Gå til innhold

Hvilken blogg er...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, spørsmålet er som dere ser: hvilken blogg synes du er den kleineste, mest skremmende, tåpelige, mest irriterende du vet om?

Vis oss det!

Her er en av mine: http://crissie.blogg.se/

Den norske bloggen hennes har blitt fjernet, vet ikke om hun har noen ny. Men i alle fall, se på bildene av henne lengre ned. Hun skjønner vel at alle kan se at hun har fikset på de bildene, det er jo det dårligste forsøket jeg noengang har sett...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Og lillegutten til bloggeren Malin, heter selvsagt noe så "orginalt" som Lucas Leander. :roll:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest irriterende er alle som står og tar bilder av seg selv i speilet. Ser mildt sagt helt idiotisk ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Ja, spørsmålet er som dere ser: hvilken blogg synes du er den kleineste, mest skremmende, tåpelige, mest irriterende du vet om?

Vis oss det!

Her er en av mine: http://crissie.blogg.se/

Den norske bloggen hennes har blitt fjernet, vet ikke om hun har noen ny. Men i alle fall, se på bildene av henne lengre ned. Hun skjønner vel at alle kan se at hun har fikset på de bildene, det er jo det dårligste forsøket jeg noengang har sett...

Herregud, hun er faktisk eksen til broren til en vennine av meg! Dama er helt gal. Jeg føler hun prøver å være som kissie. Det hele blir bare teit. Skjønner ikke hvorfor hun skriver på svensk men.

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble vel egentlig mer provosert av det Utøya-innlegget hennes... Fy f...

tok hun helt feil da? Hun skrive r at folk forsøker å tjene penger på det: media gjennom artikler om alt som er og de armbåndene snakker jo for seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.heidialexandraolsen.blogg.no

www.tcmn.blogg.no

www.kristinaandersen.no

haha, sitat fra tcmns blogg

: Er det en spesiell grunn til at du har blogget så dafft i det siste?

svar:

Har vært så sykt sliten i det siste. Psykisk og sykisk. Vet ikke hvorfor, men det har nok med mørketiden å gjøre. Er heldigvis på vei "opp" igjen, skal få litt orden og sånn så blir det nok bedre. Hater å lese gjennom bloggen min for tiden, den suger så jævlig.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...