Gå til innhold

Hvilken blogg er...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitat fra denne bloggen : Nå må Vi ut å handle kylling vinger konge krabber å blå skjell til i morgen, nyttårs aften i morgen :) tenkte å servere litt smått å gått utover kvelden til venner som kommer på feiringen, skal på middag først hos familien til min kjære som jeg gleder meg til, alltid god mat hos de:)

MY EYES! THEY BLEED!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Larstangen.com

Og nei, det er IKKE fordi han er homofil, dersom noen skulle lure. Jeg syns bare hele fyren er tragisk, barnslig og sutrete.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Larstangen.com

Og nei, det er IKKE fordi han er homofil, dersom noen skulle lure. Jeg syns bare hele fyren er tragisk, barnslig og sutrete.

Nå har jeg sett den nyeste videoen hans og må si at han har ganske fin stemme. :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det er i andre browsere, men når jeg kopierer en link fra adresselinja så kommer hele adressen med selv om http:// ikke står der.

Så med mindre det er små adresser, og ikke lange intrikate som leder til spesifikke artikler, så ser jeg ikke helt problemet.

vel grunnen til at jeg kommenterte dette i første ommgang, er at det er en god del linker i denne tråden som ikke er klikkbare.. stress å måtte kopiere den ikke-klikkbare linken opp i adresse linja, så det gidder jeg ikke. slapt av folk å ikke gidde å bruke forum koder.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Fulgte med bloggen til Cristina "Waldorf" før den ble slettet og kom over hennes nye blogg; http://spritfylla.blogg.no/1331609175_vinn_rihanna_album.html#comment

Ikke redigert, neeida..

At folk faktisk går på det er helt utrolig...

Men dette må da vel bare være på kødd? Eller...? Det kan jo ikke være ekte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, titta på bloggen til Erik Ribsskog nå, og kan ikke si annet enn at jeg synes synd på han... Tenk å leve med slike tanker, og aldri bli tatt seriøst (selv om det sier seg selv at man ikke kan det). Og all den tiden han må bruke på blogg, sjekke seg selv på internett, familieforskning, youtube-konto, osv osv...

Det er definitivt den mest spesielle bloggen jeg har sett i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elihol

Men dette må da vel bare være på kødd? Eller...? Det kan jo ikke være ekte!

De som har kommentert at de er med er i allefall ekte, de har jo link til blogg og virker som normale personer :fnise: Hvordan de ikke greier å se det, aner jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! Men hva er det som er så skummelt med denne bloggen egentlig? :klo:

Google navnet på bloggeieren (Erik Ribsskog), og du finner det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...