Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, BordetErSnudd said:

Nå har du vel kun hørt Annas versjon da... 😉 Hva sa hun?

Ja, kan selvsagt være to versjoner, men Anna sa i alle fall at hun hadde fått høre av noen andre at TV 2 var i gang med å filme en ny versjon. Hun hadde derfor selv tatt kontakt for å finne ut om hun faktisk var vraket, og det var hun. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BordetErSnudd
1 minutt siden, ssophie skrev:

Ja, kan selvsagt være to versjoner, men Anna sa i alle fall at hun hadde fått høre av noen andre at TV 2 var i gang med å filme en ny versjon. Hun hadde derfor selv tatt kontakt for å finne ut om hun faktisk var vraket, og det var hun. 

Og det var det hele? Så lenge det ikke allerede forelå en kontrakt så kan hun da ikke påstå at hun har blitt dårlig behandlet. Hun derimot begikk jo kontraktsbrudd mot tv2 når hun brått trakk seg fra SVD. Snakk om å kaste stein i glasshus.

Endret av BordetErSnudd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fruktfest
6 minutter siden, BordetErSnudd skrev:

Anna trakk seg jo fra Skal Vi Danse i dét showet var i gang og etterlot dem i en knipe med en danser mindre. Senere så skjelte hun ut TV2 fordi de viste nakenmateriale på Bloggerne som hun og Jan selv hadde sendt inn for å brukes nettopp på Bloggerne.... Ikke at det rettferdiggjør en eventuelt dårlig behandling fra TV2 sin side men Anna er uansett i en egen liga når det gjelder å være uprofesjonell og ego. Ikke rart at ingen vil samarbeide med henne mer (hennes egne ord).

Jaja, det er jo sant det. Sa bare at det har skjedd en gang tidligere at de bare har startet en ny sesong uten å si ifra om at en blogger ikke får være med videre. Var det hun Kristin kanskje? Er litt usikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere orket å se 13 min  med det der skal dere ha for. Jeg orka 2 min med æææ.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hoppetau

Anna gikk jo selv ut og sa at hun aldri skulle sammarbeide med tv2 igjen etter forrige sessong. Denne sesongen var jo da igang med innspilling mest sannsynlig, så da kunne de ikke gjøre noe.

Da hun går ut på blogg og i media og klager på hvordan tv2 bruker henne og sier hun aldri skal sammarbeide med dem igjen så er det jo hun som har sakt opp. Tenker hun ikke da dkal trenge å få beskjed, det er hun som har sagt dem opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun trakk seg fra God Morgen Norge også på meget kort varsel.

Skjønner godt at TV2 ikke orker mer!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, fruktfest skrev:

Jaja, det er jo sant det. Sa bare at det har skjedd en gang tidligere at de bare har startet en ny sesong uten å si ifra om at en blogger ikke får være med videre. Var det hun Kristin kanskje? Er litt usikker.

Ja, det var Kristin som også ble droppet ut av Bloggerne for noen sesonger siden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Korsihalsen skrev:

At dere orket å se 13 min  med det der skal dere ha for. Jeg orka 2 min med æææ.

Samme her.... Orker ikke å se det der! Skjønner meget godt at tv2 ikke ville ha henne med mer!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og lov! Har ingen interesse av verken henne og Anna fanen som alltid trekker trynet sitt så fort kameraet ruller. Bye Felicia

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Godt valg av tv2👍 

 

Og det sier sitt om hvor ferdige de er med henne når dei dumper henne året de kunne filmet ett Evt bryllup.. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Love2017juni said:

Så bra!! Godt valg av tv2👍 

 

Og det sier sitt om hvor ferdige de er med henne når dei dumper henne året de kunne filmet ett Evt bryllup.. 

Mhm, takk og lov for at de endelig tok til fornuft!
 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruRosa skrev:

Hun trakk seg fra God Morgen Norge også på meget kort varsel.

Skjønner godt at TV2 ikke orker mer!

Jepp. De har vel fått nok av at hun er så uprofesjonell. Setter de i knipe og rakket ned på de på bloggen. Hadde jeg oppført meg sånn på min arbeidsplass, så hadde jeg fått sparken på dagen! Så bra de kvittet seg med henne. God ridance 👍

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jealhk94 skrev:

Ja, det var Kristin som også ble droppet ut av Bloggerne for noen sesonger siden!

Hvorfor ble hun droppet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt valg av tv2, ja! Skal man ha et samarbeid, må Anna oppføre seg profesjonelt. Det gjør man ikke ved å stadig trekke seg fra avtaler. Personlig er jeg mektig lei den dama, og håper hun blir mindre å se fremover. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars Jan, har han en eneste egen mening? De burde virkelig vende blikket utover og finne på noe annet enn å dyrke Anna.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Frøken fjong skrev:

Godt valg av tv2, ja! Skal man ha et samarbeid, må Anna oppføre seg profesjonelt. Det gjør man ikke ved å stadig trekke seg fra avtaler. Personlig er jeg mektig lei den dama, og håper hun blir mindre å se fremover. 

Hun skal visst ha bryllupet på TV, uansett. Virker som det er meget viktig der i huset.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Den røde fare skrev:

Hun skal visst ha bryllupet på TV, uansett. Virker som det er meget viktig der i huset.

Hvordan har hun tenkt til å få til det?

Edit: Fant denne: " – Vi skal jo dokumentere bryllupet på en eller annen måte. Det kommer til å bli vist på TV. Hvor kan jeg ikke si noe om enda. Det er foreløpig hemmelig."

https://www.vg.no/rampelys/i/0ElRJo/anna-rasmussen-ferdig-i-bloggerne

Endret av Diamant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...