Gå til innhold

for mange sexpartnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel kanskje an på hvor mye sex hun hadde med disse to personene. Er det ons sier det seg selv at hun ikke var så interessant i senga. Hvis det var snakk om forhold hadde de nok bare den samme sexen hele tiden, de prøvde sikkert ikke så mye forskjellig, eller så varte kanskje ikke forholdet så mye. Jeg har kun hatt en ons og vært i ett langvarig forhold der jeg har sex. Vi varierer hele tiden, vi bruker sjelden de samme stillingene om og om igjen. Og vi har sex omtrent hver dag (femårig forhold), så sex er meget interessant for meg, som bare har hatt sex med to. :) Men så kommer det jo kanskje litt an på mannen da, hva han mener er deilig i senga. For min samboer er jeg jo kjempe god i senga, mens for en annen mann er jeg kanskje kjedelig. Ikke godt å si! 

Anonymkode: d422d...9c4

I dette tilfellet hadde det vel gått ca 27 år fra hun debuterte til jeg for første gang hadde sex med henne, og det hadde visstnok vært en svært lang "tørkeperiode" mellom nr. 1 og nr 2. At den dama viste seg å være så kjedelig som hun var, burde egentlig ikke overrasket meg. Men så er jo etterpåklokskap en svært presis vitenskap........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, saratool skrev:

det stemmer uansett ikke med meg. hun skriver nesten at alle kvinner som har sex med flere enn 2 har seriøse problemer. 

Hvor har jeg skrevet dette?

Jeg har da virkelig ikke skrevet at alle kvinner som har seg med flere enn 2 har seriøse problemer. Les før du kommenterer hva jeg skriver.

Jeg har heller ingen intensjon om å moralisere eller blande meg inn i hvor mange noen måtte ha! Men jeg stiller et spørsmål ved en 23åring jente som har hatt over 100 ( selv om jeg ikke liker å kategorisere noen ). Da er det noe dypere som ligger bak. Man kan gjerne nyte sex og alt det der, men når man har vært intim med så mange, mangler man noen grenser mener jeg.

Jeg synes også det er trist at det liksom fremstilles som kult at man har seg med flest mulig. De aller fleste som holder på sånn over tid, får emosjonelle sår fordi det fysiske og psykiske henger sammen.

Du skrev også tidligere at du flere ganger har fått tilbud om penger for sex. Det synes jeg også vitner om at du lar det gå for langt. Når noen spør deg om det, ser de jo at du ikke har naturlige grenser for deg selv. 

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.7.2016 at 23.47, saratool skrev:

hvorfor reagerer dere så mye på om vi har hatt mange sexpartnere? når jeg var 19 så hadde jeg hatt over 50 sexpartnere, jeg er jo ikke en hore uansett

What? 50 stykker? Hvordan har du klart det?
Jeg er ikke oppe i et titalls en gang... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ka i helvette kalle du folk for hore!? Vi leve ikke på 1800 tallet. Vi jente har like rett å knulle rundt som mannfolk! Så lenge folk bruke prevensjon og beskytte seg selv så skal no folk gjøre ka dem vil.. Mannfolk el kvinnfolk!
Helvettes moralister!
 

Anonymkode: 23989...424

Hvem er det du kommenterer her? Jeg har aldri brukt det ordet du nevner. Jeg har heller ikke sagt at menn kan fly rundt og ikke kvinner. Jeg skrev tidligere at det gjelder både kvinner og menn. 

Og man er ikke moralist selv om man stiller spørsmålstegn til hun som la ut her hvor mange hun har vært med.

Når hun nevner det, må hun jo også tenke endel på det...

Anonymkode: 5444f...faf

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, saratool skrev:

hva får deg til å tro at du vet noe om selvbildet mitt? du vet ikke hvem jeg er eller hvordan jeg er. jeg lever fint med at jeg har sex med 2 eller flere menn i måneden. og uten å måtte gå til psykolog

Kan jeg spørre deg av ren nysgjerrighet: har du alltid følt at det har vært rett å gå til sengs med alle de du har vært med?

Anonymkode: 5444f...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Resignert skrev:

Etter min erfaring er damer som har hatt forholdsvis mange sexpartnere mye mer frigjorte, morsomme og deilige å ha sex med, enn de som har "spart seg" , som "har ventet til de ble gift" osv. Og ja, jeg har vært borti begge variantene, fra hun som kun hadde hatt 2 før meg, til de som hadde 20-50, grovt anslått. Damer som er frigjorte nok til å ha sex fordi de er kåte, og liker sex, er uendelig mye mer interessante enn de som krever diverse garantier og forsikringer osv. før de føler seg trygge nok til å ha sex

Moralister og pripne tanter er rett og slett nitriste greier etter mitt syn :) 

Sannheten. 

Anonymkode: 1c527...a8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Turbofaen skrev:

Folk med mange partnere mangler selvkontroll, selvrespekt og tenker ikke lengre enn nesa si? Hva feiler det deg da? Du tror tydeligvis du er svært moralsk opphøyd og at folk som har mye sex ikke er det. 

Det du projekterer er noen som ligger med folk de kanskje ikke vil ligge med, føler seg som dritt etterpå og som kun er ute etter å tilfredstille sine absolutt mest nærliggende behov. Tror du virkelig det store flertall som er noenlunde seksuelt aktive er slik?

Mener dere som dømmer folk for mange partnere, at single ikke skal være seksuelt aktive? Tidligere var det jo en her som mente 2.5 i året var mye, skal godt gjøre å være seksuelt aktiv som singel med mindre enn det.

Nå var det ikke meg du svarte, men jeg føler for å kommentere :

Alle våre handlinger forteller noe om hvem vi er, hvordan vi er. Å ha en drøss av folk man har vært intime med, forteller noe om egne grenser, eller mangel på sådann. Å mangle egne grenser henger gjerne sammen med mangel på selvrespekt. Å overskride grenser man bør ha i seg selv, gang på gang, kan over tid gi emosjonelle sår. Det handler kanskje også endel om ubevissthet, at ting "bare skjer", men kroppen husker ting. Kroppen er ikke adskilt ifra hodet. Når man er intim med mange uten noen emosjonell tilknytning, gjør det noe med ens egen intimitet. Det intime blir jo ikke intimt lenger når man deler det med gud og hvermann samt uten at den emosjonelle biten er med. 

Å ikke ha sex over en periode er heller ikke synonymt med at man ikke får seg noe. De aller fleste bør ha perioder uten sex når de ikke er i forhold, da å ha konstant sex med fremmede er et tegn på at man aldri klarer å være i fred med seg selv. Man må ikke ha en partner nødvendigvis, til enhver tid. Det er også her selvbilde kommer inn. Har man det ok i seg selv, har mann ikke dette behovet. Har man dette behovet, med konstant søken etter en å ha sex med, er det tegn på noe man prøver å flykte ifra, evt man bruker sex til å dekke over noe, evt mangel på noe, men mange som holder på sånn føler kanskje at de blir sett der og da, de er avhengige av den korte bekreftelsen sex gir, for så at de føler seg ennå tommere etterpå. 

Og ja, single kan godt være uten sex i lange perioder hvis de er ok i seg selv.

Selvfølgelig spiller sexlivet inn på psyken vår. Å påstå noe annet, er direkete løgn og uvitenhet.

Anonymkode: 5444f...faf

Endret av Bond
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Resignert skrev:

Etter min erfaring er damer som har hatt forholdsvis mange sexpartnere mye mer frigjorte, morsomme og deilige å ha sex med, enn de som har "spart seg" , som "har ventet til de ble gift" osv. Og ja, jeg har vært borti begge variantene, fra hun som kun hadde hatt 2 før meg, til de som hadde 20-50, grovt anslått. Damer som er frigjorte nok til å ha sex fordi de er kåte, og liker sex, er uendelig mye mer interessante enn de som krever diverse garantier og forsikringer osv. før de føler seg trygge nok til å ha sex

Moralister og pripne tanter er rett og slett nitriste greier etter mitt syn :) 

Har du hørt om nyanser?

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå var det ikke meg du svarte, men jeg føler for å kommentere :

Alle våre handlinger forteller noe om hvem vi er, hvordan vi er. Å ha en drøss av folk man har vært intime med, forteller noe om egne grenser, eller mangel på sådann. Å mangle egne grenser henger gjerne sammen med mangel på selvrespekt. Å overskride grenser man bør ha i seg selv, gang på gang, kan over tid gi emosjonelle sår. Det handler kanskje også endel om ubevissthet, at ting "bare skjer", men kroppen husker ting. Kroppen er ikke adskilt ifra hodet. Når man er intim med mange uten noen emosjonell tilknytning, gjør det noe med ens egen intimitet. Det intime blir jo ikke intimt lenger når man deler det med gud og hvermann samt uten at den emosjonelle biten er med. 

Å ikke ha sex over en periode er heller ikke synonymt med at man ikke får seg noe. De aller fleste bør ha perioder uten sex når de ikke er i forhold, da å ha konstant sex med fremmede er et tegn på at man aldri klarer å være i fred med seg selv. Man må ikke ha en partner nødvendigvis, til enhver tid. Det er også her selvbilde kommer inn. Har man det ok i seg selv, har mann ikke dette behovet. Har man dette behovet, med konstant søken etter en å ha sex med, er det tegn på noe man prøver å flykte ifra, evt man bruker sex til å dekke over noe, evt mangel på noe, men mange som holder på sånn føler kanskje at de blir sett der og da, de er avhengige av den korte bekreftelsen sex gir, for så at de føler seg ennå tommere etterpå. 

Og ja, single kan godt være uten sex i lange perioder hvis de er ok i seg selv.

Selvfølgelig spiller sexlivet inn på psyken vår. Å påstå noe annet, er direkete løgn og uvitenhet.

Anonymkode: 5444f...faf

Er enige i det meste du sier, men vil nevne at sex ikke nødvendigvis trenger å være så intimt. Du ramser opp mange negative sider med å ha for mye sex, og jeg kunne ha nevnt en rekke negative ved ikke å ha sex. Jeg er tilhenger av en gylden middelvei. De jeg reagerer på, og som jeg kaller tapere og moralister, er de som kommer med negative karakteristikker av folk som har normale mengder sexpartnere. 2.5 sexpartnere i året  er etter min mening lite. Det er hvertfall ikke mye. Dersom man er på utkikk etter den rette bør man jo greie å finne 2.5 i året man vil prøve sex med? Når noen reagerer så negativt på normalt antall sexpartnere, så kan jeg ikke annet enn å påpeke at det har en sammeheng med deres egen manglende erfaring og sosiale modenhet.

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke farlig å følge sine lyster, så lenge det ikke skader andre? Hvor har du det i fra? Jeg tror nok det er du som er lett påvirkelig her, av den gammeldagse moralismen. Selvsagt er folk med dine meninger ennå i flertall. Vi som omfavner en mer hedonistisk livsstil, også for jenter, er selvsagt mye mindre påvirkelige enn deg, siden dette er et mindretallsstandpunkt man må ha reflektert over selv/gjort seg sine erfaringer for å innta. Dessuten har du en altfor snever fortolkning av intimitet; virkelig intimitet er en indre tilstand som ikke nødvendigvis har noe med kropp å gjøre. Det er absolutt heller ingen motsetning mellom å ligge med mange og ha intime forhold med enkelte. 

Anonymkode: b52db...ed8

Hvor nevnte jeg noe om at man skader andre? Jeg sier man skader seg selv hvis man ikke har noen personlige grenser. 

Og man er ikke en gammeldags moralist selv om man mener at man ikke bør spre beina ved enhver anledning, "følge sin lyst til enhver tid"...

Intimitet kan både være "en indre tilstand" som du hevder, men å påstå at sex aldri er intimt, da har man mistet noe...

Anonymkode: 5444f...faf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å ha masse tilfeldig sex har ingenting med å like sex å gjøre. Sex kan utvikle seg i et forhold. Ikke med å ha seg med flest mulig. Kvalitet foran kvantitet.

Anonymkode: 5444f...faf

Men når man ikke får forhold. Skal man gå uten sex hele livet da? Alle menn hater meg men nedlater seg til å ha sex med meg av og til. Funker for meg,uten at jeg har dype mental issues av den grunn. Jeg har sex ca hvert andre eller tredje år. Er kresen og ligger ikke med hvem som helst. 

Anonymkode: 40150...140

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er interessant med feministers logikk er at jenter som har ekstremt mange sexpartnere er tøffe, modige, frigjorte osv. osv. HELT TIL de finner ut at de i stedet for å ha sex med hvem som helst gratis i stedet kan ta seg litt betalt. 

Da blir de helt plutselig til ofre med psykiske problemer, som sannsynligvis har blitt mishandlet i barndommer. Rart det der. Sex med ekstremt mange gratis = helt topp, sex mot betaling = BUHUHU. 

Anonymkode: 6a7a7...0e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest saratool
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har jeg skrevet dette?

Jeg har da virkelig ikke skrevet at alle kvinner som har seg med flere enn 2 har seriøse problemer. Les før du kommenterer hva jeg skriver.

Jeg har heller ingen intensjon om å moralisere eller blande meg inn i hvor mange noen måtte ha! Men jeg stiller et spørsmål ved en 23åring jente som har hatt over 100 ( selv om jeg ikke liker å kategorisere noen ). Da er det noe dypere som ligger bak. Man kan gjerne nyte sex og alt det der, men når man har vært intim med så mange, mangler man noen grenser mener jeg.

Jeg synes også det er trist at det liksom fremstilles som kult at man har seg med flest mulig. De aller fleste som holder på sånn over tid, får emosjonelle sår fordi det fysiske og psykiske henger sammen.

Du skrev også tidligere at du flere ganger har fått tilbud om penger for sex. Det synes jeg også vitner om at du lar det gå for langt. Når noen spør deg om det, ser de jo at du ikke har naturlige grenser for deg selv. 

Anonymkode: 5444f...faf

du skrev ikke det direkte. det var bare sånn det kunne leses.

kan jeg spørre om du har en utdannelse innen dette siden du påstår disse tingene? du kjenner ikke meg og jeg forstår ikke hvorfor du kan si at det ligger noe dypere bak. det er ikke så veldig dypt. jeg er kåt og har lyst på en mann, han har lyst på meg, og da blir det sex. 

å få tilbud om penger for sex betyr ikke at jeg har gjort det da. jeg kan ikke styre hva menn kan få seg til å si. hva mener du om at de kan SE at jeg ikke har naturlige grenser som du kaller det. tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
6 timer siden, fuglekvinnen__ skrev:

What? 50 stykker? Hvordan har du klart det?
Jeg er ikke oppe i et titalls en gang... 

det er ikke så vanskelig. fester, ut på byen, russetid og ferieturer. 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre deg av ren nysgjerrighet: har du alltid følt at det har vært rett å gå til sengs med alle de du har vært med?

Anonymkode: 5444f...faf

jeg har aldri hatt sex med noen jeg ikke har hatt lyst til å ha sex med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde holdt meg unna, sikkert full av smitte.

Anonymkode: 6b665...89e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor nevnte jeg noe om at man skader andre? Jeg sier man skader seg selv hvis man ikke har noen personlige grenser. 

Og man er ikke en gammeldags moralist selv om man mener at man ikke bør spre beina ved enhver anledning, "følge sin lyst til enhver tid"...

Intimitet kan både være "en indre tilstand" som du hevder, men å påstå at sex aldri er intimt, da har man mistet noe...

Anonymkode: 5444f...faf

Du tar ting ut av sammenheng. Når jeg skrev at sex er ok så lenge man beskytter seg og ikke skader andre så var det ikke en kommenar til noe du skrev. Det dreier seg om en oppfatning jeg tror det er vanskelig å være uenig i, på rasjonell basis i alle fall. Hele tankegangen din er ustødig. Å ha sex med mange er selfølgelig ikke det samme som ikke å ha grenser. Ingen kommer til skade av gjensidig frivillig sex. Jeg har heller ikke hevdet at sex aldri er intimt, bare at det ikke alltid trenger å være det. Er det så vanskelig å forstå?

Anonymkode: b52db...ed8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har jeg skrevet dette?

Jeg har da virkelig ikke skrevet at alle kvinner som har seg med flere enn 2 har seriøse problemer. Les før du kommenterer hva jeg skriver.

Jeg har heller ingen intensjon om å moralisere eller blande meg inn i hvor mange noen måtte ha! Men jeg stiller et spørsmål ved en 23åring jente som har hatt over 100 ( selv om jeg ikke liker å kategorisere noen ). Da er det noe dypere som ligger bak. Man kan gjerne nyte sex og alt det der, men når man har vært intim med så mange, mangler man noen grenser mener jeg.

Jeg synes også det er trist at det liksom fremstilles som kult at man har seg med flest mulig. De aller fleste som holder på sånn over tid, får emosjonelle sår fordi det fysiske og psykiske henger sammen.

Du skrev også tidligere at du flere ganger har fått tilbud om penger for sex. Det synes jeg også vitner om at du lar det gå for langt. Når noen spør deg om det, ser de jo at du ikke har naturlige grenser for deg selv. 

Anonymkode: 5444f...faf

Kom an. Hundre for en på 23 er ingenting. I kveld var jeg på en klubb et sted på kontinentet. En av de kvinnelige gjestene der hadde sex med rundt 25 mannfolk i lokalet. En veldig kjekk og reflektert jente på 21. Hun sa hun pleier å komme der 2-3 ganger i uken. Hun er sikkert oppe i det antallet du tydeligvis finner så sjokkerende på noen uker. Det setter gjerne ting litt i perspektiv.  

Anonymkode: b52db...ed8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom an. Hundre for en på 23 er ingenting. I kveld var jeg på en klubb et sted på kontinentet. En av de kvinnelige gjestene der hadde sex med rundt 25 mannfolk i lokalet. En veldig kjekk og reflektert jente på 21. Hun sa hun pleier å komme der 2-3 ganger i uken. Hun er sikkert oppe i det antallet du tydeligvis finner så sjokkerende på noen uker. Det setter gjerne ting litt i perspektiv.  

Anonymkode: b52db...ed8

Det blir som å si at Kjell Inge Røkke er fattig fordi Bill Gates er mye, mye rikere. 

Anonymkode: 6a7a7...0e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er jente, 27, og har ikke tellingen lenger. tipper rundt 100 stk. og hva så? singel, ikke slått meg til ro, og skammer meg ikke

Anonymkode: cf3f5...e00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...