Gå til innhold

Camilla Phil


monstergospel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sirkustjukk
Akkurat nå, Elleven skrev:

Hmm, NRK og Dagsrevyen liksom... Er de klar over hvor shady hennes bedrift er??

Neppe, fordi hun klarer ALLTID å holde seg under radaren virker det som!😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Neppe, fordi hun klarer ALLTID å holde seg under radaren virker det som!😳

Ja det er så utrolig irriterende, for det virker som alt hun tar i blir til gull, men ingen kritiserer henne for metodene hun bruker for å nå frem! Jeg vil påstå at hun er en versting når det kommer til snikreklamering og å bruke den typiske "jeg er en god venninne som anbefaler- trikset". Jeg har fulgt mye med på diverse bloggere og hun er helt klart en av de dårligste på merking, og helt sikkert en av dem som håver inn mest penger på diverse samarbeid. Og alt hun får sponset!!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sirkustjukk skrev:

Neppe, fordi hun klarer ALLTID å holde seg under radaren virker det som!😳

 

16 timer siden, Elleven skrev:

Ja det er så utrolig irriterende, for det virker som alt hun tar i blir til gull, men ingen kritiserer henne for metodene hun bruker for å nå frem! Jeg vil påstå at hun er en versting når det kommer til snikreklamering og å bruke den typiske "jeg er en god venninne som anbefaler- trikset". Jeg har fulgt mye med på diverse bloggere og hun er helt klart en av de dårligste på merking, og helt sikkert en av dem som håver inn mest penger på diverse samarbeid. Og alt hun får sponset!!!

Dette er grunnen til at vi må følge kjerringa med argusøyne fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva skjer?? Plutselig har hun de siste dagene begynt å bruke "betalt samarbeid med" funksjonen på insta på innleggene med vita og David Andersen samarbeidene. Tidligere merket hun vel de knapt. 

Synes for øvrig at det er litt LOL at hun har egen hashtag for #camillapihlshair, med ikke mindre enn 113 innlegg. :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.12.2017 den 19.47, Kaffemonsteret skrev:

Hva skjer?? Plutselig har hun de siste dagene begynt å bruke "betalt samarbeid med" funksjonen på insta på innleggene med vita og David Andersen samarbeidene. Tidligere merket hun vel de knapt. 

Synes for øvrig at det er litt LOL at hun har egen hashtag for #camillapihlshair, med ikke mindre enn 113 innlegg. :fnise:

Jeg er jo ikke noe likere når jeg surfer innom instagram for å søke opp hva som er i hashtaggen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2017 den 19.47, Kaffemonsteret skrev:

Hva skjer?? Plutselig har hun de siste dagene begynt å bruke "betalt samarbeid med" funksjonen på insta på innleggene med vita og David Andersen samarbeidene. Tidligere merket hun vel de knapt. 

Synes for øvrig at det er litt LOL at hun har egen hashtag for #camillapihlshair, med ikke mindre enn 113 innlegg. :fnise:

Ja, hun har plutselig blitt mye flinkere til å merke! Har til og med merket sponsede klær jo!! Det var på tide, sikker på at hele garderoben hennes er sponsa..                        Hun har sikkert blitt litt skremt av all fokus fra FO.. og kanskje litt redd for å ikke vinne de der prisene hun er nominert for..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2017 den 7.15, Elleven skrev:

Ja, hun har plutselig blitt mye flinkere til å merke! Har til og med merket sponsede klær jo!! Det var på tide, sikker på at hele garderoben hennes er sponsa..                        Hun har sikkert blitt litt skremt av all fokus fra FO.. og kanskje litt redd for å ikke vinne de der prisene hun er nominert for..

Det er nok grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at noen med hennes navn har annonsert smykker til flere tusen på David Andersens side. Noen som vet om dette er et spesielt type gull eller noe siden de tar de prisene for så lite gull? Jeg syns det er litt merkelig. Hun kan jo ikke akkurat selge på navnet. Louis Vuitton kunne gjort det men ikke en tilfeldig person/blogger. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Etter flere dager med helt umerkede snapper og instastories fra detox campen på Bali kommer det nå frem at oppholdet er sponset. Erre mulig... :fart2:

Endret av Kaffemonsteret
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kaffemonsteret said:

Etter flere dager med helt umerkede snapper og instastories fra detox campen på Bali kommer det nå frem at oppholdet er sponset. Erre mulig... :fart2:

Noe av det samme var det da hun var i Sverige på yoga, veldig dårlig merket. Tror det var sponset. Eller rabattert eller noe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

2 timer siden, Dolly1982 skrev:

Typen til Camilla. Rik? Snill? Kjekk? Noen som vet noe?

ER det ikke han der ålglatte peter peters hun har vært sammen med i årevis da? Manager for Madcon og Triana Iglesias? Han ser ut som en saudiaraber (ikke at det var noe galt med det altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Åh, jeg er så lei dobbeltmoralen til den dama her.. Yoga, rawfood og røkelse liksom.. En av de verste forbrukerne i det norske samfunnet. Sykt materalistisk dame.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest jentekvinne
35 minutter siden, Elleven skrev:

Åh, jeg er så lei dobbeltmoralen til den dama her.. Yoga, rawfood og røkelse liksom.. En av de verste forbrukerne i det norske samfunnet. Sykt materalistisk dame.

Jeg synes det verste er at hun er "the most award winning blogger in Norway" og så er det ingen utenfor Oslos grenser som har hørt om eller bryr seg om henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jentekvinne skrev:

Jeg synes det verste er at hun er "the most award winning blogger in Norway" og så er det ingen utenfor Oslos grenser som har hørt om eller bryr seg om henne. 

Er hun? Hvem stemmer på henne? Lukter lureri 🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engangstilfelle
3 minutter siden, Aurora** skrev:

Er hun? Hvem stemmer på henne? Lukter lureri 🙄

La oss bare si at luktesansen din er det ingenting galt med. 👃🏽 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...