Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Tasia skrev:

Å ansette Helene som PT hadde for meg blitt det samme som å ansette en som hadde strøket i matte som privatlærer.. 

Er hun virkelig PT? Hvem bruker henne som PT? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Agurk skrev:

Og kostholdsveileder :fnise:

Wow... Jeg tror ikke jeg hadde tatt verken trenings- eller kostholdsråd fra henne. Har hun egentlig veldig peiling, men sliter med å holde seg til et sunt kosthold selv? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, drue skrev:

Wow... Jeg tror ikke jeg hadde tatt verken trenings- eller kostholdsråd fra henne. Har hun egentlig veldig peiling, men sliter med å holde seg til et sunt kosthold selv? 

Hun har ikke peiling overhodet, hun sier hun går på lavkarbo, men hun drikker sjokolademelk, smoothier, spiser godis, frukt...ja i det hele tatt så spiser og drikker hun store mengder sukker, hver eneste dag. (Bare å følge henne på snap, så ser man alt dette)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vert strengere krav om kostholdsveileder og pt! Skummelt att mennesker som f,ek Helene får lov til slikt. Hun er IKKE et bra forbilde for kundene sine heller, med tanke på att hun sier hun er på diett, men stapper i seg kalorier etter kalorier. Legger ut om lavkarbo, men drikker seg større med Litago. Hvorfor lager hun ikke bare alt hjemmelaget? Det er jo SÅ lett, og så fort gjort! 

Blir bare oppgitt og veldig veldig veldig flau på hennes vegne 😬

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo flere ganger de siste ukene at hun ikke har fokus på å gå ned i vekt, så det forklarer jo det hun dytter i seg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Agurk skrev:

Hun har ikke peiling overhodet, hun sier hun går på lavkarbo, men hun drikker sjokolademelk, smoothier, spiser godis, frukt...ja i det hele tatt så spiser og drikker hun store mengder sukker, hver eneste dag. (Bare å følge henne på snap, så ser man alt dette)

Hva heter hun på snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Miranda16 skrev:

Hun har jo flere ganger de siste ukene at hun ikke har fokus på å gå ned i vekt, så det forklarer jo det hun dytter i seg

Er ikke bare de siste ukene hun har dyttet i seg sukker...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Agurk skrev:

Er ikke bare de siste ukene hun har dyttet i seg sukker...

Det er vel derfor hun sier hun ikke slanker seg, så da er det ingen som kan arrestere henne fordi hun ikke spiser "slankemat" om dere skjønner hva jeg mener? 

Selv jeg det har motsatt effekt når alle diskuterer hva hun dytter i seg, tror ikke det motiverer henne, snarere tvert imot. Hadde jeg vært henne at jeg blokket ut sosialemedier en stund, men tror hun på en annen side liker oppmerksomheten! Så da må hun vurdere hva som er viktigst

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
1 time siden, Miranda16 skrev:

Hun har jo flere ganger de siste ukene at hun ikke har fokus på å gå ned i vekt, så det forklarer jo det hun dytter i seg

Var hun ikke på diett, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå sier hun  i kommentarfeltet at hun ikke vil si noe om minidietten da dette er et pågående prosjekt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvotfor ikke denne tråden her blir mer moderert.

Mye som ikke er greit å skrive om andre 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte
3 minutter siden, Orly skrev:

Skjønner ikke hvotfor ikke denne tråden her blir mer moderert.

Mye som ikke er greit å skrive om andre 

Denne tråden blir moderert stadig vekk...Og hva er det du mener som ikke er greit å skrive om andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp, latterliggjøring, spekulasjoner, hets og brukerdebatt samt svar.

- Pavilion, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysestake
Den 23. april 2016 at 11.35, Butternut skrev:

Skal ikke det blad-innlegget hennes merkes med reklame..?

Selvfølgelig skulle det merkes med reklame. I tillegg skulle disse zizzi-innleggene hennes merkes siden hun har samarbeid med dem :) men det er jo ikke enkelt å holde styr på disse reglene som har vært de samme hele tiden mens man har blogget i 10 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysestake
23 timer siden, Miranda16 skrev:

Nå sier hun  i kommentarfeltet at hun ikke vil si noe om minidietten da dette er et pågående prosjekt

Og nå sier hun at hun har sluttet, og begynt med et nytt opplegg med Simen. Selv et fire ukers prosjekt ble tydeligvis en for stor forpliktelse. Nå skal hun heller ikke rapportere resultater (hun skal derimot finne nye måter å måle det på), dette har selvsagt ingenting med fraværende sådanne å gjøre. Fra nå av blir det kanskje hvor glad treningen gjorde henne i går fra en skala fra 1 til 7 eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...