Cavatina Skrevet 2. oktober 2015 #18321 Skrevet 2. oktober 2015 Ikke så veldig saklig sikkert, men.. jeg synes den hatten og de skoene hun har på seg på "kafe" innlegget er aldeles forferdelig... er det "in" nå? Jeg er ingen moteløve, men har ikke sett noe liknende på noen andre. For kort tid siden gikk hun jo KUN i megahøye Jeffrey Campbell sko, det er det visstnok helt slutt på. Nå er det flate fotformsko som gjelder. De flate Gucciskoene som hun og LK hadde likedan... får frysninger :omg:Skjønner ikke helt smaken hennes.. Hun treffer ganske bra når hun kler seg litt mer casual synes jeg, med fks jeans.. Med en gang det blir litt ekstra... grøss. Hun er fra Sarpsborg. Østfold. Det er vel ikke så lett å fjerne seg helt vekk fra Harry-stilen uansett hvor mange street-style blogger man leser om dagen 7
neiognei Skrevet 2. oktober 2015 #18322 Skrevet 2. oktober 2015 Hun er fra Sarpsborg. Østfold. Det er vel ikke så lett å fjerne seg helt vekk fra Harry-stilen uansett hvor mange street-style blogger man leser om dagen Hvordan tror du vi kler oss i Sarpsborg egentlig? 7
Cavatina Skrevet 2. oktober 2015 #18323 Skrevet 2. oktober 2015 Hvordan tror du vi kler oss i Sarpsborg egentlig? Idag tok jeg på meg flannelskjorte og skinnvest - hver for seg helt kurant. Men absolutt ikke sammen. Det er lenge siden jeg har kledd meg så harry på autopilot. Det ble en kjapp omkledning. Jeg er fra Indre Østfold, har jobbet i Sarpsborg, og regner med at ironi-skiltet skulle vært flagget tydeligere i mitt forrige innlegg. 3
Gjest Lalalala59 Skrevet 2. oktober 2015 #18324 Skrevet 2. oktober 2015 Hvordan tror du vi kler oss i Sarpsborg egentlig? Poenget er at noen plagg hver for seg kunne vært fine, men når du går med hatt, skinnskjørt og en cardigan med frynser (aner ikke hva det heter?), så blir det bare alt for mye. Som den gangen hun gikk med cowboyhatt, flanellskjorte og lårhøye støvletter. Hun tar elementer som kunne vært fine for seg og gjort et antrekk og setter alt inn i samme antrekk. Harry, og det vitner om at en ikke har en egen stil, men tar elementer fra alt og skjønner ikke hvordan en skal kombinere det.
Amber Skrevet 2. oktober 2015 #18325 Skrevet 2. oktober 2015 Huff den cardigan var heller ikke bra nei
Cavatina Skrevet 2. oktober 2015 #18326 Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Svart belte i shopping gjør en ikke automatisk til noen mester i fashion-begrepet. Det er lett å kopiere et antrekk men vanskelig å ha en rendyrket egen og individuell stil, syns jeg. Veldig ofte bommer man/jeg/CBE/andre bloggere - stryk det som ikke passer - på det man på generelt grunnlag kan kalle stil. Fordi, hvis man reflekterer over det: Hva er egentlig stil? Hvilken stil ønsker man å ha? Hva utgjør en personlig stil? Fins stil uten å ha kopiert et bilde i et blad/en blogg/venninnen/miljøet man ferdes i? Det eneste jeg er sikker på er å kjenne igjen noe som generelt ser harry ut. Det har noe med sammensettingen av elementer i antrekket å gjøre. CBE har en tendens til å kle seg harry/bomme. Det kan være fordi hun egentlig ikke har rendyrket en personlig stil. Hun shopper tøy hun har lyst på tilsynelatende uten å tenke gjennom hvorvidt det passer inn i den store garderoben hun har fra før. Derfor blir det ofte, etter mitt syn, bom. Og et stort forbruk. Jobben hennes består av å posere for antrekksbilder iført siste tiders shopping, og det er sjeldent hun gjentar plaggene. Uansett, CBEs klesstil er lite relevant for denne tråden, så avslutter her. Endret 2. oktober 2015 av Cornucopia 7
Keaton Skrevet 2. oktober 2015 #18327 Skrevet 2. oktober 2015 Virker som det er mye linking til "billigklær" for tiden, men jeg tenker hun tjener mer penger på disse fordi leserne faktisk har råd til å kjøpe plaggene. Tror skjørt til 8-10 000 som hun hadde en gang, ikke gir spesielt mye penger i kassa. Da blir det fakeskinnstøveletter og slikt det går i. Penga rår, stilen ofres. (For hun har jo faktisk endel flotte klær, men Marlene Birger ol er ikke akkurat billig). 9
Cavatina Skrevet 2. oktober 2015 #18328 Skrevet 2. oktober 2015 Virker som det er mye linking til "billigklær" for tiden, men jeg tenker hun tjener mer penger på disse fordi leserne faktisk har råd til å kjøpe plaggene. Tror skjørt til 8-10 000 som hun hadde en gang, ikke gir spesielt mye penger i kassa. Da blir det fakeskinnstøveletter og slikt det går i. Penga rår, stilen ofres. (For hun har jo faktisk endel flotte klær, men Marlene Birger ol er ikke akkurat billig). Der tenker jeg du har et poeng, ja. 3
MarianneE Skrevet 2. oktober 2015 #18329 Skrevet 2. oktober 2015 Sukk.... jeg jobber rett ved der de var på Café. Jeg var så nær... så nær frua. Den greia hun hadde på hodet var veldig lite flaterende forresten. 3
Gjest Atheena Skrevet 2. oktober 2015 #18330 Skrevet 2. oktober 2015 Hun treffer av og til på antrekkene, men som regel er jeg enig i at hun ikke har det helt i seg. En rød tråd har vært veldig voksne dameklær. Jeg har ikke sett henne i disse voksne "kjerringbuksene" som svigermor hadde elsket på en stund, men de syns jeg slo kaka. Å ha på bukser som har et snitt som om man skulle hatt på tena lady er ikke mye flatterende!
Keaton Skrevet 2. oktober 2015 #18331 Skrevet 2. oktober 2015 Hun treffer av og til på antrekkene, men som regel er jeg enig i at hun ikke har det helt i seg. En rød tråd har vært veldig voksne dameklær. Jeg har ikke sett henne i disse voksne "kjerringbuksene" som svigermor hadde elsket på en stund, men de syns jeg slo kaka. Å ha på bukser som har et snitt som om man skulle hatt på tena lady er ikke mye flatterende! Sikkert slike bukser jeg går med av og til. ☺️ Eller, kan du vise bilde?
Gjest CecilieX Skrevet 2. oktober 2015 #18332 Skrevet 2. oktober 2015 Det er vel med klærne som med resten, de er med på å bygge et image. Mye av det hun bruker portretterer et annet liv enn det hun lever (treningsklærne untatt). Ofte reiser de inn til et byområde for å ta bilder slik at hun kan vise frem en damete karrierekvinne look(sorry, heter sikkert noe annet). Godt poeng dette med at hun nå fokuserer på billigere klær, det er nok en vurdering ut fra muligheten for inntjening. Har de oppdaget at leserne lettere kjøper når ting er rimelig, kan det ha noe med å gjøre at de leserne som ble igjen etter skandalene har et annet økonomisk handlingsrom. Dessuten betaler vel de store kjedene som feks Lindex godt? Så igjen: hennes blogging er økonomisk motivert. Ut fra slik hun har fremstilt hva hun liker, så er jo inntrykket at hun selv liker det som er dyrt / eksklusivt. Hvis hun da har solgt også sin egen klesstil, så har hun vel solgt det siste av det som var genuint henne...
Gjest Asti Skrevet 2. oktober 2015 #18333 Skrevet 2. oktober 2015 Må bare dele: "Finnes det ingen grenser for hva slags dumskap folk, og kvinner spesielt, skal holde på med i nettoen? Åpenbart ikke!" - http://www.ranablad.no/ukeslutt/meninger/finnes-det-ingen-grenser-for-hva-slags-dumskap-folk-og-kvinner-spesielt-skal-holde-pa-med-i-nettoen-apenbart-ikke/o/5-42-104755?ns_campaign=article&ns_mchannel=recommend_button&ns_source=facebook&ns_linkname=facebook&ns_fee=0
jabx Skrevet 2. oktober 2015 #18334 Skrevet 2. oktober 2015 Newsflash, alle partier i Norge mener så og si det samme, det eneste de er uenig i er hvor mye penger som skal til ulik post. Uansett hvem parti man stemmer vil det bli tatt imot flyktninger. Ja, men det er irrelevant for det jeg skriver. Jeg påpeker at det ikke burde være slik.
jabx Skrevet 2. oktober 2015 #18335 Skrevet 2. oktober 2015 Hehe, nesten litt komisk å lese inne på bloggen hennes. Noen kritiserer hun for å IKKE ha engasjert seg i flyktningkrisen, og når hun da oppretter en innsamlingslink, så får hun kritikk for å tyne penger ut av leserne i stedet for å gi penger selv. Vel, det kan jo gå på det at de med "engasjere seg" mener å gjøre noe selv, og ikke få andre til å gi.
jabx Skrevet 2. oktober 2015 #18336 Skrevet 2. oktober 2015 Sist jeg leste tråden var i begynnelsen av september... Har det skjedd noe interessant siden da?
Gjest Mairead Skrevet 2. oktober 2015 #18337 Skrevet 2. oktober 2015 Står i siste innlegg at hun "fra tid til annen" er ute å spiser.. Altså, jeg vil si at jeg er "fra tid til annen" ute å spiser, og da snakker vi 3-5 ganger i året. Hvem av oss har rett?
Gjest Bell Skrevet 2. oktober 2015 #18338 Skrevet 2. oktober 2015 http://karmoynytt.no/2015/08/13/slogmakane-deltar-i-norske-talenter/ Noe Fruen har glemt å fortelle oss? Bør kaféinnlegget merkes som reklame for Slogmåkene shantykor? Den hatten var jo bare helt total katastrofe. Ler så jeg griner
jabx Skrevet 2. oktober 2015 #18339 Skrevet 2. oktober 2015 Toppen av ironi: 15'000 "kritiske" innlegg mot fotballfruen. Gratulerer med å gi henne flere sitat enn Frederic B. Skinner. Hvorfor er det ironi? 75% av innleggene her er jo nesegruse beundrere som forsvarer bedriften med nebb og klør. 1
Unagi Skrevet 2. oktober 2015 #18340 Skrevet 2. oktober 2015 http://1.bp.blogspot.com/-0CHsYrBLklg/VQR8-OtY2yI/AAAAAAAAIYE/4XjzceY4Z4o/s1600/DSC08808.JPG Jeg synes hatten er kul jeg da. Spør hvordan resten av stilen er 1
Fremhevede innlegg