Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Monky skrev:

Jeg tror det er pga lave lesertall, at hu skjuler bloggen fra topplista. 

Hun skrev i et innlegg at dette med lesertall stresset henne.

Hele forretningskonseptet er blitt en tragedie, og når noen tror de er mer betydningsfulle enn de er så er det nok smertelig å treffe bakken. 

Veldig, veldig mange har sett dette toget komme. Bare ikke de to i tunnelen. Det hele er tragisk. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en veldig enkel løsning på problemet med synkende lesertall. Dersom hun ønsker å blogge, må hun for guds skyld blogge. Altså, skrive og levere noe. Ok? Helst noe interessant. Men aller helst anbefaler jeg henne å ta utdannelse og skaffe seg fast vanlig inntekt. Ikke SÅ vanskelig det, Anna? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror (eller vet) at de eneste som er interessert i å se Anna og Jan sitt bryllup på tv, er unge jenter og mest sannsynlig også eldre damer som har gått på "livets harde skole". Det er nok den harde sannheten.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Gaea skrev:

Noen som aner hvor mange lesere hun har for tiden da? Hun har vel mistet en del og er ikke Norges største blogger, men regner med at hun fortsatt har en god del... Og disse menneskene er jo av en eller annen grunn interessert i hennes ganske kjedelige hverdag, så jeg tviler ikke på at de vil være minst like interessert i et eventuelt bryllup.

http://blogglisten.no/blogg/mammatilmichelle.blogg.no// 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, visningsnamn skrev:

Får bloggerne (mye) betalt for å være med?

50.000 per episode, mulighet for snikreklame for andres og egne produkter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Bestemorskogmus skrev:

Jeg har en veldig enkel løsning på problemet med synkende lesertall. Dersom hun ønsker å blogge, må hun for guds skyld blogge. Altså, skrive og levere noe. Ok? Helst noe interessant. Men aller helst anbefaler jeg henne å ta utdannelse og skaffe seg fast vanlig inntekt. Ikke SÅ vanskelig det, Anna? 

For en som ikke har fullført VGS (hun fullførte vel 10 klasse og begynte å blogge?) Så kommer det nok til å bli vanskelig og fryktelig uvant å komme tilbake på skolebenken. Hun hadde vel fått sjokk. Men hadde vært bra for henne. Når ungene er i barnehage og skole, så er hun bare med Jan.

Endret av Aurora**
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det huset de har, er det nedbetalt eller belånt? Med tanke på lavere fremtidige inntekter så høres et bryllup til 1 million rimelig unødvendig ut, har hun fortsatt tenkt å holde det så dyrt? Nå er ikke tiden for å sløse, men prøve å sikre økonomien litt fremover..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med å ta utdannelse for både Anna og andre bloggere er vel både at nåværende situasjon på kort sikt er behagelig, samt at de er redde for å tape ansikt når de skal prestere sammen med unge medelever (litt flaut om det ikke går så bra lissom....)

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna bør virkelig vurdere litt skolering. En utdannelse gir venner, fester, reiser, faglig kompetanse, jobb, nettverk, minner, og et hav av muligheter! Anna tror nok blogging skal ta henne langt, men det tror ikke jeg.. :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke helt sikker på om de har planlagt et bryllup til 1 million jeg...
Hun vet godt hvordan hun skal fange oppmerksomheten til folk og hvordan folk skal begynne å snakke om henne/bloggen.
Det har jo absolutt funket nå også. Så jeg vet ikke helt jeg. 
Heller mer mot at det er nok et PR-stunt fra den clickglade duoen. 

Men... Det er jo de to det er snakk om så jeg hadde jo ikke blitt overrasket dersom det hadde stemt da... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stjernekikkeren skrev:

Det huset de har, er det nedbetalt eller belånt? Med tanke på lavere fremtidige inntekter så høres et bryllup til 1 million rimelig unødvendig ut, har hun fortsatt tenkt å holde det så dyrt? Nå er ikke tiden for å sløse, men prøve å sikre økonomien litt fremover..

De har nok lån, siden kontoret, som tidligere var utleieenhet, nå er tilbake som utleieenhet. Hvorfor gjøre det om man ikke trenger penger? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke A også et hus i Stavanger som hun leier ut? Hun prøvde å selge, men fikk ikke prisen hun ønsket derfor leier hun det ut, mener jeg å huske.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/28/2018 den 14.44, Friluftsdame skrev:

Behovet for å publisere bryllupet på TV er et symptom på at noe grunnleggende er galt.

Å gifte seg, er en personlig hendelse. 

For Anna virker dette å handle mest om fasaden, og den koster veldig veldig mye. Derfor er de nok avhengig av å selge det, det er nok og en forutsetning for avtalen de har med «bryllupsplanleggere sin». Eventbyrået skal ha markedsføring, og det får de ikke via en mer eller mindre nedlagt blogg og YouTube. 

Et alternativ er at de virkelighetsfjerne setter føttene i bakken og har et normalt bryllup der de og ikke staffasjen står i sentrum. Det er jo tross alt veien disse to blir nødt til å gå framover. 

Realitetsorientering til et normalt, godt liv. 

tror ikke ordet "personlig" finnes i Annas liv rett og slett.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sjokka
2 timer siden, Marthe75 skrev:

Bloggen er jobben, det må vi ikke glemme. For Anna og Jan er det pengene som rår. For de handler ikke bryllupet om å faktisk bli gift, det er et prosjekt i bedriften deres. De har nok satt opp et budsjett, og kommet til at 1 mill er tilstrekkelig. Og så skal de ut og selge rettigheter og hente inn sponsede produkter, og håper nok at de går litt i pluss totalt.

Og her kommer vrakingen fra "Bloggerne" inn i bildet. De har nok prøvd å selge inn eksponering i sesongen som filmes nå, for noen ville den eksponeringen vært verdt å betale litt for. For eksempel de to bryllupsplanleggerne, de har nok sett for seg å få vist seg og produktet sitt frem til folket via Bloggerne. De var så vidt innom i en episode i forrige uke. Jeg vet ikke hva en bryllupsplanlegger koster, men det kan umulig være billig. Dette betaler nok ikke Anna og Jan for, men posten ligger sannsynligvis med en verdi i budsjetter på 1 mill. Igjen vil sikkert disse planleggerne bruke eksponeringskortet mot sine underleverandører, ref den "hold av datoen" tingen de viste frem på Bloggerne i forrige uke. Og på den måten blir hele bryllupet et stort reklameprosjekt.

Men nå som Anna og Jan ikke ble invitert med til en ny sesong av Bloggerne, begynner korthuset å falle. Det faller fort og hardt, er jeg redd. Alle som er lovet eksponering i Bloggerne, får ikke lenger det de er lovet. Derfor MÅ Anna fortelle verden at bryllupet skal på TV uansett, på en eller annen måte. Det blir interessant å se om noen ønsker å kjøpe rettighetene, og om bryllupet blir gjennomført dersom ingen viser interesse. De kan nok alltid få til en avtale med Se&Hør, men det spørs om de andre, som er lovet eksponering på TV, går med på det.

For Anna privat er det viktig å heve seg over "alle andre" på egen alder. Hun er flink til å få frem hva hun har fått til, hvor mange hus hun eier, hvor mange millioner hun har tjent osv. På boklanseringen ble det også gjort et poeng ut av at ingen av de de hun gikk på skolen med, hadde nok trodd at det var hun som skulle skrive bok og leve av skriving. Jeg oppfatter det som "peke nese" til gamle venner, og at det er veldig viktig for henne å gjøre nettopp det. Umodent vil jeg kalle det.

Anna og Jan har malt seg inn i et hjørne, og de sliter seriøst med å komme seg ut  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marthe75 skrev:

Bloggen er jobben, det må vi ikke glemme. For Anna og Jan er det pengene som rår. For de handler ikke bryllupet om å faktisk bli gift, det er et prosjekt i bedriften deres. De har nok satt opp et budsjett, og kommet til at 1 mill er tilstrekkelig. Og så skal de ut og selge rettigheter og hente inn sponsede produkter, og håper nok at de går litt i pluss totalt.

Og her kommer vrakingen fra "Bloggerne" inn i bildet. De har nok prøvd å selge inn eksponering i sesongen som filmes nå, for noen ville den eksponeringen vært verdt å betale litt for. For eksempel de to bryllupsplanleggerne, de har nok sett for seg å få vist seg og produktet sitt frem til folket via Bloggerne. De var så vidt innom i en episode i forrige uke. Jeg vet ikke hva en bryllupsplanlegger koster, men det kan umulig være billig. Dette betaler nok ikke Anna og Jan for, men posten ligger sannsynligvis med en verdi i budsjetter på 1 mill. Igjen vil sikkert disse planleggerne bruke eksponeringskortet mot sine underleverandører, ref den "hold av datoen" tingen de viste frem på Bloggerne i forrige uke. Og på den måten blir hele bryllupet et stort reklameprosjekt.

Men nå som Anna og Jan ikke ble invitert med til en ny sesong av Bloggerne, begynner korthuset å falle. Det faller fort og hardt, er jeg redd. Alle som er lovet eksponering i Bloggerne, får ikke lenger det de er lovet. Derfor MÅ Anna fortelle verden at bryllupet skal på TV uansett, på en eller annen måte. Det blir interessant å se om noen ønsker å kjøpe rettighetene, og om bryllupet blir gjennomført dersom ingen viser interesse. De kan nok alltid få til en avtale med Se&Hør, men det spørs om de andre, som er lovet eksponering på TV, går med på det.

For Anna privat er det viktig å heve seg over "alle andre" på egen alder. Hun er flink til å få frem hva hun har fått til, hvor mange hus hun eier, hvor mange millioner hun har tjent osv. På boklanseringen ble det også gjort et poeng ut av at ingen av de de hun gikk på skolen med, hadde nok trodd at det var hun som skulle skrive bok og leve av skriving. Jeg oppfatter det som "peke nese" til gamle venner, og at det er veldig viktig for henne å gjøre nettopp det. Umodent vil jeg kalle det.

Anna og Jan har malt seg inn i et hjørne, og de sliter seriøst med å komme seg ut igjen.

 

 

Spor on. Fasade fasade. :spy:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/30/2018 at 9:35 AM, Marthe75 said:

Bloggen er jobben, det må vi ikke glemme. For Anna og Jan er det pengene som rår. For de handler ikke bryllupet om å faktisk bli gift, det er et prosjekt i bedriften deres. De har nok satt opp et budsjett, og kommet til at 1 mill er tilstrekkelig. Og så skal de ut og selge rettigheter og hente inn sponsede produkter, og håper nok at de går litt i pluss totalt.

 

 

 

Det er bare utrolig, utrolig trist..

Og jeg er forøvrig også helt enig i resten av det du skrev. Godt skrevet! 

Endret av Døgnvill
Stavefeil
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke hele 1 million på et bryllup er helt hinsides og latterlig! Kan fint få til et fantastisk drømmebryllup for et MYE mindre budsjett. Hvordan skal de liksom ha råd til det?? Hadde sikkert håper på mye sponsing. Nå som hun er vraket fra Bloggerne og det ikke blir visst på TV likevel, så lurer jeg på om bryllupet i det hele tatt blir noe av? 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...