Gå til innhold

Isabel Raad


Soeuh

Anbefalte innlegg

Hva er grei med alle innleggene som befynner med "jeg innrømmer det"

"dette harjeg ikke delt før"

dette går jo igjen anhver dag.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, wishfull skrev:

Hva er grei med alle innleggene som befynner med "jeg innrømmer det"

"dette harjeg ikke delt før"

dette går jo igjen anhver dag.

 

Jeg tenker at noe av poenget med en blogg er å ha noe nytt å komme med. Det er ikke så veldig sensasjonlt å skrive ting du ikke har skrevet før. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, orfeus skrev:

Det blir jo bare enda en selvoppslukt og innholdsløs reklameblogg ... Tenk så kult det hadde vært om det dukket opp en annerledes og intelligent blogger som kunne banket alle selfiedronningene skikkelig! 

Jeg er enig, men vil MYE heller at ML tar over plassen til Isabel. Jeg er så pisslei den dama! 

Det har vært noen få gode og spennende blogger høyt på listen, men de har en tendens til å forsvinne fort.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, CecilieX skrev:

Problemet med slike klikkbaits er jo at folk kan komme til å tenke akkurat det du skriver, HVIS de ikke leser innlegget. Dette er en typisk provokasjon for at du skal klikke deg inn og hisse deg opp over hvor lite smart hun er. Du gjør bare del en og sitter igjen med et inntrykk av at hun må være helt på jordet. Leser du innlegget, så skriver hun at påstanden i overskriften kommer fra andre og så imøtegår hun den. Problemet for Isabel et jo dog de som tror hun mener det og som bare leser overskriften. Det er også prisen å betale for å bedrive denne typen lokkeoverskrifter.

Men for ordens skyld; hun mener altså ikke at PH-deltakere ikke fortjener det.

Med slike overskrifter er jeg ikke en gang interessert i å lese innlegget :P Det er mer sånn "er det mulig å være så dum" mens jeg himler med øynene, og slutter å bry meg :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Jeg har helt sluttet å klikke meg inn på bloggen hennes. Det er bare bilder av henne hvor hun viser fram (kunstige) kroppsdeler. Tekstene er selvsentrerte og uten substans. 

Hun skal få en liten stjerne av meg fordi hun ikke prøver å leke intellektuell eller mene noe "dypt" om temaer som dukker opp i media, slik visse andre gjør. 

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.6.2017 den 11.44, LeilaS skrev:

Jeg er enig, men vil MYE heller at ML tar over plassen til Isabel. Jeg er så pisslei den dama! 

Det har vært noen få gode og spennende blogger høyt på listen, men de har en tendens til å forsvinne fort.

Enig! Martine Lunde virker supersøt!   Tøff jente med bein i nesa 👊🏻

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomineB
2 timer siden, Anonym2467 skrev:

Enig! Martine Lunde virker supersøt!   Tøff jente med bein i nesa 👊🏻

Martine L er søt, snill og ekte. Men hun kjører alt for mye reklamer nå, så hun skal passe på litt at ikke leserne svikter. Man blir jo lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hinter til ny kjæreste eller flørt "er det noe mellom meg og Sebastian?" "Sannheten mellom meg og han" 

Litt nysgjerrig, men klikker meg ikke inn på bloggen, men ikke rart hun ligger lengere oppe på topplisten  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
11 minutter siden, LeilaS skrev:

Hun hinter til ny kjæreste eller flørt "er det noe mellom meg og Sebastian?" "Sannheten mellom meg og han" 

Litt nysgjerrig, men klikker meg ikke inn på bloggen, men ikke rart hun ligger lengere oppe på topplisten  

De er bare venner. Sebbe har en flørt på gang med en venninne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, TomineB skrev:

De er bare venner. Sebbe har en flørt på gang med en venninne

Tenkte meg det, men hun måtte jo komme med en clickbait siden hun lå på 7 plass på blogg.no :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
1 time siden, LeilaS skrev:

Tenkte meg det, men hun måtte jo komme med en clickbait siden hun lå på 7 plass på blogg.no :fnise:

Aldri en dag uten 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fatte hun er på topplisten i det hele tatt. På Instagram har hun kun bilder av seg selv og bloggen er ensformig og skikkelig kjedelig :Gjesp: Hvem gidder å lese den? Er kun hva hun har shoppet på Nelly, litt frisørbesøk, byen, ute å spiser, litt reise, hva hun har gjort uken som har gått (som ikke er mye) også clickbaits for å få folk inn på den gørr kjedelige bloggen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Jeg kan ikke fatte hun er på topplisten i det hele tatt. På Instagram har hun kun bilder av seg selv og bloggen er ensformig og skikkelig kjedelig :Gjesp: Hvem gidder å lese den? Er kun hva hun har shoppet på Nelly, litt frisørbesøk, byen, ute å spiser, litt reise, hva hun har gjort uken som har gått (som ikke er mye) også clickbaits for å få folk inn på den gørr kjedelige bloggen. 

Hadde hun bare engasjert seg litt i andre ting enn bare seg selv, hadde det kanskje vært interessant å lese bloggen.

Får litt barbie-vibber pga alle antrekks-bildene og alle bildene av henne selv 

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Honey Dew skrev:

Hadde hun bare engasjert seg litt i andre ting enn bare seg selv, hadde det kanskje vært interessant å lese bloggen.

Får litt barbie-vibber pga alle antrekks-bildene og alle bildene av henne selv 

Ja, hun er så selvopptatt at jeg bare ikke orker. Hun skriver om det samme hele tiden og det blir fryktelig kjedelig i lengden. Hvor gøy er det å lese om hva hun har shoppet på Nelly liksom? Finner det lite spennende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
2 timer siden, smalls skrev:

Ja, hun er så selvopptatt at jeg bare ikke orker. Hun skriver om det samme hele tiden og det blir fryktelig kjedelig i lengden. Hvor gøy er det å lese om hva hun har shoppet på Nelly liksom? Finner det lite spennende. 

Jenta eier verken smak eller stil. Alt er tacky

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun nede på13 plass på blogglisten.no, med pil ned(som viser at hun synker lenger og lenger) 


:fnise:
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Liima skrev:

Nå er hun nede på13 plass på blogglisten.no, med pil ned(som viser at hun synker lenger og lenger) 


:fnise:
 

Ja, har lagt merke til det. Folk begynner vel endelig å gå lei. Er det ikke slik at jo lengre nede man er på topplisten jo mindre tjener man? :PVet ikke hvor høyt oppe på listen man må være for å kunne leve av bloggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snuppah00 skrev:

Ja, har lagt merke til det. Folk begynner vel endelig å gå lei. Er det ikke slik at jo lengre nede man er på topplisten jo mindre tjener man? :PVet ikke hvor høyt oppe på listen man må være for å kunne leve av bloggen.

Hun har avtale med Nettavisen. Så hun tjener godt nok frem til Nettavisen innser at hun ikke lenger gir dem inntekter, og sier opp avtalen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Milio skrev:

Hun har avtale med Nettavisen. Så hun tjener godt nok frem til Nettavisen innser at hun ikke lenger gir dem inntekter, og sier opp avtalen. 

Ok. Det er slik det er :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snuppah00 skrev:

Ok. Det er slik det er :)

De som blogger via blogg.no får betalt for å ligge øverst på lista. Tror ikke det er så mye. 10-15 000kr mnd. Avtalene bloggere har med store mediehus betaler riktignok mye, mye mer. Nettavisen har også kontrakt med Annebrith som tidvis ligger nede på 43.plass, men hun har 10 000 følgere på snapchat og det veier ganske tungt. Så selv om IR synker ned på lista, så kan antall følgere på snapchat redde henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...