Vikinggirl

Anne Brith

2 308 innlegg i emnet

Dette er jo klassisk Anne-Brith. Skriver noe provoserende om andre foreldre/som engasjerer foreldre, skaper litt engasjement og hopper oppover blogglisten for noen skarve dager. 

19

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjesp. Så forutsigbart. Klikkbatesbloggen med stor K. 

Følgende temaer kan jeg foreslå:

Slik fikk jeg meg en ung elsker i nabolaget (se på meg, jeg har draget).

Alenemødre må slutte å sutre (se på meg, jeg klarer meg).

Sommerferie er for pyser (se på meg, jeg jobber).

Slik fikk jeg sommerkroppen (se på meg, jeg er fit.)

22

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, BeverTramp skrev:

Ab jobber hjemme, en makron er halve tiden hos far, og 3 av makronene er i Nederland halve sommeren. Hadde vært overrasket hvis kabalen IKKE gikk opp.

I tillegg til at de tre eldste er så gamle at de fint kan være hjemme alene på dagtid noen uker.

16

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Ultiva skrev:
3 timer siden, Ultiva skrev:

Forskjellen er at ungene ikke har noe de skulle ha sagt og er prisgitt sine foresatte. Anonyme voksne derimot, de kan komme med represalier med personvernloven i hånd. AB holder seg vel stort sett til å utlevere de som ikke kan forsvare seg.

Det argumentet går ikke i ABs favør uansett :P

5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 timer siden, Femilie skrev:

Dette er jo klassisk Anne-Brith. Skriver noe provoserende om andre foreldre/som engasjerer foreldre, skaper litt engasjement og hopper oppover blogglisten for noen skarve dager. 

Og sakte, men sikkert skaver leserne av, helt til hun har mistet sympati hos flesteparten. Denne provokasjonsgreia hennes er ikke en farbar vei; selv den mest ihuga elsker av bloggen hennes begynner vel å få nok av å forsvare henne hver gang hun roper ut om en gruppe mennesker som er dust, samtidig som hun finpusser på sin egen glorie. Hun er så endimensjonal i jakten på klikk at hun ikke skjønner hva slags skade hun gjør på folks inntrykk av henne. 

Et vesentlig spørsmål er jo hvorvidt hun som blogger er attraktiv som sponseobjekt dersom folk finner henne usympatisk. 

10

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og persondebatt

- Pavilion, mod

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Moderert bort for persondebatt i en tråd som omhandlar ein person. Jaja. 

Då får eg omformulera meg til at det mesta som blir skrevet i den bloggen er idiotisk og wannabe provoserande. I det minsta prøv å ha ein 8-16 jobb før man uttalar seg om andres utfordringar. 

Bloggeigar framstår som umoden og sjølvsentrert. 

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en tid tilbake i et innlegg var det en  som synes det var rart at Anne Brith har sluttet å skrive hvor de forskjellige bakeprodukter komme fra. hun har alltid skrevet at de kommer fra Møllerens ,Tine eller slike forskjellige bedrifter men plutselig nå I dag i siste blogginnlegg så har hun nå skreve opp at melka er fra Tine,mel fra Møllerens osv osv. Er hun sponset av disse leverandørene uten å skrive det?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   4 medlemmer

• Frkuperfekt
    • skravlus
    • erane
    • tuttavims

Artikler fra forsiden