Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

3 timer siden, fjær skrev:

Skaff deg baller mann?!!

Heller Anna som bør vokse opp, behandle unger som unger, og ikke pengegriser og bestevenner, og ta tak i familien hun har skapt så altfor ung.

 

Henne har jeg faktisk gitt opp, du, så enten tar Jan et tak eller så blir det ikke noe. Anna kunne tatt en annen retning nå,som bloggen går ndover, i stede så selger hun eldste dattera for alle pengene hun kan få for eksponering av henne. Da er der fader ikke mer håp. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så litt på filmen. Null innhold, dårlig bildekvalitet, elendig lydkvalitet. Hva er det hun tenker på? (Jeg skjønner at det er penger og sånt, men likevel.) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Jeg tror Anna syns det er søtt og fint med den nye vloggserien. Det finnes (alt for) mange morsomme videoer med samme tema ute på nettet, så det er ikke så rart at hun har lyst til å gjøre det samme. Og det er søtt, men det hadde passet bedre i en familiegruppe på FB eller på en lukket instakonto. 

 

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
8 timer siden, mammanicolene skrev:

Noen som har sett dagens episode av bloggerne på sumo og la merke til dørskiltet på huset til familien? Det sto "velkommen til A*** Ras**** AS"

Så familiært og koselig....

Er ikke det inngangen til kontoret hennes da? Mener jeg har lest/sett det en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.4.2018 den 10.25, Maskopi skrev:

Vi får lene oss tilbake og vente til GDPR trer i kraft i mai, da kan bøtene trille inn pga innsamling av epostadresser. http://www.utbrudd.com/aktuelt/gdpr-praktiske-tips-til-nyhetsbrev/

Nå blir det ulovlig å samle inn e-post addr etter GDPR. Kun skjerpede regler og en liten hake som må hakes av for godkjenning. Og samtlige av aktørene som samler e-poster på vegne av andre som mailchimp og andre jobber m dette hver dag. Ergo de har en plan. Det er jo ikke slik at direktivene ønsker at en slutter å gjøre business vis e post, kun litt mer regulering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Om EN UKE  med skal vi danse-trening sliter så på forholdet at forlovelsen brytes og parforholdet må reddes,  ønsker jeg de lykke til i det virkelige liv med virkelige jobber, når den tid kommer. 

Ref: bloggerne. 

Endret av Superblomst
Var visst en uke trening, ikke to. Ikke at det gjør saken bedre.
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Superblomst skrev:

Altså... Om EN UKE  med skal vi danse-trening sliter så på forholdet at forlovelsen brytes og parforholdet må reddes,  ønsker jeg de lykke til i det virkelige liv med virkelige jobber, når den tid kommer. 

Ref: bloggerne. 

Skal ikke mye til før det er krise i forholdet der tydeligvis.....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Superblomst skrev:

Altså... Om EN UKE  med skal vi danse-trening sliter så på forholdet at forlovelsen brytes og parforholdet må reddes,  ønsker jeg de lykke til i det virkelige liv med virkelige jobber, når den tid kommer. 

Ref: bloggerne. 

Er nok bare skuespill. Måtte ha en god grunn til å trekke seg og "krise i forholdet" var vel god nok grunn, syntes hun. Turte vel ikke si det ble for tøft (eller hva nå grunnen var) til tv2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
16 minutter siden, smalls skrev:

Er nok bare skuespill. Måtte ha en god grunn til å trekke seg og "krise i forholdet" var vel god nok grunn, syntes hun. Turte vel ikke si det ble for tøft (eller hva nå grunnen var) til tv2

Det tror jeg og. De bruker krise i forholdet pga hun taklet ikke hvor hard treningen var. Ansiktsuttrykket hennes på treningen (ref bloggerne)fortalte meg at dette ble for mye for henne. Men at Jan har blitt lei vinglingen  hennes med flytting fram og tilbake, og kanskje gitt beskjed om det, er jo mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gillians
2 timer siden, Bambi1995 skrev:

At hun melker barna, spesielt dattera, for alt hun er verdt, er så sinnsykt kvalmt.

Jeg syns virkelig det er på grensen til kriminelt, at man skal få lov til å holde på sånn! Instagrammen hennes er helt syk, datteren er med på brorparten av bildene og i tillegg har de matchende klær (!) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjokka skrev:

Det tror jeg og. De bruker krise i forholdet pga hun taklet ikke hvor hard treningen var. Ansiktsuttrykket hennes på treningen (ref bloggerne)fortalte meg at dette ble for mye for henne. Men at Jan har blitt lei vinglingen  hennes med flytting fram og tilbake, og kanskje gitt beskjed om det, er jo mulig.

Ansiktsuttrykket sa alt. Hun så veldig skeptisk ut og at hun ikke ville være der. Teit at hun bare ga opp så lett

Burde snart komme en regel der foreldre ikke får lov til å overeksponere barn på SoMe. Hun er helt krise!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun drevet noe med dans tidligere?

Hvis ikke så er det jo naturlig at man ikke er verdensmester etter en uke, helt greit det.

Bare tenk på de proffe danserne, både i programmet og utenom, de har trent i årevis for å bli gode.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg såg filmen av henne og eldste må jeg si jeg ikke fikk en god følelse.

Virket som det ikke ble svart og snakket om det A tenkte, retting av håret på barnet (som barnet rettet tilbake med en gang), korrigering på sittemåte og slikt..

For meg virker det og som at det er mor og ikke barn som synes den matchingen av antrekk er stas. 

Jeg forstår tankegangen med at en slik video kunne vært søtt, men sjelden barn på den alderen følger etter foreldrenes tanker! (Selvom jeg ikke forstår hvorfor man vil legge noe slikt ut offentlig) 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde sikkert vært supersøtt å sende sånn type film hjem som et reisebrev. Men IKKE til å legge ut på nett... 
Det går faktisk an å bruke hodet!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tydelig at hun har en favorittunge. Kanskje stygt å si, men det er det inntrykket jeg får. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, tweet skrev:

Helt tydelig at hun har en favorittunge. Kanskje stygt å si, men det er det inntrykket jeg får. 

Datteren er jo grunnen til Anna har så mye penger som hun har så kanskje ikke så rart? 🤔 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...