Gå til innhold

Singel 3 barns mor. Attraktivt?

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, Lattea skrev:

Ok, men hun ha vært uheldig å møtt `udugelige menn`også? Jeg har en venninne som ble gravid som 18 åring, barnefar stakk, fant en mann nr 2, fikk et barn til, han døde dessverre av sykdom. Og mann nr 3 bor hun med i dag og er lykkelig. 3 barn med forskjellige fedre. Likevel er hun en flott ressurssterk jente, snill, og ansvarsfull. Man må også se bak historien - ikke bare henge seg opp i antall fedre..

Men altså det går an å unngåå bli gravid med alle man blir sammen med. Hadde jeg skulle blitt gravid med alle mine ekser hadde jeg hatt 5 unger nå.. det holder ikke å leke ogfer å sutre over at man bare finner drittsekker når man sitter der med tre unger med tre forskjellige. Bruk prevensjon og slutt å bli gravid med alt og alle liksom...

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Kjæresten min har tre barn. Jeg kjenner de godt og har et godt forhold til dem.

Jeg har selv tre barn, de har samme forhold til henne. Vi håndterer barneoppdragelse hver for oss, sammen med forholdet til barnas foreldre.

Vi er begge økonomisk selvstendige, og vi elsker hverandre. Når vi begge er over barnefasen vil vi tenke på felles liv. Inntil da er vi kjærester som elsker hverandre.

Mange kvinner har bagasje, men det har ca like mange menn også. Det kalles et liv levd.

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg eren singel 3 barns mor. Er det attraktivt? Er det noe dere mannfolk tenker på når dere skal ha dere dame? 

Anonymkode: e1762...f3f

Du utelater mye informasjon for å avgjøre dette..

Alder på deg og barna? Har barna samme far? Hvordan er ditt forhold til han?

Tar du vare på deg selv? Utseende og helse?

Forsørger du deg selv? Vil du ha flere barn?

Selv tar jeg gjerne en trebarnsfar uten bleiebarn, med et ok forhold til exen.

Anonymkode: 16dc1...ffb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

"-Jeg har mye mer barn enn deg." Men du mangler tydligvis litt skolegang siden du ikke vet at det heter mange flere.... 

Anonymkode: cff4b...240

Kanskje jeg er ikke norsk , beklager skrivefeil det var ikke meningen å gjøre deg opprørt :-) 

Anonymkode: 063bc...749

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, Maleficenta skrev:

Men altså det går an å unngåå bli gravid med alle man blir sammen med. Hadde jeg skulle blitt gravid med alle mine ekser hadde jeg hatt 5 unger nå.. det holder ikke å leke ogfer å sutre over at man bare finner drittsekker når man sitter der med tre unger med tre forskjellige. Bruk prevensjon og slutt å bli gravid med alt og alle liksom...

Er ingen sutring hos min venninne da. Og ingen dømmer henne heller for sine barn. Smålig å dømme på bakgrunn av slikt. Situasjon bak kan være så annerledes enn å bare ligge til seg barn hos alle menn.

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags mann får de da?

Jeg er singel, 2 barns mor, med orden i heimen, og meg selv. Og jeg finner ikke en oppegående, flott mann.

Anonymkode: e1023...bef

Skal aldri si aldri. Storesøsteren min som har to barn, som er mitt forbilde fikk seg en mann, psykolog som ikke ønsker barn selv. Veldig oppegående mann, morsom, kjekk og snill. 

AnonymBruker
Skrevet

Barna har samme far. Nettopp skilt. Var sammen med pappaen til barna i over 20 år. Er ikke på jakt etter noen ny mann enda, selv om jeg håper at jeg ikke er singel resten av livet. Er snill, grei, en god mor, samarbeider bra med barnefaren, trener og tar vare på meg selv, og ser bra ut😀 Var bare litt intr å se hva dere mannfolk tenker på når dere skal ha dere dame. Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35 år. Barna er 8,12 & 16. Er ferdig ned barn. Har god økonomi til å klare meg selv😀😀

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg eren singel 3 barns mor. Er det attraktivt? Er det noe dere mannfolk tenker på når dere skal ha dere dame? 

Alder, utseende og personlighet forsvinner jo ikke fra regnestykket. Men er 3 barn et større hinder, ja klart det. "markedet" blir mindre..

Skrevet

Dealbreaker for min del. Hovedsaklig fordi jeg vil starte egen familie.

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 35 år. Barna er 8,12 & 16. Er ferdig ned barn. Har god økonomi til å klare meg selv😀😀

selvfølgelig har du det når du lever på skattepengene våres og din ex mann sin lønnslipp

Endret av brownbrown
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, brownbrown skrev:

selvfølgelig har du det når du lever på skattepengene våres og din ex mann sin lønnslipp

Har ingenting med det å gjøre. Har en godt betalt jobb, og mye penger i banken pga arv ❤ Jeg lever ikke på min x mann! 😀 Ts

• Liker 4
Skrevet

Ryddet for forherligelse av voldsbruk.

Edie, mod.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, brownbrown skrev:

Tror du virkelig enslige mødre, bare lever på Nav, og sin ex mann?

Jeg jobber fulltid, eier mitt eget hus, betalt med mine penger. Far betaler selvfølgelig bidrag, men det går ikke til meg, men barna. Barna går på privatskole, og holder på med idrett begge to. Bidraget dekker vel utgifter til det, så dekker jeg resten.

Anonymkode: e1023...bef

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Dealbreaker for min del. Hovedsaklig fordi jeg vil starte egen familie.

Har ikke kjæresten din to barn? 

Anonymkode: ac899...37c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke kjæresten din to barn? 

Anonymkode: ac899...37c

Tenkte det samme, hun har to barn jo. 

Anonymkode: 40cc9...ec1

Gjest New Girl
Skrevet
På ‎28‎.‎03‎.‎2017 den 6.07, AnonymBruker skrev:

Jeg håper da dette er noe de tenker over. Å gå inn i et forhold hvor det er barn involvert er ikke noe man skal ta lett på.

AnonymBruker
Skrevet

La meg si det sånn. For min egen del så er en mann med barn uaktuelt. Jeg vil ikke bli en stemor og ikke vil jeg ha eventuelt drama med ekskone. Tror det er mange menn som tenker sånn. 

Jeg har en fetter som gikk inn i et forhold med ei med tre barn. Han gjorde det slutt fordi ungene hennes var uregjerlige, så hun tok likeså godt selvmord pga det. Nå er han i forhold med ei uten barn. 

Anonymkode: ed2f3...166

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg si det sånn. For min egen del så er en mann med barn uaktuelt. Jeg vil ikke bli en stemor og ikke vil jeg ha eventuelt drama med ekskone. Tror det er mange menn som tenker sånn. 

Jeg har en fetter som gikk inn i et forhold med ei med tre barn. Han gjorde det slutt fordi ungene hennes var uregjerlige, så hun tok likeså godt selvmord pga det. Nå er han i forhold med ei uten barn. 

Anonymkode: ed2f3...166

:hakeslepp: Holy crap, stakkars barn som ikke var verdt mer for moren enn litt kjærlighetssorg. 

Anonymkode: 40cc9...ec1

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i samme situasjon som deg, alenemor med barn på 9 og 13. Fant en mann som var attraktiv på alle måter (god jobb, godt utseende, og som behandler alle på en real måte).

Han ville ikke ha barn selv, så han så det som en fordel at jeg hadde barn, og ikke ønsket flere. Samt at mine var så store at han slapp småbarnstid. 

Nå har vi vært gift i mange år, og vi har ikke barn sammen. Han har aldri ønsket det.

Da jeg ble singel i en alder av 34, var det flere menn som var interessert i meg. Opplevde ikke at barna var en hindring for å finne en mann. Jeg var sjelden ute på byen, men jeg var student (videreutdanning), og jeg ble jo kjent med mange gjennom det. 

Mannen min møtte jeg gjennom nettdating. Da hadde jeg vært singel i kort tid. Vi hadde ikke engang sett bilde av hverandre da vi møttes, og ingen av oss hadde lagt så mye i det, bare sendt hverandre meldinger innimellom. Tror ingen av oss følte noen gnist da. Han skulle flytte til byen jeg bodde i, og vi skulle møtes bare fordi jeg var den eneste han "kjente" litt der. Jeg hadde egentlig ingen forhåpninger om at han skulle være noe for meg. Da vi møttes i august det året, ble jeg overrasket over hvor pen han var, men det betydde ikke noe der og da. Etterhvert som vi møttes flere ganger, så ble vi sakte men sikkert forelsket, og etter det, så har det vært oss to.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...