrape og det var definitivt ikke verdt det når man ser i bakspeilet i følge ham. Det ble aldri de to.

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om du har bestemt deg. Så da hadde jeg,  hvis jeg var deg sluttet å lese svarene/rådene  du får her. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er inne noen dårlig periode,ts. Den dagen de blir nødt til å ta tak i problemene så er du ute av bilde, da er du luft og betyr ingenting for han. Akkurat nå er du kun spenning og ikke noe mer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2017 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Er det mulig, enkelte her er vanvittig hårsåre. Det går da vel an å skrive om en setting, som for meg (!) er blitt en vanskelig sak. Skulle tro dette kún gjaldt utnyttelse på høyt nivå fra hans side. Akkurat det vet jeg ikke, men antar det ligger mer bak enn det. Men har sagt han må finne ut av hva han vil, å at jeg har respekt for at han fortsatt er gift. At noen ville slettet meg som venninne pga dette, er litt vagt å si. At det vi gjorde på byen skulle bli så stort at vi fortsatt prater sammen, visste jeg ikke. 

Uansett er det neppe i pose og sekk folk vil ha over tid. Jo mer en prater, desto mer følelser kan dukke opp. Han har kommet til det steget at han vil treffe meg igjen. Husk på én ting dere, denne situasjonen er nok ganske normal, så det er greit å kan se litt begge sider, ikke bare den ene. Å hvorfor skulle aldri det gå at de eller andre utro par går fra hverandre? Et av de største skillsmisse grunnene er nok desverre nettopp dette. 

TS 

Anonymkode: da354...2ca

Det er normalt ja, for UTRO folk og dem som STØTTER dem! 

Anonymkode: c43e5...cf9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts du har selvfølgelig lov å gjøre Dine egne misstak.  Men tenk pp tredje part her = fru og ev. barn, eier du ikke noen empatiske evner eller moral. Du tråkker på en familie av dine egoistiske grunner. Håper du får smake på din egen medisin fortest mulig. Det er skammelig å delta i å ødelegge for en familie.

Anonymkode: 048f8...cfd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KaSaEg

Dersom du ikke var klar over at han var gift er du uten skyld.

Jeg vil ikke si han er utro, men han kommer til å være det slik han holder på. Ikke rot deg opp i dette. Slik personer tusler alltid tilbake til familien sin etter å ha lekt seg med andre en stund.

Snu ryggen til han og se deg aldri tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, wintergirl skrev:

De er inne noen dårlig periode,ts. Den dagen de blir nødt til å ta tak i problemene så er du ute av bilde, da er du luft og betyr ingenting for han. Akkurat nå er du kun spenning og ikke noe mer. 

Dette vet du ingenting om!

Og til alle dere som kaller henne stygge navn eller spår fremtiden hennes; Måten dere går rett i strupen på ts uten å gå omveien om rasjonelle argumenter, sier mer om dere som gjør det, enn om ts. Det inngir en følelse av at dere helt vet hvordan dere selv skal greie å holde på kjærestene deres og derfor skylder dere alt på den andre kvinnen.

Jo, ts har et moralsk ansvar. Men det er mer fristende å be henne gi f i det moralske ansvaret for hver hatske kommentar. 

Anonymkode: e3a4d...fa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2017 den 2.11, AnonymBruker skrev:

Men siden ikke han var redd for å bli oppdaget da vi var ute..så tenker han det som skjer, det skjer..? Mistet man kona har man elskerinnen i backup. 

Anonymkode: da354...2ca

 

Noen mennsker mangler totalt evnen til å forstå konsekvensene av handlingene sine, det kan virke som at han er den typen. Hvis han blir avslørt så er det store muligheter for at får panikk. Da dolker han elskerinnen i ryggen og gjør det som trengs for å redde forholdet. 

Endret av Tba
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette vet du ingenting om!

Og til alle dere som kaller henne stygge navn eller spår fremtiden hennes; Måten dere går rett i strupen på ts uten å gå omveien om rasjonelle argumenter, sier mer om dere som gjør det, enn om ts. Det inngir en følelse av at dere helt vet hvordan dere selv skal greie å holde på kjærestene deres og derfor skylder dere alt på den andre kvinnen.

Jo, ts har et moralsk ansvar. Men det er mer fristende å be henne gi f i det moralske ansvaret for hver hatske kommentar. 

Anonymkode: e3a4d...fa6

Hun legger fram en sak og får svar. Hun vil ikke høre svarene. Hun finner på unnskyldninger for han og seg selv. Hun ber om råd, men liker ikke svarene. Hun er voksen. Ikke en hormonell 14 åring. 

Et forhold som begynner med utroskap.... 

En fyr som klinet med en dame på byen. 

Vel.....hun virker som om hun har bestemt seg. Om noen år så starter hun vel en ny tråd; "Hvordan kunne han.....han klinte med en på byen" 

Anonymkode: 9c84d...a36

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette vet du ingenting om!

Og til alle dere som kaller henne stygge navn eller spår fremtiden hennes; Måten dere går rett i strupen på ts uten å gå omveien om rasjonelle argumenter, sier mer om dere som gjør det, enn om ts. Det inngir en følelse av at dere helt vet hvordan dere selv skal greie å holde på kjærestene deres og derfor skylder dere alt på den andre kvinnen.

Jo, ts har et moralsk ansvar. Men det er mer fristende å be henne gi f i det moralske ansvaret for hver hatske kommentar. 

Anonymkode: e3a4d...fa6

Da bør hun ikke spørre om råd heller.

Og hvis han VIRKELIG er interessert i ts, så er det jo bare til å gå fra den fæle kona, som ts prøver å legge all skylda på.  Er han lei av tilstander hjemme så sier vel det at de er inne i røff periode som bør ryddes opp i før han gjør noe annet.

Og hva har våres kjærester med dette å gjøre? Vi vet ikke hvordan vi skal holde på kjærestene våres da eller? Sånn man leser her inne av noen få, så betyr ikke løftene om gode og onde dager noe som helst.  I onde dager så er det bare til å kjøre på og takk og lov så har man kvinner som ts som kan redde disse stakkarslige mannfolka fra oss andre heksene. Begynner å lure på om ts troller sånn som hun holder på å forsvare det, og er så keen på å holde kontakt med en mann hun ikke kjenner overhodet. 

Endret av wintergirl
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...