Gå til innhold

Hvilken blogg er...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

haha, sitat fra tcmns blogg

: Er det en spesiell grunn til at du har blogget så dafft i det siste?

svar:

Har vært så sykt sliten i det siste. Psykisk og sykisk. Vet ikke hvorfor, men det har nok med mørketiden å gjøre. Er heldigvis på vei "opp" igjen, skal få litt orden og sånn så blir det nok bedre. Hater å lese gjennom bloggen min for tiden, den suger så jævlig.

hahahha hun er så tragisk. men det aller verste jeg har sett på en blogg var den gangen heidi alexandra sminket seg til en blåveis og sa hun ble slått ned av en fra arbeiderpartiet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! Men hva er det som er så skummelt med denne bloggen egentlig? :klo:

For min del virker det ganske sykt/søkt at noen kan sitte og legge ut 40 innlegg på en dag som omhandler for en stor del svada, paranoia og konspirasjonsteorier.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, spørsmålet er som dere ser: hvilken blogg synes du er den kleineste, mest skremmende, tåpelige, mest irriterende du vet om?

Vis oss det!

Her er en av mine: http://crissie.blogg.se/

Den norske bloggen hennes har blitt fjernet, vet ikke om hun har noen ny. Men i alle fall, se på bildene av henne lengre ned. Hun skjønner vel at alle kan se at hun har fikset på de bildene, det er jo det dårligste forsøket jeg noengang har sett...

Dette må jo være tull? Those..pictures.. sykt bra redigert, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

For min del virker det ganske sykt/søkt at noen kan sitte og legge ut 40 innlegg på en dag som omhandler for en stor del svada, paranoia og konspirasjonsteorier.

Åhh.. nå ser jeg det ja. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh oh. Nå kommer han sikkert til å prøve å anmelde KG igjen, for at vi snakker om han.

Han har gjort det før sjø ;) Vi er en del av motbevegelsen til hans opplysning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, spørsmålet er som dere ser: hvilken blogg synes du er den kleineste, mest skremmende, tåpelige, mest irriterende du vet om?

Vis oss det!

Her er en av mine: http://crissie.blogg.se/

Den norske bloggen hennes har blitt fjernet, vet ikke om hun har noen ny. Men i alle fall, se på bildene av henne lengre ned. Hun skjønner vel at alle kan se at hun har fikset på de bildene, det er jo det dårligste forsøket jeg noengang har sett...

Den bloggen må vel være tull?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Uh oh. Nå kommer han sikkert til å prøve å anmelde KG igjen, for at vi snakker om han.

Han har gjort det før sjø ;) Vi er en del av motbevegelsen til hans opplysning.

Hahahahah, seriøst? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahahah, seriøst? :skratte:

Jupp :fnise: Så alle som nevner eller linker til bloggen hans er i faresonen, han driver nemlig og googler de opp.

Men blir jo aldri no ut av det. Han anmelder jo alle i hytt og vær, så politiet er jo møkk lei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest henriett3

Jupp :fnise: Så alle som nevner eller linker til bloggen hans er i faresonen, han driver nemlig og googler de opp.

Men blir jo aldri no ut av det. Han anmelder jo alle i hytt og vær, så politiet er jo møkk lei.

Høhø. Bra jeg ikke har skrevet navnet mitt her da, og at man ikke kan finne ut hva jeg heter selv om man søker på "henriett3" på google :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mest skremmende er helt klart Erik Ribsskog sin Min lenke

Haha, dette innlegget ligger allerede på bloggen hans! Noen må fortelle den mannen at han skal slutte å spamme verdensveven med alle tanker som faller inn i hodet hans.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malinelskerlucas.blogg.no

Stinemariels.blogg.no

Enig. Begge disse er hakeslepp-grusomme! :fnise: Fjortiser som får barn og blogger om det, fysj...

Syns ellers Fotballfruen sin er fæl.

Tommylife sin som noen har nevnt syns jeg er dødsmorsom :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...