Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen


Ultiva

Anbefalte innlegg

FF er fjollete og har matrester på gulvet EN gang i året. Ferdig snakka!!!

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Folk flest tørker opp med en gang når de søler på gulvet.

Anonymous poster hash: 88878...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært befriende om hun EN gang kunne skrevet f.eks. at "LK kom hjem og var dritsur fordi laget tapte.." eller "Nelia har vært grinete i hele dag, har ikke fått tatt en dusj engang" eller "i dag har jeg følt meg pyton: gusten hud og flatt hår, fant heller ingen rene klær jeg ville ha på meg..", eller noe lignende! Det er vel sånne dager alle utenom FF har... :-)

Jeg er egentlig enig, men hvem vil egentlig lese noe så hverdagslig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært befriende om hun EN gang kunne skrevet f.eks. at "LK kom hjem og var dritsur fordi laget tapte.." eller "Nelia har vært grinete i hele dag, har ikke fått tatt en dusj engang" eller "i dag har jeg følt meg pyton: gusten hud og flatt hår, fant heller ingen rene klær jeg ville ha på meg..", eller noe lignende! Det er vel sånne dager alle utenom FF har... :-)

Hvorfor hadde det vært befriende? Jeg er ikke interessert i å lese om at LK har vært sur, hva har vi med det å gjøre? Eller at Nelia har vært grinete? Det er ikke for slike ting jeg leser bloggen hennes ihvertfall. Alle med litt hjerne skjønner jo at det er slike dager hos alle, selv CBE og LK.

Anonymous poster hash: 4a4ff...e4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes hun skriver om litt dårlige dager jeg. Hun skriver jo at det er kjipt med tap, og hvis hun er trøtt skriver hun jo at hun ikke følte seg bra og at det var dritt å filme Skal vi danse intro med kun tre timer på øyet. Hun skrev jo også nettopp at hun hadde en dårlig hårdag og at hatten reddet henne.

Det er jo tross alt ikke alle som har det helt kaos rundt seg og Fotballfrue og mannen er enkle mennesker hvor hendelser rundt dem ikke går sånn innmari inn på dem og humøret. F.eks, husker dere ikke VG Helg-intervjuet der Fotballfrue skulle rangere hele livet sitt på en HAPPY-skala? Selv den perioden hun hadde spiseforstyrrelser nådde helt til tops på lykkeskalane hennes. Ikke alle mennesker er smarte nok til refleksjon...



Anonymous poster hash: b3d69...55a
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Jeg syntes hun skriver om litt dårlige dager jeg. Hun skriver jo at det er kjipt med tap, og hvis hun er trøtt skriver hun jo at hun ikke følte seg bra og at det var dritt å filme Skal vi danse intro med kun tre timer på øyet. Hun skrev jo også nettopp at hun hadde en dårlig hårdag og at hatten reddet henne.

Det er jo tross alt ikke alle som har det helt kaos rundt seg og Fotballfrue og mannen er enkle mennesker hvor hendelser rundt dem ikke går sånn innmari inn på dem og humøret. F.eks, husker dere ikke VG Helg-intervjuet der Fotballfrue skulle rangere hele livet sitt på en HAPPY-skala? Selv den perioden hun hadde spiseforstyrrelser nådde helt til tops på lykkeskalane hennes. Ikke alle mennesker er smarte nok til refleksjon...

Anonymous poster hash: b3d69...55a

Du glemte noe vesentlig. Det ER faktisk mennesker som er positive til det meste i livet og de har en flott evne til snu vanskelige hendelser til noe positivt.

Jeg har for eksempel aldri hatt det bedre med en av mine nærmeste som den perioden etter at vi hadde fått vite at vedkommende har uhelbredelig kreft med en svært hissig krefttype. Det fikk oss til å innse at vi måtte leve mens vi lever og at livet er for kort til å være negative og sørge.

Det betyr IKKE at vi ikke er smarte nok til å reflektere - tvert imot - det var nettopp det vi gjorde.

PS: Dersom du faktisk mente at Caroline ikke er smart nok til å reflektere over hendelser i livet sitt. Mulig jeg misforstod?

Endret av Vinglasset
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal selvsagt være lov å kritisere denne fruen, hun har selv valgt å være en offentlig person.

Jeg personlig er uenig i veldig mye av det hun gjør og står for, men når det kommer til hjemmet hennes og interiøret så ser jeg virkelig ikke helt hva det er å pirke på.

Jeg synes hjemmet hennes ser pent, ryddig og oversiktlig ut. Jeg liker de lyse fargene og inntrykket det gir. Jeg sjekket ut hjemmet til denne Phil (?) og det var jo helt ærlig veldig, veldig likt FF sitt.

Så hva gjør Phil sitt mer trendy? Hva er "galt" med FF sitt hjem til de av dere som sier det?

Det kan jo rett og slett være smak og behag, men det var noen her inne som sammenliknet akkurat disse to sine hjem, og det synes jeg blir feil da de faktisk er meget like.



Anonymous poster hash: e46cf...90c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF er fjollete og har matrester på gulvet EN gang i året. Ferdig snakka!!!

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Hva er greien med ferdig snakka på KG? Har sett dette uttrykket bli brukt 2-3 ganger på bloggen... de siste 4 årene. På tide å faktisk lese det man såkalt kritiserer?

Anonymous poster hash: bce48...bf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greien med ferdig snakka på KG? Har sett dette uttrykket bli brukt 2-3 ganger på bloggen... de siste 4 årene. På tide å faktisk lese det man såkalt kritiserer?

Anonymous poster hash: bce48...bf5

Det er det FF skriver når hun skal ta siste ordet i diskusjon med sine lesere.

Anonymous poster hash: 3ccd4...29f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiøret hos Fotballfrue er preget av rosa puter, møbler i hvitt treværk, bilder av dem selv på veggen og keramikkengler i alle mulig fasonger og størrelser rundt omkring i hele huset. Samt har hun store gammeldagse klokker på veggen, plastblomster, vitrineskap, blondeduker og porselen med blomstermønster.

Interiøret hos Camilla Pihl er preget av Jonathan Adler-detaljer i gull og kobber, møbler i betong, moderne vaser med EKTE blomster, mye indisk kunsti gull og stein, moderne kunstverk, coffietable books, glasslamper, paljettputer og stor og dekorativ bokhylle.

Mulig dere ikke er så interissert i interiør og at det derfor ser helt likt ut for dere. Men for meg som er svært så opptatt av interiør legger merke til en persons stil med en gang. Pihl har en moderne skandinavisk stil mens Fotballfrue henger igjen i 2004.



Anonymous poster hash: b3d69...55a
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiøret hos Fotballfrue er preget av rosa puter, møbler i hvitt treværk, bilder av dem selv på veggen og keramikkengler i alle mulig fasonger og størrelser rundt omkring i hele huset. Samt har hun store gammeldagse klokker på veggen, plastblomster, vitrineskap, blondeduker og porselen med blomstermønster.

Interiøret hos Camilla Pihl er preget av Jonathan Adler-detaljer i gull og kobber, møbler i betong, moderne vaser med EKTE blomster, mye indisk kunsti gull og stein, moderne kunstverk, coffietable books, glasslamper, paljettputer og stor og dekorativ bokhylle.

Mulig dere ikke er så interissert i interiør og at det derfor ser helt likt ut for dere. Men for meg som er svært så opptatt av interiør legger merke til en persons stil med en gang. Pihl har en moderne skandinavisk stil mens Fotballfrue henger igjen i 2004.

Anonymous poster hash: b3d69...55a

Helt enig. De to har absolutt ikke samme interiørstil overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at de har ulik interiørstil, der min personlige mening også er at hjemmet til Phil ser best ut! Synes allikavel ikke det er nødvendig å rakke ned på de som har annerledes stil enn det man selv foretrekker, jeg sikter da til at "fotballfrue henger igjen i 2004". Om hun gjør det, hva er galt med det? Hun må da få lov til å ha det slik hun ønsker selv hjemme, det er jo hennes hjem?! (men nå har jeg forstått det slik at hun har fått et eller annet management som skal gi henne en helt ny stil, hva er det for noe?)



Anonymous poster hash: 17c2a...98e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det FF skriver når hun skal ta siste ordet i diskusjon med sine lesere.

Anonymous poster hash: 3ccd4...29f

Det må da finnes andre uttrykk som hun har brukt mer enn én gang i året som vil være bedre egnet til å gjøre narr av henne med? Det blir en meningsløs parodi da det er åpenbart at man ikke en gang leser bloggen man refererer til.

Anonymous poster hash: bce48...bf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da finnes andre uttrykk som hun har brukt mer enn én gang i året som vil være bedre egnet til å gjøre narr av henne med? Det blir en meningsløs parodi da det er åpenbart at man ikke en gang leser bloggen man refererer til.

Anonymous poster hash: bce48...bf5

Ferdig snakka!

Anonymous poster hash: 2c7e2...6ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiøret hos Fotballfrue er preget av rosa puter, møbler i hvitt treværk, bilder av dem selv på veggen og keramikkengler i alle mulig fasonger og størrelser rundt omkring i hele huset. Samt har hun store gammeldagse klokker på veggen, plastblomster, vitrineskap, blondeduker og porselen med blomstermønster.

Interiøret hos Camilla Pihl er preget av Jonathan Adler-detaljer i gull og kobber, møbler i betong, moderne vaser med EKTE blomster, mye indisk kunsti gull og stein, moderne kunstverk, coffietable books, glasslamper, paljettputer og stor og dekorativ bokhylle.

Mulig dere ikke er så interissert i interiør og at det derfor ser helt likt ut for dere. Men for meg som er svært så opptatt av interiør legger merke til en persons stil med en gang. Pihl har en moderne skandinavisk stil mens Fotballfrue henger igjen i 2004.

Anonymous poster hash: b3d69...55a

Enig. Dem som synes det ser ut som om Camilla Pihl og Fotballfrue har lik interiørstil har overhodet ikke peiling på interiør.

Anonymous poster hash: eb97b...b05

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er enig i at de har ulik interiørstil, der min personlige mening også er at hjemmet til Phil ser best ut! Synes allikavel ikke det er nødvendig å rakke ned på de som har annerledes stil enn det man selv foretrekker, jeg sikter da til at "fotballfrue henger igjen i 2004". Om hun gjør det, hva er galt med det? Hun må da få lov til å ha det slik hun ønsker selv hjemme, det er jo hennes hjem?! (men nå har jeg forstått det slik at hun har fått et eller annet management som skal gi henne en helt ny stil, hva er det for noe?)

Anonymous poster hash: 17c2a...98e

Man kan jo diskutere om det er slemt eller ikke å diskutere en bloggers stil og smak på interiør. Mitt argument er i så fall at dama lever av å vise frem livet sitt, klærne sine, stua si og pulsklokka. Om hun ikke ønsket kommentarer på disse tingene så hadde hun ikke delt det. Bloggere lever av at vi andre snakker om dem, gir dem klikk og har meninger. Uten det er en blogger ingenting.

Så hva er ditt argument for at vi ikke kan diskutere interiøret til bloggeren som selv sier at hun blogger om mote livsstil og interiør? At det er slemt? Om hun har åpnet et interiørmagasin fra 2014 så vet hun jo selv at hun har en utdatert stil og det er sikkert derfor englene ryker og velour kommer inn. Slev syntes jeg dessverre ™ Design er griseharry, men det er i det minste bedre en keramikkengler og rosegardiner.

Anonymous poster hash: b3d69...55a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at alle må være like. Ikke mange bloggere som er sjeldne og personlige. Alle får silikon, hairextension, botox, fillere, klær, sko og pynt. Nå møbler og gardiner. Interiørbutikkene kaster seg over bloggerene og sponser de i hue og ræva for å tjene masse penger selv. Ergo de bytter stil og møbler 3 ganger i året ca. Så blir alle like, lik stil som villapaprika og co. Boring!



Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at alle må være like. Ikke mange bloggere som er sjeldne og personlige. Alle får silikon, hairextension, botox, fillere, klær, sko og pynt. Nå møbler og gardiner. Interiørbutikkene kaster seg over bloggerene og sponser de i hue og ræva for å tjene masse penger selv. Ergo de bytter stil og møbler 3 ganger i året ca. Så blir alle like, lik stil som villapaprika og co. Boring!

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Ingen har vel lik stil som villa paprika? Jeg mener, kanskje en putebutikk ellernoe, men ellers er hun ganske egen der altså..

Anonymous poster hash: b3d69...55a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men hun er jo vei til å bytte? Bytter FF interiørstil oppi dansing, detnye og mammarollen?? Er ikke på bloggen, bare leste her.



Anonymous poster hash: cf5ef...056
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...