Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Monky skrev:

I "navnelapp" innlegget har hu rett og skett lagt ut tlf nummeret sitt🙈

Hun ønsker kanskje å få flere telefonsamtaler 🤔

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det mye rart fra henne om dagen. 

Noen har sagt hun ikke burde ta 100 repitisjoner av styrkeøvelsene sine. Men det er greit, for på Sommereventyr i går tok barn på 13 år 500 squats. Med toppidrettsutøvere som trenere!

Jaaaaaa. Men de har kanskje ikke fokus på å bygge rumpe heller? Får man nesten håpe! 

100 reps av noe er ikke styrketrening, Anne Brith. Det kalles kardio. Hva skjer med de totalt usaklige sammenligningene? Stort behov for å rettferdiggjøre og overbevise seg selv om at man alltid vet alt om..alt?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange moralprekner på snap om dagen.

Nei, jeg bryr meg ikke noe særlig, men klarer ikke slutte å se pga den gode underholdningen. Snapen hennes har overtatt for Fotballfrues kommentarfelt for min del. 😊😊😊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Monky skrev:

I "navnelapp" innlegget har hu rett og skett lagt ut tlf nummeret sitt🙈

Nummeret hennes står også oppført på hennes facebook-side, så hun opplever neppe noe negativt ved det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor hun på død og liv skal påstå at hun lever for 1000 kr uka? Hadde hun f.eks sagt 1500, så hadde folk trodd på det. Hvorfor ødelegge så for sin egen troverdighet? Det hadde jo vært kjempekjekt med en blogger som kunne hjelpe folk å få ned utgiftene, for mange bruker jo alt for mye penger unødvendig matbutikken.

Jeg har levd for 1000 kr uka i en periode jeg var uten jobb, men vi er 4 i familien, ikke 6. I tillegg til at barna var yngre enn hennes og trengte mindre mat.  Det var jo kjipt og vi snudde på krona. Den uka vi måtte handle vaskemidler, toalettsaker ol. så var det vanskelig.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Kristanna skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor hun på død og liv skal påstå at hun lever for 1000 kr uka? Hadde hun f.eks sagt 1500, så hadde folk trodd på det. Hvorfor ødelegge så for sin egen troverdighet? Det hadde jo vært kjempekjekt med en blogger som kunne hjelpe folk å få ned utgiftene, for mange bruker jo alt for mye penger unødvendig matbutikken.

Jeg har levd for 1000 kr uka i en periode jeg var uten jobb, men vi er 4 i familien, ikke 6. I tillegg til at barna var yngre enn hennes og trengte mindre mat.  Det var jo kjipt og vi snudde på krona. Den uka vi måtte handle vaskemidler, toalettsaker ol. så var det vanskelig.

 

Det kjipe er at hun gjør andre usikre. Min egen mann kom hjem her en dag og fortalte om denne bloggeren med fire barn som hadde ukentlig matbudsjett på 1000 kroner. Det var da jeg faktisk satte meg ned og regnet ut, for å kunne vise mannen min at se her, 1000 kr i uka for fem pers betyr 31 gram havregryn til frokost per stk av en grøt laget på vann med vann å drikke til, 1/5 blomkålshode og 0,5 dl melk til middag, samt et eple eller en banan til kveldsmat + ingen middag en dag i uka. Selv spiser vi mye fisk, rent kjøtt og masse grønnsaker/salater med pinjekjerner, cherrytomater, balsamicoeddik og gode oljer osv i vår familie på fire, samt at det bakes mye grove brød med diverse frø og tørket frukt inni. Da strekker naturligvis ikke et slikt budsjett til, men vi sparer heller inn på andre ting som Anne Brith velger å bruke mye penger på (løsvipper, løsnegler, løshår, selvbruning, tatoverte lepper og bryn, byturer og festing osv).  

Endret av Ultiva
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 repetisjoner av styrkeøvelser hver dag!? Og alle som reagerer på det tar jo feil for barna tok 500 squats en gang... Så sånn er det

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med bloggberømmelsen følger det endel negative sider, blant annet at all selvironi, selvkritikk og evne til å se andres synspunkter legges på hylla. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sol79 skrev:

Mange moralprekner på snap om dagen.

Nei, jeg bryr meg ikke noe særlig, men klarer ikke slutte å se pga den gode underholdningen. Snapen hennes har overtatt for Fotballfrues kommentarfelt for min del. 😊😊😊

:5:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om "hvis du ikke har noe pent å sii, så ikke si det i det hele taaaatt!!" (med hundefilter, sådan). Nå har hun skrevet et innlegg hvor hun nevner at han hun var sammen med i vinter fikk henne til å kutte kontakten med Espen Hilton fordi han ikke likte at hun brukte tid sammen med en som var kjekk og morsom. Det er snakk om å henge ut en fyr foran mange tusen lesere.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Sol79 skrev:

Ikke så veldig mange tusen egentlig.

Mange nok til at det er både ufint og selvmotsigende.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innleggstittel: "5 tegn på at du ikke er riktig for ham". 

Det er vel det motsatte hun skriver om og egentlig mener?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, troikaen skrev:

Trist at hun har behov for å snakke stygt om den tidligere forloveden sin.

Ja, det synes jeg og. Jeg synes det er direkte stygt. Det er klart det er en og annen kjendis som går ut med uheldig informasjon om ekser, men det er ikke såå ofte. Og i grunnen synes jeg det sier mer om den som sprer informasjon enn den som blir blottlagt. Det kan godt hende at informasjonen stemmer, men fordi han ikke har den samme muligheten til å fortelle sin del av saken, óg fordi det kun sier noe om en brøkdel av forholdet, synes jeg det er ordentlig dårlig gjort. Hun kunne nøytralisert det, og for elsempel sagt at hun "i tidligere forhold har opplevd...". 

Og ja, det kan hende hun har en "god" grunn til å gjøre det, og at vi ikke kjenner hele historien og ikke burde bry oss og bla bla bla, men finnes det egentlig noen god grunn til å gjøre sånt? Er det god nok grunn å si at "han begynte og har gjort noe myyye verre"? (Vil påpeke at AB, såvidt jeg vet, ikke har kommet med denne påstanden, er bare hypotetisk fra min side.)

For ÉN gangs skyld burde du kunne si unnskyld, Anne Brith, gjøre noen endringer på innlegget ditt og innrømme at det kanskje ikke er det mest ålreite du har gjort i livet ditt. Og nei, jeg sier det ikke for å være slem eller plukke på alt du gjør, men nå for tida er det ALT for mye som skurrer på bloggen din, og den er et helt annet sted enn der den startet. Det begynte som en ganske god bakeblogg, skrevet av ei voksen, relativt tøff dame. Nå minner det om er det en rosablogg skrevet av ei voksen dame som det virker som har lyst til å være 17 igjen: sponsede innlegg side opp og side ned, snapstories med hvilket tall det står på vekta, trutmunn, og den ene dagen er innlegg om den nye forelskelsen, den andre et innlegg om eksens mørke sider, vipper, negler og drinker.

Det jeg synes du er god på, er baking, samt innleggene om å utvikle seg, og sette seg selv først innimellom, fokusere på ting som gir deg energi osv. Og jeg synes også du har mye bra å komme med i forhold til sparetips, men ikke lyv til oss. Det er vi som er store deler av inntekta di, og jeg håper du en dag kan svelge litt av stoltheta di og innrømme at du også har tatt feil innimellom, og dumma deg ut en gang eller to. (Ikke bare på ferie med han du liker, eller på sykkelturen hvor du vsr nedi med kneet)

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hjärtat skrev:

Ja, det synes jeg og. Jeg synes det er direkte stygt. Det er klart det er en og annen kjendis som går ut med uheldig informasjon om ekser, men det er ikke såå ofte. Og i grunnen synes jeg det sier mer om den som sprer informasjon enn den som blir blottlagt. Det kan godt hende at informasjonen stemmer, men fordi han ikke har den samme muligheten til å fortelle sin del av saken, óg fordi det kun sier noe om en brøkdel av forholdet, synes jeg det er ordentlig dårlig gjort. Hun kunne nøytralisert det, og for elsempel sagt at hun "i tidligere forhold har opplevd...". 

Og ja, det kan hende hun har en "god" grunn til å gjøre det, og at vi ikke kjenner hele historien og ikke burde bry oss og bla bla bla, men finnes det egentlig noen god grunn til å gjøre sånt? Er det god nok grunn å si at "han begynte og har gjort noe myyye verre"? (Vil påpeke at AB, såvidt jeg vet, ikke har kommet med denne påstanden, er bare hypotetisk fra min side.)

For ÉN gangs skyld burde du kunne si unnskyld, Anne Brith, gjøre noen endringer på innlegget ditt og innrømme at det kanskje ikke er det mest ålreite du har gjort i livet ditt. Og nei, jeg sier det ikke for å være slem eller plukke på alt du gjør, men nå for tida er det ALT for mye som skurrer på bloggen din, og den er et helt annet sted enn der den startet. Det begynte som en ganske god bakeblogg, skrevet av ei voksen, relativt tøff dame. Nå minner det om er det en rosablogg skrevet av ei voksen dame som det virker som har lyst til å være 17 igjen: sponsede innlegg side opp og side ned, snapstories med hvilket tall det står på vekta, trutmunn, og den ene dagen er innlegg om den nye forelskelsen, den andre et innlegg om eksens mørke sider, vipper, negler og drinker.

Det jeg synes du er god på, er baking, samt innleggene om å utvikle seg, og sette seg selv først innimellom, fokusere på ting som gir deg energi osv. Og jeg synes også du har mye bra å komme med i forhold til sparetips, men ikke lyv til oss. Det er vi som er store deler av inntekta di, og jeg håper du en dag kan svelge litt av stoltheta di og innrømme at du også har tatt feil innimellom, og dumma deg ut en gang eller to. (Ikke bare på ferie med han du liker, eller på sykkelturen hvor du vsr nedi med kneet)

Meget bra skrevet! 👏🏼

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...