Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Amorøs

TS; Det er ikke lurt å innlede noe med noen som er gift hva enn av signaler han sender deg, har selv vært i dine sko og den kontakten har jeg klart å brutt nå og savner absolutt ikke henne eller bullshit'et hun serverte meg og mannen for den saks skyld. Mennesker som er i stand til slikt er ikke noe å samle på, jeg var naiv for lenge selv, spar deg et drama du. Hvorfor gå inn i noe slikt når det er mange single der ute som ikke er falske mot alle parter, finne deg noen som har noe å gi deg er mitt klare råd.

Endret av Amorøs
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenger mitt èr at man ikke dum fordi man involverer seg. Det har ingenting med dumhet å gjøre, men av og til stege over grenser, som er normalt løpet av livet   

Anonymkode: da354...2ca

Kutt ut å rettferdiggjøre deg selv nå. Normalt er ikke alltid en fin ting. Du involverer deg i en gift mann du ikke kjenner og liker tanken på at han sender deg meldinger og tror det er fordi han syns du er helt spesiell. Du kan tenke såpass at du bør kutte ut mens leken god eller? Eller vil du ha den æren av å være medskyldig i å bryte et ekteskap? Tviler på at du ville vært like positiv til det hvis det var deg mannen bedro. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...logikk...om en gift mann vil pule noen andre enn ektefellen, hvilket scenario tror man er mest effektiv?

A) kona mi forstår meg ikke, forholdet er dødt og vi er kun sammen for barna. Du er det mest fantastiske jeg har møtt, du er så mye bedre/spesiell/unik osv enb henne (aka elskerinnetalen)

B) jeg elsker min kone og har ingen hensikt å gå i fra henne. Men etter 15 år så trenger jeg litt spenning som avbrekk fra hverdagen. Vil du pule og være tidsfordriv? 

Anonymkode: 12f49...b3a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIl TS: Jeg anbefaler deg sterkt å gå ut av dette nå og aldri gå tilbake. Det ender med at han dumper deg etter en stund, og går tilbake til kona. Han sier det han vet at du vil høre, og det er bullshit fra hans side. Selv om han kanskje kjeder seg og er litt lei av kona så betyr det IKKE at han går fra henne eller har til hensikt å gå fra henne. Det som skjer her er at han puler deg i en periode, og så forsvinner han. Da har han fått nok og går tilbake til kona. Og så sitter du der og skjønner ingenting, du er alene og du er lei deg og må selv komme deg opp igjen og slikke sårene. Det er DET som kommer til å skje hvis du fortsetter med å møte han. Hilsen en som har opplevd akkurat DET SAMME og vet hvordan DET er.  Og jeg gjør det ALDRI igjen!

Anonymkode: b6db2...438

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du bli sammen med en fyr som kliner med en annen selv om han er gift? 

Hadde du stolt på han hvis dere evt ble sammen? 

Svar på disse to enkle spm. 

 

Anonymkode: 9c84d...a36

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts 

Tror statistikken for forhold som begynner med utroskap gir deg svaret. Mer en 50% sjanse for brudd.

Hadde du stolt på at du er så spesiell at han aldri hadde gjort det samme mot deg? At deres forhold er så unikt og fantastisk at han aldri hadde fått behov for å få bekreftelse utpå byen? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.7.2017 den 1.23, AnonymBruker skrev:

Så det er helt uaktuelt at han er interessert i meg? Jeg syntes også utroskap er fælt, å jeg syntes synd på kona om de faktisk har det greit hjemme!(ikke alle har det) Men det er heller ikke for gitt at alle damene er uskyldig opp i dette, da mener jeg hva som evt kan være grunnen bak dette - hvorfor han gjorde det. Jeg mener at hvis man er utro, da har man det IKKE greit hjemme. Ofte blir det også lagt merke til hjemme at det har skjedd noe ute.

Jeg har ikke fått følelser for han nei, det må mer til enn det, men syntes det var kjipt å se når jeg kom hjem at han var gift. Håper dere dere ser den! Dette viste han overhodet ikke på byen. Han var på hele tiden. Hvordan tenker mannfolk da? Det kan da ikke alltid bare være sex og et "one night stand" som teller? Jeg vil gjerne vite fordi det er betydningsfullt for meg også . 

- Hvis han er en luring, har han helt sikkert ikke kona si lenge uansett.  

Ts 

Anonymkode: da354...2ca

Så den dagen han eventuelt er utro mot deg så er det din skyld? "Panneklask"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2017 den 7.51, AnonymBruker skrev:

Si meg, hva er det ved denne mannen som gjør at du har hengt deg opp i ham etter et eneste møte i fylla?

Av alle menn i forhold som har lagt an på meg/mine venninner, så er 99% ute etter "bare sex". Èn eneste av disse (det er overraskende mange) har forlatt partneren sin for "den andre", og selv da tok det veldig lang tid. 

De fleste som er utro har det greit hjemme, de vil bare ha i pose og sekk. De fleste har et OK sexliv med ektefellen, de elsker vedkommende og de ønsker ikke å bryte opp familien. Det eneste de faktisk ønsker er spenningen ved å ha sex med en ny person, det å sjekke opp noen for første gang og følelsen av å fortsatt ha draget. 

Bare fortell ham at du ikke er interessert i gifte menn, og gå videre.

Anonymkode: 4c32a...414

Som jeg skulle sagt det selv. Så naivt å tro at alle som er utro har det fælt hjemme. Som om det skulle legitimere utroskap. 

Anonymkode: 2b619...6c3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg skulle sagt det selv. Så naivt å tro at alle som er utro har det fælt hjemme. Som om det skulle legitimere utroskap. 

Anonymkode: 2b619...6c3

Ja, det hjelper vist å rote med yngre damer på byen når man har det så fælt hjemme...... "ironi" 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

TIl TS: Jeg anbefaler deg sterkt å gå ut av dette nå og aldri gå tilbake. Det ender med at han dumper deg etter en stund, og går tilbake til kona. Han sier det han vet at du vil høre, og det er bullshit fra hans side. Selv om han kanskje kjeder seg og er litt lei av kona så betyr det IKKE at han går fra henne eller har til hensikt å gå fra henne. Det som skjer her er at han puler deg i en periode, og så forsvinner han. Da har han fått nok og går tilbake til kona. Og så sitter du der og skjønner ingenting, du er alene og du er lei deg og må selv komme deg opp igjen og slikke sårene. Det er DET som kommer til å skje hvis du fortsetter med å møte han. Hilsen en som har opplevd akkurat DET SAMME og vet hvordan DET er.  Og jeg gjør det ALDRI igjen!

Anonymkode: b6db2...438

Men er alle mannfolk slik da? Ikke at jeg tror jeg blir sammen med han på sikt, men føler han legger mer det vennskapelige mellom oss enn en "pulevenn". Han trer veldig forsiktig frem å er ikke innpåsliten/masete. Tenker som så at de må da vel ha litt følelser de å? Å hva er spennende med å pule ei mens han er gift for så droppe elskerinna etterpå? Han vet han kan utsette ekteskapet i fare. 

Vet jeg burde droppe han nå.

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er alle mannfolk slik da? Ikke at jeg tror jeg blir sammen med han på sikt, men føler han legger mer det vennskapelige mellom oss enn en "pulevenn". Han trer veldig forsiktig frem å er ikke innpåsliten/masete. Tenker som så at de må da vel ha litt følelser de å? Å hva er spennende med å pule ei mens han er gift for så droppe elskerinna etterpå? Han vet han kan utsette ekteskapet i fare. 

Vet jeg burde droppe han nå.

Anonymkode: da354...2ca

Eh....Bor du i det hele tatt på samme planet som resten av oss?  

Du er utrolig naiv og har gått fem på elskerinnetalen. De aller færreste går i fra kona for elskerinnen, når spenningen er borte eller kona finner ut av det, eller elskerinnen stiller krav så forsvinner mannen. Råder deg til å Google litt. 

Anonymkode: 12f49...b3a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er alle mannfolk slik da? Ikke at jeg tror jeg blir sammen med han på sikt, men føler han legger mer det vennskapelige mellom oss enn en "pulevenn". Han trer veldig forsiktig frem å er ikke innpåsliten/masete. Tenker som så at de må da vel ha litt følelser de å? Å hva er spennende med å pule ei mens han er gift for så droppe elskerinna etterpå? Han vet han kan utsette ekteskapet i fare. 

Vet jeg burde droppe han nå.

Anonymkode: da354...2ca

Han kan spillet. Mange som synes det er spennende med en elskerinne. Det å ha en på gress. Sex uten forpliktelser. For du kan ikke kreve noe av han når du på forhånd viste at han var gift. 

Du har fått så mange råd her inne. Allikevel forsvarer du han. Igjen og igjen. Ditt valg og ditt liv. Men ikke regn med noe støtte. Du velger å involvere deg med en mann som er gift og har barn. Se på det jeg har skrevet litt lengre opp. Hva tenker du om det? Vil du kunne stole på han? Tror du din kjærlighet vil forandre han? Er utroskap en godt start på et evt forhold?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er alle mannfolk slik da?

Anonymkode: da354...2ca

Nei, alle menn er ikke utro drittsekker. Men det er jammen mange av dem. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Sunday, July 16, 2017 den 23.38, Trude.lutt skrev:

Han kan spillet. Mange som synes det er spennende med en elskerinne. Det å ha en på gress. Sex uten forpliktelser. For du kan ikke kreve noe av han når du på forhånd viste at han var gift. 

Du har fått så mange råd her inne. Allikevel forsvarer du han. Igjen og igjen. Ditt valg og ditt liv. Men ikke regn med noe støtte. Du velger å involvere deg med en mann som er gift og har barn. Se på det jeg har skrevet litt lengre opp. Hva tenker du om det? Vil du kunne stole på han? Tror du din kjærlighet vil forandre han? Er utroskap en godt start på et evt forhold?

Jeg skjønner poenget ditt, å har fått masse råd, å de aller fleste er slik du mener. Jeg ville også gitt nettopp det rådet tilbake igjen, det er bare så synd at jeg er så svak for disse type mannfolk. Skal jo sies at han har vært gift med hun samme i mange år. Han sier ingenting om han vil dra ifra kona, men han sa han ikke kunne brydd seg mindre om hun gjorde det samme mot han. Fordi det spurte jeg om. (Kunne ikke dy meg.) 

Da tenker jeg at han ikke er redd for å miste henne.. huff, er redd om jeg er blitt litt for glad i å skrive med denne mannen. Kjærlighet gjør en blind. Helt sant. 

 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner poenget ditt, å har fått masse råd, å de aller fleste er slik du mener. Jeg ville også gitt nettopp det rådet tilbake igjen, det er bare så synd at jeg er så svak for disse type mannfolk. Skal jo sies at han har vært gift med hun samme i mange år. Han sier ingenting om han vil dra ifra kona, men han sa han ikke kunne brydd seg mindre om hun gjorde det samme mot han. Fordi det spurte jeg om. (Kunne ikke dy meg.) 

Da tenker jeg at han ikke er redd for å miste henne.. huff, er redd om jeg er blitt litt for glad i å skrive med denne mannen. Kjærlighet gjør en blind. Helt sant. 

 

Anonymkode: da354...2ca

Les det du skriver her og tidligere. Så tenker du at en venninne av deg forteller det du har skrevet som sin historie. 

Hva hadde du sagt til henne? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et langvarig forhold til en gift mann. Jeg har bare en ting å si: hold deg langt unna! Aller helst bør du si ifra til kona hvilken drittsekk hun har til mann. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Huldra12 skrev:

Har hatt et langvarig forhold til en gift mann. Jeg har bare en ting å si: hold deg langt unna! Aller helst bør du si ifra til kona hvilken drittsekk hun har til mann. 

Så du var like "god" du altså. Det er en like dum situasjon for alle som havner der. Det er lett å bli etterpåklok, som du nok er nå. 

Ts 

Anonymkode: da354...2ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, a l'orange skrev:

Jeg tror kanskje du misforstår litt hva det er jeg mener.

Jeg har på ingen måte ment å si at du dikter opp de tingene du forteller at skjer.

Mitt innlegg var mest rettet mot alle de som gir deg pes for "at du ikke heller bare kan falle for en singel mann", fordi jeg ser at single menn ofte oppfører seg helt annerledes. Derfor synes jeg mye av moralismen er rettet helt feil.

Mitt innlegg var ment som en forsvarstale for dine følelser, og for følelsene til de mange kvinner som lar seg sjarmere av menn som har bedre tid.

(Skjønt, det var ikke ment som et forsvar for hva du gjør med de følelsene.)

 

Den kommentaren med dikting var mitt forsøk på å si at du får mer tid til å bygge opp følelser når du ikke helt vet hva som skjer videre. De følelsene rekker du gjerne ikke å utvikle, når en mann er singel og forventer at du skal spise frokost med han hver dag resten av livet, selv før dere har rukket å bli kjent :) 

Jeg skjønner.. Det er litt som du sier at det er en slags spenning, nysgjerrighet rundt han som jeg tror gjør at jeg fortsatt er der. Det er utrolig slemt gjort av meg, jeg vet det. Ikke riktig gjort av han heller. Det blir bare litt naivt av folk å tro at dette er nærmest uhørt. Det er desverre vanlig, men sier ikke at det vanlige er det vi skal leve opp til. 

Det jeg lurer på er om han holder på slik for å finne ut hva han vil videre. Han vil nok ha det greit med kjæresten, gjøre ting sammen (samtidig også få litt alene tid) som jeg har skjønt på han. De sitter i hver deres sofa hver kveld, virker usedvanlig dødt.. 

Jeg har ingenting jeg skulle sagt, å skal heller ikke blande meg. Må innrømme at det er litt rart når de ferierer sammen, å jeg vet at han er med henne, også skriver vi sammen. Merket igår at jeg ikke klarte det.. Skulle gjerne visst hva han tenker oppi dette. Vi er vel mer følelsesladet vi jenter. 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...