Gå til innhold

Ordentlig mann på 23 år! Hva skal jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri fått et avslag på en jente jeg har prøvd meg på, så det sier vel hvor mye/lite jeg har prøvd meg på ei jente..

 

hilsen ts

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri fått et avslag på en jente jeg har prøvd meg på, så det sier vel hvor mye/lite jeg har prøvd meg på ei jente..

 

hilsen ts

Anonymkode: 986c0...029

Problemet er at du er for ordentlig, og klarer ikke å få damer interessert, sa du. Men, det stemte ikke lengre, for du har aldri fått avslag likevel?  

Anonymkode: c35c6...7b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri fått et avslag på en jente jeg har prøvd meg på, så det sier vel hvor mye/lite jeg har prøvd meg på ei jente..

 

hilsen ts

Anonymkode: 986c0...029

Betyr det at du aldri har prøvd deg på noen? Eller betyr det at du aldri har fått avslag fra de du har prøvd deg på?

Anonymkode: d7315...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri fått et avslag på en jente jeg har prøvd meg på, så det sier vel hvor mye/lite jeg har prøvd meg på ei jente..

 

hilsen ts

Anonymkode: 986c0...029

Du har ikke fått dame, og du har aldri fått avslag. Det sier meg at du aldri har prøvd. En kamerat av meg sjarmerer i ring rundt deg 100 ganger før du i det hele tatt får løftet blikket. Han setter seg på huk ved siden av alt som er vakkert og får ett lass med avslag, men lykkes allikevel omtrent  hver aktive kveld.

Man trenger ikke all verdens skjønnhet dersom man har energi og pågangsmot.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ordentlig mann på 23 år ? ...etter hvordan du selv oppfatter deg etter din egen standard ?

Du kan spørre de fleste og de vil svare deg at de også er ordentlige ifølge dem selv. Noe som du også ser at ikke stemmer med virkeligheten?

Samme er med damer også - de oppfatter en mann som er ordentlig etter ulike egne standarder. 
Så ser du hvor mye rart jentene velger fremfor deg selv som egentlig er mye mer ordentlig enn alle de mannfolka som går foran deg i køen?

Hvordan henger disse 2 innleggene sammen med hverandre ? det første er skrevet retorisk og ingen påstand.
Hvordan man oppfatter seg selv som ordentlig eller ei så er det ikke så lett å si. Da vi har alle ulike oppfatninger. 
Det har mye med selvinnsikt også å gjøre, det er derfor jeg sa at du kan spørre hvem som helst du vil på gata og de vil fortelle deg at de er ordentlige. Samme greia om du kaller inn noen til jobb interjuv.   

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull.

det går ann å vær mer ordentlig enn andre 20 åringer, spesielt når jeg ser hvem jeg fungerer best sosialt med.

er det attraktivt for dere damer at mannen er politisk korrekt? Det er en stor del av min personlighet  

ts

Tull ? hva er tull ?  det er ingen ordentlige 23åringer som svarer slikt som det du svarte. Jeg begynner egentlig å tvile litt på hvilken standard du opererer med, siden du mener at du er den mest ordentlige 23åringen der ute? 

Anonymkode: 733e8...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg begynner egentlig å tvile litt på hvilken standard du opererer med, siden du mener at du er den mest ordentlige 23åringen der ute? 

Anonymkode: 733e8...3a3

Trådstarter har misforstått eller bare prøver å skjule det han egentlig er. Ingen som skriver at man er norges mest kjedeligste mann. Så kjedelig er her byttet ut med ordentlig.

Og siden det er en positiv ting å være så er det jo bra å være den mest ordentlige av de alle. Problemet er bare at omtrent alle menn er ordentlige så det er ikke noe å være så himla stolt av.

Selv jeg som blir anklaget for å være kvinnehater og rasist er ordentlig, men jeg er ikke kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri fått et avslag på en jente jeg har prøvd meg på, så det sier vel hvor mye/lite jeg har prøvd meg på ei jente..

 

hilsen ts

Anonymkode: 986c0...029

Ordentlige menn plager ikke kvinner med uønsket oppmerksomhet så der er du ordentlig.

Problemet er bare at ordentlige menn snakker med kvinner, og har nærkontakt med de. Det kalles sjekking, og det er noen ganger uønsket oppmerksomhet. Men det er ikke plaging om settingen er riktig på rett sted til rett tid.

Det er ingen damer som ser deg der du går forbi dem. For de kvinnene har som regel flust av menn som gir de oppmerksomhet. Så dette er en enveiskjørt gate. Og du går i feil retning. Du må skjerpe deg ellers kan du bare legge opp.

Ta å se filmen Fatso. For det er den tidlige Fatso du er nå. En som ikke tar kontakt med kvinner. Han er ordentlig, men det er først når han ikke lenger er ordentlig (i din definisjon) at han har en sjanse på kvinner

 

Endret av Uhørt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at du er for ordentlig, og klarer ikke å få damer interessert, sa du. Men, det stemte ikke lengre, for du har aldri fått avslag likevel?  

Anonymkode: c35c6...7b0

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det at du aldri har prøvd deg på noen? Eller betyr det at du aldri har fått avslag fra de du har prøvd deg på?

Anonymkode: d7315...f28

Har møtt interessante damer, men jeg har forventa at dama skal ta like mye initiativ til en date, derfor har jeg venta og er treig! 

Altså det jeg prøver å si, er at det burde ikke være jeg som sjekka opp dama, det burde vær dama som sjekker opp meg. Jeg vet jeg har missforstått... 

ts

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, I Grosny skrev:

Du har ikke fått dame, og du har aldri fått avslag. Det sier meg at du aldri har prøvd. En kamerat av meg sjarmerer i ring rundt deg 100 ganger før du i det hele tatt får løftet blikket. Han setter seg på huk ved siden av alt som er vakkert og får ett lass med avslag, men lykkes allikevel omtrent  hver aktive kveld.

Man trenger ikke all verdens skjønnhet dersom man har energi og pågangsmot.

Hvordan gjør han det da ? 

Noe sier meg at det funker ikke å være grei, hyggelig, ydmyk og lyttende. Det kalles Ikke bra nok. 

ts

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kalles Ikke bra nok. 

ts

Anonymkode: 986c0...029

Det kalles kjedelig. Og ja du har rett det er ikke bra nok.

Du tar heller ikke til deg noe av det som blir skrevet til deg i denne tråden din.

Så les dette 100ganger i et forsøk på å forstå. Se det utenfra, del det opp, tenk over hver setning hun skriver. Rett og slett gjør alt du ikke har gjordt til nå. Dette er deg hun beskriver, og du trenger å skjerpe deg kraftig med ny innstilling på hva damejakt er. http://forum.kvinneguiden.no/topic/1022183-ordentlig-mann-på-23-år-hva-skal-jeg-gjøre/?page=7#comment-18045388

Endret av Uhørt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting jeg er usikker på meg selv i, må jeg snakke høyt for å tiltrekke meg damer ? Snakker ganske rolig..

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En annen ting jeg er usikker på meg selv i, må jeg snakke høyt for å tiltrekke meg damer ? Snakker ganske rolig..

Anonymkode: 986c0...029

Er en fordel om du snakker høyt nok til at de hører deg. Men du bør ikke skrike heller, er mer viktig at du virker trygg på deg selv, er bare stress med menn som virker veldig usikre.

Anonymkode: 8a636...984

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er en fordel om du snakker høyt nok til at de hører deg. Men du bør ikke skrike heller, er mer viktig at du virker trygg på deg selv, er bare stress med menn som virker veldig usikre.

Anonymkode: 8a636...984

Okey..

Jeg snakker ikke høyt, veldig rolig egentlig. Men jeg ser jo at jeg blir lagt merke til av damer. Men er det slik at de som snakker høyt er usikker ? 

Fordi...jeg snakker ganske rolig, men kunne gjerne tenkt meg å snakka høyere! Men vet ikke om det er vits egentlig.

ts

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okey..

Jeg snakker ikke høyt, veldig rolig egentlig. Men jeg ser jo at jeg blir lagt merke til av damer. Men er det slik at de som snakker høyt er usikker ? 

Fordi...jeg snakker ganske rolig, men kunne gjerne tenkt meg å snakka høyere! Men vet ikke om det er vits egentlig.

ts

Anonymkode: 986c0...029

Er neppe det som gjør at de ikke er interessert, ville heller fokusert på måten du sjekker dem opp på.

Anonymkode: 8a636...984

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okey..

Jeg snakker ikke høyt, veldig rolig egentlig. Men jeg ser jo at jeg blir lagt merke til av damer. Men er det slik at de som snakker høyt er usikker ? 

Fordi...jeg snakker ganske rolig, men kunne gjerne tenkt meg å snakka høyere! Men vet ikke om det er vits egentlig.

ts

Anonymkode: 986c0...029

Du må bruke stemmen ....eller har du ikke kommet i stemmeskiftet enda? herregud er jo noe av det viktigste hvis de ikke skal tørke helt opp idet du åpner kjeften...

Anonymkode: 733e8...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må bruke stemmen ....eller har du ikke kommet i stemmeskiftet enda? herregud er jo noe av det viktigste hvis de ikke skal tørke helt opp idet du åpner kjeften...

Anonymkode: 733e8...3a3

Kan ikke ta d du sier seriøst.

ts

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå gidder jeg ikke lese 8 sider med svar, men min erfaring er at menn som mener de er for "snille" til å få seg kjæreste er stikk motsatt. De har et eller annet veldig negativt med seg og ofte er det deres syn på kvinner. For det finnes selvsagt ikke ordentlige kvinner på 23, de fleste barer horer seg og går etter bad boys? 

Nei,ts, jeg tror ikke det er problem for en ordentlig mann å få seg dame, tror problemet ligger et annet sted.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er neppe det som gjør at de ikke er interessert, ville heller fokusert på måten du sjekker dem opp på.

Anonymkode: 8a636...984

Hva gjør jeg feil tror du basert på tråden ?

har jeg feil type humor jeg bruker ?

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, HomelessIcecream skrev:

Nå gidder jeg ikke lese 8 sider med svar, men min erfaring er at menn som mener de er for "snille" til å få seg kjæreste er stikk motsatt. De har et eller annet veldig negativt med seg og ofte er det deres syn på kvinner. For det finnes selvsagt ikke ordentlige kvinner på 23, de fleste barer horer seg og går etter bad boys? 

Nei,ts, jeg tror ikke det er problem for en ordentlig mann å få seg dame, tror problemet ligger et annet sted.

 

Hei, er åpen for din teori her.

men problemet er at jeg ikke aner hva som er problemet, det MÅ jeg finne ut av før jeg forlater denne tråden.

hva tror du det kan være?

Anonymkode: 986c0...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hei, er åpen for din teori her.

men problemet er at jeg ikke aner hva som er problemet, det MÅ jeg finne ut av før jeg forlater denne tråden.

hva tror du det kan være?

Anonymkode: 986c0...029

Det er jo litt urealistisk at jeg skal gjette, men eneste jeg kan gå ut ifra etter å ha lest første innlegget er at du "jakter" på feil folk. hva slags kvinner er ikke interessert i en ordentlig mann og hvorfor er hensikten din å bli sammen med disse kvinnen? hva med å finne noen som er ordentlig? Ikke på fylla kanskje.

Annet vet jeg ikke. 

Tror det er et godt utgangspunkt å være en god samtalepartner, ha egne interesser og ting du brenner for ,selvtillit, normalvektig, fikse håret litt og kle seg ok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...