Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Da må du se bildene på IG. Reinspikka kommersialisering av eksponering av mindreårig. Ikke mulig å være mer konkret enn det. 

Bilde? 

Av en eller annen grunn så er jeg blokkert fra IGen hennes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blåbærpike
På 4.4.2018 den 23.26, richbitch skrev:

Bilde? 

Av en eller annen grunn så er jeg blokkert fra IGen hennes.

instagram.com/mammatilmichelle

Så lenge du ikke er innlogget på instagram i nettleseren kan du se alt selv om brukeren din er blokkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg litt til å se Anna i neste episode. Angående dette Skal Vi Danse dramaet. Men bra Marna fikk ta hennes plass :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Er hun ikke med på de første 4 episodene av bloggerne? 

Har ikke sett henne til nå nei. 

Virker som at de deler opp litt sånn at det er to og to som vises i samme episode sånn at man slipper små-klipp fra 6forskjellige personer. Da blir ihvertfall jeg litt mindfucked og klarer ikke henge med på hver enkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
GulSitron skrev (På 6.4.2018 den 17.05):

Har ikke sett henne til nå nei. 

Virker som at de deler opp litt sånn at det er to og to som vises i samme episode sånn at man slipper små-klipp fra 6forskjellige personer. Da blir ihvertfall jeg litt mindfucked og klarer ikke henge med på hver enkelt.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å se hvordan hun bruker opp datteren i et forsøk på å holde seg på topp. Eller i det hele tatt holde hodet over vannet. Er vel ikke lenge til datteren begynner å blogge på mors blogg eller på en annen måte blir hovedinntekten fremover.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det håper jeg virkelig ikke skjer. Det er ille nok at hun i tekst og bilder stadig forteller om de tre ungene, om de ikke skal begynne å blogge så fort de kan skrive også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
På 6.4.2018 den 17.10, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg følger ikke bloggerne sånn sett. Fordi jeg aner ikke hvem 80% av dem er. Så jeg skipper bare igjennom til jeg finner noen jeg vet av. Så begynte å stusse på at jeg ikke så noe til henne. Måtte bare spørre, siden jeg kan jo ha skippet over ved et uhell :P 
 

Vet denne unge damen i det hele tatt hva hun driver med? Fram og tilbake og nye ideer hele tiden? Ingen blogging, men videoer med datteren på you tube?  Hun skal skjule barna mer og mer fra bloggen, men å legge ut videoer er liksom greit??  Tjener Anna penger på disse you tube greiene? Og hvorfor ikke legge videoene ut på bloggen???? Pga en tidligere rettsak om eksponering av barna på bloggen, og da bruker hun you tube istedenfor. Noe må hun finne på for å fortsatt være synlig på SoMe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette virker krampaktig. Desperate forsøk på å klore seg tilbake til folkets "beundring".

Anna slår meg som noen som er veldig forvirret for tiden. Hun prøver så godt hun kan, og med hennes mangel på livserfaring blir det vanskelig og for oss veldig rart. Dama har jo aldri visst om noe annet enn beundring for ingenting. Nå har hun mistet beundring og skjønner ikke hva som har gått galt. Så hun prøver det som funket før. Nemlig dattera.

Det er mange rundt om i verden som sier bastant at blogging er på vei nedover og vlogging/videoer er fremtiden. Og hun har jo tydelig lest dette, for hun har kastet seg over filming i lengre tid nå. Flere og flere video innlegg på bloggen etc.

Men dattera var jo nøkkelen til hennes suksess for flere år siden, hun regner vel med dattera er redningen nå også. Og hun trenger penger for å forsørge familien og eksponering er eneste måten hun kjenner til for å få penger.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna, det du gjør nå er farlig. Du utsetter en mindreårig for eksponering som kan bli svært uheldig for vedkommende.

At du som voksen ikke har bedre dømmekraft, er skremmende.

At du utsetter en mindreårig for dette med økonomisk hensikt, er enda mer skremmende. Du trenger åpenbart profesjonell hjelp til å sortere ut rett og galt, og stake deg ut en ny vei i livet. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sjokka said:

Vet denne unge damen i det hele tatt hva hun driver med? Fram og tilbake og nye ideer hele tiden? Ingen blogging, men videoer med datteren på you tube?  Hun skal skjule barna mer og mer fra bloggen, men å legge ut videoer er liksom greit??  Tjener Anna penger på disse you tube greiene? Og hvorfor ikke legge videoene ut på bloggen???? Pga en tidligere rettsak om eksponering av barna på bloggen, og da bruker hun you tube istedenfor. Noe må hun finne på for å fortsatt være synlig på SoMe

Ja hun kan tjene penger på youtube, har man over 1000 følgere og 4000 timer med visninger det siste året kan man velge at youtube skal legge reklame på videoene. Og da tjener man penger pr visning på de videoene du velger reklame på. Og hun har nok av både visninger og følgere. Jepp blir penger av dette... en fin liten melkeku...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna og Jan’s griskhet etter penger er ikke noe nytt. AS Juksoglureri har en track record på å samle e-postadresser, og legg merke til nå IG-adresser, for å bruke i markedsføring. 

Jan’s Juksoglureri har de siste årene også gjennomsyret Anna’s SoMe, og etter min mening har dette bidratt til å senke hennes omdømme til 0. Vi kjenner alle de ulike krumspringene, usmaklige bilder og videoer og ikke minst konfliktlinjen som har preget Anna og hennes virksomhet de siste årene. 

Anna har for ikke lenge siden beskrevet og søkt sympati for å befinne seg i en tilstand av dyp depresjon. At hun i en slik situasjon kan ha ryggrad til å legge seg på den uetiske linjen hun nå gjør, er skremmende. Fordi den er kynisk og hensynsløs. Den handler kun om penger. 

At Anna har dårlige rådgivere rundt seg, er en ting. Men at det nå rammer en mindreårig bør ikke gå upåaktet hen. Mindreårige må ha et vern når de voksne ikke har forstand eller er i en tilstand der de kan beskytte dem. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Anna og Jan’s griskhet etter penger er ikke noe nytt. AS Juksoglureri har en track record på å samle e-postadresser, og legg merke til nå IG-adresser, for å bruke i markedsføring. 

Jan’s Juksoglureri har de siste årene også gjennomsyret Anna’s SoMe, og etter min mening har dette bidratt til å senke hennes omdømme til 0. Vi kjenner alle de ulike krumspringene, usmaklige bilder og videoer og ikke minst konfliktlinjen som har preget Anna og hennes virksomhet de siste årene. 

Anna har for ikke lenge siden beskrevet og søkt sympati for å befinne seg i en tilstand av dyp depresjon. At hun i en slik situasjon kan ha ryggrad til å legge seg på den uetiske linjen hun nå gjør, er skremmende. Fordi den er kynisk og hensynsløs. Den handler kun om penger. 

At Anna har dårlige rådgivere rundt seg, er en ting. Men at det nå rammer en mindreårig bør ikke gå upåaktet hen. Mindreårige må ha et vern når de voksne ikke har forstand eller er i en tilstand der de kan beskytte dem. 

Vi får lene oss tilbake og vente til GDPR trer i kraft i mai, da kan bøtene trille inn pga innsamling av epostadresser. http://www.utbrudd.com/aktuelt/gdpr-praktiske-tips-til-nyhetsbrev/

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.4.2018 den 10.15, Friluftsdame skrev:

Anna og Jan’s griskhet etter penger er ikke noe nytt. AS Juksoglureri har en track record på å samle e-postadresser, og legg merke til nå IG-adresser, for å bruke i markedsføring. 

Jan’s Juksoglureri har de siste årene også gjennomsyret Anna’s SoMe, og etter min mening har dette bidratt til å senke hennes omdømme til 0. Vi kjenner alle de ulike krumspringene, usmaklige bilder og videoer og ikke minst konfliktlinjen som har preget Anna og hennes virksomhet de siste årene. 

Anna har for ikke lenge siden beskrevet og søkt sympati for å befinne seg i en tilstand av dyp depresjon. At hun i en slik situasjon kan ha ryggrad til å legge seg på den uetiske linjen hun nå gjør, er skremmende. Fordi den er kynisk og hensynsløs. Den handler kun om penger. 

At Anna har dårlige rådgivere rundt seg, er en ting. Men at det nå rammer en mindreårig bør ikke gå upåaktet hen. Mindreårige må ha et vern når de voksne ikke har forstand eller er i en tilstand der de kan beskytte dem. 

Jeg så ikke noe særlig på bloggerene før jeg fikk influensa og hadde sumo, bøtta ned alle sesongene på kort tid. Jeg hadde et håp om at denne Jan fyren kunne være en stabil klippe i Annas og ungenes liv, en som var den voksne og mer ansvarlige part, den som bremser ned. Dessverre kom det i stede frem at han var mer eller mindre en slags fanboy som omtrent la seg på knær for å tilbe både Anna og bloggen, som om hun var en eller annen superstjerne han ble blendet av og så opp til. Om Jan bidrar til noe her så er det å gjøre denne togulykken her enda større og tristere å se på. Skaff deg baller mann, og ta for faen tak, det går utfor med dere alle og ungene først! 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammanicolene

Noen som har sett dagens episode av bloggerne på sumo og la merke til dørskiltet på huset til familien? Det sto "velkommen til A*** Ras**** AS"

Så familiært og koselig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Stjernekikkeren said:

Jeg så ikke noe særlig på bloggerene før jeg fikk influensa og hadde sumo, bøtta ned alle sesongene på kort tid. Jeg hadde et håp om at denne Jan fyren kunne være en stabil klippe i Annas og ungenes liv, en som var den voksne og mer ansvarlige part, den som bremser ned. Dessverre kom det i stede frem at han var mer eller mindre en slags fanboy som omtrent la seg på knær for å tilbe både Anna og bloggen, som om hun var en eller annen superstjerne han ble blendet av og så opp til. Om Jan bidrar til noe her så er det å gjøre denne togulykken her enda større og tristere å se på. Skaff deg baller mann, og ta for faen tak, det går utfor med dere alle og ungene først! 

Skaff deg baller mann?!!

Heller Anna som bør vokse opp, behandle unger som unger, og ikke pengegriser og bestevenner, og ta tak i familien hun har skapt så altfor ung.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, mammanicolene said:

Noen som har sett dagens episode av bloggerne på sumo og la merke til dørskiltet på huset til familien? Det sto "velkommen til A*** Ras**** AS"

Så familiært og koselig....

Jepp, men reagerte mer på funkygirl som  klaget over at hun ikke kunne bruke snus hvis hun var gravid, det ville redusere livskvaliteten hennes.. Men det har  strengt tatt ikke noe i denne tråden å gjøre

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...