Onar Skrevet 29. mars 2017 #61 Skrevet 29. mars 2017 20 timer siden, Lattea skrev: Hvorfor er det så viktig om det er med samme far? Fordi det sier noe om preferanser, evne til å planlegge, se konsekvenser, forhold til bruk av prevensjon osv ogmye mer. Barn med tre forskjellige fedre sier da mye. Slik er det bare. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #62 Skrevet 29. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du virkelig enslige mødre, bare lever på Nav, og sin ex mann? Jeg jobber fulltid, eier mitt eget hus, betalt med mine penger. Far betaler selvfølgelig bidrag, men det går ikke til meg, men barna. Barna går på privatskole, og holder på med idrett begge to. Bidraget dekker vel utgifter til det, så dekker jeg resten. Anonymkode: e1023...bef Hvirdor privatskole - sammesom å kaste penger ut av vinduet så sant barna ikke har spesielle behov... Anonymkode: 09fc5...e40
draug 75 Skrevet 29. mars 2017 #63 Skrevet 29. mars 2017 22 timer siden, Lattea skrev: Ok, men hun ha vært uheldig å møtt `udugelige menn`også? Jeg har en venninne som ble gravid som 18 åring, barnefar stakk, fant en mann nr 2, fikk et barn til, han døde dessverre av sykdom. Og mann nr 3 bor hun med i dag og er lykkelig. 3 barn med forskjellige fedre. Likevel er hun en flott ressurssterk jente, snill, og ansvarsfull. Man må også se bak historien - ikke bare henge seg opp i antall fedre.. Det var det jeg skrev om å se seg for.
Ramona Skrevet 29. mars 2017 #64 Skrevet 29. mars 2017 Det er alltid så mye piss om evolusjonsteorien, forsørge andre menns barn bla bla i tråder om alenemødre. Halvparten av alle forhold tar slutt. Det finnes en del alenefedre også, attraktive som uattraktive. Alenemødre også. Folk finner hverandre selv om begge eller den ene har barn. Slutt med dette tullet om at det er beta å bli sammen med en alenemor. Det er mye mer beta å misbruke Darwin på KG. 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #65 Skrevet 29. mars 2017 For en pedofil er du helt fantastisk. Desperat og villig. Anonymkode: a43f6...234
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #66 Skrevet 29. mars 2017 36 minutter siden, Ramona skrev: Det er alltid så mye piss om evolusjonsteorien, forsørge andre menns barn bla bla i tråder om alenemødre. Halvparten av alle forhold tar slutt. Det finnes en del alenefedre også, attraktive som uattraktive. Alenemødre også. Folk finner hverandre selv om begge eller den ene har barn. Slutt med dette tullet om at det er beta å bli sammen med en alenemor. Det er mye mer beta å misbruke Darwin på KG. Helt enig, det er bare sunn fornuft og/eller smålighet som ligger til grunn for at man ikke er interessert i å forsørge andre menns avkom. Det er intet behov for å dra evolusjonsteorien inn i dette. Anonymkode: 75af3...c3d 1
Xcase33 Skrevet 29. mars 2017 #67 Skrevet 29. mars 2017 På 28.3.2017 den 17.32, Poppeloppane skrev: 1, 2 eller 10 menn her inne kan vel ikke prate for ALLE menn! Selvfølgelig vil du antageligvis finne noen som har baller nok til å ta vare på deg og ungene dine og respekterer dere. Er det attraktivt? Sannsynligvis ikke. Ingen med barn og ekser på slepet er vel det. Gjelder likefullt single menn med unger også. Du mangler baller når du ikke bruker dem til å heller oppdra dine egne unger istedenfor å innta provider rollen som en beta mann som oppdrar andres barn. Just saying ...men sånn er det. 1
Poppeloppane Skrevet 29. mars 2017 #68 Skrevet 29. mars 2017 23 minutter siden, Xcase33 skrev: Du mangler baller når du ikke bruker dem til å heller oppdra dine egne unger istedenfor å innta provider rollen som en beta mann som oppdrar andres barn. Just saying ...men sånn er det. For noen? Kanskje. Ville alle delt din teori ville vel ingen single med barn funnet ny kjæreste. 1
Maleficenta Skrevet 29. mars 2017 #69 Skrevet 29. mars 2017 (endret) 22 timer siden, Lattea skrev: Er ingen sutring hos min venninne da. Og ingen dømmer henne heller for sine barn. Smålig å dømme på bakgrunn av slikt. Situasjon bak kan være så annerledes enn å bare ligge til seg barn hos alle menn. Mulig hun ikke sutrer. Likevel er det hennes egen feil om hun blir gravid med alle kjærestene hun har hatt/har.. da er man ikke bare uheldig. Med dagens prevensjonsmidøer skal det endel til å bli gravid med et uhell Endret 29. mars 2017 av Maleficenta 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #70 Skrevet 29. mars 2017 1 time siden, Xcase33 skrev: Du mangler baller når du ikke bruker dem til å heller oppdra dine egne unger istedenfor å innta provider rollen som en beta mann som oppdrar andres barn. Just saying ...men sånn er det. De fleste har vel en far til å oppdra ungen, det er ikke den nye kjæresten sin oppgave. Dessuten kan du også få biologiske barn med moren, så sant hun er åpen for det. Anonymkode: 40cc9...ec1
Maleficenta Skrevet 29. mars 2017 #71 Skrevet 29. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste har vel en far til å oppdra ungen, det er ikke den nye kjæresten sin oppgave. Dessuten kan du også få biologiske barn med moren, så sant hun er åpen for det. Anonymkode: 40cc9...ec1 En stefar blir involvert i barnets liv selv om han ikke får en hovedopppdragerrolle. Sånn blir det jo bare
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #72 Skrevet 29. mars 2017 På 3/28/2017 den 6.07, AnonymBruker skrev: Jeg eren singel 3 barns mor. Er det attraktivt? Er det noe dere mannfolk tenker på når dere skal ha dere dame? Anonymkode: e1762...f3f http://www.tv2.no/v/1008686/ Anonymkode: 15308...7ad
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #73 Skrevet 29. mars 2017 5 minutter siden, Maleficenta skrev: En stefar blir involvert i barnets liv selv om han ikke får en hovedopppdragerrolle. Sånn blir det jo bare Involvert ja, men han oppdrar ikke sånn som de skriver her. På samme måte som en stemor ikke oppdrar slik som mor, det blir ikke riktig ovenfor biologiske foreldre. Blir mer som et sidekick, og om man elsker noen blir man gjerne glad i barnet til vedkommende også, slik at det funker. Anonymkode: 40cc9...ec1 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #74 Skrevet 29. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig, det er bare sunn fornuft og/eller smålighet som ligger til grunn for at man ikke er interessert i å forsørge andre menns avkom. Det er intet behov for å dra evolusjonsteorien inn i dette. Anonymkode: 75af3...c3d Kronprins Håkon gjorde jo alt dette i forhold til resultatet fra affæren med M.Borg. Anonymkode: 15308...7ad
Maleficenta Skrevet 29. mars 2017 #75 Skrevet 29. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Involvert ja, men han oppdrar ikke sånn som de skriver her. På samme måte som en stemor ikke oppdrar slik som mor, det blir ikke riktig ovenfor biologiske foreldre. Blir mer som et sidekick, og om man elsker noen blir man gjerne glad i barnet til vedkommende også, slik at det funker. Anonymkode: 40cc9...ec1 Noen ganger må han jo det om han bor sammen med moren og mir har mest samvær. Om ungen gjør noe galt så kan jo ikke han bare sitte der og ikke si noe eller la ungen ture fram som den vil. Man må også delta i oppdragelsen
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #76 Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Noen ganger må han jo det om han bor sammen med moren og mir har mest samvær. Om ungen gjør noe galt så kan jo ikke han bare sitte der og ikke si noe eller la ungen ture fram som den vil. Man må også delta i oppdragelsen Jada, men du skjønner hva jeg mener. Han blir ikke en ny far til ungen akkurat. Anonymkode: 40cc9...ec1
Maleficenta Skrevet 29. mars 2017 #77 Skrevet 29. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jada, men du skjønner hva jeg mener. Han blir ikke en ny far til ungen akkurat. Anonymkode: 40cc9...ec1 Nei ikke helt men.. nesten
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #78 Skrevet 29. mars 2017 8 minutter siden, Maleficenta skrev: Nei ikke helt men.. nesten Jaja, av de parene jeg kjenner hvor kun mor eller far er biologisk foreldre, så er den andre en kjæreste og et sidekick, ikke en ekstra foreldre. Blandt annet venninnen min som var sammen med en mann med et barn på 1,5 år, hun skiftet aldri bleie eller ga mat de årene de var sammen. Anonymkode: 40cc9...ec1
Maleficenta Skrevet 29. mars 2017 #79 Skrevet 29. mars 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja, av de parene jeg kjenner hvor kun mor eller far er biologisk foreldre, så er den andre en kjæreste og et sidekick, ikke en ekstra foreldre. Blandt annet venninnen min som var sammen med en mann med et barn på 1,5 år, hun skiftet aldri bleie eller ga mat de årene de var sammen. Anonymkode: 40cc9...ec1 Men det er jo litt annerledes med fedre. Det er som regel mødre som har hovedomsorgen. Mange barn omgås stefaren mye oftere enn sin biologiske far. Og hva med de barn som har en mor eller en far som gir blanke faen? Da fpr steforelderen en mye større foreldrerolle igjen..
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #80 Skrevet 29. mars 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kronprins Håkon gjorde jo alt dette i forhold til resultatet fra affæren med M.Borg. Anonymkode: 15308...7ad Beklager, men jeg har ikke den minste ide om hva denne setningen betyr. Anonymkode: 75af3...c3d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå