Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gundagrynte
2 timer siden, Butternut skrev:

Jeg synes det er interessant å lese tilbake til 2013 og 2014. Hun virket bestemt på å nå sine mål og virker ikke som hun hadde det tankekjøret sitt. Jeg husker at hun var 100% sikker på at hun skulle ta mageplastikk, men fikk avslag (dette står i arkivet hennes) etter det leste jeg ikke bloggen på en stund, og da jeg begynte igjen hadde hun gått opp mye. Jeg føler jo med henne, men tror ikke det er sunt for henne og stadig sette seg for store mål, starte nye dietter, prosjekter og div. Hun har jo ymtet frempå dette med kulissene, det som vi ikke ser eller vet noe om. Og hun burde kansje fått ryddet opp i privaten, så man kan komme med konstruktiv kritikk uten at hun blir krakilsk.Noen bloggere burde ta en pause, ta noen steg tilbake og tenke over hva de egentlig ønsker å formidle med bloggingen sin.

Tankekaoset..eller tankekjøret har fulgt hennes blogger siden VG-bloggingen....Maveplastisk opr fikk hun avslag på fordi hun ikke klarte å gå ned nok...man skal ha en viss BMI for å få det innvilget, Jeg tror ikke blogging er bra for henne i det hele tatt. Hun freser så fort noen er så frekke! at de kommer med konstruktiv kritikk..Wtf?? Og så i neste innlegg skriver hun om viktigheten av å smile selv om man har en tung dag...ja altså......På tide at hun finner ut at hun er bare yet another PT uten bloggen..Kanskje hun ikke føler seg viktig nok da.....Hadde hun enda kommet med noe oppsiktsvekkende innen kost/trening/helse...

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Tineriken skrev:

Huff, det er kanskje fælt av meg å skrive. Men frøken Drage gir meg ikke helt motivasjon til å prøve å gå ned i vekt, selv om jeg har lyst til det. Selv ser jeg for meg med litt viljestyrke og fokus på rett mat og trening så vil jeg etter hvert komme meg nedover. Men når jeg ser på bloggen til Drage blir jeg litt demotivert. Dette fordi jeg får inntrykk av at ho jobber og står på med trening og helse. Jeg synes hun forøvrig ser fantastisk ut, sprudlende og blid, og hun virker happy med seg selv. Men tanken går jo når jeg da ikke er veldig fast på trening selv før øyeblikket, og ho som har jobbet så mye ikke har mer forandringer enn siden sist jeg var inne på bloggen. Hun har kanskje funnet en vekt og kropp hun er blitt fornøyd og komfortabel med, og ønsker å holde seg der. Men hvis jeg skal gjøre den jobben, virker det umulig, siden hun ikke har mer forandringer enn siden sist, om dere forstår. 

For å dra diskusjonen tilbake til overvektig PT-tematikken, så er det jo dette som er poenget når folk sier de ikke vil ha en overvektig PT. Om det ikke er uttrykt i ord, så forstår jeg innleggene hennes slik at hun ønsker å bevise at det er mulig å gå ned i vekt med trening man syns er gøy og denne sunne balansen sin, som forøvrig er veldig vag. Problemet er jo at denne filosofien hennes ikke holder mål. Ønsker man vektnedgang, kan man ikke belønne seg selv med noen godbiter/kos når man har vært flink på trening. 

Jeg syns forsåvidt HD er en flott og tøff dame som har oppnådd mye, men jeg ville aldri brukt henne som PT og det er utelukkende på grunn av bloggen, for en motiverende treningsblogg, det er det ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ¤flicka¤ skrev:

Haha, jeg tenker det samme (men det gjelder mange bloggere da, ikke bare henne). Er visst ingen som spiser knekkebrød med makrell i tomat.

Det er sant. Det er bare synd at den "kjipe" maten som i HD's hode er allminnelig mat man kjøper på Rema helt sikkert hadde fått henne raskere ned i vekt enn alle disse chiapuddingene og de jævla lowcarb barene fra Myprotein. Er så møkkalei det produktnavnet :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så smashing ut i kjole. Hun fokuserer ikke på privatlivet og det står det respekt av når så mange bloggere bretter litt for mye av livet sitt. Skulle dog gjerne sett flere outfit bilder, hun ser jo så flott ut, når hun ikke bare viser seg i treningstøy!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Miranda16 skrev:

Hun så smashing ut i kjole. Hun fokuserer ikke på privatlivet og det står det respekt av når så mange bloggere bretter litt for mye av livet sitt. Skulle dog gjerne sett flere outfit bilder, hun ser jo så flott ut, når hun ikke bare viser seg i treningstøy!

Så enig! Den kjolen var knallfin på henne, og det virker jo som at hun har en relativt bra stil. Hadde hun bare latt den foten stå skikkelig i bakken, så hadde det vært perfekt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du spør ikke en jomfru om sex tips, og du spør ikke HD etter trenings og kostholdstips. Sorry altså, men hun er ikke troverdig.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kjolen satt veldig fint på henne jeg, hun vet å kle seg etter kroppen sin :) Syns hun er en veldig pen jente!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, skruf skrev:

Hun er veldig ansiktspen iallefall :)

Enig, syns hun minner litt om Kristina Andersen, faktisk

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Llise skrev:

Enig, syns hun minner litt om Kristina Andersen, faktisk

Ja, henne er det hun ligner på ja!😁 men hva skjer med henne på snap? Håper det ikke er noe alvorlig iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Charmander skrev:

Du spør ikke en jomfru om sex tips, og du spør ikke HD etter trenings og kostholdstips. Sorry altså, men hun er ikke troverdig.

Spot on!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært interessant å vite hvor mange kunder hun har og hva slags "type" mennesker de er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.4.2016 at 20.38, Miranda16 skrev:

Hun så smashing ut i kjole. Hun fokuserer ikke på privatlivet og det står det respekt av når så mange bloggere bretter litt for mye av livet sitt. Skulle dog gjerne sett flere outfit bilder, hun ser jo så flott ut, når hun ikke bare viser seg i treningstøy!

Wow. Hun så virkelig strålende ut i den kjolen! Ser at hun også skal gå inn et samarbeid med Zizzi. Jeg hadde nesten endret mitt syn på henne, men jeg er har god hukommelse. Hennes "gamle" holdninger har jeg friskt i minne, dessverre. Flott at folk endrer seg, men de hatske holdninger og ord fra fortiden sitter igjen for de som har hørt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gundagrynte
22 minutter siden, Severin skrev:

Wow. Hun så virkelig strålende ut i den kjolen! Ser at hun også skal gå inn et samarbeid med Zizzi. Jeg hadde nesten endret mitt syn på henne, men jeg er har god hukommelse. Hennes "gamle" holdninger har jeg friskt i minne, dessverre. Flott at folk endrer seg, men de hatske holdninger og ord fra fortiden sitter igjen for de som har hørt.

Hun viser mye av de holdningene når hun svarer på konstruktiv kritikk-kommentarer...Det sinne og den iskalde *jeg vet best* holdningen er ikke vanskelig å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysestake

Det er så mye rart på den bloggen nå, men det rareste må være at hun tror hun spiser lavkarbo.

Frokosten som hun har presentert (chiapuddingen) inneholder absolutt ikke protein i det hele tatt (superlurt når man trener) og hele oppskriften inneholder 60 gram karbohydrater bare fra frukten (antageligvis også en del i kokosmassen) og massevis av fett. Og legger ut smoothie med honning på instagram? :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, gundagrynte skrev:

Hun viser mye av de holdningene når hun svarer på konstruktiv kritikk-kommentarer...Det sinne og den iskalde *jeg vet best* holdningen er ikke vanskelig å se.

Jeg så nå den kommentaren fra Mina, datert 14. april. Jeg kan ikke skjønne hvordan hun kunne tolke den kommentaren som verken negativ eller nedlatende. Måten frk. Drage reagerte på var direkte pinlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysestake

Og dette er bare de to siste ukene på instagrammen hennes.

http://imgur.com/a/5GVcv

Det sedvanlige "jeg er så fornøyd med meg selv og alt er egentlig kjempebra men jeg vil litt ned i vekt og sånt" til å gå til angrep på de udefinerte "andre" og sier "hvorfor tror alle at jeg vil gå ned i vekt" 1 uke senere. Og fortsatt virker hun helt blottet for innsikten over at alt dette presset hun maser om og plages av faktisk kommer fra henne selv.

Hvordan gikk det forresten med disse fire ukene uten sukker? Hun har jo spist smoothie med honning og sjokolade på en tirsdag tydeligvis, så det virker som hun har gitt opp dette også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...