Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enda et opplegg med Simen? Hun har begynt på en del opplegg både med han, andre og seg selv som bare har rent ut i sanden. Hvis hun hadde vært min venninne så hadde jeg bedt henne ta seg en svær chill pill, kun konse om jobben som pt og legge eget stress med mat og trening på is for en god stund til hun får hodet over vannet. Skrev det til henne på bloggen en gang, men det ble ikke godkjent. Står for det fremdeles. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for latterliggjøring, hets, spekulasjoner og kommentarer som omhandler kropp samt svar.

- Pavilion, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysestake
5 timer siden, foreveralone skrev:

Hvem er det som har cellulitt-shamet henne? Hun var så merkelig på snap....

Dette er ikke spekulasjon. Dette er fakta.

Helene har, per dags dato, ikke tilbudt en eneste form for dokumentasjon på alle de fæle tingene hun sier hun blir utsatt for. Hun forteller om folk som kontakter henne og forteller henne at PTer ikke er flinke om de ikke har sixpack, som sender henne meldinger og er i kommentarfeltene hennes og sier hun ikke kan gå med shorts og/eller bikini fordi hun er for tjukk.

Med tanke på at hun ikke er fremmed for å henge ut folk som er uenige med henne på snap, poster bilder og screenshots av alt mulig stort og smått som skjer i livet hennes, så er det ganske forbausende at akkurat denne delen, som hun profilerer seg beinhardt på i media (Kamille, god morgen norge, osv) ikke kan hoste opp så mye som et eneste konkret sitat, eller skjermbilde. 

Enn så lenge er den eneste personen som har skrevet enormt mye om å ha flat mage, fravær av celulitter og at man må ha sixpack på hennes egen blogg henne selv. Og det må det være lov å kommentere når man lager et bilde av at man er et offer fra den onde verden utenfra (se skjermbilder)

http://imgur.com/a/3KRhL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
11 minutter siden, Lysestake skrev:

Dette er ikke spekulasjon. Dette er fakta.

Helene har, per dags dato, ikke tilbudt en eneste form for dokumentasjon på alle de fæle tingene hun sier hun blir utsatt for. Hun forteller om folk som kontakter henne og forteller henne at PTer ikke er flinke om de ikke har sixpack, som sender henne meldinger og er i kommentarfeltene hennes og sier hun ikke kan gå med shorts og/eller bikini fordi hun er for tjukk.

Med tanke på at hun ikke er fremmed for å henge ut folk som er uenige med henne på snap, poster bilder og screenshots av alt mulig stort og smått som skjer i livet hennes, så er det ganske forbausende at akkurat denne delen, som hun profilerer seg beinhardt på i media (Kamille, god morgen norge, osv) ikke kan hoste opp så mye som et eneste konkret sitat, eller skjermbilde. 

Enn så lenge er den eneste personen som har skrevet enormt mye om å ha flat mage, fravær av celulitter og at man må ha sixpack på hennes egen blogg henne selv. Og det må det være lov å kommentere når man lager et bilde av at man er et offer fra den onde verden utenfra (se skjermbilder)

http://imgur.com/a/3KRhL

AMEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

21 timer siden, Lysestake skrev:

Dette er ikke spekulasjon. Dette er fakta.

Helene har, per dags dato, ikke tilbudt en eneste form for dokumentasjon på alle de fæle tingene hun sier hun blir utsatt for. Hun forteller om folk som kontakter henne og forteller henne at PTer ikke er flinke om de ikke har sixpack, som sender henne meldinger og er i kommentarfeltene hennes og sier hun ikke kan gå med shorts og/eller bikini fordi hun er for tjukk.

Med tanke på at hun ikke er fremmed for å henge ut folk som er uenige med henne på snap, poster bilder og screenshots av alt mulig stort og smått som skjer i livet hennes, så er det ganske forbausende at akkurat denne delen, som hun profilerer seg beinhardt på i media (Kamille, god morgen norge, osv) ikke kan hoste opp så mye som et eneste konkret sitat, eller skjermbilde. 

Enn så lenge er den eneste personen som har skrevet enormt mye om å ha flat mage, fravær av celulitter og at man må ha sixpack på hennes egen blogg henne selv. Og det må det være lov å kommentere når man lager et bilde av at man er et offer fra den onde verden utenfra (se skjermbilder)

http://imgur.com/a/3KRhL

Hun må være sykelig opptatt av ordet "sixpack".

Jeg er forresten meget overrasket over at Helene nå går inn et samarbeid med Zizzi. I mine bloggdager så kritiserte hun flere ganger mine innlegg om plus size-modeller, og at dette var ikke noe som var pent. Flott at hun endrer syn, og vil fronte "bodyshaming", men det er da litt spesielt at hun har bedrevet "bodyshaming" selv. Og var hun ikke veldig opptatt av at folk skulle feie for egen dør? Ser ikke så mye av det, men jeg har kanskje ikke studert bloggen nok.

 

Ryddet for kommentarer (med sitat) til slettet innlegg.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte slutte å følge henne på insta, blir bare irritert😡

hva er greia med å tjate om det samme igjen og igjen, finn på noe nytt: vi er lei av å høre hvor fornøyd man skal være med appelsinhud og fleskevom! Selvsagt bryr hun seg ikke om at hun har cellulitter; hadde jeg hatt 50 kilo overvekt, så hadde nok cellulitter vært en bagatell😏

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte
14 timer siden, Severin skrev:

 

Hun må være sykelig opptatt av ordet "sixpack".

Jeg er forresten meget overrasket over at Helene nå går inn et samarbeid med Zizzi. I mine bloggdager så kritiserte hun flere ganger mine innlegg om plus size-modeller, og at dette var ikke noe som var pent. Flott at hun endrer syn, og vil fronte "bodyshaming", men det er da litt spesielt at hun har bedrevet "bodyshaming" selv. Og var hun ikke veldig opptatt av at folk skulle feie for egen dør? Ser ikke så mye av det, men jeg har kanskje ikke studert bloggen nok.

..og sprettrumpe! At hun fronter bodyshaming virker bare helt malplassert, spesielt når det er kun få dager siden hun skrev at man ikke burde la seg inspirere av de veltrente og slanke kvinnene på insta...Bodyshaming av slanke er helt innafor men når det gjelder overvektige da er det fy på lanken....akkurat ja.....Hun er som du sier veldig opptatt av at andre skal feie for egen dør, men det gjelder selvfølgelig ikke henne...spesielt ikke hvis hun kan få *goder* ut av det..Hun glemmer at en del folk har som elefantene...laaaaaaaaaang hukommelse mtp tidligere svært så kritiske kommentarer.. 

 

Ryddet for kommentarer (med sitat) til slettet innlegg.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
1 time siden, toothfairy skrev:

Tidenes lengste snap av henne i dag :sFun_sleeping:

Det forklarer jo hennes travle hverdag...Tar tid å regissere en god snap!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen svare meg på at en PT og trener som henne ikke tester treningsprogram hun promoterer?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp og kommentarer til modereringen samt svar. 

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra den siste filmen på insta skjønner jeg endelig hva hun mener når hun sier at hun poserer for å se slankere ut - selv om det å posere seg slankere er stikk i strid med elsk-deg-selv-som-du-er-mantraet hennes

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skulle si, at etter den videoen på Instagram så synes jeg Helene burde få en medalje. Hun er sinnsykt flink til å se bra ut på bilder. Må være noe med poseringen og klær som fungerer som hold-in tøy. 

Men gøy hun er ærlig nok til å legge ut en slik video. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene vil nok aldri oppleve en synlig sixpack nei. Tror Helene lever i "fitness boble verden" hun tror sikkert at en kropp skal se ut slik den gjør på ei scene 🙈 Hun ville jo stille i bikini fitness ei tid tilbake 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo.... det var som jeg mistenkte, Drage og jeg er omtrent like store.  Jeg har lagt om livsstilen nå, har en erfaren PT I ryggen. Ville ALDRI hatt Drage som PT, hun virker kunnskapsløs og umotiverende på meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er greia med "poledance er for alle"? Og "poledancetrening forbrenner myyye mer enn styrketrening"?? Altså, beviset er liksom de 59 kcal forbrent i forskjell på den pulsklokka?! Den dansinga på videoen er i beste fall eksempel på litt vrikking på dansegulv en lørdags kveld heller, enn noe som skal liksom skal gjøre noe for vekt eller form!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
11 minutter siden, JennyL skrev:

Og hva er greia med "poledance er for alle"? Og "poledancetrening forbrenner myyye mer enn styrketrening"?? Altså, beviset er liksom de 59 kcal forbrent i forskjell på den pulsklokka?! Den dansinga på videoen er i beste fall eksempel på litt vrikking på dansegulv en lørdags kveld heller, enn noe som skal liksom skal gjøre noe for vekt eller form!

Dansen imponerte lite..spesielt mtp at hun har vært norgesmester i dans...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysestake

Jeg forstår egentlig ikke helt de som overraskes over at elsk-deg-selv-PTene selger slanking. Selvfølgelig gjør de det. Alt acceptance-greiene er ikke noe mer enn en iskald forretningsstrategi. Dette gjelder både Helene Drage og Camilla Lorentzen aka Fitnok-Camilla. Ved å trekke frem elsk deg selv hever de seg liksom over resten av markedet (i tillegg til at de får tonnevis med medieoppmerksomhet og gratis reklame) men er like ille som resten, eller verre. De selger slanking, fettforbrenning og dietter beinhardt, og driver fortsatt den antikvariske praksisen med å legge ut avkledd før/etterbilder av kundene sine. Ironisk nok er det bare fitnesstrenerne, som de liksom skal være motvekten til, som gjør det samme.

Så de er minst like ille, om ikke verre, fordi det hele selges under falske premisser om å være venninna di som liker deg selv om du er tjukk. Ganske kyniske greier :-)

Endret av Lysestake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...