Gå til innhold

Singel 3 barns mor. Attraktivt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg eren singel 3 barns mor. Er det attraktivt? Er det noe dere mannfolk tenker på når dere skal ha dere dame? 

Anonymkode: e1762...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg eren singel 3 barns mor. Er det attraktivt?

Ikke spesielt.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe dere mannfolk tenker på når dere skal ha dere dame? 

Anonymkode: e1762...f3f

 

Ja.

Anonymkode: b562e...8ba

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme far på alle eller forskjell? 

Anonymkode: 7fd1d...29f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok av menn der ute med barn fra før av eller som ikke vil ha barn. Ikke tenk på det du.

Anonymkode: 052d7...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Single 3-barns mødre som jeg kjenner til (med komplett kaos på alle fronter i heimen), bruker i snitt et par dager på å finne nye menn. Nytt ekteskap tar gjerne under 12 mnd.

Anonymkode: 79807...1ff

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Single 3-barns mødre som jeg kjenner til (med komplett kaos på alle fronter i heimen), bruker i snitt et par dager på å finne nye menn. Nytt ekteskap tar gjerne under 12 mnd.

Anonymkode: 79807...1ff

Hva slags mann får de da?

Jeg er singel, 2 barns mor, med orden i heimen, og meg selv. Og jeg finner ikke en oppegående, flott mann.

Anonymkode: e1023...bef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Single 3-barns mødre som jeg kjenner til (med komplett kaos på alle fronter i heimen), bruker i snitt et par dager på å finne nye menn. Nytt ekteskap tar gjerne under 12 mnd.

Anonymkode: 79807...1ff

Ja, altså.. dette har jeg aldri forstått meg på. Og jeg vil absolutt ikke være nedlatende eller kjip mot TS altså. Men jeg ser så mange alenemødre som går fra mann til mann, mens andre single venner av meg forblir single lenge. Hva er greia? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva slags mann får de da?

Jeg er singel, 2 barns mor, med orden i heimen, og meg selv. Og jeg finner ikke en oppegående, flott mann.

Anonymkode: e1023...bef

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, canacas skrev:

Ja, altså.. dette har jeg aldri forstått meg på. Og jeg vil absolutt ikke være nedlatende eller kjip mot TS altså. Men jeg ser så mange alenemødre som går fra mann til mann, mens andre single venner av meg forblir single lenge. Hva er greia? 

Har en venninne som har barn med 3 ulike fedre og hun finner seg stadig nye menn. 

Menn som ikke akkurat står øverst på min liste. Utlendinger på søken etter statsborgerskap eller menn som selv har barn med flere mødre. 

Anonymkode: eab38...7ac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter meg til det som står over: Er barna med samme mann? Hvorfor er hun singel? Enke? Skilt?

Det er så at det (ofte ikke) er noe større å vinne på for en mann ved å inngå et forhold. Materielt sett.. - vel, vi har lønnsgapet, så generelt blir det slik at mannen tar inn i livet sitt noen som tjener mindre, men som har forventninger om å kunne gå til et høyere forbruk. Ergo befinner mannen seg i en posisjon der han får dårligere råd innenfor forholdet enn han hadde som singel. Særlig slår dette inn hvis han innleder forhold til ei kvinne som har et antall barn. Hun har ikke mer enn hun bruker på seg sjøl og ungene og overlater glatt de faste utgiftene til han. Så kommer dagligvarene på deling.

Han går fra en tilværelse der han kan gjøre hva han vil, til en tilværelse der han blir utesket til og med om hva han tenker på. Uansett hva han skal gjøre, så kommer svaret "men barna" Og det er ikke en gang hans barn.

Osv.

På toppen komemr det altså at hun har tre barn og er ferdig med å få dem.

Jeg synes dette ser ganske så helsvart ut, altså.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye mer barn en deg TS og er 40 år i tillegg ,har ikke noe problem å finne meg en mann. Får masse oppmerksomhet pga utsende mitt. Men , det er ikke slik at jeg dater mye , nei . Jeg ønsker meg kun de som er forelsket og elsker min ytre verdiene akkuratt som jeg er både på en bra eller en dårlig dag. 

Detfor er jeg veldig selektivt og letter etter kun de som er ute etter noe langvarig ... helst livet ut 

Anonymkode: 063bc...749

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Single 3-barns mødre som jeg kjenner til (med komplett kaos på alle fronter i heimen), bruker i snitt et par dager på å finne nye menn. Nytt ekteskap tar gjerne under 12 mnd.

Anonymkode: 79807...1ff

Du drømmer. Alenemødre og med flere barn er helt nederst på rangstigen for menn sammen med kvinner som er tjukk eller lite attraktiv utseendemessig. Det er jevlig styggt sagt. Men faen heller det er sannheten

Endret av brownbrown
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mye mer barn en deg TS og er 40 år i tillegg ,har ikke noe problem å finne meg en mann. Får masse oppmerksomhet pga utsende mitt. Men , det er ikke slik at jeg dater mye , nei . Jeg ønsker meg kun de som er forelsket og elsker min ytre verdiene akkuratt som jeg er både på en bra eller en dårlig dag. 

Detfor er jeg veldig selektivt og letter etter kun de som er ute etter noe langvarig ... helst livet ut 

Anonymkode: 063bc...749

Forskjell på å få oppmerksomhet og finne seg en mann dom faktisk vil være sammen med deg. Når du er i den alderen som du er tror jeg det er lettere å finne kjæreste selv om man har barn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du Ts? Og er det barn med forskjellige fedre eller samme?

Alenemødre med flere barn er som oftest veldig lite attraktivt og mange sliter med å finne en mann. Søsteren til exen min var 25 år med 2 unger og rålekker. Men er forsatt singel idag pga barna sine. Du må nesten være litt tålmodig. Menn vil ikke være i et forhold der de ikke er prioritert, mens du er hans førsteprioritet. Samtidig at du skal ha kontakt med exen konstant pga barna er også lite attraktivt. Du får bare kjempe på. Alle får seg en kjæreste til slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg eren singel 3 barns mor. Er det attraktivt? Er det noe dere mannfolk tenker på når dere skal ha dere dame? 

Anonymkode: e1762...f3f

Det er vel ikke det største problemet, så lenge kjemien stemmer både til mor og hennes barn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åpenbart ikke et seriøst spørsmål :icon_lol:

Anonymkode: bc3b4...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Lattea skrev:

Hvorfor er det så viktig om det er med samme far? 

Fordi det å etablere forhold til ei kvinne med barn er ikke bare en stor "investering" for menn, det er ikke så rent lite av ei oppofring. Det blir dermed interessant å se enda nøyere på hvordan hun før har levd og hvor villig hun er itl å binde seg. Å bruke tid og penger på et forhold som er dødsdømt fra starten av, fordi kvinna ikke får "ro i ræva" nok til å bli værende, starter opp nye forhold uten å se seg for eller bare tar ressurser for så å gå videre, er rett og slett ikke interessant.

- Kvinner synes da ikke det er noe stas å etablere forhold til menn som har litt unger både her og der heller, ikke sant?

Endret av draug 75
Tilføyelse av uteglemt setning.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, draug 75 skrev:

Fordi det å etablere forhold til ei kvinne med barn er ikke bare en stor "investering" for menn, det er ikke så rent lite av ei oppofring. Det blir dermed interessant å se enda nøyere på hvordan hun før har levd og hvor villig hun er itl å binde seg. Å bruke tid og penger på et forhold som er dødsdømt fra starten av, fordi kvinna ikke får "ro i ræva" nok til å bli værende, starter opp nye forhold uten å se seg for eller bare tar ressurser for så å gå videre, er rett og slett ikke interessant.

Ok, men hun ha vært uheldig å møtt `udugelige menn`også? Jeg har en venninne som ble gravid som 18 åring, barnefar stakk, fant en mann nr 2, fikk et barn til, han døde dessverre av sykdom. Og mann nr 3 bor hun med i dag og er lykkelig. 3 barn med forskjellige fedre. Likevel er hun en flott ressurssterk jente, snill, og ansvarsfull. Man må også se bak historien - ikke bare henge seg opp i antall fedre..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...