Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Sorbus
1 time siden, neiognei skrev:

Er sikkert hund. Hun sa for en stund siden at hun trodde hun hadde bestemt seg for det. Må jo så klart trekkes ut i uendeligheten.

I så fall må hun ha Sørumsands mest tolerante utleier. For jeg regner med at hun har spurt om det er greit. I likhet med når hun lagde alle hullene i taket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Sorbus skrev:

I så fall må hun ha Sørumsands mest tolerante utleier. For jeg regner med at hun har spurt om det er greit. I likhet med når hun lagde alle hullene i taket...

Hun har jo hatt hund på besøk der i flere dager, flere ganger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at hun skriver et innlegg (med oppsatt bilde) om at hun må roe situasjonen før hun skriver et innlegg :nori:

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, BeverTramp skrev:

Fantastisk at hun skriver et innlegg (med oppsatt bilde) om at hun må roe situasjonen før hun skriver et innlegg :nori:

Hun har nok innlegget klart ! Hun som forhåndsskriver såå mange innlegg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BeverTramp skrev:

Fantastisk at hun skriver et innlegg (med oppsatt bilde) om at hun må roe situasjonen før hun skriver et innlegg :nori:

😂😂😂

Hun har satt seg fore å  klatre på listen nå. Satser vel på en førsteplass.

Det blir ikke jeg som klikker meg innpå. Bryr meg ikke om alle de fantastiske hemmelighetene hennes.😜

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, shortstories skrev:

Ekstra inntekt med enda en blogg :) 

Hvordan er det dersom en 12-åring begynner å tjene penger på en blogg? Er h*n ikke for ung til å inngå arbeidsforhold? Bare spør fordi jeg er nysgjerrig, hvordan er regelverket rundt barn og arbeid?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne "store avsløringer" fra bloggere bruker gjerne å være overraskende kjedelige. Og med små hint av spons, som regel.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MissMaya skrev:

Sånne "store avsløringer" fra bloggere bruker gjerne å være overraskende kjedelige. Og med små hint av spons, som regel.

Ja, hun skulle jo fortelle i dag...hm🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, sweety pie skrev:

Ja, hun skulle jo fortelle i dag...hm🤔

Men har hun sagt hvem hun skulle fortelle det til i dag? Var det kun barna (som har fått vite det), venninner, eller offentliggjøre det på bloggen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Viernes skrev:

Men har hun sagt hvem hun skulle fortelle det til i dag? Var det kun barna (som har fått vite det), venninner, eller offentliggjøre det på bloggen?

Ja, hun skulle skrive på bloggen, mener jeg. Hun skrev at hun lover å oppdatere på kvelden eller noe. Bloggerne har jo filmet henne også. Så kanskje en kaotisk dag. Men oppdaterer nok tidlig på morningen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X

Det er mye å sette fingeren på hos AB, men denne personen som Herser med henne i kommentarfeltet konstant begynner å irritere meg like mye som bloggeren selv. Det er bare pinlig med slik oppførsel, med opp til flere kommentarer i hvert innlegg med samme poeng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Galaxy X skrev:

Det er mye å sette fingeren på hos AB, men denne personen som Herser med henne i kommentarfeltet konstant begynner å irritere meg like mye som bloggeren selv. Det er bare pinlig med slik oppførsel, med opp til flere kommentarer i hvert innlegg med samme poeng. 

AB godkjenner jo alle kommentarer før de publiseres. Så det at hun publiserer de er nok også godt gjennomtenkt og kynisk for å få medfølende kommentarer og støtte fra andre lesere.  

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Veslefrikk skrev:

AB godkjenner jo alle kommentarer før de publiseres. Så det at hun publiserer de er nok også godt gjennomtenkt og kynisk for å få medfølende kommentarer og støtte fra andre lesere.  

Nemlig, uten provoserende innlegg og ditto kritiske kommentarer aka hat hadde bloggen hennes vært laaangt nede på lista, og sånt blir det jo ikke spåns og hus av. Hun er like avhengig av haterne som haterne er av å lese denne bilkræsjen av en blogg. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Galaxy X skrev:

Det er mye å sette fingeren på hos AB, men denne personen som Herser med henne i kommentarfeltet konstant begynner å irritere meg like mye som bloggeren selv. Det er bare pinlig med slik oppførsel, med opp til flere kommentarer i hvert innlegg med samme poeng. 

Mener du vedkommende som på Facebook f.eks. spør om hun kan si sin mening om faren ved eksponering av barn? Jeg kan virkelig ikke se noe galt i at hun stiller spørsmål ved dette.

Synes det er problematisk at AB har hengt henne ut. Her om dagen så jeg en annen kommentator hive seg på og være spydig mot en Hege. Problemet er at det var ikke Hege-Hege. AB ler og sier at hun nok mente den andre Hege, som nå var blokkert. Tydeligvis var dette veldig gøy. Hurra for mobben. Ligger i kommentarfeltet til aprilsnarren på fb. 

Endret av Vipser
Husket feil..
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Galaxy X
48 minutter siden, Vipser skrev:

Mener du vedkommende som på Facebook f.eks. spør om hun kan si sin mening om faren ved eksponering av barn? Jeg kan virkelig ikke se noe galt i at hun stiller spørsmål ved dette.

Synes det er problematisk at AB har hengt henne ut. Her om dagen så jeg en annen kommentator hive seg på og være spydig mot en Hege. Problemet er at det var ikke Hege-Hege. AB ler og sier at hun nok mente den andre Hege, som nå var blokkert. Tydeligvis var dette veldig gøy. Hurra for mobben. Ligger i kommentarfeltet til aprilsnarren på fb. 

Nei, jeg mener personen på bloggen. Og det er samme emnet hun stort sett nevner, men når det blir flere kommentarer i hvert innlegg, uten sammenheng, og ikke som svar eller respons - bare ren gjentagelse - blir det bare irriterende å lese. 

 

Ja, jeg så det der også... Og det tok vel noen dager før hun "forklaete", og lot frekkheten ligge der til vedkommende reagerte. Ufint of unødvendig!

Endret av Galaxy X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
2 timer siden, Veslefrikk skrev:

AB godkjenner jo alle kommentarer før de publiseres. Så det at hun publiserer de er nok også godt gjennomtenkt og kynisk for å få medfølende kommentarer og støtte fra andre lesere.  

Ja, det er det ingen tvil om. Jeg mistenker også at hun drar en "fotballfeue" i kommentarfeltet av og til også. Men det gjør ikke H mindre pinlig, med å gjenta seg selv uten at set er som svar eller nye utsagn, bare ny skrivemåte og like dårlig språk som ellers i kommentarfeltet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Galaxy X skrev:

Nei, jeg mener personen på bloggen. Og det er samme emnet hun stort sett nevner, men når det blir flere kommentarer i hvert innlegg, uten sammenheng, og ikke som svar eller respons - bare ren gjentagelse - blir det bare irriterende å lese. 

 

Ja, jeg så det der også... Og det tok vel noen dager før hun "forklaete", og lot frekkheten ligge der til vedkommende reagerte. Ufint of unødvendig!

Synes det er dårlig av AB og ikke svare på dette spørsmålet om hennes syn på eksponering av barn? 

Denne personen som spurte om dette var jo ikke ufin.. AB ber folk legge ut meninger og spørsmål på Facebook for å slippe nett troll. Men da bør Hun jo være voksen nok til og svare på spørsmål.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...