Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

Æsj, kjenner jeg blir irritert på at hun får buketten til inntekt for Rosa Sløyfe-aksjonen sponset også. :glare:

Mister lysten til å gi til aksjonen når det tilsynelatende brukes penger på å transportere blomster helt ut til Siljan. Flere andre bloggere som har fått også?
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mister lysten til å gi til aksjonen når det tilsynelatende brukes penger på å transportere blomster helt ut til Siljan. Flere andre bloggere som har fått også?

 

Rosa Sløyfe-aksjonen kan støttes direkte ved å betale en liten sum, eller handle på deres nettbutikker.

Hos Mester Grønn går kun 25,- av produktene som selges til Brystkreftforeningen/Kreftforeningen.

Dette er altså hva Mester Grønn sponser Kreftforeningen med, resten beholder de selv.

 

Gå heller hit eller hit for å støtte Rosa Sløyfe aksjonen

Endret av Cornucopia
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Mister lysten til å gi til aksjonen når det tilsynelatende brukes penger på å transportere blomster helt ut til Siljan. Flere andre bloggere som har fått også?

Camilla P også
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker veldig mye i leppene. Hun starta med litt, men i det siste har hun fylt inn MYE! Tenkte på dette da jeg så det nærbilde jeg også. Huff...

Jeg synes det bare er trist når folk i 20-årene begynner å kludre med de unge, fine trekkene sine.

Og greit å ønske fyldigere lepper, men det ser virkelig falskt ut. Synd at det blir idealet å få den looken.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla P også

 

Camilla P har i det minste lagt inn en direktelink til Kreftforeningens rosa sløyfe-side.

Mens CBE foretrekker å opplyse om hvor kaffeglasset hennes er fra.

 

 

:murvegg:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Camilla P har i det minste lagt inn en direktelink til Kreftforeningens rosa sløyfe-side.

Mens CBE foretrekker å opplyse om hvor kaffeglasset hennes er fra.

:murvegg:

Vi har alle våre prioriteringer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig tjener ikke Fotballfrue 500.000 i måneden, men det er godt mulig bloggen omsetter for det, og det er to vidt forskjellige ting. Syns DN er veldig utydelige der. Caroline tjener på langt nær like mye som toppsjefen i Telenor, men Treasures har omtrent like høy omsetning som han har inntekt. Ikke det samme!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig tjener ikke Fotballfrue 500.000 i måneden, men det er godt mulig bloggen omsetter for det, og det er to vidt forskjellige ting. Syns DN er veldig utydelige der. Caroline tjener på langt nær like mye som toppsjefen i Telenor, men Treasures har omtrent like høy omsetning som han har inntekt. Ikke det samme!

Og hvis de egentlig har ment Treasure så er det vel en sjangs for at mannens fotballpenger også blir betalt inn der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder artikkelen i DN så er den litt for tabloid mht inntekt, ja.

3-500 000 er vel det bloggen kan omsette for i måneden. Av dette skal ekteparet med barn lønne seg selv, betale skatt, betale management, og betale andre driftsutgifter i forbindelse med firmaet. 
CBE putter ikke selv bloggens omsetning i egen lomme, så det blir litt misvisende ja.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis de egentlig har ment Treasure så er det vel en sjangs for at mannens fotballpenger også blir betalt inn der?

Neppe. Det er nok helt vanlig lønnsinntekt innberettet på Herr Eriksen. Tviler på at Treasure sender faktura til Odd. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder artikkelen i DN så er den litt for tabloid mht inntekt, ja.

3-500 000 er vel det bloggen kan omsette for i måneden. Av dette skal ekteparet med barn lønne seg selv, betale skatt, betale management, og betale andre driftsutgifter i forbindelse med firmaet. 

CBE putter ikke selv bloggens omsetning i egen lomme, så det blir litt misvisende ja.

Uenig. Synes det blir for lettvint å avskrive dette som tabloid.

Artikkelen belyser at CBE har inntekter på opp til 500k/mnd på å gjøre ingenting på sosiale medier. Selvsagt er det utgifter forbundet med å drive næringsvirksomhet,men fakta består: CBE som merkenavn er verd millioner i året. Det fremstår som ganske utrolig, men når man klyper seg i armen og innser at man lever i 2015 forstår man dessverre at slikt er mulig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig. Synes det blir for lettvint å avskrive dette som tabloid.

Artikkelen belyser at CBE har inntekter på opp til 500k/mnd på å gjøre ingenting på sosiale medier. Selvsagt er det utgifter forbundet med å drive næringsvirksomhet,men fakta består: CBE som merkenavn er verd millioner i året. Det fremstår som ganske utrolig, men når man klyper seg i armen og innser at man lever i 2015 forstår man dessverre at slikt er mulig.

 

Det jeg mener er misvisende er bruken av ordet inntekt.

 

Jeg anser inntekt som lønn, og at omsetning er det ordet som skulle vært brukt i artikkelen.

CBE som ansatt tar ikke ut en millioninntekt i lønn per år, så vidt jeg vet.

Endret av Cornucopia
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neppe. Det er nok helt vanlig lønnsinntekt innberettet på Herr Eriksen. Tviler på at Treasure sender faktura til Odd. :)

Sant nok. Synes det var så vanvittig mye penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme det, men artikkelen er misvisende for mange. En bedrifts omsetning og innehaverens inntekt er to vidt forskjellige ting. Tipper det er mange som tror CBE tjener 6MNOK i året etter at de leste den artikkelen der, og det er hun langt unna fra å tjene.

Endret av Sol79
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og så jeg som hadde forfattet et lengre kåseri om hva jeg syns om rosablogging!
Jeg får vel spare det til en annen, passende anledning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor drar du frem dette nå? Dette er jo mange uker siden, og er ferdig diskutert, heng heller med i det som diskuteres i bloggen for øyeblikket, ingen husker mange hundre sider tilbake og hva som ble snakket om da/kommentert.

 

Fordi jeg ikke leste det før nå. Og du kan enkelt trykke på pilen for å gå tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hegnar.no gjengir mye fra DN; http://www.hegnar.no/kvinner/artikkel565034.ece

 

Det virker som hun (og CP) bytter annonseseselskap på nyåret også, virker som UB-sjefen Thomas Moen har store planer ;)

 

Disse bloggene handler jo utelukkende om annonser. Alt er lagt opp til å få inn annonser.

Du finner lite som er mindre ekte enn en "toppblogger".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bloggene handler jo utelukkende om annonser. Alt er lagt opp til å få inn annonser.

Du finner lite som er mindre ekte enn en "toppblogger".

Du må ikke si at de ikke er ekte. Da blir både de og fansen lei seg, og så sier de at du kan jo finne deg noe annet å lese, og la de stakkars, misforståtte velmenende bloggerne i fred. For hvis du kritiserer dem, ser de ingen annen utvei enn å jukse, lyve, bedra og snyte. Og hvis du kritiserer DET (altså juging og juksing og bedrag og manglende merking av reklame og sånn) så er du feit, slem og har for mye fritid. Og slik går nu dagan. :filer: Endret av pøbelsara
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...