Gå til innhold

Pokemon Go


Snadder

Anbefalte innlegg

Æsj, det var en Unown i gåavstand fra meg i dag tidlig, men jeg så det ikke før jeg måtte gå på jobb. Bussen er selvfølgelig i andre retningen :grine: Måtte bare gå. Jeg er lærer, så å komme fem mi forsent er ikke et alternativ. Da blir det fullstendig anarki :fnise: det er den siste jeg mangler, litt surt altså :dry:

Endret av Mormont
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Mormont skrev:

Æsj, det var en Unown i gåavstand fra meg i dag tidlig, men jeg så det ikke før jeg måtte gå på jobb. Bussen er selvfølgelig i andre retningen :grine: Måtte bare gå. Jeg er lærer, så å komme fem mi forsent er ikke et alternativ. Da blir det fullstendig anarki :fnise: det er den siste jeg mangler, litt surt altså :dry:

Den som var ved fredensborg i Oslo? Så noen hadde skrevet det på fb for sent. :( hvor sjelden er den, vet du det? Den er vel sjeldnere enn dragonite? Mangler den + tre til

Anonymkode: 34940...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den som var ved fredensborg i Oslo? Så noen hadde skrevet det på fb for sent. :( hvor sjelden er den, vet du det? Den er vel sjeldnere enn dragonite? Mangler den + tre til

Anonymkode: 34940...2b1

Ja :) den er en del sjeldnere enn Dragonite. Type at én spawner i Oslo annenhver dag, mens det spawner rundt ti Dragonites daglig i hele Oslo. Hvertfall i følge statistikken til pogonorge :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten

I dag morges så jeg skyggen av en Togetic, men hadde ikke sjans til å gå for å se etter den - og så dukket det jammen meg opp en til nå i ettermiddag, et helt annet sted. Aldri sett den før, så det var litt snodig med to på en dag - fikk fanget den siste, så da var Pokemon Go plutselig litt morsomt igjen :Knegg: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca annenhver gang jeg starter spillet, blir det tull og jeg må prøve flere ganger å logge inn. Er det flere som sliter jevnlig med å logge inn? Er det spillet eller mobilen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ardwinna skrev:

Ca annenhver gang jeg starter spillet, blir det tull og jeg må prøve flere ganger å logge inn. Er det flere som sliter jevnlig med å logge inn? Er det spillet eller mobilen min?

Sliter mye med appen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til Texas om noen uker, har funnet ut at jeg kan få opp til tre regionale der. Tauros og Corsola spawner begge i det området jeg skal til, men Heracross er et par timer sør. Spurte samboeren min pent om vi kanskje kan ta en kjøretur sørover aå jeg kan fange den, da lo han godt av meg:fnise: men han sa det var greit, hadde vært sykt kult å fange dem alle tre. Heracross befinner seg jo langt unna Norge, kan ikke se for meg en reise til Mexico eller Sør-Amerika i nærmeste fremtid. 

IMG_0479.JPG

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mormont skrev:

Jeg skal til Texas om noen uker, har funnet ut at jeg kan få opp til tre regionale der. Tauros og Corsola spawner begge i det området jeg skal til, men Heracross er et par timer sør. Spurte samboeren min pent om vi kanskje kan ta en kjøretur sørover aå jeg kan fange den, da lo han godt av meg:fnise: men han sa det var greit, hadde vært sykt kult å fange dem alle tre. Heracross befinner seg jo langt unna Norge, kan ikke se for meg en reise til Mexico eller Sør-Amerika i nærmeste fremtid. 

IMG_0479.JPG

Do it! :D

Anonymkode: 76f3f...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Do it! :D

Anonymkode: 76f3f...12a

Skal prøve å få det til :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mormont skrev:

Jeg skal til Texas om noen uker, har funnet ut at jeg kan få opp til tre regionale der. Tauros og Corsola spawner begge i det området jeg skal til, men Heracross er et par timer sør. Spurte samboeren min pent om vi kanskje kan ta en kjøretur sørover aå jeg kan fange den, da lo han godt av meg:fnise: men han sa det var greit, hadde vært sykt kult å fange dem alle tre. Heracross befinner seg jo langt unna Norge, kan ikke se for meg en reise til Mexico eller Sør-Amerika i nærmeste fremtid. 

IMG_0479.JPG

Men forsiktig med mobilregninga! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Chibi skrev:

Men forsiktig med mobilregninga! ;D

Det er sant, kan fort bli en veldig dyr Heracross :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så lei av pokemongo at det eneste målet hver dag er å snurre minst ett pokestop og fange en pokemon bare for å oppnå sju dagers streak. Den dagen jeg får den forbaska metal coat'n kommer jeg antakelig til å slutte å bry meg om streaks også.
Det spawner kun fugler, rotter, biller og sneglesvin, pluss noen Sentrets her omkring. Eggklekking føles helt bortkastet når jeg kun får gen1-pokiser som jeg ikke har bruk for, og nå er jeg straks fri for pokiser å ha som buddy siden jeg enten har utviklingene i fra før, eller så har jeg så lite candy at det vil ta et halvt år å gå inn nok candy til å utvikle. Slossing i gym er kun for å få pokecoins, for pokisene blir kjapt slått ut og så må man vente 21 timer før det er noen vits i å sette inn i flere gymmer.

Jeg har vært skremmende besatt av dette spillet men nå har jeg mistet piffen. Håper det ikke blir så alt for lenge til neste event.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Ardwinna skrev:

Nå er jeg så lei av pokemongo at det eneste målet hver dag er å snurre minst ett pokestop og fange en pokemon bare for å oppnå sju dagers streak. Den dagen jeg får den forbaska metal coat'n kommer jeg antakelig til å slutte å bry meg om streaks også.
Det spawner kun fugler, rotter, biller og sneglesvin, pluss noen Sentrets her omkring. Eggklekking føles helt bortkastet når jeg kun får gen1-pokiser som jeg ikke har bruk for, og nå er jeg straks fri for pokiser å ha som buddy siden jeg enten har utviklingene i fra før, eller så har jeg så lite candy at det vil ta et halvt år å gå inn nok candy til å utvikle. Slossing i gym er kun for å få pokecoins, for pokisene blir kjapt slått ut og så må man vente 21 timer før det er noen vits i å sette inn i flere gymmer.

Jeg har vært skremmende besatt av dette spillet men nå har jeg mistet piffen. Håper det ikke blir så alt for lenge til neste event.

Det er vel det som er "mellom event " blues. 😉 Har d litt på samme måten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man ikke heracross i Norge? Men hvorfor står det i pokedexen at jeg har sett en da? 

Anonymkode: 25297...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får man ikke heracross i Norge? Men hvorfor står det i pokedexen at jeg har sett en da? 

Anonymkode: 25297...6a8

Den har sikkert vært i en gym. De som er i gymmer du besøker, blir registrert som sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...