slabbedask Skrevet 28. mars 2017 #21 Skrevet 28. mars 2017 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags mann får de da? Jeg er singel, 2 barns mor, med orden i heimen, og meg selv. Og jeg finner ikke en oppegående, flott mann. Anonymkode: e1023...bef Du må nok senke kravene, da. Endret 28. mars 2017 av slabbedask
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #22 Skrevet 28. mars 2017 21 minutter siden, Lattea skrev: Ok, men hun ha vært uheldig å møtt `udugelige menn`også? Jeg har en venninne som ble gravid som 18 åring, barnefar stakk, fant en mann nr 2, fikk et barn til, han døde dessverre av sykdom. Og mann nr 3 bor hun med i dag og er lykkelig. 3 barn med forskjellige fedre. Likevel er hun en flott ressurssterk jente, snill, og ansvarsfull. Man må også se bak historien - ikke bare henge seg opp i antall fedre.. Ingen regel uten unntak. Dette er det unntaket. Anonymkode: 10983...c46 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #23 Skrevet 28. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags mann får de da? Jeg er singel, 2 barns mor, med orden i heimen, og meg selv. Og jeg finner ikke en oppegående, flott mann. Anonymkode: e1023...bef Bagasje, kjære deg. Bagasje. Anonymkode: 10983...c46
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #24 Skrevet 28. mars 2017 50 minutter siden, slabbedask skrev: Du må nok senke kravene, da. Da forblir jeg heller singel. Anonymkode: e1023...bef
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #25 Skrevet 28. mars 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bagasje, kjære deg. Bagasje. Anonymkode: 10983...c46 Her var sammenligningen, single mødre med mer enn 3 barn, hvor det bare var kaos på alle plan, som lett fikk seg kjærester. Mens jeg med 2 barn, og ikke kaos, ikke får meg oppegående kjæreste. De har da mer bagasje, enn meg. Og nå er jeg 40 år, så de fleste menn jeg dater, har og barn. Og mine barn er nå tenåringer, så jeg har ganske stor frihet. Mens mennene jeg møter, har ofte yngre barn, som krever mye mer. Så vil vel si de har mer bagasje. Anonymkode: e1023...bef 7
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #26 Skrevet 28. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg eren singel 3 barns mor. Er det attraktivt? Er det noe dere mannfolk tenker på når dere skal ha dere dame? Anonymkode: e1762...f3f Det er jo ikke sånn at man tenker; "Wow, det var hot". Men ikke nødvendigvis noen dealbreaker. Anonymkode: d19c6...acb 1
Xcase33 Skrevet 28. mars 2017 #27 Skrevet 28. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg eren singel 3 barns mor. Er det attraktivt? Er det noe dere mannfolk tenker på når dere skal ha dere dame? Anonymkode: e1762...f3f Nei de fleste som er ærlige med seg selv som mannfolk vil ikke synes det. Grunnen er at ingen egentlig bare vil være "beta male" som blir brukt til å oppdra alle andres barn. Mange kvinnfolk kjører den modellen hvor de finner seg en "alpha mann" i tidlig alder til å sette unger på dem. Når han blir lei og hopper til neste kvinnfolk så må kvinnen finne noen ressurssterke "beta mannfolk" til å være med å oppdra disse ungene. Ingen vil egentlig være sistnevnte selv om mange blir det. Så du finner nok noen mannfolk der ute - men det blir i beste fall noen #needy beta mannfolk. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #28 Skrevet 28. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg eren singel 3 barns mor. Er det attraktivt? Er det noe dere mannfolk tenker på når dere skal ha dere dame? Anonymkode: e1762...f3f Ja, dessverre tenker jeg på det. Det hjelper om de har samme far, men har de ikke det er det uaktuelt. Sorry. Anonymkode: 66b33...a23 3
slabbedask Skrevet 28. mars 2017 #29 Skrevet 28. mars 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da forblir jeg heller singel. Anonymkode: e1023...bef Det er også et valg. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #30 Skrevet 28. mars 2017 9 minutter siden, Xcase33 skrev: Nei de fleste som er ærlige med seg selv som mannfolk vil ikke synes det. Grunnen er at ingen egentlig bare vil være "beta male" som blir brukt til å oppdra alle andres barn. Mange kvinnfolk kjører den modellen hvor de finner seg en "alpha mann" i tidlig alder til å sette unger på dem. Når han blir lei og hopper til neste kvinnfolk så må kvinnen finne noen ressurssterke "beta mannfolk" til å være med å oppdra disse ungene. Ingen vil egentlig være sistnevnte selv om mange blir det. Så du finner nok noen mannfolk der ute - men det blir i beste fall noen #needy beta mannfolk. Er beta annenrangs menn, altså? Hva med omega? Anonymkode: d19c6...acb 4
Minitroll Skrevet 28. mars 2017 #31 Skrevet 28. mars 2017 2 timer siden, Lattea skrev: Hvorfor er det så viktig om det er med samme far? Sikkert fordi det er stress nok og måtte forholde seg til en ex. tenk å måtte forholde seg til mange..
brownbrown Skrevet 28. mars 2017 #32 Skrevet 28. mars 2017 (endret) 2 minutter siden, Minitroll skrev: Sikkert fordi det er stress nok og måtte forholde seg til en ex. tenk å måtte forholde seg til mange.. ikke bare det. er man ung og har 3 barn med 3 forskjellige fedre så sier jo det litt om henne egentlig. aldri om jeg ville blitt sammen med en billig skløtte med en haug av bagasje , 3 exer som hun må forholdet seg til pga barna Endret 28. mars 2017 av brownbrown 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #33 Skrevet 28. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har mye mer barn en deg TS og er 40 år i tillegg ,har ikke noe problem å finne meg en mann. Får masse oppmerksomhet pga utsende mitt. Men , det er ikke slik at jeg dater mye , nei . Jeg ønsker meg kun de som er forelsket og elsker min ytre verdiene akkuratt som jeg er både på en bra eller en dårlig dag. Detfor er jeg veldig selektivt og letter etter kun de som er ute etter noe langvarig ... helst livet ut Anonymkode: 063bc...749 "-Jeg har mye mer barn enn deg." Men du mangler tydligvis litt skolegang siden du ikke vet at det heter mange flere.... Anonymkode: cff4b...240 8
Xcase33 Skrevet 28. mars 2017 #34 Skrevet 28. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er beta annenrangs menn, altså? Hva med omega? Anonymkode: d19c6...acb Om en mann anses som "beta" eller "alpha" er egentlig bare en subjektiv bedømming andre gjør seg i ulike situasjoner. Menn som er gode til å "fake" selvsikkerhet ovenfor kvinnfolk får dem lettere betatt og manipulerer dem til deres fordel blir ansett som mer "alpha" av det andre kjønnet ihvertfall. Forskjellen er vel egentlig bare at "beta menn" bare har selvsikkerhet og kan fremstå som "alpha" i de situasjoner hvor deres egenskaper har stor nytteverdi. Altså innenfor områder de kan mye om. Mens den naturlige "alpha mannen" har selvsikkerheten enten han har peiling eller ikke.
Poppeloppane Skrevet 28. mars 2017 #35 Skrevet 28. mars 2017 1, 2 eller 10 menn her inne kan vel ikke prate for ALLE menn! Selvfølgelig vil du antageligvis finne noen som har baller nok til å ta vare på deg og ungene dine og respekterer dere. Er det attraktivt? Sannsynligvis ikke. Ingen med barn og ekser på slepet er vel det. Gjelder likefullt single menn med unger også.
NoblesseOblige Skrevet 28. mars 2017 #36 Skrevet 28. mars 2017 Kvinner med barn fra før er svært lite attraktivt for mange menn, og i enda større grad for menn som selv er attraktive. Jenter som ikke skjønner dette signaliserer at de mangler realisme, innsikt i menneskets natur og evne til å sette seg inn i andre menneskers (evt menns) situasjon. Jeg ville heller levd resten av livet alene enn å være sammen med en trebarnsmor. Vi er etterkommere av menn som fikk egne barn og/eller investerte ressurser i nære slektningers barn. De som brukte ressursene sine på å oppdra andre menns barn er på den evolusjonære kirkegården. Unntaket er der det er et relativt nært slektskap mellom faren og stefaren, som hvis en enke gifter seg med broren til hennes avdøde ektemann. Det var visstnok vanlig historisk i visse kulturer at en mann investerte mye ressurser i hans søstres barn, da hans slektskap til dem er sikrere enn slektskapet til barn han tror er sine egne. Jeg syns det er bra at disse alenemødrene i hvert fall har fått egne barn, men jenter som vil ha en stabil, intakt familie og barn med en attraktiv mann må begynne å planlegge og velge realistisk allerede så tidlig som mulig, gjerne i begynnelsen av tyveårene eller enda tidligere. 2
Gjest bergenrosa Skrevet 28. mars 2017 #37 Skrevet 28. mars 2017 Hei Skjønner synspunktene til dem andre i kommentarene her... En ting ingen av dem har nevnt noe særlig til er at det finnes også menn som er veldig glad i barn, ønsker det seg selv men rett å slett ikke kan få barn. Kjenner til at flere av mine kompiser har ett ønske om familie men aldri har fått muligheten for det... Det finnes dem også Ikke mist motet!
brownbrown Skrevet 28. mars 2017 #38 Skrevet 28. mars 2017 å bli sammen med en alenemor med 1 eller flere barn er akkurat det samme som å ta over en annen mann sin saved game hahaha. eller hva sier dere gutter ? 1
Gjest bergenrosa Skrevet 28. mars 2017 #39 Skrevet 28. mars 2017 10 minutter siden, brownbrown skrev: å bli sammen med en alenemor med 1 eller flere barn er akkurat det samme som å ta over en annen mann sin saved game hahaha. eller hva sier dere gutter ? høhø det kommer nokk en dag du får damen din gravid å om det evt kommer en dag hun dumper deg så får du tenke tilbake til den kommentaren din her
bettsa Skrevet 28. mars 2017 #40 Skrevet 28. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Samme far på alle eller forskjell? Anonymkode: 7fd1d...29f 4 timer siden, Lattea skrev: Hvorfor er det så viktig om det er med samme far? Fordi det er slitsomt å forholde seg til 3 menn. Ville du hatt en mann som hadde 3 barn med 3 forskjellige kvinner? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå