Gå til innhold

Anna Rasmussen


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Elevbruker said:

Jeg forstår ikke hvorfor det er så gale hun vil vise bryllupet sit? Hun vil vel bare dele det også med leserene sine som har gjort slik hun kan få til å lage drømme bryllupet sitt.

Det er ingen som sier det er galt å vise bryllupet sitt. Det er måten det blir gjort på her som folk reagerer på.

1. Å forvente at en tv-kanal skal bruke penger, tid og ressurser på vise bryllupet er jo helt på tryne.
2. Det går fint an å få filmet bryllupet og heller legge ut link på sin private FB-side eller gi link til familie/venner.
3. Personvern og privatliv er to ord som ikke eksisterer i hennes/ de sin verden. Da også ovenfor bryllupsgjestene.
4. Det lukter mye mer PR, sponsing, eksponering og penger kontra stoltheten av å vise frem sitt eget bryllup.
5. Finnes det virkelig mange folk i Norge som ønsker å se bryllupet de sitt? Jeg har mine tvil.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan heller ikke forstå at noen TV kanal vil filme det bryllupet å sende det som et eget program. For A og J er dette selvsagt en stor dag som de ønsker å feire med familie og venner, men at Norges befolkning vil sitte klistret til TV'EN for å se bryllupet tror jeg ikke. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
21 minutter siden, Døgnvill skrev:

Det er ingen som sier det er galt å vise bryllupet sitt. Det er måten det blir gjort på her som folk reagerer på.

1. Å forvente at en tv-kanal skal bruke penger, tid og ressurser på vise bryllupet er jo helt på tryne.
2. Det går fint an å få filmet bryllupet og heller legge ut link på sin private FB-side eller gi link til familie/venner.
3. Personvern og privatliv er to ord som ikke eksisterer i hennes/ de sin verden. Da også ovenfor bryllupsgjestene.
4. Det lukter mye mer PR, sponsing, eksponering og penger kontra stoltheten av å vise frem sitt eget bryllup.
5. Finnes det virkelig mange folk i Norge som ønsker å se bryllupet de sitt? Jeg har mine tvil.

Med tanke på hvor mange lesere hun har på bloggen for tiden, (9 tusen gjennomsnittlig kanskje?) Så er det jo helt klart en TV kanal vil sende dette 😉

Igjen, hvilken verden lever hun i ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Sjokka said:

Med tanke på hvor mange lesere hun har på bloggen for tiden, (9 tusen gjennomsnittlig kanskje?) Så er det jo helt klart en TV kanal vil sende dette 😉

Igjen, hvilken verden lever hun i ???

:fnise::fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV-sending, gitt. Mye å passe på. Husk for eksempel det ikke bør sendes samtidig med barne-TV.

Spøk til side, virker som en merkelig ide. Barndomsdrøm, kanskje? Fyllmateriale på bloggen? Hause opp dekning via VGTV?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som de KUN vil gifte seg for oppmerksomhet og holde seg relevant. Bare trist. De hadde regnet med bryllupet skulle bli vist på Bloggerne, men det blir jo ingenting av. Likevel skal bryllupet vises på TV, javel?? At hun virkelig tror mange vil se på bryllupet er en stor gåte for meg. Hvis dette faktisk blir vist på TV (noe jeg har store problemer med å tro) så kommer seertallene til å være lave. Utenom tenåringer, hvem har interesse av å se bryllupet til en avdanka toppblogger?? Utenom AB da

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, smalls skrev:

Virker som de KUN vil gifte seg for oppmerksomhet og holde seg relevant. Bare trist. De hadde regnet med bryllupet skulle bli vist på Bloggerne, men det blir jo ingenting av.

Hehe, ja. Tipper de endret datoen også fordi de ville ha det filmet (bloggerne blir vel ikke spilt inn om sommeren)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, gobbledigook skrev:

Hehe, ja. Tipper de endret datoen også fordi de ville ha det filmet (bloggerne blir vel ikke spilt inn om sommeren)

Bloggerne blir vel spilt inn på våren og høsten tror jeg. Men ja, sikkert derfor de endret dato :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager Anna Rasmussen, men det er stort sett de kongelige som får vist sitt bryllup på tv, slik som Prins Harry og Megan Markle. Dere faller ikke akkurat under den kategorien...  

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

Hun har mistet en haug med lesere og nesten all reklameinntekt på bloggen. Mistet også nylig inntekten fra å være med i bloggerne.. Allikevel skal hun ha et bryllup som koster 1mill kr ?? 

Kanskje en idé og tenke litt økonomi fremover istedenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sjokka skrev:

Hun har mistet en haug med lesere og nesten all reklameinntekt på bloggen. Mistet også nylig inntekten fra å være med i bloggerne.. Allikevel skal hun ha et bryllup som koster 1mill kr ?? 

Kanskje en idé og tenke litt økonomi fremover istedenfor?

Har hun sagt det? At budsjettet for bryllupet er 1 mill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

Har hun sagt det? At budsjettet for bryllupet er 1 mill. 

Ja. Ref bloggen, for en tid tilbake.

Hun har tatt det for gitt at bryllupet ble med i bloggerne. Hun har nok og gjort regning med at bryllupsinnleggene skulle øke lesertallene på bloggen. Med andre ord hun har gjort regning med en mye høyere inntekt enn det hun har pr idag. Ingen samarbeidspartnere = liten inntekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg  så ikke hele videoen, men de hørtes litt bitre ut over at bryllupet ikke kommer på bloggerne ja... 

Endret av marthes
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men herregud. Hvem tror de at de er egentlig?! Hvem i all verden vil se på bryllupet deres på TV..? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at bryllupet skulle koste 1 million ja. Hvordan i alle dager skal de klare å finansiere det? :hoho:Nå forsvinner jo inntekten fra Bloggerne. Hun har mistet lesere og bloggen er på bunn. På tide å gi seg nå.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, LouiseL skrev:

Men herregud. Hvem tror de at de er egentlig?! Hvem i all verden vil se på bryllupet deres på TV..? 

Noen som aner hvor mange lesere hun har for tiden da? Hun har vel mistet en del og er ikke Norges største blogger, men regner med at hun fortsatt har en god del... Og disse menneskene er jo av en eller annen grunn interessert i hennes ganske kjedelige hverdag, så jeg tviler ikke på at de vil være minst like interessert i et eventuelt bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Gaea skrev:

Noen som aner hvor mange lesere hun har for tiden da? Hun har vel mistet en del og er ikke Norges største blogger, men regner med at hun fortsatt har en god del... Og disse menneskene er jo av en eller annen grunn interessert i hennes ganske kjedelige hverdag, så jeg tviler ikke på at de vil være minst like interessert i et eventuelt bryllup.

Hun har gått fra å ha 100.000 lesere til å ligge på ca 10 - 12.000 i snitt så interessen er vel ikke så stor lenger. Lesertallene stiger når det kommer en "sensasjon" som at hun ikke lenger er med i Bloggerne og når det var dette dramaet med Kristin og Isabel. Men hun klarer ikke å holde lesertallet oppe med "vanlige" innlegg og reklame.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke overrasket dersom det etterhvert kommer et nytt innlegg ala " Det er så mange som har meninger om bryllupet vårt at vi har valgt et lite bryllup med bare de nærmeste" Det er jo himla mye billigere enn det de har planlagt til nå.
Evt at de utsetter det nok en gang. 

Det blir litt sånn som man ser noen brudepar planlegger et dyrt bryllup. For de forventer at familiene skal bidra med en stor pott....

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gaea skrev:

Noen som aner hvor mange lesere hun har for tiden da? Hun har vel mistet en del og er ikke Norges største blogger, men regner med at hun fortsatt har en god del... Og disse menneskene er jo av en eller annen grunn interessert i hennes ganske kjedelige hverdag, så jeg tviler ikke på at de vil være minst like interessert i et eventuelt bryllup.

Om man ser på blogglisten så ligger komikerfrue på plass nr 11, men går man inn på henne så står det at hun er nr 12, tipper derfor at Anna er på den egentlige 11 plassen men har skjult bloggen sin. Det vi si at hun i går hadde omtrent 15000 visninger i går derav ca 11000 var unike.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...