Sol79 Skrevet 18. desember 2011 #81 Skrevet 18. desember 2011 Klart det, men her er det nesten ikke kritikk av bloggen, men av bloggeren, altså personlig og ikke saklig. Og hvor går skillet mellom bloggen og bloggeren så lenge de aller fleste blogger om seg selv og livet sitt? Offentlig blogg med kvasikjendisstatus = helt ok med kritikk 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #82 Skrevet 18. desember 2011 Helt spinnvill type, fulgt den i flere år nå Ellers er denne ganske trist http://www.florenthyna.com/
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2011 #84 Skrevet 18. desember 2011 Synes bare hele henne er klein. Spesielt noen av de bildeseriene hun legger ut.. "sexy" bilder i undertøyet i senga. Og noen av de "fashion"-bildeseriene.. herregud så lite pen hun er..
Gjest badeand1 Skrevet 18. desember 2011 #86 Skrevet 18. desember 2011 Sophieelise. HERREGUD Eneste pene med hu er håret.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #87 Skrevet 19. desember 2011 Livingdoll blir litt i overkant klisjefylt, spesielt i overkant kleine videoer og "kunstneriske bildeserier". Men absolutt søt jente når hun er litt mer naturlig, ikke fullt så søtt å ligge i senga i trusa med tidenes trutmunn
Gjest henriett3 Skrevet 20. desember 2011 #88 Skrevet 20. desember 2011 Hahahahah! Les dette innlegget: http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/12/jeg-sendte-en-e-post-til-akademikerne.html Tror han virkelig at akademikernes fellesorganisasjon eller hva de nå heter vil ta han seriøst, for det gjorde ihvertfall ikke jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #89 Skrevet 20. desember 2011 Hahahahah! Les dette innlegget: http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/12/jeg-sendte-en-e-post-til-akademikerne.html Tror han virkelig at akademikernes fellesorganisasjon eller hva de nå heter vil ta han seriøst, for det gjorde ihvertfall ikke jeg. Ja, det tror han. Siden han er en syk person, som dessverre herjer fritt på internett som ufrivillig underholdning. Det tristeste med denne bloggeren og hans lesere, er alle de som trigger han ved å søke på ulike fraser som han ser på som "bevis" på at noen er ute etter å ta han.("Ribsskog+mafiaen", "Erik Ribsskog+ drapstrusler fra XXX osv.) Det ser jeg på som rett og slett veldig stygt gjort. Noe annet som er tragisk, er alle de som blir uthengt av han. Familien hans er et godt eksempel. For all del folk, ta aldri kontakt med denne personen under fullt navn. Det som skjer er at man blir uthengt på bloggen, med fullt navn og hele pakka. Jeg syns også at han fremstår som komisk, men ved nærmere ettertanke så er det egentlig trist å tenke på hvordan folk er med på å opprettholde galskapen ved å fore han med tilbakemeldinger som han dessverre tar på alvor. Jeg klarer ikke å se på denne mannen som underholdende lenger. Jeg skjønner forsåvidt hvorfor folk er uenige, men jeg måtte bare si dette. 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #90 Skrevet 21. desember 2011 Poster som anonym, så nicket mitt ikke havner på johncons blogg. Jeg er personlig fast følger av Erik Ribsskog. Historien hans er ufattelig trist, det er skremmende og se hvor forvirret i eget hode et menneske skal bli, og på en måte har jeg dårlig samvittighet for at jeg flirer av de stadig villere påfunnene hans. På den annen side - og jeg skjønner at dette dreier seg om sykdommen hans - er han så usmakelig og forferdelig på mange måter at jeg tror mange tar seg i å "kose seg" over ulykke. Det er selvsagt ikke riktig, men det er menneskelig. Som det at han postet en lang, detaljert forklaring om hans sexopplevelse med en nylig avdød person, og appåtil sendte den til tantebarnet til hun som hadde gått bort. Han mente han hadde rett til dette fordi hun var dårlig til å suge ham. Da tantebarnet regaerte med sinne presterte han å lire av seg noe sånt som at personen burde være glad hun var død i stedet for å leve med et så forferdelig menneske som tantebarnet var. Det er bare et lite eksempel på hvor hensynsløs han har vært mot andre mennesker. Vi som står utenfor finner en litt småsyk underholdning i det han skriver, selv om jeg tror alle kan være enige om at det beste for Erik Ribsskog må være intensiv behandling og ikke en offentlig gapestokk for seg selv. Ellers - håper noen har flere tips til spesielle bloggere, de er artigere å følge enn de normale. Sånn er det bare. 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 21. desember 2011 #91 Skrevet 21. desember 2011 Jeg syns Stinemariels.blogg.no er ganske dårlig. Horribel rettskriving og dårlig kvalitet på bildene. 2
hanne09 Skrevet 21. desember 2011 #92 Skrevet 21. desember 2011 50% Av norges bloggere/blogger er utrolig dårlig :D Sånn er det bare. Inkludert min blogg, den er ihvertfall utrolig dårlig ^^ 1
Gjest henriett3 Skrevet 21. desember 2011 #93 Skrevet 21. desember 2011 Men har ribsskog en påvist sykdom? Føler at mange snakker om "sykdommen hans". Hva er sykdommen da? Men ja. Jeg er ingen fast leser av bloggen hans. Mest fordi jeg ikke gidder å lese alle mailene han skriver, men den om akademikerne var jo nesten litt sånn humoristisk. Og jeg forstår at det er ett eller annet med han, men blir det ikke litt feil å skrive at han har en sykdom, viss han ikke har en påvist sykdom da?
Grønt blad Skrevet 21. desember 2011 #94 Skrevet 21. desember 2011 50% Av norges bloggere/blogger er utrolig dårlig :D Sånn er det bare. Inkludert min blogg, den er ihvertfall utrolig dårlig ^^ Du er for forsiktig. Tror ikke jeg bommer mye hvis jeg sier at 99,9% av alle blogger er dårlige. Hvem som helst kan opprette en blogg, og da blir de aller fleste svært dårlige. 1
Gjest uAnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #95 Skrevet 21. desember 2011 Men har ribsskog en påvist sykdom? Føler at mange snakker om "sykdommen hans". Hva er sykdommen da? Men ja. Jeg er ingen fast leser av bloggen hans. Mest fordi jeg ikke gidder å lese alle mailene han skriver, men den om akademikerne var jo nesten litt sånn humoristisk. Og jeg forstår at det er ett eller annet med han, men blir det ikke litt feil å skrive at han har en sykdom, viss han ikke har en påvist sykdom da? Han fikk jo påvist psykisk sykdom "bak sin rygg" da han var hos psykolog. 4
hanne09 Skrevet 21. desember 2011 #96 Skrevet 21. desember 2011 Du er for forsiktig. Tror ikke jeg bommer mye hvis jeg sier at 99,9% av alle blogger er dårlige. Hvem som helst kan opprette en blogg, og da blir de aller fleste svært dårlige. Ja du sier vell egentlig noe der. Men det skal sies at ikke alle blogger består av dritt.. Har mange utrolig gode bloggere/blogger Men bloggen til TLCM eller hva den heter tåler jeg ikke!
Gjest henriett3 Skrevet 21. desember 2011 #97 Skrevet 21. desember 2011 Han fikk jo påvist psykisk sykdom "bak sin rygg" da han var hos psykolog. Hvilken sykdom da?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #98 Skrevet 21. desember 2011 Hvilken sykdom da? Paranoid psykose 4
Gjest henriett3 Skrevet 21. desember 2011 #99 Skrevet 21. desember 2011 Paranoid psykose Ahaa.. Det forklarer det meste. 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #100 Skrevet 21. desember 2011 Ahaa.. Det forklarer det meste. ..men du må ikke glemme at den ikke teller, for han gikk bare til psykolog for å berolige onkelen sin, ikke for å få en diagnose
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå